Mitä olet syönyt tänään?

Anonyymi-ap

Syönyt olet tänään mitä? Itse söin äsken 2 voicroissanttia, Viikin Prismasta.

Illemmalla n. klo 21 syön Grantijoosa pizzan jonka päälle lisään:
Silijä, jaahliih, valksipluketta, sinhomjuusjoot, ketsjuppija, tomaattija.

Tai paesano leipee juustoloisella ja ainakin tomaattijalla.

Selef Urge

22

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söin just äsken päivälliseksi eineskinkkupadan ja palan painikkeeksi ison kupin kahvia sokerilla terästettynä. Nyt jaksaa imuroida autoa.

• Anonyymi

Minä taas söin just porkkanan ja opiskelen hepreaa samalla.Nyt jaksaa katsella ikkunasta taivaalle.

Vav: Koukku

Tuollainen sana on just nyt edessä. Koukulla saa kalan eksytettyä tuhoonsa kun naamioi syntikoukun syntihyväksyvyyden houkuttelevalla matolla tai appelsiinikuorella.

Dag: kala heprejax
        Dag: day svenskax

Selef Urge

• Anonyymi

Aloin laittamaan köketissä ruokaa valmistumaan slou kuukkerisoituneisuujessa. Otin jääkaapista kylmän vanilja sosasolan. No caloriis.

Olen opiskellut lissee heprejaa.

Päätin pizzan jättää tekemättä kun paesano on tuoretta. Teen siitä erikoisoperaatiomaisia herkkuleipiä, jossa tulee olemaan blå bandin kanttarelli kastihettahi salaisena eliittimakuisteena.

Selef Urge

• Anonyymi

Porsaankyljyksetkin ovat maukkaita hyvin kypsytettyinä.
        Sanoohan Jumalan sana:
        1. Kor 10
        " Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porsaankyljyksetkin ovat maukkaita hyvin kypsytettyinä.
        Sanoohan Jumalan sana:
        1. Kor 10
        " Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,"

Niin, tuossahan viitataan siihen epäjumalille uhrattuun lihaan. Ei possunlihaan tai mihinkään muuhunkaan, jota ei jumalille uhrattu.

• Minä olen syönyt omenan,puolikkaan täytetyn patongin ja aamulla rosvopaistileikettä,alentajamargariinia ja täysjväruisleipää.paprikaa sekä kurkkua ja tomaatinsiivu myös.kohta lähden lidliin ostamaan aamuksi siivutettua lohta.hyviä rasvoja olenkin syönyt liian vähän.
      Ja kohonnutta kolesterolia varten benecolia ja lisää alenntajaa........:-)nam.suosituksia huomiselle?
      Luonani majaileva pummini teki makkarakastiketta humalapäissään. Ei pysty syömään.siunausta kaikille!

• Anonyymi

Jos Hit ler olisi voittanut WW 2 , lentelisin jo mercedes benz autollani..Nyt menen Kelaan polkupyörälläni jossa neeegereita, va sureita, m atuja. että saan euron uunilenkkiä.

• Anonyymi

Minä söin äsken einessilakkalaatikkoa. Hain juuri pakastimesta n. 700g pakastettuja muikkuja jääkaappiin sulamaan. Aikomukseni on paistaa ne huomenna. Ensin pyörittelen ne jauhoissa. johon on sekoitettu hiukan suolaa. Nami nami, maltan tuskin odottaa.

• Anonyymi

Söin tattaripuuroa ja kotoisia marjoja sekä pähkinöitä.

Söin perunoita, kananmunan, tomaatin, kurkkua, kaalia, porkkanaa, punajuurta ja leipää voimariinin kera. Mausteena mm sipulia.

• Anonyymi

Kerrankin jotakin terveellistä ja hyvää! Commandohauiksen ruoat nyt tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin jotakin terveellistä ja hyvää! Commandohauiksen ruoat nyt tiedetään.

Minä syän milloin halujan ja mitäs haluajamain.Nyt olen maistellut Estrjelja Manhjattanija sour rejam ant onijonija.

Tippikastihheena johhin tahvelin eihun meirjan tippikastihe.

Juamaksi olen haluhjannut sokerihtoman vantan.

Selef Urge

• Anonyymi

Mä en oikeesti kehtaisi mainostaa tollasta ruokavaliota julkisesti.

• Anonyymi

Tuskin täällä kukaan sen kummemmin mainostaa, on vaan kiva keskustella välillä tällaisesta leppoisasta aiheesta. Kiitos siitä aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin täällä kukaan sen kummemmin mainostaa, on vaan kiva keskustella välillä tällaisesta leppoisasta aiheesta. Kiitos siitä aloittajalle.

Kiitos Herralle että meil on mitä syöjä. Nälissään saa moni olla tulevaisuujessa kun ruoka vähenee ja sen hintapyyntö on nouseman, sanoi eräs mies kotikokouksessa 2021jKr.

Hän tarkoitti Suomen tulevaisuutta.

Selef Urge

• Anonyymi

Sunnuntaina lounaaksi söin mikrossa lämmitetyn eineshärkäruukun ja vaasalaisen ruisleivänsiivut vastakkain asetettuna alentajaa välissä ja palan painikkeeksi ison kupillisen mustaa kahvia sokerilla terästettynä.

• Anonyymi

Kauheeta moskaa sinä kaupasta ostat! Huonosta makuistista tuskin voi syyttää ketään...Mutta että tuollaista roskaruokaa sinä syöt!

• Anonyymi

"Olet mitä syöt"

Commandohauis on roska sen perusteella.

Ällöttävää ruokaa syö ällötys sen perusteella.

• Anonyymi

Se on kuule nykyaikana ostettava edullisinta einesruokaa, ellei ole varaa muuhun. Eikä se kokeilumielellä ostettu einesvuoka saa ainakaan minua nyrpistämään nokkaani, vaan minä syön sen hyvillä mielin nirsoilematta. Tiedän antaa sitten oman arvioni eineksestä, kun joku siitä kysyy.

• Anonyymi

Tänään syödä räjäytin keitetyt pavut ja perunat, jonka höysteenä oli sillisalaattia. Palanpainikkeeksi vettä. Jälkiruuaksi keitin kahvit, jonka juua horasin sokerilla terästettynä.

• Anonyymi

Nyt päivälliseksi söin kaksi perunaa, joitten höysteenä sillisalaattia ja vihanneksia ja taitettu munakas kinkkusiivu välissä, samalla syyä märsysin pari ruisleivänsiivua, joitten päälle alentajaa ja kinkkua ja juustoa. Jäläkiruuaksi juua horasin kupin kahvia.
      Iltapalaksi raparperikiisseliä.

• Anonyymi

Olen tänään syönyt aamulla yhden ruisleivän ja vettä. Myöhemmin yhden vaalean leivän ja kaakaota. Kalapuikkoja ja lohkoperunoita, tomaattia. Muutaman keksin.

• Anonyymi

Minä pelkästään sipsiä söin.Muuta en ole syönynnä tänään.Jos on syömäin tänään vielä niin saaristolaisleipää juustololla, kurkkulolla ja valkosipulinkynttärämänttärämönttöröllilöllä tuun maistaa maiskuttamaan. Aamulla viimeistään.

Lihassa,

Selef

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1210
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1067
    Aihe