Sinappina käytössä Turjun Sinappi väkeväinen.
5 / 5
Selef Urge
Lihapullija raparperi hunnussa
11
191
Vastaukset
- Anonyymi
Raparperi tuo ihmeellistä juttua lihapullaan. Todella hyvin maistuivat yhdistelmästyneisyytelmäksimällissyytessä.
Ihanaa kun paistaa ensin raparperija sopivan aikan.
Selef Urge- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Pipipää.
Sehän on synonyymi seinähullulle, hullulle ja mielisairaalle. Kahelillekin...
Onko tämmöinen mielestäsi asijallista nimitellä herkkää miestä kiusaamalla kiusaten? Miksi olet ilkeä kiusaaja? Miksi kojet tähän tarvetta?
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Sehän on synonyymi seinähullulle, hullulle ja mielisairaalle. Kahelillekin...
Onko tämmöinen mielestäsi asijallista nimitellä herkkää miestä kiusaamalla kiusaten? Miksi olet ilkeä kiusaaja? Miksi kojet tähän tarvetta?
Selef UrgeEn kiusaa.olen vain turhautunut kun iso mies ja ei tajua omaa tilannettaan.hyötyisit hoidosta.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
En kiusaa.olen vain turhautunut kun iso mies ja ei tajua omaa tilannettaan.hyötyisit hoidosta.
Kyllä tuo pipipääksi nimittely on ihan kiusaamista. Mikä on tilanteeni, jota en ymmärrä? Millainen hoito on hyödyllistä pipipäisyyteen?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo pipipääksi nimittely on ihan kiusaamista. Mikä on tilanteeni, jota en ymmärrä? Millainen hoito on hyödyllistä pipipäisyyteen?
Selef UrgeOjotan vastauksia!
Olitko humalassa eilen ja nyt katuttaa?
Pyyjä anteeksi pipipääksi haukkumista siinä tapauksessa niin sast multa anteeksi!
On synti sanoa ketään pipipääksi. Sinähän olet sanonut olevasi kristitty jokusen kuukauden.Tällainen muistijälki on jäänyt sinusta.
Selef Urge - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17873327B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jeesus rakastaa myös niitä, joita maailma haukkuu pipipääksi. Itse olen saanut terveen paperit testien perusteella, enkä katso olevani parempi, kuin maallistuneiden irvailemat "pipipäät. Selef Urge on filosoiva leppoisa ja hyvä ihminen. Luulen, että Jeesus antaa Selefille kristuksen verellä valkaistut vaatteet, kun hän aikanaan marssii helmiportille ja aterioi hänen kanssaan ja puhuvat mukavia.
- Anonyymi
Sellaista se Jumala Raamatussa lupaa että kristittyjen on joutumus yksilötasolla kohtaamaan vihasta nousevaa pipipääksi panettelua, vankilaan tuomitsemista muutoksia haluavilla lakialoitteilla , jossa kristinuskoa vastaan käytyä vapaussotaa käydään, jotta totuutta arasteltaisiin tuoja julki.
Näin näpelöiden tällaisia,
Selef Urge
- Anonyymi
Saa se Petrikin osansa. Ei haukkumista mutta eristämistä, ignoorausta, mitätöintiä tässä ainakin itse näen:
https://www.youtube.com/watch?v=qWCkaOqpCYo - Anonyymi
Söin äsken 2 Perliinin Munkkija. Kermavaahto loppui presitent vispgrätte tölkistä. Kyllä ketutti!
Perliinin Munkkija ilman kermavaahtoja on epämieluisa syöntikokemus, siitä puuttuu olennaistaherkuttelu elementtiä.
Kermavaahto on nam nam. Koko munkki on oltava kauttaaltaan kermavaahton peittämä.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057