Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

6991

1. Keskittymiskyky..+Mun+on+vaikea+keskittyä+aina+yhteen+asiaan+kerrallaan+ja+niinpä+sit+hoitelen+monta+asiaa+samaan+aikaan+ja+siitä+johtuu+ett+unohtelee+juttuja.++Nyt+oon+tietoisesti+karsinut+kaksi+tuhoisaa+ihmissuhdetta+pois+elämästä.++Ja+nyt+tuntuu+että+on+rauha.+Tyttö+auttaa+siivoamisessa+ja+kodin+töissä.++Toinen+niistä+suhteista+oli+sellainen+että+mä+kyyssäsin+hyvin+puheliaita,+negatiivista+300kg+noista+ma+ti+ke+To+pe,++hakeen+itselleen+ruokaa+luksiasta.+Ja+sitten+vielä+sunnuntait+päälle.+Kokousmatkat.+Hän+tykkäsi+että+kahvipaketti+silloin+tällöin+riittäisi+kattamaan+kulut.+Vaadin+että+maksaa+osan+bensoista.+Minulle+entuudestaan+tuntematon+nuorehko+nainen.++Kävi+niinkuin+toivoin,+hän+hävisi.+Toinenkin+vielä+pahempi+uhkasi+tappaa+mut,+juoppo+jota+mun+ei+ollut+mitään+syytä+hyysätä.++Nyt+on+elämä+järjestyksessä.+Kukaan+ei+mua+pomota.++Aikaa+ja+energiaa+jää+itsensä+hoitamiseen.+Muistini+menneet+ongelmat+johtuivat+stressistä.+Josta+kylläkään+en+vielä+täysin+ole+vieläkään+vapaa.
  2. Sinähän+puhut+kielillä..Kaunis+laulu+oli,+kissakin+tykkäsi+myös+tästäkin.+Levyllä+esiintyneet+he+vasta+tosiuskovaisia+ovatkin.+Luin+peruskoulussa+kaksi+vuotta+venäjää.+Nykyään+hyvä+jos+kirjaimet+enää+muistan.+Oletko+käynyt+Laatokan+luostarissa?