Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1416

  1. Miten perustelet , että Viking Line on konkurssikypsä? Sen osakekurssi on ollut vakaa vuosikausia. Kaikki varustamot nostavat tukia, miksi ainoastaan Viking Line ei saisi niin tehdä? Viking Line on porssiyhtiö, ei sillä ole tekemistä klumpsumman kanssa. Eikä Ahvenanmaan maakuntahallitus ole sekään konkurssissa, eikä olisi silloinkaan jos verot jäisivät suoraan maakuntaan. Ahvenanmaalaiset maksavat paljon veroja ja ovat varakasta väkeä.