Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1995

  1. Ei niitä käsilihaksia tule kun ei ole rahaa syödä proteiineja eikä intoa käsipainojen kanssa rehkimiseen. Tylsää hommaa. Mieluummin teen jotain hyödyllistä.
  2. Miten?