Koskaan ei ole näkynyt poikaystävää missään.
Onko söpö vasemmistomisu Li Andersson sinkku?
26
1586
Vastaukset
- en_usko
Ei varmasti ole. Kaikkia pantavan näköisiä naisia panee joku paska, enkä todellakaan usko, että tässä olisi poikkeus
- Näinsejuttuvaanon
Komppaan tätä.
- 17plus10
Saattaa olla sinkku, mutta joku vakipano ainakin on.
Eiköhän mamma ja pappa ole järjestäneet surutytön asiat.
- 109
Ai että vanhemmat valitsee hänen sulhasen vai?
109 kirjoitti:
Ai että vanhemmat valitsee hänen sulhasen vai?
Ovat varmasti maksaneet jo myötäjäisetkin.
- ätmi_1
Ruma. En panis
- Ei_ole_mutta
lesbo on.
Tuskin sinkulla kihlasormusta on?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Li_Andersson_2014.jpg- asioistatietävätaho
En sanoisi että Li Andersson kovinkaan söpö on, mutta lesbo se on sataprosenttisen varmasti.
- Onkotietoo
Kenen kanssa se lättäpilluilee?
- Anonyymi
Onhan toi kaunein ministeri... ai, ai.
- kylseukkaa
Sen mies on sellainen kalju, isokokoinen ja varmaan ainakin 5-10 vuotta vanhempi. Nähty on useasti sen miehen seurassa, seukkaavat selvästi. Söpöhän Li on, mutta jo pitkään ollut varattu.
- kylkyljep
Jeps, Danin kanssa seukkaa.
- Eräkettu
Tottakai sitä joku käy välillä siittämässä muuten sillä menis jutut vielä höpömmiksi.
- Piiimppiii
Lienee lesbo
- Fttyhhtttyyy
Lesbo se on
- tietootietoo
Huhun mukaan jonku kokoomuslaisen kanssa ainki peuhannu, vaikka taitaa oma boyfrendi löytyy omasta takaa
- Ikis__M
Kuvahaun perusteella voisi olla lepakko:
https://static.ylilauta.org/files/qa/orig/x2nhyk3z/Li töttönsä kanssa.jpg
paitsi ehkä kuitenkin haaveilee tosimiehestä:
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/02/li_andersson_meillä_on_tilaa.jpg
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437