Suomen valtion toiminta on petos nuoria

sanotaanjyrkkäEI

suomalaisia miehiä kohtaan

Vuodessa jokaista 100 tyttölasta kohti syntyy Suomessa 105 poikalasta. Ilman maahan- ja maastamuuton vaikutusta ainakin viisi miestä sadasta jää ilman naista Suomessa.

Tämän lisäksi valtaosa maahanmuuttajista on miehiä. En nyt puhu pakolaisista tai turvapaikanhakijoista, vaan maahan esim. työn perässä muuttavista ihmisistä. Heistä selvä enemmistö on miehiä. He muuttavat sukupuolten välistä lukumääräistä epäsuhtaa entistä enemmän miehille epäedulliseen suuntaan.

Ja sitten ovat vielä nämä pakolaiset ja turvapaikanhakijat, joita on viime vuosina tullut Suomeen muutamia tuhansia vuosittain. Hekin ovat lähes kaikki miehiä, ja lisäksi pääosin nuoria miehiä. Jos ja kun nyt näyttää käyvän niin, että heitä alkaa tulevaisuudessa tulla maahan jopa kymmeniä tuhansia joka vuosi, tarkoittaa se miesten kannalta entistä raa'empaa ja kovempaa kilpailua paljon pienemmästä määrästä naisia. Kymmenien tuhansien nuorten miesten lisäys Suomen populaatioon joka vuosi nimittäin heilauttaisi sukupuolten välisen lukumääräisen epäsuhdan jo erittäin suureksi.

Tätä näkökulmaa ei maahanmuutto- ja pakolaiskeskustelussa ole paljon toistaiseksi esitetty. Mutta minusta asia on merkittävä, koska toteutuessaan tämä entisestään kurjistaisi miesten elämää Suomessa ja pudottaisi paljon nuoria miehiä siihen "paarialuokkaan", jolla ei ole koskaan mahdollisuutta avioliittoon tai pitkään parisuhteeseen.

Suomen valtion nykyisellä toiminnalla on merkittävä heikentävä vaikutus ennenkaikkea suomalaisten nuorten miesten onnellisuuteen.

43

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunpilluaeisaa
    • mamutviepaskatnaiset

Lähtökohtaisesti asia on itsellä niin että jos joku suomalainen nainen seurustelee tulonsiirroilla elävän ulkomaalaisen kanssa, vieläpä sellaisen joka todennäköisesti on tulonsiirtojen varassa koko elämänsä, niin en usko että sellainen nainen minua kovin kiinnostaisi alkujaankaan. Mikäli nainen ei kykene laittamaan mieheen mitään muita atribuutteja kuin sen että "Voi kun se on niin eksoottinen ja hyvännäköinen" niin silloin hänellä on väkisin haasteita myös muilla elämänalueilla.

En ylläolevassa tilanteessa näe että kukaan normaalijärjenjuoksulla varustettu suomalaismies menettää mitään.

Näin nelikymppisenä alkaa jo sukuvietti sen verran hiipua että alkaa tajuamaan sen että itselleen täällä eletään. Vaikka viekkuseura niin hienoa olisikin niin voi voi, aina ei voi voittaa. Parisuhteet ovat joillekkin helppoja ja toisille taas kovan työn ja uurastuksen takana. Itse kuulun selvästi jälkimmäiseen luokkaan. Ei väkisin.

En usko että sukupuolijakauman lievä, monikulttuurinen vääristymä loisi varteenotettavia ongelmia. Jos joku arvostelukyvytön nainen pariutuu sosiaaliturvallisen voimavaran kanssa niin oikein hienoa, yrittäkää tehdä jälkeläisistänne veronmaksajia. En kylläkään odota sellaista ihmettä tapahtuvaksi. Toivon kovasti vaan sitä että se avioliitto kestää ja että jos se päättyy niin ainakaan se suomalainen nainen ei enää palaudu "markkinoille".

Itsellä kiinnostus nolla alkaa elättämään ei-etnisiä suomalaislapsia, anteeksi vaan. Samoin kiinnostus nolla alkaa toimia terapeuttina sille että miten ikäviä ne ulkomaalaiset miehet loppupeleissä olivatkaan. Saatika sitten elää suhteessa jossa jokin mielipuolinen rikastus-exä tulee puolustamaan kunniaansa puukoin tai pyssyin koko klaanin voimalla. Eiiii-kiitos!

• viispluskaks

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä mutta ymmärrät varmasti että jos noin julistat julkisesti niin se lytätään runkkariluuserin ruikutukseksi. Sanotaan että kun ei kelpaa naisille niin syyttää siitä maahanmuuttajia.

• feminismionsyöpä

Maahanmuuttajat on kuitenkin pieni uhka vrt. feminismi-idelogian kasvuun, minkä vuoksi lukemattomat naiset keskittyy uraansa/itsensä toteuttamiseen eikä aika jää parisuhteelle. Toisekseen suomalaismiehet saa kohtuu helposti vaimon jostain kehitysmaista, kuten monet nykyään joutuu hakemaan mm. Vesa Keskinen, mikä on tämäkin säälittävää.

Helsingissä esim. 40% yli 40v naisista on lapsettomia, ja usein myös enemmän tai vähemmän sinkkuja, joten se, että suomalaiset nuoret miehet ei saa vaimoa, ei välttämättä johtu mamuista niinkään, vaan muista tekijöistä. Japanissa ja monissa kehittyneissa maissa on ns. selibaatti-syndrooma tapahtumassa, missä monet nuoret jättäytyy parisuhteista kokonaan ja tämä tapahtuu ilmankin maahanmuuttajia.

• Mustan_kyrvän_jyystämät

Mutta nussimattomia nämäkään urahuorat eivät toki ole, vaan usein myös etnonussittuja. Musta kyrpä jos toinenkin on rassannut heidän akateemisia huoranvittujaan. 30-vuotiaana nussijoita on kertynyt jo kymmeniä, ei paljon ammattihuorasta eroa, paitsi ettei siellä humanistihuuhaan tiedekunnassa ilmeisesti opeteta laskuttamaan pillunannosta. Moista etnosperman pilaamaa kulahtanutta horoa, jolla edelleen on pää yhtä täynnä kusta kuin A-luokan teinipilluilla, ei kukaan täysjärkinen mies edes halua. Suomalainen nainen on pilalla, nämä ovat kaikki täyttä paskaa, pelkkiä vitun nussittuja huoria. Vitun spermavitut!

• No olisitko sä tai palstan miehet ylipäätään edes kiinnostuneita niistä yli neljäkymppisistä naisista?? Joten miksi se sua niin kovasti stressaa se nelikymppisten naisten lapsettomuus?

• homopaskadarkkis
        DarkFear kirjoitti:

No olisitko sä tai palstan miehet ylipäätään edes kiinnostuneita niistä yli neljäkymppisistä naisista?? Joten miksi se sua niin kovasti stressaa se nelikymppisten naisten lapsettomuus?

Sä se vittu itse taidat ollakin kiinnostunut jostain vitun yli 40 vuotiaista HOMOMIEHISTÄ jotka hierovat sitä omaa paskaansa siihen sun vitun sasikaljuun saatana

• homopaskadarkkis kirjoitti:

Sä se vittu itse taidat ollakin kiinnostunut jostain vitun yli 40 vuotiaista HOMOMIEHISTÄ jotka hierovat sitä omaa paskaansa siihen sun vitun sasikaljuun saatana

Mitä vittua sä oikein mulle tulet siinä vittuilemaan saatanan HINTTARI PERKELE!!!!!!!!!!!

Mä vaan itse esitin tossa ihan asiallisen kysymyksen. Eihän tämän palstan miehet yleensä ole edes kiinnostuneita niistä neljäkymppisistä naisista.

• ikäloppuhinttari
        DarkFear kirjoitti:

Mitä vittua sä oikein mulle tulet siinä vittuilemaan saatanan HINTTARI PERKELE!!!!!!!!!!!

Mä vaan itse esitin tossa ihan asiallisen kysymyksen. Eihän tämän palstan miehet yleensä ole edes kiinnostuneita niistä neljäkymppisistä naisista.

Parhaat nuoruusvuodet päättyy 27 vuotiaana joten sitä vanhemmalla naisella ei tee mitään. Tajuatko, säkin olet 33-vuotiaana neitsytmiehenä jo elämäsi ehtoopuolella!!!!

• ikäloppuhinttari kirjoitti:

Parhaat nuoruusvuodet päättyy 27 vuotiaana joten sitä vanhemmalla naisella ei tee mitään. Tajuatko, säkin olet 33-vuotiaana neitsytmiehenä jo elämäsi ehtoopuolella!!!!

NO VITTU HYPPÄÄ SITTEN MUN PUOLESTA VAIKKA JUNAN ALLE KUOLEMAAN VITUN LANTAPERSEAIVO SAATANA, JOS SULLE VITUN PASKA-AIVOLLE EI KERRAN NE YLI 27-VUOTIAAT NAISET KELPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA MÄ SITÄ KUN OLENKIN VASTA 27-VUOTIAS NUORI MIES, ENKÄ MIKÄÄN VITUN NEITSYT-SETÄ ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ TOLLAISIA VITUN NEITSYT-SETÄLANTAPERSEAIVOJA SITÄ VOISIKIN LYÖDÄ VAIKKA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• iltasatu15plus2on17
        DarkFear kirjoitti:

NO VITTU HYPPÄÄ SITTEN MUN PUOLESTA VAIKKA JUNAN ALLE KUOLEMAAN VITUN LANTAPERSEAIVO SAATANA, JOS SULLE VITUN PASKA-AIVOLLE EI KERRAN NE YLI 27-VUOTIAAT NAISET KELPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA MÄ SITÄ KUN OLENKIN VASTA 27-VUOTIAS NUORI MIES, ENKÄ MIKÄÄN VITUN NEITSYT-SETÄ ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ TOLLAISIA VITUN NEITSYT-SETÄLANTAPERSEAIVOJA SITÄ VOISIKIN LYÖDÄ VAIKKA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DarkFearin parhaat nuoruusvuodet ovat siis päättyneet.

Mitä jäi käteen nuoruudesta? Ei muuta kuin tuppo hiuksia. Ei naiskokemuksia, ei ulkomaanmatkoja, ei normaalien nuorten viikonlopunviettoja. Vain muutama kuiva hiustupsu. Se jäi Darkkis-raukan käteen nuoruudesta.

• Vitsonen
        DarkFear kirjoitti:

Ihminen on ihmiselle susi, mutta DarkFear on parturille Sasi.

• nörtinomasyykuneisaa

Minulla on vaan se asia mielessä että minusta löytyy sinkkunaisia jokaisesta kulmasta koko ajan, eli minusta löytyisi kyllä suomalaisia naisia sille nuorelle suomalaismiehelle joka haluaa. Nettideittipalvelut ovat saaneet naisia tuttavuuspiirin hankalimmille tapauksillekin.

Ongelma moneelle taitaa olla se että herra Tietokone kiinnostaa enemmän kuin miss Suomi.

• Roskaakirjoitst

Itse olen viettänyt aikaa baareissa yms. naista ei ole vain irronnut. En todellakaan ole viettänyt aikaani vain tietokoneen ääressä.

• käymuualla

Baareissa. Hah! juu, juu oikein "laatuporukkaa".

• Eräkettu

Itsekään en ala elättään mulattilapsia enkä myöskään toimi terapeuttina jollekki mamupatjalle.

• Pitää myös ottaa huomioon että nämä viisi miestä sadasta voisivat olla homo-/biseksuaaleja... Vaikka itsekkin olen sitä mieltä että pakolaismääriin pitäisi olla naiskiintiöt.

• 1231234

en oo kokoelämäniaikana nähny homoseksuaalista miestä. yksi yritti pukeutua naiseksi ja julistaa homoseksuaalisuuttaa, kun samalla vekotteli nuorempaa naista kotonaan ja yritti iskeä tätä ja päästä homoisuudensa avulla lääppimään (me vain sisarien kanssa tässä tissejä koitellaan). joten vitut on mitään homoseksuaalisia edes olemassa

• fawefawef

yrittääkö naiset perustella sitä että syrjii joitaki miehiä ajattelemalla että ne on homoseksuaalisia ja ei tarvi naista? ootko vajukki..

• 1231234 kirjoitti:

en oo kokoelämäniaikana nähny homoseksuaalista miestä. yksi yritti pukeutua naiseksi ja julistaa homoseksuaalisuuttaa, kun samalla vekotteli nuorempaa naista kotonaan ja yritti iskeä tätä ja päästä homoisuudensa avulla lääppimään (me vain sisarien kanssa tässä tissejä koitellaan). joten vitut on mitään homoseksuaalisia edes olemassa

Kyllä homoja on. Nämä taas saattavat pyrkiä kiistämään asiaa sanomalla olevansa bi-seksuaaleja, vaikka oikeasti naiset ei kiinnosta.

Tuo mainitsemasi tapaus oli selvästi transvestiitti eikä homo.

• katkera.atm

Ei se muuta mitään, koska naisissakin on lesboja.

• Eräkettu

Minusta tuntuu että tummemmissa roduissa on enemmän homo miehiä...

Moni niistä on hinttejä.

• Homopersehinttarit
        katkera.atm kirjoitti:

Ei se muuta mitään, koska naisissakin on lesboja.

Niin mutta naiset on yleensä bissejä, jotka antaa miehillekin. Mieshomot on yleensä täyshinttejä

• sorivaan_

Ette te naisia saa, vaikka Suomessa ei olisi yhtään ulkomaalaista ja naisia puolta enemmän kuin miehiä

• Jos naisia olisi lukumääräisesti paljon, olisi heissäkin ehkä enemmän niitä elämässä menestymättömiä luusereita, jotka nykyisin ovat lähes yksinomaan miehiä. Naisia olisi silloin varmaan esim. maaseudulla nykyistä enemmän.
        Tuota kautta nykyistä useampi mies saisi ehkä naisen.

• åpoi9u876rt

Poikia kuolee enemmän jo lapsina ja nuorina ja heistä suurempi osa on kehitysvammaisia (esim. autismi) joten luonto kyllä pohjimmiltaan tasaa luvut.

Nykyisiä kansallisvaltioita ei enää kauaa ole olemassa kun ilmastopakolaisuus alkaa.

• M1978

Ei nykyään tasaa. Ja kyllä kehitysvammaisellakin varmaan seksuaalisuus on.

• 11p4

Ja nyt nämä kehitysvammaiset autistit ovat tulleet Suomi24:n sinkut-palstalle ruikuttamaan sitä naisettomuuttaan :D

• katkera.atm

Pohjoismaiset väestöltään suht homogeeniset hyvinvointivaltiot ovat kaikilla objektiivisilla mittareilla ihmiskunnan suurin saavutus, ainakin mitä tulee yhteiskuntiin. Ne voi myös pysyä sellaisina, jos niin haluamme. Se on vain tahdosta kiinni. Rajoille aidat ja armeija valvomaan. Laittomat ylittäjät käännytetään tai ammutaan.

• oikeudenpuolustaja

5 arviolta rumimmiksi kehittyvää tyttölasta pitäisi siis lopettaa tässä tapauksessa.

• Miten niin? POIKIA on liikaa, tyttöjä liian vähän.

• Poliitikot ovat myöskin käytännössä aina niitä jotka ovat parisuhteen löytäneet, joten he eivät halua ymmärtää tällaista asiaa.

• Varmasti poliitikot ymmärtävät sen, että sitä kun on suomessa paljon pahempiakin ongelmia, kun joku muutamien marginaaliryhmiin kuuluvien miesten naisettomuus.

• Tuuheatukkainen
        DarkFear kirjoitti:

Varmasti poliitikot ymmärtävät sen, että sitä kun on suomessa paljon pahempiakin ongelmia, kun joku muutamien marginaaliryhmiin kuuluvien miesten naisettomuus.

Ole sinä 37-vuotias Juice-tukkainen neitsytsetä hiljaa! Sinä olet itse marginaaliryhmää kaljuasi myöten.

• 1314

Mutta sehän on loistavaa, suomalaisilla naisilla on valitsijan markkinat. Näkeehän sen kauas miten paremman näköisiä ulkomaalaiset ovat.

• hyjufgyjujn

Niin onhan se hyvä, että naisilla on sitä valinnanvaraa, ettei tarvitse tyytyä joihinkin naisasialuuserin kaltaisiin luuserimiehiin. Voisi myös suomalaismiehet etsiä innokkammin sitä seuraa niistä ulkomaalaisista naisista, eikä vaan aina syyllistää suomalaisia naisia siitä, jos he ovat sen ulkomaalaisen miehen löytäneet.

• EtteköHuomaaPetturit

Tuota noin....suomalainen nainen ja mies ovat veistetty "samasta puusta". Jos siis suomalainen nainen haukkuu suomalaista miestä rumaksi, hän samalla haukkuu isäänsä, veljeään ja enoaan. Tietenkin myös itseään samalla.

• hyjufgyjujn kirjoitti:

Niin onhan se hyvä, että naisilla on sitä valinnanvaraa, ettei tarvitse tyytyä joihinkin naisasialuuserin kaltaisiin luuserimiehiin. Voisi myös suomalaismiehet etsiä innokkammin sitä seuraa niistä ulkomaalaisista naisista, eikä vaan aina syyllistää suomalaisia naisia siitä, jos he ovat sen ulkomaalaisen miehen löytäneet.

Miten seuraa ulkomaalaisista naisista etsitään, kun ulkomaalaiset on lähinnä miehiä, tai ne ulkomaiset naiset on ulkomaalaisten miesten nyrkin ja hellan välissä jo valmiiksi....

Sitäpaitsi suomalaiselle miehelle suomalainen nainen on kaunein.

Monien naisten ajatusmaailmaa siitä, että ulkomaalainen mies on muka suomalaista parempi, onkin vaikeaa ymmärtää, koska suomalaiselle miehelle suomalainen nainen on se paras. Ainakaan minua ei viehätä mitkään "eksoottisen"näköiset naiset, vaan ulkomaalaisenkin pitäisi näyttää samalta kuin suomalaisen.

• Micce22

Venakot ei niin kovasti eroa pohjoismaalaisesta että pistäisi silmään. Jos horot jätetään tarkastelun ulkopuolle, tavalliset vähän koulujakin käyneet ovat fiksuja ja perhekeskeisiä. Mutta usein myös vanhanaikaisella tavalla naisellisia ja huoliteltuja jos on juhlat tulossa. Parin opiskelukaverin mukaan tarttui tuollaiset, kun poikamiehenä asuivat noin 10v Venäjällä.

Kunnollisia "perhetyttöjä" vaan ei taida tavata helposti ravintolassa tai nettideittisivuilla. Työpaikan, harrastusten ja sosiaalisen verkoston kautta ensikontakti tulee. Kuten muuten Suomessakin.

• Eräkettu

Ku kattoo niitä sällejä...

En usko että ne pärjää mulle eukko markkinoilla..

Oon helvetin paljon miehekkäämmän näkönen... Paljon lujempaa tekoa.

• Eräkettu

Niinkuin tämä vitun "17-vuotias" Fahad Firas... Näyttää puppelipojalta...

Joku saa siitä kivan tyttökaverin.

• Valitettavasti_

Valitettavasti ei ole. Kyllä sekin ruikkii mällejään suomalaisvittuihin

• Mutamunat_maksamaan

Näiltä pakolaisilta pitäisi alkaa kerätä sisäänpääsymaksuja. Jos ei halua maksaa, voi mennä johonkin muuhun maahan. Näin saataisiin valtion talouskin kuntoon, kun joka ikinen kakkamuna maksaisi vaikka kymppitonnin maahanpääsystä. Ihan reilua se on, huoratalossakin joutuu maksamaan pillusta. Mitä varten Suomen muka pitäisi olla ilmainen bordelli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe