- Miten niin? POIKIA on liikaa, tyttöjä liian vähän.
- Ei nykyään tasaa. Ja kyllä kehitysvammaisellakin varmaan seksuaalisuus on.
- Poliitikot ovat myöskin käytännössä aina niitä jotka ovat parisuhteen löytäneet, joten he eivät halua ymmärtää tällaista asiaa.
- Jos naisia olisi lukumääräisesti paljon, olisi heissäkin ehkä enemmän niitä elämässä menestymättömiä luusereita, jotka nykyisin ovat lähes yksinomaan miehiä. Naisia olisi silloin varmaan esim. maaseudulla nykyistä enemmän.
Tuota kautta nykyistä useampi mies saisi ehkä naisen. - Kyllä homoja on. Nämä taas saattavat pyrkiä kiistämään asiaa sanomalla olevansa bi-seksuaaleja, vaikka oikeasti naiset ei kiinnosta.
Tuo mainitsemasi tapaus oli selvästi transvestiitti eikä homo. - Tuskin sinkulla kihlasormusta on?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Li_Andersson_2014.jpg - Kyllä takatukivartta saa hitsata. Jos auto on harvinainen, helvetistäkös siihen ehjää löytää? Riippuu myös rakenteesta, peltipalkkia voi kyllä paikata.
- Älkää puhuko rakkaudesta kun tarkoitatte seksiä ja sen himoa.
- Asiakashan ei saa koskaan lähestyä mitään asiakaspalvelijaa tai virkailijaa, koska se on "väärä paikka ja väärä tapa", työntekijäthän vain "hymyilevät työkseen kaikille".
Ainoa sallittu tapa Suomessa lähestyä toista parisuhdemielessä on ravintolassa kännissä. Se on oikea tapa ja sillä tavalla muodostuu ilmeisesti se hyvä parisuhde. - Ammu itseäsi suuhun sillä haulikolla.
- Ei nykyaikana enää autolehtiä tarvitse, kun ei tehdä autojakaan.
- Kapeakärkinen talttapäinen mensseli. Sillä kammetaan. Paras olisi jos siinä olisi mahdollisimman iso kahva, tuon käden rikkoontumisen kannalta. Käsine kädessä auttaa myös, suojaa ihoa.
- Ei ole hyvä idea.
Kuka suojelee maaseudun kantaväestöä sitten, kun nuo alkavat käyttäytymään uhkaavasti?
Maaseudulla asuu iäkästä väestöä, mutta poliisia ei ole lähimaillakaan. - Mikä polttopulloisku? Sekö pizzeria minkä irakilaiset itse polttivat vakuutuspetosyrityksessä?
- Tällaiset kommentit ovat mielestäni käsittämättömiä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1427788557516.html
"– Jos ajaa kesällä talvirenkaalla kaarteeseen kovaa, rysähtää todennäköisesti ojaan, "
Mitä ihmeen "kovaa" nopeusrajoitetuilla yleisillä teillä muka ajetaan? Mutkaisilla teillä on yleensä 80 km/h rajoitus. - Entä jos pitää esim. vaaleahiuksisista ihmisistä? Afrikasta ja lähi-idästä tulleiden geenit pilaavat tuon asian, kun kaikki on siellä pelkkiä mustatukkaisia. Yksitoikkoista minun mielestäni.
Ulkonäköähän ei saisi arvostella, mutta kun se nyt on näissä pariutumisjutuissa aika tärkeä asia. - Kirjoitin itsestäni. Olen raitis ja epäsosiaalinen. Ainakin toinen on kai huono ominaisuus, ellei molemmatkin?
- Mistä asioista keskustelun ylipäänsä voisi aloittaa?
Tuskin mistään, kun keskustelua ei kuitenkaan voi aloittaa esim. naisen hyvännäköisestä takapuolesta ja hyvännäköisistä farkuista....vaan pitäisi olla teennäisesti kiinnostunut muka jostain "sivistyneestä" asiasta.....
Eihän hyvännäköinen nainen tosin edes ole ikinä vapaa. Ja jos on niin omasta tahdostaan. Lähestyminen on ajanhukkaa. - Ei ne hintaerot muualla samanlaisia ole kuin suomessa. Kyllä ne viat tahtoo kasaantua niihin isompiin perhemalleihin tyyppivikaisissa automerkeissä.
- Itse pidän kummana yhtä asiaa: Nykyään sanotaan kaikkialla, että kesärenkaat ovat sadekelillä paremmat kuin nastattomat talvirenkaat. Missähän vaiheessa se on niin päin kääntynyt?
Tuulilasin rengastestissä joskus 1979 tai 1980 todettiin talvirengas selvästi parhaaksi sadekelin renkaaksi vedensyrjäytyskyvyltään. Kesärenkaat alkoivat irrota tien pinnasta jo 80km/h tienoilla.
Eli ovatko kesärenkaat muka kehittyneet niin kauheasti viime vuosikymmeninä? Itse en siihen usko. Onkohan niin, että kesärenkaiden ominaisuuksien ylistäminen perustuu lähinnä kovavauhtisen ajon ominaisuuksiin. Tavallinen maantieajohan ei ole sitä.