Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä se moottorin vikavalo lopulta kertoo? Huonosta öljystäkö vain?
Kun minä ihmettelen, että mitä virkaa on jollain OBD-mittauksella, jos se ei kuitenkaan kerro mistään mitään?
Kun joskus on myynnissä OBD-mittauksellisia autoja sellaisella selityksellä, että "ei mennyt katsastuksesta läpi kun moottorin vikavalo palaa kojetaulussa".
Eli ne koodit eivät siis kerro mitään siitä, mikä se vika on? Mitä virkaa niillä vikakoodeilla ylipäänsä siis on?
Sen vikavalon kojetaulussa nyt varmaan näkee ilman mittauksiakin kuka tahansa.
Tuntuu kummalta, että mitataan jotkut obd:t ja kuitenkaan ei osata sanoa muuta kuin että valo palaa kojetaulussa?
27.01.2015 20:48
Tarkoittikohan hän sillä "epäyhtenäistä" väestöä?
http://fi.wiktionary.org/wiki/heterogeeninen
27.01.2015 09:26
Luulisi että lapsia haluamaton nainen olisi nimenomaan haluttua seuraa. Sellaisia kun on niin vähän.
Yleensä naisilla on jo jonkun toisen tekemiä lapsia. Eikä toisen lapsia halua kasvattaa jos ei halua omiakaan lapsia. Minä ainakaan en halua lapsia, en omia enkä toisten miesten tekemiä.
26.01.2015 19:30
Tupakoitsijan henki haisee pahalle ja tupakoitsija haisee muutenkin tupakalle.
Tupakansavu aiheuttaa päänsärkyä tupakoimattomalle, joten polttajan lähistöllä ei voi olla.
Minulle on kyllä se alkoholikin vastenmielinen asia, kun en itse käytä kumpaakaan myrkkyä.
26.01.2015 19:20
Minusta tähtiperä-cortinakin on aika laatikkomainen.
Mielestäni MK3 on parhaan näköinen cortina.
23.01.2015 06:48
On nettiautossa ollut joskus joitain sekasikiöitä, joita kuitenkin museoreikisteröidyksi on ainakin myynti-ilmoituksessa sanottu.
Koneen koko, mittaristo, maski, jarrutehostin yms. ovat joissain autoissa sekäsikiöyhdistelmä jota ei alunperin ole ollut ja selviää ihan vanhoja lehtiä lukemalla millainen se auto on alunperin ollut, mutta museotarkastajat eivät välttämättä lue.
En tarkoita tässä Volvoa, vaan autoja ylipäänsä.
19.01.2015 18:58
Tablettikuuri reseptillä auttaa. Ei nykyään maksakaan kauheasti.
18.01.2015 19:54
Kengät ja sukat on vaihdettava. Pesu ei auta. Sukathan ovat halpoja ja kyllä kenkiäkin on halpoja, jos on sieni ei kannata ostaa kalliita kenkiä.
Viimeistään silloin on vaihdettava kun se lähtee paranemaan lääkkeillä.
18.01.2015 19:53
Ei täällä ole vanhatpojat-palstaa.
18.01.2015 03:56
Eikös 404 ollut viimeinen sellainen? Sen perusteella mitä olen lehdistä lukenut.
Toisaalta jotkut ihmiset ovat joskus luulleet ruuviperälliseksi joitain muun merkkisiäkin autoja jotka eivät sitä ole.
17.01.2015 05:12
Katsastamiseen on kuukausi aikaa hylkäyksen jälkeen mutta viimeisen päivämäärän mentyä saa ajaa enää vain katsastukseen.
Eli jos on mahdollista katsastaa aiemmin niin ihan viime tippaan ei kannata jättää.
08.01.2015 19:17
Minä puolestani ujona miehenä nimenomaan haluaisin nähdä kahden kesken enkä porukassa.
Mutta voihan kyse olla siitä että se mies jännittää ja ajattelee pilaavansa homman.
08.01.2015 18:59
Se vastaa noin 186-senttistä miestä.
Naisen keskipituus nykyisin lienee 165-168 cm välillä.
07.01.2015 05:10
Se siinä onkin, että kun tonnikilometritkin lasketaan vain jonkin vakiokaavan mukaan, se vesittää koko ajatuksen siitä, että ne maksaisivat eniten jotka käyttävät eniten.
Laskukaava on aina se, että "tuhatkiloinen auto jolla kuljetaan päivittäin töissä", ja mitään muuta laskukaavaa ei sallita.
Jos ei ole autoa tai jos auto on kevyt eikä sillä ajeta joka päivä, se ei silti vaikuta mitään maksuihin.
Vaikea on ymmärtää sitäkään periaatetta, että miksi tie pitää tehdä metsänomistajien tukkitieksi tiekunnan yhteisillä varoilla, vaikka metsän myynti on bisnes vain niille jotka sen metsän omistavat.
Sekin tympii, että vaikka laissa ei itse asiassa paljon puhuta siitä, millä tavalla tietä on ylläpidettävä, niin "näin on otettu tavaksi aina tehdä" -periaatteella tehdyt toimenpiteet ovat ottaneet lain aseman.
Eli tietyöt joista laissa ei yksilöidysti edes puhuta, mutta jotka "on vain otettu tavaksi aina tehdä", pystytään määräämään tieosakkaiden pakkomaksettaviksi kun suurin osa porukasta haluaa maksaa.
05.01.2015 19:57
Työtön lusmu ja työtön lusmu....entä jos töitä ei ole?
Toivottavasti saat joskus turpiisi. Alkoa ottavalta.
05.01.2015 09:32
Sen takia autojen tekniikan ei saisikaan olla liian monimutkaista ymmärrettäväksi, kun kuljettaja on kuitenkin kunnosta vastuussa.
Nykyautoissa on tekniikkaa, josta kuski ei enää voi ymmärtää mitään.
03.01.2015 21:00
Tavallisia autoja ne kanttiautotkin olivat aikanaan.
31.12.2014 19:30
Musiikin tuntemushan riippuu siitä mitä kuuntelee. Ei iästä.
31.12.2014 09:47
Se että paskat ihmiset saavat kumppanin, se kertoo ihmiskunnan paskuudesta ylipäätään, ihmisen paskuudesta lajina. Eikä siitä että vain yksinäisissä olisi jotain vialla.
29.12.2014 22:05
Naisia ja miehiä saman verran? Eihän ole.
http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Tämä sukupuolijakauma on jo se ensimmäinen perustavanlaatuinen asia joka on jo miehiä vastaan. Sitten vielä muut asiat päälle.
29.12.2014 21:54
28 / 100