elämä on perseestä

epäonnensoturi

ei vittu mitä paskaa tää elämä on! ainaku kiinnostun nettideitissä jostaki nii se ei oo kiinnostunu tai sit joku muu on mua kiinnostavampi koska asuu lähempänä... oon enemmänki panostanu hyvään profiiliin... mut koskaa kukaa ei oo ees vastannu mun viesteihi... tuntuu siltä et en löydä koskaa ketää... asun jossai kauhees syrjäises tumppu kyläs josta ei oo mitää mahollisuutta päästä lukiolaisen asumaa parempaan paikkaan jossa nettideitin muijia vois paremminki olla saatavilla... ja kukaa ei vois koskaa kuvitella olevansa sellaise kanssa joka asuu kaukana... vittu tapan itteni saatanan mitä paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! BTW OON 18V ENKÄ OO KOSKAA EES SEUKANNU!

17

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

sama juttu :(

• epäonnensoturi

tää on niin paskaa :(

• samaa mieltä
        epäonnensoturi kirjoitti:

tää on niin paskaa :(

on :(

• epäonnensoturi

osaisko kukaan sanoo mitä täs tilantees vois tehdä?

• fghfghfgjhf

Parasta kääntää kylkeä ja luopua toivosta.

• etsilleenu

Vaihda paikkakuntaa. Muuta isompaan kaupunkiin. Itseäsi saat syyttää, jos jäät tuppukylään vonkaamaan naisia, joita siellä ei ole. Harvempi nainen haluaa muuttaa jonnekin perähikiälle työttömäksi.

• Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin

• Ruma mies
        juha260 kirjoitti:

Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin

Mä asun yhden suomen suurimman kaupungin kupeessa enkä ole kuuteen vuoteen treffeiltä löytäny ketään joka oikeasti olisi kiinnostunut minusta.
        On aivan sama asuuko kaamasen kylässä tai helsingin keskustassa jos naama kertoimeltasi et naisia viehätä "kysynnässä" ei ole mitään eroa.

• kirjotapa tänne se viesti millä lähestyt naisia ...

minkälaisen kuvan annat ja haluat antaa itsestäsi, mitä seikkoja pidät itsessäsi tärkeänä

• Kyllästynyt...

On muuten vittumainne fiilis, sinkkuna olo on perseestä, eikö? aatelkaa nytte jos löydät jonku kivan, nätin ja hauskan tytön se on joko varattu tai muuten vaa ei niin kiinnostunut... sitte vaa ''puff'' te ootteki yhessä, se tunne

• kyllästynyt...

Pelleilyä mun suhteet alkaa aina kahen tai kolmen päivän päästä ku oon tutustunut... vithuuu....... edelleen kyllästynyt

• saffasfasfsa

Mun koneen uptime on pidempi, kun teideän teinisuhteet.

• zmirre

Jos kirjoitat tuolla lailla, niin en yhtään ihmettele, ettei sinulle vastata.

• 6+17

Tuo on vielä pientä, itse olen 26v mies ja en ole vielä seurustellut päivääkään..

• Nettideitistä EI VITTU LÖYDÄ! USKOKAA JO!!! MENKÄÄ SINNE IHMISTEN ILMOILLE, JOS HALUATTE HIVENENKÄÄN MAHDOLLISUUTTA½

• En ole minäkään seurustellut vaikka olen jo kaksi kertaa sen 18 v....

• 1+3

näinhän täällä käy.. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      225
      3839
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2123
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      212
      1763
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1578
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1476
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1324
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1261
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1238
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe