ei vittu mitä paskaa tää elämä on! ainaku kiinnostun nettideitissä jostaki nii se ei oo kiinnostunu tai sit joku muu on mua kiinnostavampi koska asuu lähempänä... oon enemmänki panostanu hyvään profiiliin... mut koskaa kukaa ei oo ees vastannu mun viesteihi... tuntuu siltä et en löydä koskaa ketää... asun jossai kauhees syrjäises tumppu kyläs josta ei oo mitää mahollisuutta päästä lukiolaisen asumaa parempaan paikkaan jossa nettideitin muijia vois paremminki olla saatavilla... ja kukaa ei vois koskaa kuvitella olevansa sellaise kanssa joka asuu kaukana... vittu tapan itteni saatanan mitä paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! BTW OON 18V ENKÄ OO KOSKAA EES SEUKANNU!
elämä on perseestä
17
331
Vastaukset
- samaa mieltä
sama juttu :(
- epäonnensoturi
tää on niin paskaa :(
- samaa mieltä
epäonnensoturi kirjoitti:
tää on niin paskaa :(
on :(
- epäonnensoturi
osaisko kukaan sanoo mitä täs tilantees vois tehdä?
- fghfghfgjhf
Parasta kääntää kylkeä ja luopua toivosta.
- etsilleenu
Vaihda paikkakuntaa. Muuta isompaan kaupunkiin. Itseäsi saat syyttää, jos jäät tuppukylään vonkaamaan naisia, joita siellä ei ole. Harvempi nainen haluaa muuttaa jonnekin perähikiälle työttömäksi.
Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin
- Ruma mies
juha260 kirjoitti:
Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin
Mä asun yhden suomen suurimman kaupungin kupeessa enkä ole kuuteen vuoteen treffeiltä löytäny ketään joka oikeasti olisi kiinnostunut minusta.
On aivan sama asuuko kaamasen kylässä tai helsingin keskustassa jos naama kertoimeltasi et naisia viehätä "kysynnässä" ei ole mitään eroa.
kirjotapa tänne se viesti millä lähestyt naisia ...
minkälaisen kuvan annat ja haluat antaa itsestäsi, mitä seikkoja pidät itsessäsi tärkeänä- Kyllästynyt...
On muuten vittumainne fiilis, sinkkuna olo on perseestä, eikö? aatelkaa nytte jos löydät jonku kivan, nätin ja hauskan tytön se on joko varattu tai muuten vaa ei niin kiinnostunut... sitte vaa ''puff'' te ootteki yhessä, se tunne
- kyllästynyt...
Pelleilyä mun suhteet alkaa aina kahen tai kolmen päivän päästä ku oon tutustunut... vithuuu....... edelleen kyllästynyt
- saffasfasfsa
Mun koneen uptime on pidempi, kun teideän teinisuhteet.
- zmirre
Jos kirjoitat tuolla lailla, niin en yhtään ihmettele, ettei sinulle vastata.
- 6+17
Tuo on vielä pientä, itse olen 26v mies ja en ole vielä seurustellut päivääkään..
Nettideitistä EI VITTU LÖYDÄ! USKOKAA JO!!! MENKÄÄ SINNE IHMISTEN ILMOILLE, JOS HALUATTE HIVENENKÄÄN MAHDOLLISUUTTA½
En ole minäkään seurustellut vaikka olen jo kaksi kertaa sen 18 v....
- 1+3
näinhän täällä käy.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592