Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hassua, kun toisaalla taas on tällaista vääntämistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5167230
Tuohon ketjuun on kirjoittanut naisia, joiden mielestä "hoikka" mies painaa 80 kiloa...ovat täysin pihalla siitä mitä mies oikeasti painaa. Ei miehen paino niin hirveästi naista suurempi ole, jos kumpikin on hoikkia. Samanpituisena mies voi olla kevyempikin.
Itse olen 180 cm, mutta vain 60-kiloinen. Silti en ole mikään anorektikko. Perimä vain on sellainen, ettei kiloja tule syömällä vaikka yrittäisi.
26.11.2011 04:51
Odota vielä 15 vuotta, sitten vasta vituttaakin.
25.11.2011 03:08
Varmaankin toimisi. Ongelma on siinä, että jonkun pitäisi voidella ne jo silloin kun ne vielä saa irti. Ja niin ei yleensä ole tapahtunut.
24.11.2011 20:33
Hankala homma se on silloin, jos etuputki ei mahdu irtoamaan pakosarjan kanssa. Itse en ole noissa hommissa edes yrittänyt irrottaa etuputkea pakosarjasta, koska ne pultit on aina maatuneet kuitenkin täysin umpijumiin yli 20-vuotiaassa autossa.
Silloin on hyvä jos etuputkikin mahtuu pois vain pakosarjan koneesta irrottamalla.
Hiljattain tuli tehtyä turha koneenvaihto 80-luvun japsiin. Vaihdoin siksi kun vanha kone vuoti öljyä kaikista stefoista ja varakone oli olevinaan parempi. Kyllähän se toimii eikä vuoda öljyä, mutta päästöistä ei saa läpi millään eli jotain vikaa kuitenkin kannessa, joten ilmeisesti tulee menemään peltoautoksi tms, kun se on ylimääräinen auto eikä kiinnosta ruveta avaamaan kantta.
Päästömittaus on sellaista paskaa, että ei viitsi arpomalla ruveta vaihtamaan kannentiivisteitä ja muita osia, kun vika ei välttämättä silti korjaannu ja jokainen mittaus maksaa. Auton arvo ei kuitenkaan ole kuin muutamia kymppejä katsastamattomana. Muutama turha päästömittaus tulee siis autoa kalliimmaksi. Ja katsastus itsessään heti on sitä jo tietenkin, täälläpäin kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ryöstökatsastus (A-).
Vanhemmissa kuin 1978 sentään riittää, että saa koneen vain pelaamaan. Ei tarvitse saada mitään paskapäästömittauksia läpäiseväksi.
24.11.2011 00:14
Keskipituisia on eniten, joten varmaan siitä syystä lisääntyvätkin eniten.
23.11.2011 18:49
Ikä 33, oma käsi on ollut ainoa seksikumppani.
23.11.2011 18:41
Mikset kysy, haluaako hän lapsia? Ei niitä kaikki naisetkaan halua.
23.11.2011 17:13
Kaikkien ihmisten kanssa ei voi puhua asioita selviksi. Kun minusta asiat pitäisi voida selvittää asianomaisen kanssa. Ei muille puhuminen hyödytä. Vastaukset jää saamatta kun asianomainen ei suostu keskustelemaan.
Esim. jos on vuosia sitten ihastunut naiseen johon ei olisi pitänyt ihastua, eikä ylimielinen nainen suostunut puhumaankaan oikeastaan ollenkaan koko asiasta, niin sellainen jää kalvamaan pitkäksikin aikaa.
Jos nainen suostuu keskustelemaan, asiat voi selvittää. Muuten ei.
Oman pään sisältöä on muutenkin vaikea saada kuntoon, kun ei se ole kunnossa koskaan ollutkaan.
22.11.2011 23:48
Parturissa pari kertaa vuodessa. Samalla se on ainoa tilanne, jonka yhteydessä saa naisen kosketusta edes jollain tavalla. Jos itse leikkaisi, jäisi siitäkin paitsi. Sitä paitsi alalle koulutettu ihminen osaa hommansa, siksikin kannattaa parturissa käydä.
Päänkin koskettaminen voi tuntua hyvältä. Se on sitä vain muuten, ei siis seksuaalisessa mielessä. Asioita ei aina tarvitse ajatella seksuaalisesti.
22.11.2011 03:25
Ei se 50+ riitä, vielä viisikymppisissäkin miehiä on enemmän.
Ikäluokat joissa naisia alkaa oikeasti olla enemmän on 60 +.
21.11.2011 05:14
Minulle kävisi kyllä sellainen asetelma, jos nainen haluaisi suutelemista yms. hellyyttä muttei seksiä. Ajattelen itsekin vähän siten.
Minusta masturbaatio korvaa yhdynnän, mutta suutelua ja koskettelua se ei korvaa. Juuri niiden vuoksi nainen pitäisi olla...
19.11.2011 22:11
Minä en halua lapsia, ja olen muutenkin täysin kokematon, mutta toisaalta en myöskään ole enää alle 23-vuotias kun ajan kulumiselle ei mahda mitään.
Minultakin jäi se nuoruus elämättä vähän noista samoista syistä, paitsi että minulla masennus ei ole kadonnut mihinkään eikä katoa. Ja mitä vanhempi on, sitä turhemmalta kaikki tuntuu.
Lisäksi olen muutenkin yhteiskuntakelvoton yksilö. Työkyvyttömyyseläkkeellä ja ilman ammattia.
14.11.2011 04:56
Ei luiseville sormille mitään pysty tekemään. Kämmenlihaksia voi jotenkin harjoittaa, sormet ei siitä paksuunnu jos syntyjään ovat luisevat. Ei sormiin mikään syöty rasvakaan kerry.
Itselläni on pienet kädet ja luisevat sormet, lisäksi kuiva iho ja iho-ongelmia.
05.11.2011 02:39
Mikä on hyvä mies? Ja onko nainen automaattisesti sitten aina hyvä? Jos kaikkien naisten pitäisi saada hyvä mies?
Moni asia jää tuossa sanomatta.
01.11.2011 18:36
Mutta entä jos ihastuu psykologiin? Niin kävi minulle 20-vuotiaana. Tosin kyse ei ollut mistään terapiasta, vaan vain ammatinvalinnanohjauksesta. Se nainen oli kiinnostava.
Jälkikäteen olen toivonut, etten olisi koskaan tavannut sitä ihmistä. Täysin keskustelukyvytön silloin kun asia koskee häntä itseään. Ehkä psykologien kuuluu olla sellaisia, mutta ei se hyvältä tunnu.
31.10.2011 19:58
1. 33
2. Mies
3. En kenenkään
4. -
5. -
6. -
31.10.2011 01:33
Tällä hetkellä käytössä oleva on harrasteautoni. 41-vuotias brittiauto, autourheilussa suosittu malli.
Uudempiakin on omistuksessa, talvikäytössä. Lisäksi on varaosa-autoja. Vähän liikaakin on romua kertynyt.
31.10.2011 01:31
Jos sinulla olisi sisko, suku olisi varmaan jatkunut jo....jatkaa se nainenkin sukua jos se jollekin on tärkeää. Nimenmuutos avioliitossa on vain kirkon keksimää paskaa.
Minulla on kolme veljeä ja yksi sisko.
Siskolla on lapsia. Minä ja veljet emme edes haluaisi niitä. Yksi veli on parisuhteessa muttei hänkään halua lapsia.
Eikä olisi minun isäkään halunnut lapsia. Minä ja sisarukseni olemme olemassa vain, kun emme päätyneet kondomiin kun se ei ollut käytössä.
30.10.2011 03:58
Miten seksuaalinen kokemattomuus liittyy väkivaltaisuuteen?
Väitätkö, että kokemattomat miehet ovat väkivaltaisia?
30.10.2011 03:28
Minä olen vasta 33-v tällä hetkellä , mutta ei ole mitään syytä olettaa, etteikö se poikuus olisi tallella vielä nelikymppisenäkin....
Asun maalla, olen kouluttamaton, mielenterveysongelmainen ja raitis, joten ei ole mitään syytä olettaa että kelpaisin kenellekään. Ei toisaalta kyllä minullekaan kuka tahansa. Kyllä ihmisten täytyy sopia toisilleen. Juuri se onkin pulma.
Sinänsä seksi ei ole niin merkityksellinen asia. Se sensijaan on, ettei naisten kanssa voi olla ollenkaan tekemisissä. Hyvät naiset on varattuja ja vapaana on lähinnä vain narsistisia yksilöitä joille ei kelpaa kukaan (deittipalstojen ihmiset.).
30.10.2011 03:18
56 / 100