Gallup 40v ja poikuus tallella

------

Paljonko meitä yli 30v tai peräti yli 40v miehiä on joilla on poikuus tallella? Onhan se kuitenkin huomattava rasite yliseksuaalisessa yhteskunnassa. Minkä ikäisenä luovutitte ja lakkasitte ajattelemasta koko asiaa? Aiotko käydä huorissa jossain vaiheessa? Suomessa vai ulkomailla? Itse olen 39 ja ajattelin hoitaa homman ensi kesänä Saksassa, missä bordellit ovat laillisia.

38

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus naisnäkökulm

Miksi ette kokoontuisi palstan neitsytmiehet ja poistaisi yhdessä poikuuden toisiltanne?

• ?????????

Ai tulisitko sinä auttamaan?

• utelias vain

Miksi tässä kysytään vain pelkästään miehiä, sillä varmasti löytyy myös yli kolmekymppisiä ja jopa yli neljäkymppisiä naisia jotka ovat vielä kokemattomia seksin suhteen.

Mutta sulta kysyisin ihan uteliaisuuden takia että miksi et ole seksiä saanut vaikka oot jo 39? Eikä tämä kysymys ollut mitään vittuilua, vaan ihan huvin vuoksi kysyin että mikä syynä tähän. Et varmaan luultavasti viihdy baareissa tai et ole tykännyt käydä niissä nuorempanakaan?

• Eikö panija kelpaa?

Siksi että nainen saa seksiä aina halutessaan, panija löytyy taatusti. Naisilla ei ole mitään todellista ongelmaa, mitäs pihtaavat. Ja vanhoja naisia on turha tässä ottaa esille, eivät ne mitään seksiä tarvitse, niitten panot on jo pantu.

• -----

Olen ujo sosiaalisissa tilanteissa, joten baarihommat on jääny. Työt ja oudot harrastukset, jossa ei ole lainkaan naisia, on vieneet lopun ajan. Moottoripyörien ja mopojen entisöinti. Kanootti retkeily, tähtitiede, kesämökkeily yms...

• haastavaa
        ----- kirjoitti:

Olen ujo sosiaalisissa tilanteissa, joten baarihommat on jääny. Työt ja oudot harrastukset, jossa ei ole lainkaan naisia, on vieneet lopun ajan. Moottoripyörien ja mopojen entisöinti. Kanootti retkeily, tähtitiede, kesämökkeily yms...

Kysyn ihan uteliaisuuttani, että oletko kuitenkin ihan tavallinen, siisti ja hyväkäytöksinen mies. - Kenties keskiverto kooltasikin ? Ja oletko ujoutesi takia jättänyt kaikki lähestymisyritykset naisiin päin tekemättä vai kenties joskus, tai useammankin kerran, yrittänyt ja epäonnistunut ?

• "Et varmaan luultavasti viihdy baareissa tai et ole tykännyt käydä niissä nuorempanakaan?"

Ei auta vaikka viihtyisikin baareissa, jos ei ujouttaan pysty lähestymään naisia.

• suosittelen...
        ----- kirjoitti:

Ei kai nyt tollaiset ole mitään outoja harrastuksia! Luulisi että monet naiset kiinnostuisivat jopa sellaisesta miehestä joka on kiinnostunut vaikka moottoripyöristä, mökkeilystä ja luonnossa retkeilystä.

Ehkä tietenkään parikymppisiin nuoriin naisiin tollaiset harrastukset eivät välttämättä tee vaikutusta, mutta kolme- ja neljäkymppisiin tekisi aivan varmasti. Suosittelisin sua laittamaan vaikka ilmoituksen johonkin treffipalstalle, jos kerran baarit ei sua innosta. Noissa nettipalstoilla on myös se etu että siellä voi suoraan kertoa harrastuksista, mielenkiinnon kohteista ja muista asioista joista ei baareissa pääse kertomaan samalla tavalla jos ollenkaan.

• -----
        haastavaa kirjoitti:

Kysyn ihan uteliaisuuttani, että oletko kuitenkin ihan tavallinen, siisti ja hyväkäytöksinen mies. - Kenties keskiverto kooltasikin ? Ja oletko ujoutesi takia jättänyt kaikki lähestymisyritykset naisiin päin tekemättä vai kenties joskus, tai useammankin kerran, yrittänyt ja epäonnistunut ?

Kaikkiin voi vastata myöntävästi.

• haastavaa
        ----- kirjoitti:

Kaikkiin voi vastata myöntävästi.

Ja kuinka sinuun voi ottaa kiinnostuneet yhteyttä :) ?
        Missä päin Suomea asut ?

• M28-ENFP
        wlfwd kirjoitti:

"Et varmaan luultavasti viihdy baareissa tai et ole tykännyt käydä niissä nuorempanakaan?"

Ei auta vaikka viihtyisikin baareissa, jos ei ujouttaan pysty lähestymään naisia.

Ei auta vaikka uskaltaisi lähestyäkin naisia, jos on ATM.

• ..................
        M28-ENFP kirjoitti:

LOL, jep. Ei auta vaikka naiset siellä baarissa viihtyisivät seurassasi, jos olet ATM. Ei "irtoa"...ei seksiä eikä suhdetta.

• 5+8
        Eikö panija kelpaa? kirjoitti:

Siksi että nainen saa seksiä aina halutessaan, panija löytyy taatusti. Naisilla ei ole mitään todellista ongelmaa, mitäs pihtaavat. Ja vanhoja naisia on turha tässä ottaa esille, eivät ne mitään seksiä tarvitse, niitten panot on jo pantu.

Tosi on

• rumalla miehellä ei
        M28-ENFP kirjoitti:

Sillä pärstäkertoimella ja siisteydelläkin on jotain merkitystä. Vink vink.

• 99999999999999999999
        Eikö panija kelpaa? kirjoitti:

Juuri näin tämä asia on

• että näinnnnnnnn
        suosittelen... kirjoitti:

Ei kai nyt tollaiset ole mitään outoja harrastuksia! Luulisi että monet naiset kiinnostuisivat jopa sellaisesta miehestä joka on kiinnostunut vaikka moottoripyöristä, mökkeilystä ja luonnossa retkeilystä.

Ehkä tietenkään parikymppisiin nuoriin naisiin tollaiset harrastukset eivät välttämättä tee vaikutusta, mutta kolme- ja neljäkymppisiin tekisi aivan varmasti. Suosittelisin sua laittamaan vaikka ilmoituksen johonkin treffipalstalle, jos kerran baarit ei sua innosta. Noissa nettipalstoilla on myös se etu että siellä voi suoraan kertoa harrastuksista, mielenkiinnon kohteista ja muista asioista joista ei baareissa pääse kertomaan samalla tavalla jos ollenkaan.

"Ei kai nyt tollaiset ole mitään outoja harrastuksia! Luulisi että monet naiset kiinnostuisivat jopa sellaisesta miehestä joka on kiinnostunut vaikka moottoripyöristä, mökkeilystä ja luonnossa retkeilystä."

No naiset kyllä pyörivät ihan eri paikoissa, ja ylipäätänsäkin pitävät teknisen puolen asioita harrastavia miehiä tyhminä ja tylsinä.
        On sitä nuorempana tullut monet isotkin autoremontit tehtyä(silloin kun autoihin vielä pystyi tekemään remontteja ilman kalliita erikoistyökaluja) perheellisille miehille ihan parkkipaikalla vaan ja käytännössä täysin ilmaiseksi. Ei ne naiset tällaista miestä arvosta paskan vertaa, ei vaikka olisi ulkonäkökin hyvä. Vähintäänkin joksikin epämääräiseksi perverssikisi tulkitsevat, ja tietenkin heiden miehensä tässä asiassa näitä naisiaan yllytävät.

• Onhan meitä

Olen yli 40 v. ja poikuus tallella edelleen. En ole luovuttanut ja lakannut ajattelemasta, vaikka varmaan pitäisi, mutta en vaan pysty.

Yritin pari vuotta sitten hoidattaa homman ammattilaisella, mutta olin liian hermostunut, ei seisonut. En tiedä yritänkö uudestaan, koko touhusta jäi lähinnä paska olo, kukaan ei halua seksiä kanssani jos ei saa rahaa vastineeksi.

• poitsu vm78

No, täällä ilmottautuu yksi 33 v poika...uskomatonta mutta totta; minulla ei ole koskaan elämässäni ollut naisen kanssa minkäänlaista suhdetta.

Syynä ujous ja erakkoluonne. Jaksan kuitenkin uskoa, että jostain ilmestyy se nainen, joka haluaa ja hyväksyy minut, mutta toisaalta viihdyn hyvin yksinkin.
      Kaikista eniten vituttaa se kun oon ihan hyvännäköinen, urheilullinen ja fiksu, silti kukaan nainen ei ole osoittanut minua kohtaan mitään kiinnostusta. Ja on se mullakin rima aika korkealla.

kyllähän tämä syö mie...tarkoitan poikaa, mutta en mä vielä ihan ole toivoani menettänyt.

• hgfghfdghdfh

ap on nainen

• Minä olen vasta 33-v tällä hetkellä , mutta ei ole mitään syytä olettaa, etteikö se poikuus olisi tallella vielä nelikymppisenäkin....

Asun maalla, olen kouluttamaton, mielenterveysongelmainen ja raitis, joten ei ole mitään syytä olettaa että kelpaisin kenellekään. Ei toisaalta kyllä minullekaan kuka tahansa. Kyllä ihmisten täytyy sopia toisilleen. Juuri se onkin pulma.

Sinänsä seksi ei ole niin merkityksellinen asia. Se sensijaan on, ettei naisten kanssa voi olla ollenkaan tekemisissä. Hyvät naiset on varattuja ja vapaana on lähinnä vain narsistisia yksilöitä joille ei kelpaa kukaan (deittipalstojen ihmiset.).

• ATM numero 5893

Eli siis seksi ei vaan kiinnosta tarpeeksi? Omaat kuitenkin kohtuullisen ulkonäön?

Vihje: jos olet kohtuullisen näköinen, ala käyttämään sopivasti alkoholia ja käymään ihmisten ilmoilla.

• Naisasialooseri,

Mielenterveysongelmasi voi olla seurausta siitä, että et ole saanut naista.

• Born 1970

Olen jo 41 vuotias ja poikuus tallella.

Syitä tähän ovat ainakin raivoraittius, ujous, köyhyys, yksinäisyys ...

Ulkonäöltäni olen vähintäänkin hyvää keskitasoa - mutta miehen kohdalla ulkonäöllä ei " näissä asioissa" ole juurikaan väliä, koska mitä rujoimmilla miehillä on naisia.

Nuoruudessani minulle oli naisia tarjolla, mutta torjuin heidät vältellen pois ujouteni ja alemmuudentuntoni takia.

Mielessäni on käynyt hoitaa poikuus pois prostituoidun kanssa, mutta toisaalta olen sitä mieltä että seksi kuuluu vain seurustelu-/parisuhteeseen joten tuo maksullisen käyttäminen sotii arvomaailmaani vastaan.

Seksissä on oltava kyse muustakin kun hetken huumasta, siinä on oltava kyse paljon voimakkaammista tunteista, sellaisista tunteista joita vain kaksi rakastunutta ja aidosti toisistaan välittävää henkilöä voi tuntea toisiaan kohtaan ja minulla tuo tunne on kokematta.

• säääd

"Ulkonäöltäni olen vähintäänkin hyvää keskitasoa - mutta miehen kohdalla ulkonäöllä ei " näissä asioissa" ole juurikaan väliä,"

Noinhan te aina luulette. Monille naisille on valitettavasti ulkonäölläkin merkitystä.

Miehet yleensä vielä arvioi oman ulkonäkönsä paremmaksi kuin se onkaan
        - lisäksi monilla ei ole hajuakaan, minkänäköinen mies on naisten mielestä oikeasti hyvännäköinen.

• +++++

Liikaa. Itse olen 35v seksuaalisesti kokematon mies. Sosiaalista puolta lukuunottamatta minussa ei liene mitään suurempia vikoja. Eli en ole työtön, köyhä, mielisairas, lihava, ruipelo, kouluttautumaton, sivistymätön, tyhmä
      tai edes kovin ruma. Olen kuitenkin sosiaalisesti tumpelo. Olen vapaa aikana melkein aina yksin. Olen naisten kanssa liian ujo ja itseluottamukseni on vähäinen.
      En pysty olemaan ajattelematta naisia ja seksiä vaikka se olisi ehkä viisainta. Haaveilen välillä naisystävästä vaikka tiedän, että sellaisen saaminen on minulle
      käytännössä lähes mahdotonta.

• Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu... niin oletko koskaan kysynyt joltakin psykologilta, olisiko mahdollista käydä jonkinlaisessa yksilöterapiassa muutaman kerran ja koittaa siellä avata niitä lukkoja, jotka sinussa estävät kommunikoinnin naisten kanssa ? En tosin edes tiedä onko sellaista keskusteluterapiaa olemassa ja jos on, niin maksaako se kultamunia, mutta ei sinun ongelmasi nyt niin mahdottomalta kuullosta, että sen takia koko loppuelämäsi pitäisi "yksin" viettää.

• +++++
        xena-183 kirjoitti:

Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu... niin oletko koskaan kysynyt joltakin psykologilta, olisiko mahdollista käydä jonkinlaisessa yksilöterapiassa muutaman kerran ja koittaa siellä avata niitä lukkoja, jotka sinussa estävät kommunikoinnin naisten kanssa ? En tosin edes tiedä onko sellaista keskusteluterapiaa olemassa ja jos on, niin maksaako se kultamunia, mutta ei sinun ongelmasi nyt niin mahdottomalta kuullosta, että sen takia koko loppuelämäsi pitäisi "yksin" viettää.

En ole kysynyt psykologilta. Tuskin kehtaisin myöntää psykologille omaa surkeaa tilannettani.

• +++++ kirjoitti:

En ole kysynyt psykologilta. Tuskin kehtaisin myöntää psykologille omaa surkeaa tilannettani.

No sellaista sinun ei tosiaankaan kannattaisi miettiä :) Valitettavasti, mutta ihan varmasti, psykologit keskustelevat paljon surkeammassakin tilanteessa olevien ihmisten kanssa ja heidänkin ongelmansa voivat ratketa tai helpottua. - Minusta sinun kannattaisi ainakin yrittää, mutta kukaan ei voi elää sinun elämääsi sinun puolestasi, eikä tehdä niitä ratkaisuja, jotka sinun täytyy tehdä itse.

• xena-183 kirjoitti:

No sellaista sinun ei tosiaankaan kannattaisi miettiä :) Valitettavasti, mutta ihan varmasti, psykologit keskustelevat paljon surkeammassakin tilanteessa olevien ihmisten kanssa ja heidänkin ongelmansa voivat ratketa tai helpottua. - Minusta sinun kannattaisi ainakin yrittää, mutta kukaan ei voi elää sinun elämääsi sinun puolestasi, eikä tehdä niitä ratkaisuja, jotka sinun täytyy tehdä itse.

Mutta entä jos ihastuu psykologiin? Niin kävi minulle 20-vuotiaana. Tosin kyse ei ollut mistään terapiasta, vaan vain ammatinvalinnanohjauksesta. Se nainen oli kiinnostava.

Jälkikäteen olen toivonut, etten olisi koskaan tavannut sitä ihmistä. Täysin keskustelukyvytön silloin kun asia koskee häntä itseään. Ehkä psykologien kuuluu olla sellaisia, mutta ei se hyvältä tunnu.

• Melkein kyllästynyt.

Miten ihmeessä olet onnistunut välttelemään naisia noinkin pitkään? :O

Jos on normaalisti sosiaalinen mies, niin kyllä siinä 16 ikävuoden paikkeilla löytää itsensä sängystä tytön kanssa. Nykyään jopa nuorempanakin...

• outo tulkinta tuo

No kyllä sitä on voinut olla 16 vuotiaan tyttöjen kanssa sängyssä, mutta ei se silti välttämättä tarkoita että näitä tyttöjä on myös nussinut.

• aika vaikeaa....

Ei siinä nyt mitään harvinaista pitäisi olla jos ei ole ehtinyt pääsemään naisen tai tytön kanssa sänkyyn vielä 16-vuotiaana tai ylipäätään alaikäisenä! Eihän tossa iässä pääse vielä edes baareihin, niin se kyllä vaikeuttaa tosi paljon tutustumista ja seurustelua vastakkaiseen sukupuoleen.

• 29-vuotias "poika"

Samassa veneessä ollaan. Itse olen hyvätuloinen, koulutettu, älykäs, itsenäinen, urheilullinen, musikaalinen, enkä muutenkaan muistuta vuoripeikkoa olemukseltani. Ei ole myöskään mitään mielenterveysongelmia saati muita vastaavia isompia ongelmia. Toisaalta olenkin sitten aika "kiltti" ja hyväkäytöksinen, mutta omaan erittäin vahvan libidon ja testosteronitasoni ovat korkeat. Tämä yhdistelmä on aika mahdoton naismarkkinoilla ja yleensäkin elämän kannalta. En myöskään mene ns. lukkoon naisille jutellessani.

Onhan tuota pari kertaa tarjolla ollut naista, mutta ei kuitenkaan semmoista, mikä itseäni sytyttäisi. En edes ole mitenkään erityisen nirso tuon suhteen, vaan pikemminkin haen ihan jalat maassa pitävää rehellistä naista, joka ei polta. Ulkonäön suhteen ainoa kriteerini on se, ettei naisella saisi olla merkittävää ylipainoa. Muutama kilo ylimääräistä ei todellakaan ole haitaksi, vaan pikemminkin suotavaa verrattuna siihen, että on ihan luuviulu.

No, miksi sitten on vielä poikuus tallella, eikä tunnu vaan natsaavan ikinä? Luulisin, että siihen on parikin ihan yksinkertaista syytä. Olen raitis. Tämähän ei ole millään tasolla hyväksi seurustelumarkkinoilla. En ole kuitenkaan raivoraitis, eikä minua myöskään haittaa kohtuullinen alkoholinkäyttö, joten toivoa ehkä vielä tämän suhteen on. Olen myöskin erittäin huono tekemään (seksuaalisia) aloitteita, luultavasti johtuen kokemuksen puutteen tuomasta alemmuudentunteesta. Joten pitäisi löytää nainen, jota "vihreys" tässä asiassa ei haittaa, ja joka uskaltaa ottaa alkuun ohjat käsiinsä. En myöskään tykkää laukata baareissa sun muissa massakokoontumisissa, joissa ainoa funktio on yletön sosialisointi. Paljon mieluummin menen vaikkapas elokuviin, keikalle, konserttiin tai mihin tahansa muuhun tapahtumaan, jossa päämääränä ei ole pelkkä sosialisointi, vaan esityksestä nauttiminen, jonka ohella/jälkeen sitten sosialisointi suoritetaan.

Eiköhän tuossa nuo tärkeimmät seikat itsetutkiskelun kautta ole. En ole myöskään katkeroitunut, kyyninen tai naisvihaaja, vaan pikemminkin - ainakin toistaiseksi - terveellisesti positiivisen asenteen säilyttänyt. Kuitenkin elämän kova tosiseikka on se, että kun tähän ikään asti on päässyt ilman minkäänlaista seurustelu- ja naiskokemusta, on kohdattava realiteetit ja hyväksyttävä se, ettei tähän muutosta luultavasti ole tulossa.

Itsekin olen tässä pohdiskellut jo muutaman vuoden ajan ja tullut siihen lopputulokseen, että taitaa itsellenikin olla nuo maksulliset naiset ainoa tapa saada nainen koskettamaan ja kokemusta vyön alle. Ei haluaisi näin kuitenkaan tehdä, mutta pakko kait se on. Pitää vain valkata joku mukava ja turvallinen suomineito sitten, niillä on varmaan vastaavista tapauksista muutenkin kokemusta. :)

Tämä varmaan sitten tekeekin minusta yhden näistä toivottomista ja paljon parjatuista ATM:stä? Noh, niillä korteilla pelataan mitkä on jaettu. Ei sitä kuitenkaan täyttä käännöstä luonteelleen voi tehdä. On kuitenkin "huojentavaa" nähdä, että kohtalotovereita löytyy. Mutta ei kait siinä. Lippu korkealle salkoon ja positiivisilla mielin eteenpäin, ehkä se mystinen nainen vielä joskus osuu meikäläisenkin kohdalle!

• maxmax28

Kyllä se homma nyt vaan menee niin, että jos te jätkät jäätte himaan odottelemaan että "ehkä se nainen löytyy", niin ei se todellakaan löydy niin! Täytyy itse viedä hommaa eteenpäin.
      Tuosta luonne asiasta. Itsekin luulin aikaisemmin että luonteessani on vikaa ja sen takia en saa naisia. Kysymys on vain itseluottamuksesta, eivät naiset halua nynnyä miestä joka ei usko itseensä ja on negatiivinen. Jos olet ollut saamatta naista niin se näkyy naamasta.
      Muutos ei tapahdu päivässä, mulla meni siihen noin vuosi. Siis olin totaalinen luuseri naisten kanssa, saatoin änkyttää jos olin hyvännäköisen naisen seurassa, enkä todellakaan mitään pillua saanut. Muutos tapahtuu pikkuhiljaa. Nykyään mun itsevarmuus on aivan eri luokkaa kuin vuosi sitten ja baareissa kun tulee pyörittyä niin panoseuraa saan nykyään jopa helposti. Siis oikeasti hyvännäköisiltä nuorilta naisilta. Viime viikkoina onnistumisprosentti on ollut 100. Olen vain valinnut hyvännäköisen naisen ja mennyt juttelemaan ja sänkyyn homma on päätynyt. En olisi uskonut tähän vuosi sitten, luulin että kohtaloni on olla yksin.
      Yhdellä mun kaverilla oli aivan sama homma, se ei saanut henkeä jos piti kauniille naisille jutella. Nykyään sillä on naisia niin että ei se ehdi kaikkia edes hoidella.

• maxmax28

Ja sanoisin vielä sen että ei se ole teidän syy jos ette osaa olla luontevasti naisten seurassa. Yleensä syy on kasvatuksessa, mulla ei ollut mitään isähahmoa joka olisi näyttänyt miten naisten kanssa kuuluu toimia. Mun piti itse opetella se näin aikuis iässä.

• Silkkiuikku666

Olen 33-vuotias työssä käyvä akateemisesti koulutettu ihminen (mies). En ole koskaan seurustellut, suudellut jne. tms.

En kuitenkaan edes harkitsisi mitään prostituoitujen palveluksien käyttämistä. Siinä ei ole mitään järkeä, koska sellainen seksiakti ei ole yhtään mitään mielestäni. Tai siis, että miksi sitä seksiä tuolla tavalla on pakko päästä kokemaan. Mitä iloa siitä on? En osaa selittää, olen vähän kännnissä. Lisäksi koen että se on selkeästi epäeettistä.

Joka tapauksessa. Ehkä on mahdollista että löydän joskus jonkun. Kyllähän tällaiset palstat paljastavat että on monia naisiakin jotka ovat tässä mielessä syrjäytyneitä ja ymmärtävät tämänkaltaisia miehiä.

• 2120 South Michigan

Minulla on taas sellainen "suo siellä, vetelä täällä" -tyyppinen ongelma, siis tuo vetelä -sanakin liittyy siihen ihan konkreettisesti.

Selvinpäin en uskalla lähestyä naisia, enkä juuri jutella muuta kuin jos on pakko asiallisten asioiden toimittamisten takia.

Mutta kännissä kyllä uskallan tutustua, ja joskus, tosin harvoin, saatan saada naisen mukaani, mutta sitten tuleekin se ongelma, kun ei kännissä seiso lainkaan, mulla on ns. viinakyrpä, vähänkin viinaa elimistössä, niin ei vaan seiso, sitten kotona yksin koneen äärellä kyllä runkkaan senkin edestä, mutta jos pitää naisen kanssa kännissä alkaa touhuumaan, niin ei vaan seiso, ja kuten sanoin, niin selvinpäin ei edes tutustuminen onnistu.

Viimeksi vappuna kävi juuri näin, oli vähän sumuinen ilta, ja seuraava muistikuva oli, kun olin kotonani ja nainen oli siinä, aja alettiin touhuamaan, mutta hirveästi nolotti kun ei otanut eteen.

Olen iältäni 43 ja tämä ongelma on vaivannut koko aikuisikäni.

• mannmann

no voi herrajumala.. erektio-ongelmiin on keksitty lääkkeet vuosia sitten. lääkärin puheille mars ja resepti kourassa apteekkiin ja seuraavalla kerralla OTTAA ETEEN.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      92
      2019
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1193
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1085
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      219
      1074
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1036
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      971
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      929
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      885
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      878
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      800
    Aihe