18v mies 31v naista?

18vmies

Löysin mukavan naisen yökerhosta, jonka kanssa vietin illan ja vaihdeltiin numeroita. Hän on hyvännäköinen, kaverini arveli arveli iäksi 18, toinen 20 yksi taas 22 ja viimeinen 25. Mutta kun hän kertoi ikänsä suuni kyllä loksahti kun ikä alkoi kolmosella.

Tässä koitan pähkäillä onko mitään järkeä enään ottaa häneen yhteyttä? Kiinnostuneelta hän todellakin näytti, mutta 13 vuotta ikäeroa on kumminkin todella paljon ja eiköhän tuon ikäinen nainen etsi elämältä muuta kuin minä.

Mitä mieltä olette, kannattaako vielä ottaa yhteyttä vai suosialla jättää asiat näin? Tapahtuneesta on nyt 2 päivää joten alkaisi olla korkea aika päättää.

11

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raaka totuus

Voit sä sitä nussimaan päästä, mutta ei kolmekymppinen nainen 18 vuotiasta miehekseen ota.

• 18mies

Unohtu mainita tuosta, että vietettiin siis yökin yhdessä.

Hän kertoi, että etsii sitä oikeaa kun minä taas lähinnä yhdenyön juttuja, mutta ei se kumpaakaan tuntunut haittaavan ja hän halusi nähdä vielä uudestaan. Kun pää selkeni aloin vasta miettimään enemmän, että onko ikäero liikaa vai eikö.

• eeeerererererer
        18mies kirjoitti:

Unohtu mainita tuosta, että vietettiin siis yökin yhdessä.

Hän kertoi, että etsii sitä oikeaa kun minä taas lähinnä yhdenyön juttuja, mutta ei se kumpaakaan tuntunut haittaavan ja hän halusi nähdä vielä uudestaan. Kun pää selkeni aloin vasta miettimään enemmän, että onko ikäero liikaa vai eikö.

Millainen nainen se oli muuten?

• 18mies
        eeeerererererer kirjoitti:

Millainen nainen se oli muuten?

Tumma tukka, 165-170cm, ihan timmissä kunnossa. Nuorenmielinen oli myös.

• ererererer
        18mies kirjoitti:

Tumma tukka, 165-170cm, ihan timmissä kunnossa. Nuorenmielinen oli myös.

Niin mutta mikä ammatti, oliko eronnut vähän aikaa sitten vai pitkään sinkkuna, oliko kavereiden kanssa vai yksin, oliko kännissä, oliko puhelias vai hiljainen, oliko paikkakunnalta kotoisin vai vasta vähän aikaa sitten muuttanut, älykäs vai bimbo, tavis vai erikoinen ja niin edelleen

• 18mies
        ererererer kirjoitti:

Niin mutta mikä ammatti, oliko eronnut vähän aikaa sitten vai pitkään sinkkuna, oliko kavereiden kanssa vai yksin, oliko kännissä, oliko puhelias vai hiljainen, oliko paikkakunnalta kotoisin vai vasta vähän aikaa sitten muuttanut, älykäs vai bimbo, tavis vai erikoinen ja niin edelleen

Kyllä hän kertoi missä on töissä, mutta ei tosin mitä tekee enkä viitsi tässä paljastaa paikkaa eikä kertonut edellisestä suhteistaan. Kahden kaverin kanssa tuli paikalle. Kyllä jonkinverran kännissäkin, ei tosin vaikuttanut kovin paljoa. Hetkeäkään ei ollut hiljaista hänen kanssaan, joten kyllä puhuttavaa riitti hänen kanssaan. Noin 20km päässä asuu. Ihan järkevältä vaikutti, ei mikään hirveän persoonallinen, joka on osaltaan kyllä vähän miinusta. Tylsä hän ei kumminkaan ollut.

• nffa

Älä tuijota liikaa ikäeroa. Sinulla on nyt tilaisuus saada uusia kokemuksia!

• Siitä vaan!

42v nainen ja 18v nuorempi mies:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10260900

38v Miss Isoäiti ja 18v nuorimies:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10232384

Ethän sä siinä mitään menetä että otat yhteyttä?

Usein kypsempi nainen haluaisi nuoren miehen kumppanikseen, muttei kehtaa yhteiskunnallisen paineen takia.

Jos oikeasti olet kiinnostunut, niin vakuuta nainen siitä että olet tosissasi.
      Teillä saattaa olla edessä erittäin hyvä parisuhde!

Tärkeämpää kuin ikäero on se että kuinka hyvin sovitte yhteen ja kemiat pelaa.

Kerro sitten kuinka kävi :)

• 18mies

Enpä kumminkaan häneen yhteyttä ottanut. Suurin ikään liittyvä syy on se, että eiköhän tuon ikäinen jo halua lapsia kun niitä ei vielä ole ja asettua pikkuhiljaa aloilleen. Minä taas en halua kumpaakaan vielä pitkään aikaan.

• mun mielestä
        18mies kirjoitti:

Enpä kumminkaan häneen yhteyttä ottanut. Suurin ikään liittyvä syy on se, että eiköhän tuon ikäinen jo halua lapsia kun niitä ei vielä ole ja asettua pikkuhiljaa aloilleen. Minä taas en halua kumpaakaan vielä pitkään aikaan.

Mielestäni teit typerästi kun et ottanut naiseen yhteyttä. Ei kannattaisi tuijottaa liikaa sitä ikää ja ajatella sitä että mitä muut ihmiset teistä ja ikäerosta ajattelevat, jos nainen olisi muuten sulle oikeanlainen.

Muutenkin mielestäni on tyhmää jättää sitoutumatta mieluisan kumppanin kanssa vain sen takia, että on muka vielä liian nuori. Ei kai siinä mitään menettäisi, vaikka meniskin jo nuorena naimisiin ja hankkisi lapset myös nuorena, eikä vasta joskus kolme-neljäkymppisenä.

• 18mies kirjoitti:

Mikset kysy, haluaako hän lapsia? Ei niitä kaikki naisetkaan halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4950
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3606
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2253
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2149
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2056
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2043
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2003
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1416
    Aihe