Sinkkujen ehkäisy

Mies 29v

Tehdään pieni galluppi, minkälaista ehkäisyä kaytätte kun olette sinkkuja.

1. Ikäsi
2. Sukupuolesi
3. Kuinka monen kanssa olet ollut
4. Käytän aina kortsua
5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä

110

1648

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin!

      1. Ikäsi
      41 vuotta

      2. Sukupuolesi
      Mies

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      0 kumppania

      4. Käytän aina kortsua
      Mihin?

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Mistä nainen?

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Olen sanaton

      • -FreeSoul-

        1. 24v

        2. Mies

        3. 46

        4. 2krt

        5. En

        6. Aina!


    • menevä sinkkumies

      Käytän yleensä talouspaperia ettei mällit lennä näppikselle.

    • mssawo

      1. Ikäsi
      46
      2. Sukupuolesi
      Nainen
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      1 irtomuna
      4. Käytän aina kortsua
      Kyllä
      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Ei kannata luottaa.
      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      ???? Ikä tekee tehtävänsä ja erinäiset kir. toimenpiteet.

      • Väitätkö että

        et ole ollut koskaan miehen kanssa "sillai"?


      • ms.sawo
        Väitätkö että kirjoitti:

        et ole ollut koskaan miehen kanssa "sillai"?

        Nyt 2 irtomunakokemusta, toinen uteliaisuuden vuoksi ilman kumia. Josta syystä menen sp-tautitesteihin (varmuuden vuoksi). Jatkossa kumilla.


      • .......
        ms.sawo kirjoitti:

        Nyt 2 irtomunakokemusta, toinen uteliaisuuden vuoksi ilman kumia. Josta syystä menen sp-tautitesteihin (varmuuden vuoksi). Jatkossa kumilla.

        : )


    • Sinkku 35

      1. Ikäsi
      35
      2. Sukupuolesi
      Mies
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      40
      4. Käytän aina kortsua
      Ainoastaan jos nainen vaatii tai itseä epäilyttää, että saan naisesta pöpöjä. Ei kumeja ole ikinä mukana kun niitä tarvitsee.
      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Jeps, tosin hölmöähän se on
      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Aina kun mahdollista, en tykkää kortsuista. Yli puolet on antanut ilman ja on saannut tuutata siemenet sisään ja jotkut ovat sanoneet, ettei saa tulla sisälle.

      • ----

        Taudinlevittäjä.


    • 1. 27.

      2. Mies.

      3. Ei kuulu sulle.

      4. En.

      5. En.

      6. Mieluummin näin.

      Irtosuhteita kun en harrastele, joten on oikeastaan aivan tyhjän kanssa vastata tähän.

    • RakkaudestaTahdon

      1. 37v
      2. N
      3. Seurustelut joku yksittäinen irtokokemus (huonona hetkenä)
      4. Ehdottomasti, jos ei kyseessä vakiintunut suhde.
      5. Miehenä en luottaisi, jos ei kyseessä parisuhde tai muuten ennestään tuttu, luotettava ihminen. Huijaamista pidän hirvittävän p-maisena tekona, mutta p-päitä mahtuu kyllä tähän maailmaan.
      6. No huh, tolla meinigillä on äkkiä tautinen tapaus ja luultavasti iskäkin jos on kovin aktiivinen toimissaan. Moni nainen on kiimainen ovulaation aikaan eli silloin kun todennäköisimmin irtoaa, irtoaa myös munasolu.... Itsellä pitkästä ex-parisuhteesta lapsia, joka kerta kun fyysistä rakkautta on ollut ilman ehkäisyä -3pv-0 ovulaatiosta => käärö 9kk päästä. Joten en olisi hullua leikkiä asialla... vaikka ei ne lapset tietysti aina noin helposti ilmaannu.

      Sinkkuaika ei ole kohdallani aktiivista seksielämää. Arvovalinta ja pienten lasten äitinä baarissa ei tule käytyä usein ja silloin kun käy ei hae säätöjä.

    • Make.

      1. 22 v
      2 mies
      3. 50 , pari vakihoitoa
      4. en koskaan , muutaman kerran räpeltänyt kortsun kanssa, ei tunnu miltään
      5. aina
      6. on sovittu että nainen hakee katumuspillerit jos ei syö pillereitä

      • Vituttaa noi äijät

        jotka ehdottaa/vaatii katumuspillerin syömistä. Jos jätkä ei suostu käyttämään kumia, ei saa kyllä minulta. Minä en elimistöäni hormoneilla myrkytä.


      • Vaaditko vaki-
        Vituttaa noi äijät kirjoitti:

        jotka ehdottaa/vaatii katumuspillerin syömistä. Jos jätkä ei suostu käyttämään kumia, ei saa kyllä minulta. Minä en elimistöäni hormoneilla myrkytä.

        -suhteessakin kumia. Itse en kyllä suostuisi käyttämään kumia vakisuhteessa. Yhden yön suhteessa toki tautien takia käytän, mutta parisuhteessa ehkäisyvälineenä en käyttäisi. Kyllä pitäisi naisen hankkia pillerit.


      • realismus
        Vaaditko vaki- kirjoitti:

        -suhteessakin kumia. Itse en kyllä suostuisi käyttämään kumia vakisuhteessa. Yhden yön suhteessa toki tautien takia käytän, mutta parisuhteessa ehkäisyvälineenä en käyttäisi. Kyllä pitäisi naisen hankkia pillerit.

        Vasektomia...


      • Vaaditko vaki- kirjoitti:

        -suhteessakin kumia. Itse en kyllä suostuisi käyttämään kumia vakisuhteessa. Yhden yön suhteessa toki tautien takia käytän, mutta parisuhteessa ehkäisyvälineenä en käyttäisi. Kyllä pitäisi naisen hankkia pillerit.

        Minä en ainakaan myrkyttäisi itseäni ja vesistöjä hormooneilla. Kortsuja saa ilmaiseksi.


      • Cranky_geek
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Minä en ainakaan myrkyttäisi itseäni ja vesistöjä hormooneilla. Kortsuja saa ilmaiseksi.

        Mua vähän ihmetyttää nää puheet kroppansa myrkyttämisestä pillereillä. Ymmärrän kyllä ettei ne sovi kaikille, mutta tämmösistä myrkytys puheista tulee vaan vähän turhankin kielteinen fiilis asiaan. Siis ihan kuin kaikki miehet itsekkäästi ja oman mukavuudenhalunsa takia suorastaan pakottaisi jotkut naiset käyttämään pillereitä, koska eivät itse joudu myrkyttämään kehoaan niiden sisältämillä hormoneilla. Varmaan näitäkin tapauksia löytyy, mutta uskon että kuitenkin suurin osa naisista pitää kiinni oikeudestaan omaan kroppaansa ja käyttää niitä ihan omasta tahdostaan, jos käyttää.

        Onhan pillerit todella näppärä ehkäisykeino etenkin vakituiseen suhteeseen, siis kunhan ne vaan sopii naiselle. Pillereitä kehitetään jatkuvasti ja käytetäänhän niitä muuhunkin kuin ehkäisyyn, joten senkin puolesta nainen voi saada niiden avulla monenlaista parannusta elämänlaatuunsa. Niillähän voi hoitaa aknea ja monella tapaa helpottaa kuukautisiakin. Jotkut pillerithän sisältää jopa ihan samoja hormoneja mitä naisen kroppa tuottaa luonnostaankin. Etten mä nyt niitä miksikään hormonimyrkyksi sanoisi siksi, ettei ne syystä tai toisesta sovi kaikille naisille.

        Enkä oikein ymmärrä mitä sä tarkotat tolla, että kortsuja saa ilmaiseksi. Kyllähän nekin nyt jotain maksaa, vaikkei mistään isoista summista puhutakaan. Ja jos niitä pillereihin verrataan, niin kyllähän pillerit halvemmaksi tulee kuin kortsut, jos ollaan ihan vakituisessa suhteessa jossa on säännöllistä seksiä.


      • Cranky_geek kirjoitti:

        Mua vähän ihmetyttää nää puheet kroppansa myrkyttämisestä pillereillä. Ymmärrän kyllä ettei ne sovi kaikille, mutta tämmösistä myrkytys puheista tulee vaan vähän turhankin kielteinen fiilis asiaan. Siis ihan kuin kaikki miehet itsekkäästi ja oman mukavuudenhalunsa takia suorastaan pakottaisi jotkut naiset käyttämään pillereitä, koska eivät itse joudu myrkyttämään kehoaan niiden sisältämillä hormoneilla. Varmaan näitäkin tapauksia löytyy, mutta uskon että kuitenkin suurin osa naisista pitää kiinni oikeudestaan omaan kroppaansa ja käyttää niitä ihan omasta tahdostaan, jos käyttää.

        Onhan pillerit todella näppärä ehkäisykeino etenkin vakituiseen suhteeseen, siis kunhan ne vaan sopii naiselle. Pillereitä kehitetään jatkuvasti ja käytetäänhän niitä muuhunkin kuin ehkäisyyn, joten senkin puolesta nainen voi saada niiden avulla monenlaista parannusta elämänlaatuunsa. Niillähän voi hoitaa aknea ja monella tapaa helpottaa kuukautisiakin. Jotkut pillerithän sisältää jopa ihan samoja hormoneja mitä naisen kroppa tuottaa luonnostaankin. Etten mä nyt niitä miksikään hormonimyrkyksi sanoisi siksi, ettei ne syystä tai toisesta sovi kaikille naisille.

        Enkä oikein ymmärrä mitä sä tarkotat tolla, että kortsuja saa ilmaiseksi. Kyllähän nekin nyt jotain maksaa, vaikkei mistään isoista summista puhutakaan. Ja jos niitä pillereihin verrataan, niin kyllähän pillerit halvemmaksi tulee kuin kortsut, jos ollaan ihan vakituisessa suhteessa jossa on säännöllistä seksiä.

        Anteeksi nyt, että tulen väliin teidän keskusteluunne, mutta... ;)
        Yhden hormonaalisen ehkäisytavan sopimattomuus ei yleensä tosiaan tarkoita etteikö mikään valmiste koskaan kävisi. - Yleisiä haittavaikutuksia hormonaalisella ehkäisyllä ovat mm. välivuodot, pahoinvointi, päänsärky, migreeni ja mielialan muutokset. Tutkimusten mukaan jo ennen ehkäisyn aloittamista masentuneilla näyttäisi olevan suurempi riski masennnuksen lisääntymiselle. - Seksuaalisen halun muutokset, tai lähinnä sen laskeminen, voi olla ongelma. - Joskus sen ei huomata johtuvan hormonaalisesta ehkäisystä, jolloin parisuhde rasittuu turhaan. - Hormonaalinen ehkäisy voi myös aiheuttaa toistuvia hiivatulehduksia ja tosiaan, kuten totesit, sitä voidaan käyttää joskus aknen hoitamiseen, mutta hormonit voivat myös aiheuttaa iho-ongelmia.

        Summa summarum, vaikka edellinen kirjoittaja olisikin kirjoittanut asiasta negatiivissävytteisesti, tosiasia on kuitenkin se, että hormonaalinen ehkäisy on lääke ja kaikilla lääkkeillä voi olla sivuvaikutuksia. - Siksi ei ole itsestään selvää, että nainen haluaa aloittaa lääkityksen, jonka sivuvaikutuksista ei ole varmuutta.


      • Cranky_geek kirjoitti:

        Mua vähän ihmetyttää nää puheet kroppansa myrkyttämisestä pillereillä. Ymmärrän kyllä ettei ne sovi kaikille, mutta tämmösistä myrkytys puheista tulee vaan vähän turhankin kielteinen fiilis asiaan. Siis ihan kuin kaikki miehet itsekkäästi ja oman mukavuudenhalunsa takia suorastaan pakottaisi jotkut naiset käyttämään pillereitä, koska eivät itse joudu myrkyttämään kehoaan niiden sisältämillä hormoneilla. Varmaan näitäkin tapauksia löytyy, mutta uskon että kuitenkin suurin osa naisista pitää kiinni oikeudestaan omaan kroppaansa ja käyttää niitä ihan omasta tahdostaan, jos käyttää.

        Onhan pillerit todella näppärä ehkäisykeino etenkin vakituiseen suhteeseen, siis kunhan ne vaan sopii naiselle. Pillereitä kehitetään jatkuvasti ja käytetäänhän niitä muuhunkin kuin ehkäisyyn, joten senkin puolesta nainen voi saada niiden avulla monenlaista parannusta elämänlaatuunsa. Niillähän voi hoitaa aknea ja monella tapaa helpottaa kuukautisiakin. Jotkut pillerithän sisältää jopa ihan samoja hormoneja mitä naisen kroppa tuottaa luonnostaankin. Etten mä nyt niitä miksikään hormonimyrkyksi sanoisi siksi, ettei ne syystä tai toisesta sovi kaikille naisille.

        Enkä oikein ymmärrä mitä sä tarkotat tolla, että kortsuja saa ilmaiseksi. Kyllähän nekin nyt jotain maksaa, vaikkei mistään isoista summista puhutakaan. Ja jos niitä pillereihin verrataan, niin kyllähän pillerit halvemmaksi tulee kuin kortsut, jos ollaan ihan vakituisessa suhteessa jossa on säännöllistä seksiä.

        En ole missään edes vihjaillut, että miehet pakottaisivat naiset käyttämään hormooneita.

        Ehkäisypillerit ovat kuitenkin myrkkyä ja vesistöön päästessään aiheuttavat ongelmia, enkä suostuisi niitä käyttämään missään nimessä.
        Toki hormoneista voi olla kaikennäköistä hyötyäkin, ne ovat kuitenkin täysin tarpeettomia.

        Kortsuja saa ilmaiseksi jos osaa etsiä. Itse en ole ikänäni maksanut kondomeista. Eli kondomit tulevat halvemmaksi, eivätkä myrkytä vesistöjä.


      • sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En ole missään edes vihjaillut, että miehet pakottaisivat naiset käyttämään hormooneita.

        Ehkäisypillerit ovat kuitenkin myrkkyä ja vesistöön päästessään aiheuttavat ongelmia, enkä suostuisi niitä käyttämään missään nimessä.
        Toki hormoneista voi olla kaikennäköistä hyötyäkin, ne ovat kuitenkin täysin tarpeettomia.

        Kortsuja saa ilmaiseksi jos osaa etsiä. Itse en ole ikänäni maksanut kondomeista. Eli kondomit tulevat halvemmaksi, eivätkä myrkytä vesistöjä.

        Eikö siitä ole ollut jotain puhetta, että kaloista tulee hedelmättömiä e-pillerijäämien takia?


      • Cranky_geek
        xena-183 kirjoitti:

        Anteeksi nyt, että tulen väliin teidän keskusteluunne, mutta... ;)
        Yhden hormonaalisen ehkäisytavan sopimattomuus ei yleensä tosiaan tarkoita etteikö mikään valmiste koskaan kävisi. - Yleisiä haittavaikutuksia hormonaalisella ehkäisyllä ovat mm. välivuodot, pahoinvointi, päänsärky, migreeni ja mielialan muutokset. Tutkimusten mukaan jo ennen ehkäisyn aloittamista masentuneilla näyttäisi olevan suurempi riski masennnuksen lisääntymiselle. - Seksuaalisen halun muutokset, tai lähinnä sen laskeminen, voi olla ongelma. - Joskus sen ei huomata johtuvan hormonaalisesta ehkäisystä, jolloin parisuhde rasittuu turhaan. - Hormonaalinen ehkäisy voi myös aiheuttaa toistuvia hiivatulehduksia ja tosiaan, kuten totesit, sitä voidaan käyttää joskus aknen hoitamiseen, mutta hormonit voivat myös aiheuttaa iho-ongelmia.

        Summa summarum, vaikka edellinen kirjoittaja olisikin kirjoittanut asiasta negatiivissävytteisesti, tosiasia on kuitenkin se, että hormonaalinen ehkäisy on lääke ja kaikilla lääkkeillä voi olla sivuvaikutuksia. - Siksi ei ole itsestään selvää, että nainen haluaa aloittaa lääkityksen, jonka sivuvaikutuksista ei ole varmuutta.

        Heh, juu no ei mitään. Saahan sitä aina kommentoida. :)

        Enkä mäkään tarkoittanut mitenkään vähätellä noita haittavaikutuksia. Halusin vaan tuoda vähän noita hyötyjäkin esiin, kun aika usein kuulee puhuttavan suoranaisesta myrkystä. Ainahan lääkkeiden käyttö perustuu siihen, että niistä saatavat hyödyt voittavat haitat. Ei kai e-pillereitä myytäisi ja käytettäisi, jos niistä olisi suurimmaksi osaksi pelkkää haittaa naisille.

        Ite oon aina suhteen alussa käyttänyt kortsuja, mutta sitten yleensä jossain vaiheessa nainen ilmoittaa aloittavansa pillereiden käytön.


      • Cranky_geek
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En ole missään edes vihjaillut, että miehet pakottaisivat naiset käyttämään hormooneita.

        Ehkäisypillerit ovat kuitenkin myrkkyä ja vesistöön päästessään aiheuttavat ongelmia, enkä suostuisi niitä käyttämään missään nimessä.
        Toki hormoneista voi olla kaikennäköistä hyötyäkin, ne ovat kuitenkin täysin tarpeettomia.

        Kortsuja saa ilmaiseksi jos osaa etsiä. Itse en ole ikänäni maksanut kondomeista. Eli kondomit tulevat halvemmaksi, eivätkä myrkytä vesistöjä.

        En siis tarkoittanut tolla sua, vaan puhuin ihan noin yleisesti vaan tästä asiasta, kun monesti ihmisten asenteet on niin jyrkkiä. Mutta nyt kyllä kiinnostaa kuulla, että miten mäkin voisin säästää sievoisia summia rahaa vuodessa. Mistä kortsuja noin hyvin ihan ilmaiseksi saa ja mitä kokovaihtoehtoja on tarjolla? =)


      • Cranky_geek kirjoitti:

        Heh, juu no ei mitään. Saahan sitä aina kommentoida. :)

        Enkä mäkään tarkoittanut mitenkään vähätellä noita haittavaikutuksia. Halusin vaan tuoda vähän noita hyötyjäkin esiin, kun aika usein kuulee puhuttavan suoranaisesta myrkystä. Ainahan lääkkeiden käyttö perustuu siihen, että niistä saatavat hyödyt voittavat haitat. Ei kai e-pillereitä myytäisi ja käytettäisi, jos niistä olisi suurimmaksi osaksi pelkkää haittaa naisille.

        Ite oon aina suhteen alussa käyttänyt kortsuja, mutta sitten yleensä jossain vaiheessa nainen ilmoittaa aloittavansa pillereiden käytön.

        No juurikin näin. - Ihan vaan meidän kesken sanoen ;-) en minäkään pidä kortsuista, mutta siinä on vain se ero, että hormonaalinen ehkäisy on lääke ja sillä voi olla yllättäviä ja vaikeitakin sivuvaikutuksia naisen terveyden kannalta. Kortsujen haitta taitaa olla lähinnä räpeltämisen aiheuttama erektion lasku ja jonkunlainen "tuntuman" muutos. - Tässä mielessä nämä kaksi ehkäisyvaihtoehtoa eivät ole mielestäni tasa-arvoiset naisten ja miesten välillä. - Onhan niitä toki sitten muitakin vaihtoehtoja.


      • Cranky_geek kirjoitti:

        En siis tarkoittanut tolla sua, vaan puhuin ihan noin yleisesti vaan tästä asiasta, kun monesti ihmisten asenteet on niin jyrkkiä. Mutta nyt kyllä kiinnostaa kuulla, että miten mäkin voisin säästää sievoisia summia rahaa vuodessa. Mistä kortsuja noin hyvin ihan ilmaiseksi saa ja mitä kokovaihtoehtoja on tarjolla? =)

        Normikortsuja ne yleensä on. Homobaareista ja tartuntatautiklinikoilta ja muilta terveydenhuollon odotushuoneista.

        (Ja ei en ole koskaan sairastanut sukupuolitautua tai harrastanut suojaamatonta seksiä. )


      • Cranky_geek
        xena-183 kirjoitti:

        No juurikin näin. - Ihan vaan meidän kesken sanoen ;-) en minäkään pidä kortsuista, mutta siinä on vain se ero, että hormonaalinen ehkäisy on lääke ja sillä voi olla yllättäviä ja vaikeitakin sivuvaikutuksia naisen terveyden kannalta. Kortsujen haitta taitaa olla lähinnä räpeltämisen aiheuttama erektion lasku ja jonkunlainen "tuntuman" muutos. - Tässä mielessä nämä kaksi ehkäisyvaihtoehtoa eivät ole mielestäni tasa-arvoiset naisten ja miesten välillä. - Onhan niitä toki sitten muitakin vaihtoehtoja.

        Juu näin on, mutta naisten kortsut ne vasta hauskoja onkin. Täytyy kyllä nostaa hattua niille, jotka käyttää niitä ihan säännöllisesti ehkäisynään. :P


      • sillitrooli kirjoitti:

        Eikö siitä ole ollut jotain puhetta, että kaloista tulee hedelmättömiä e-pillerijäämien takia?

        Juuri näin. E-pilleri saasteet eivät katoa kokonaan vedenpuhdistamojen suodatuksessa ja kertyvät vesistöihin.


      • Cranky_geek
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Normikortsuja ne yleensä on. Homobaareista ja tartuntatautiklinikoilta ja muilta terveydenhuollon odotushuoneista.

        (Ja ei en ole koskaan sairastanut sukupuolitautua tai harrastanut suojaamatonta seksiä. )

        En mä ny mitään tollasta epäilytkään, mutta oot kyllä aika tarkan markan vartija, jos kaikki kortsusi hommaat tolla tavalla. :) Kaikille ei vaan sovi ihan normi kokoiset kortsut ja toi koko on oikeesti aika tärkee juttu. Liian pieni puristaa, on vaikea laittaa päälle ja tuntuu siinä määrin epämiellyttävältä ettei pysty oikein kunnolla keskittymään seksiin. Liian iso taas luiskahtaa pois päältä tai sitä joutuu vähän väliä korjailemaan. Tai jos on kumiallergiaa, niin noista paikoista ei taida saada selvästi kalliimpia lateksittomia kortsuja, puhumattakaan monista muista erikoisuuksista.


      • normimies & -muna
        Cranky_geek kirjoitti:

        En mä ny mitään tollasta epäilytkään, mutta oot kyllä aika tarkan markan vartija, jos kaikki kortsusi hommaat tolla tavalla. :) Kaikille ei vaan sovi ihan normi kokoiset kortsut ja toi koko on oikeesti aika tärkee juttu. Liian pieni puristaa, on vaikea laittaa päälle ja tuntuu siinä määrin epämiellyttävältä ettei pysty oikein kunnolla keskittymään seksiin. Liian iso taas luiskahtaa pois päältä tai sitä joutuu vähän väliä korjailemaan. Tai jos on kumiallergiaa, niin noista paikoista ei taida saada selvästi kalliimpia lateksittomia kortsuja, puhumattakaan monista muista erikoisuuksista.

        Voi vitu YTM, jätkällä on vielä jättimunakin. Lähe pois ennen kuin saan raivarin.


      • Cranky_geek
        normimies & -muna kirjoitti:

        Voi vitu YTM, jätkällä on vielä jättimunakin. Lähe pois ennen kuin saan raivarin.

        Täh, mistä ihmeestä sä tollaset pultit vedät? Mistä sä tiedät mitä kungin tighteja mulla on kaapissa. Enhän mä ees puhunu tossa mitään oman meisselini koosta.


      • Cranky_geek kirjoitti:

        En mä ny mitään tollasta epäilytkään, mutta oot kyllä aika tarkan markan vartija, jos kaikki kortsusi hommaat tolla tavalla. :) Kaikille ei vaan sovi ihan normi kokoiset kortsut ja toi koko on oikeesti aika tärkee juttu. Liian pieni puristaa, on vaikea laittaa päälle ja tuntuu siinä määrin epämiellyttävältä ettei pysty oikein kunnolla keskittymään seksiin. Liian iso taas luiskahtaa pois päältä tai sitä joutuu vähän väliä korjailemaan. Tai jos on kumiallergiaa, niin noista paikoista ei taida saada selvästi kalliimpia lateksittomia kortsuja, puhumattakaan monista muista erikoisuuksista.

        Eipä ole muuten koskaan tullut moisia vastaan.

        Kortsu varastoni on täysin ilmaisnäytteistä kerätty. Helppohan sitä on ylläpitää kun ei ole ketään kenen kanssa niitä tuhlaisi.


      • Cranky_geek
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Eipä ole muuten koskaan tullut moisia vastaan.

        Kortsu varastoni on täysin ilmaisnäytteistä kerätty. Helppohan sitä on ylläpitää kun ei ole ketään kenen kanssa niitä tuhlaisi.

        "Eipä ole muuten koskaan tullut moisia vastaan."

        Ai mitä ei ole tullut vastaan?

        "Kortsu varastoni on täysin ilmaisnäytteistä kerätty. Helppohan sitä on ylläpitää kun ei ole ketään kenen kanssa niitä tuhlaisi."

        Niin no sittenhän se on hieman helpompaa. Mut eipä nuo nyt niin hirveästi kaupassakaan maksa. Varsinkin jos ajattelee jotain hintaa myös tuolle ajalle ja vaivalle keräillä kortsuja sieltä täältä. Eikä kaikilla ole samanlaisia puitteita tohon. Jossain kaupungissa tuollainen voi jotenkin onnistua, mutta mieti vaikka jotain tuppukylää, jossa on se viimeinenkin terveyskeskus viittä vaille lakkautettu. Joka tapauksessa aika erikoinen tapa hoitaa ehkäisy, ei voi muuta sanoa. =)

        ps. Mäkin löysin tossa komeroa siivotessani aikoinaan intissä saamani kortsun. Päiväys oli mennyt jo vuosia sitten umpeen, mutta käyttöohjeet olivat mitä parasta viihdettä intin tyylille uskollisena. :D


      • Eli pitäisi käyttää
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Juuri näin. E-pilleri saasteet eivät katoa kokonaan vedenpuhdistamojen suodatuksessa ja kertyvät vesistöihin.

        kortsua kalojen takia?


    • ATMaster

      1. Ikäsi
      20 vuotta

      2. Sukupuolesi
      Mies

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      0 kumppania

      4. Käytän aina kortsua
      Mihin?

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Ensin luulisin, että se nainen pitäisi löytyä, ennenkuin voi edes kuvitella pääsevänsä tähän asti.

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Vasta sitten kun minä ja hän ollaan varmoja, että nyt on aika tehdä pentuja.

    • i hate to be single

      1. 34 v
      2. Nainen
      3. 7
      4. Olen käyttänyt pääasiassa ehkäisypuikkoja
      5. Mieheen ei voi luottaa. Jos hän lupaa olla laskematta sisään niin laskee kuitenkin... :(
      6. Jos näin pääsee käymään niin jälkiehkäisypilleri ostetaan mielellään puoliksi!

      • i hate to be single

        Lisäys: Luin aloituksen huonosti... Sinkku-aikana en siis ole ehkäisyä tarvinnut.


      • sillitrooli

        Niissä tapauksissa, kun on tarvinnut ostaa jälkiehkäisypilleri, olen pitänyt kunnia-asiana sitä, että nainen käy sen itse ostamassa, omilla rahoillaan, ja hiostelee itse siitä että onko raskaana vai ei. (jälkiehkäisypilleritapauksia minulla ei sinänsä ole montaa, koska en harrasta yhden yön juttuja enkä varsinkaan vakipanoja) Koska nainen päättää, tehdäänkö vauvaa vai ei ja saako mies seksiä vai ei, niin kyllä naisen kuuluu sitten myös vastata omasta ehkäisystään.


      • Just.
        sillitrooli kirjoitti:

        Niissä tapauksissa, kun on tarvinnut ostaa jälkiehkäisypilleri, olen pitänyt kunnia-asiana sitä, että nainen käy sen itse ostamassa, omilla rahoillaan, ja hiostelee itse siitä että onko raskaana vai ei. (jälkiehkäisypilleritapauksia minulla ei sinänsä ole montaa, koska en harrasta yhden yön juttuja enkä varsinkaan vakipanoja) Koska nainen päättää, tehdäänkö vauvaa vai ei ja saako mies seksiä vai ei, niin kyllä naisen kuuluu sitten myös vastata omasta ehkäisystään.

        Juttujesi perusteella en kyllä usko että olet koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa.


      • ....................
        Just. kirjoitti:

        Juttujesi perusteella en kyllä usko että olet koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa.

        sillitrooli = tyypillinen valehteleva ATM


      • sillitrooli
        .................... kirjoitti:

        sillitrooli = tyypillinen valehteleva ATM

        Miksi valehtelisin tällaisesta? Kahden naisen kanssa on tullut tilanne, jossa on tarvinnut ostaa jälkiehkäisypilleri. Jostain syystä yleensäkin useampi nainen on ollut hyvin feministinen näissä ehkäisyjutuissa, minun olisi pitänyt maksaa puolet ja olla kaikesta vastuussa, ja olen ihan kiusallani ottanut sellaista kantaa sitten, että "sun ongelma, maksa itse, hanki ite, mua ei kiinnosta". Mikä ei tietenkään ollut totta, mutta kiva kuitenkin kiusata vähän naisen sisäistä feministiä. Ja ihan oikeasti: miksi minun pitäisi maksaa puolet tai kokonaan ehkäisy ja huolehtia siitä, kun vauva-asioihin minulla ei kuitenkaan ole mitään sanaa? (Jos nainen haluaa vauvan, niin miehenkin on parempi haluta. Jos nainen ei halua vauvaa, niin miehen tulee unohtaa koko vauvojen olemassaolo. Ok, ymmärretty on, vähitellen...)


      • sillitrooli
        sillitrooli kirjoitti:

        Miksi valehtelisin tällaisesta? Kahden naisen kanssa on tullut tilanne, jossa on tarvinnut ostaa jälkiehkäisypilleri. Jostain syystä yleensäkin useampi nainen on ollut hyvin feministinen näissä ehkäisyjutuissa, minun olisi pitänyt maksaa puolet ja olla kaikesta vastuussa, ja olen ihan kiusallani ottanut sellaista kantaa sitten, että "sun ongelma, maksa itse, hanki ite, mua ei kiinnosta". Mikä ei tietenkään ollut totta, mutta kiva kuitenkin kiusata vähän naisen sisäistä feministiä. Ja ihan oikeasti: miksi minun pitäisi maksaa puolet tai kokonaan ehkäisy ja huolehtia siitä, kun vauva-asioihin minulla ei kuitenkaan ole mitään sanaa? (Jos nainen haluaa vauvan, niin miehenkin on parempi haluta. Jos nainen ei halua vauvaa, niin miehen tulee unohtaa koko vauvojen olemassaolo. Ok, ymmärretty on, vähitellen...)

        Siis tuolla "mikä ei tietenkään ollut totta" tarkoitan sitä, että totta kai minua oikeasti on kiinnostanut osallistua ehkäisyyn, mutta olen piruuttani vetänyt erilaista linjaa.


      • touhutippamies

        Etkö ole kuullut touhutipoista kun näköjään sisään laskemisen varaan olet uskaltanut ehkäisyn jättää?


      • m1785
        sillitrooli kirjoitti:

        Siis tuolla "mikä ei tietenkään ollut totta" tarkoitan sitä, että totta kai minua oikeasti on kiinnostanut osallistua ehkäisyyn, mutta olen piruuttani vetänyt erilaista linjaa.

        Oletpa sitten ollut sympaattinen kaveri itsekin niissä suhteissasi. Kyllä naiset muistavat tuollaiset pienet kiusat, ja niittaavat kun eron hetki tulee. Ne on just niin pikkusieluisia, naiset.


    • ...

      1. Ikäsi
      26

      2. Sukupuolesi
      Mies

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      3

      4. Käytän aina kortsua
      Kyllä.

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Hyvä vaihtoehto parisuhteessa.

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      wtf..

    • 1. Kohta 27
      2. Nainen
      3. Lähes kaikki seksikokemukset parisuhteessa.
      4. Kyllä
      5. En käytä pillereitä
      6. Sairasta

    • Parasta A-ryhmää

      1. 35
      2. Mies
      3. 0
      4. Käyttäisin
      5. En luottaisi
      6. Ei

    • Ei huolta ehkäisystä kun jännittää tarpeeksi. Harmi ettei kukaan halua tutustua paremmin ennen seksiä. Tosin ei ole näitäkään tilaisuuksia enään ollut moneen vuoteen.

    • Eppee

      1. 30 v.
      2. mies
      3. yli 200
      4. En
      5. Useimmiten
      6. Jos ei pillereitä/kierukkaa käytän kortsua tai en laukea sisälle.

      • ........

        Panoeino?


      • Jollain on mennyt seksivalistus hukkaan näköjään....


      • ----------
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Jollain on mennyt seksivalistus hukkaan näköjään....

        Jokainen tyylillään. Omatpahan on tautinsa


    • LauraL.

      1 35
      2 N
      3 n. 80
      4 ei
      5 käytän plllereitä
      6 huolehdin ehkäisystä

      • Äly hoi?????????????

        Eikö tullu sukupuolitaudit mieleen? Onnea sulle vaan kun tajuat jo sairastavas... :/


    • Manpower81

      1. Ikäsi
      29

      2. Sukupuolesi
      Mies

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      7

      4. Käytän aina kortsua
      Ensikerroilla aina, mutta suhteen edetessä en koskaan.

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Ensitapaamiselle en vielä moiseen luota, mutta muutaman kuukauden seurustelun jälkeen toiseen osapuolen sanaan pitää kyllä tuon verran jo pystyä luottamaan.

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Kyllä se ehkäisy on yhteinen asia, mutta miehille nyt ei vain kondomia lukuun ottamatta ole paljon muita ehkäisymenetelmiä tarjolla, joten useinhan se ehkäisystä huolehtiminen jää naisen vastuulle.

    • ,.,.,

      Käytän sellaista ehkäisyä, että pysyttelen erossa miehistä. Tosin keväällä olis voinut käydä vahinko mut homma ei edennyt niin pitkälle.

      • sillitrooli

        Miksi pysyttelet erossa miehistä, jos oikeasti haluaisit oman miehen?


      • ,.,.,
        sillitrooli kirjoitti:

        Miksi pysyttelet erossa miehistä, jos oikeasti haluaisit oman miehen?

        No tunnen itseni naiseksi kelpaamattomaksi..Olen ns. lihava kurppa, mutta olisi pari tilaisuutta kyllä männä kesänä ollut jonkinlaisen kanssakäymiseen miehen kanssa.


      • sillitrooli
        ,.,., kirjoitti:

        No tunnen itseni naiseksi kelpaamattomaksi..Olen ns. lihava kurppa, mutta olisi pari tilaisuutta kyllä männä kesänä ollut jonkinlaisen kanssakäymiseen miehen kanssa.

        Olettaen, että ne miehet eivät olleet mitään 24/7 muna pystyssä juoksevia panoeinoja, niin miksi ihmeessä torjuit ne? Vääränväriset sukat? Liian pieni kaveripiiri? Liian lyhyitä tai vain tavallisen kokoiset lihakset? Epämuodikkaat silmälasit? Nolosti tavis työ?


      • ,.,.,
        sillitrooli kirjoitti:

        Olettaen, että ne miehet eivät olleet mitään 24/7 muna pystyssä juoksevia panoeinoja, niin miksi ihmeessä torjuit ne? Vääränväriset sukat? Liian pieni kaveripiiri? Liian lyhyitä tai vain tavallisen kokoiset lihakset? Epämuodikkaat silmälasit? Nolosti tavis työ?

        Toinen oli varattu ja toinen liian nuori..Että revipä siitä. Ei kummaltakaan siis mitään vuosisadan rakkaustarinaa olis ollu tarjolla, mutta kirjoitinkin "kanssakäymisestä"..


      • sillitrooli
        ,.,., kirjoitti:

        Toinen oli varattu ja toinen liian nuori..Että revipä siitä. Ei kummaltakaan siis mitään vuosisadan rakkaustarinaa olis ollu tarjolla, mutta kirjoitinkin "kanssakäymisestä"..

        Jos toinen oli liian nuori, niin miksi täällä naiset kyselevät, että "miksei nuoret miehet yritä parisuhteita kurppien kanssa"?
        Etkö nyt siis itsekin todista, että naisille ei kelpaa nuoremmat miehet?


      • ,.,.,
        sillitrooli kirjoitti:

        Jos toinen oli liian nuori, niin miksi täällä naiset kyselevät, että "miksei nuoret miehet yritä parisuhteita kurppien kanssa"?
        Etkö nyt siis itsekin todista, että naisille ei kelpaa nuoremmat miehet?

        Mä en ole sellaista täällä kysellyt..Olen mä kyllä tainnut kirjoittaa jotain eräästä toodella nuoresta miehestä joka on meillä töissä, mutta sitä tyydyn ihan vaan katselemaan.

        Ja tuohon toiseen nuorempaan mieheen..Kaverini sanoi kyllä, että "anna mennä vaan" kun se nuorempi (paljon nuorempi) mies mua lähestyi, mut mä ajattelin vaan, että missä vaiheessa se huomaa, että olenkin "kurppa". Voihan olla, että se nimenomaan olis halunnut vanhempaa.


      • sillitrooli
        ,.,., kirjoitti:

        Mä en ole sellaista täällä kysellyt..Olen mä kyllä tainnut kirjoittaa jotain eräästä toodella nuoresta miehestä joka on meillä töissä, mutta sitä tyydyn ihan vaan katselemaan.

        Ja tuohon toiseen nuorempaan mieheen..Kaverini sanoi kyllä, että "anna mennä vaan" kun se nuorempi (paljon nuorempi) mies mua lähestyi, mut mä ajattelin vaan, että missä vaiheessa se huomaa, että olenkin "kurppa". Voihan olla, että se nimenomaan olis halunnut vanhempaa.

        Mitä se nuorempi tarkoittaa tässä?

        Itse olen kolmekymmentä, ja voisin kolmevitosen naisen kanssa alkaa ihan hyvin oikeaan parisuhteeseen, jos homma yleisesti natsaisi. Sitä vanhempaa alkaisin jo harkitsemaan aika tarkkaan. Alaspäin joustaa tuplasti, eli voisin alkaa suhteeseen kymmenen vuotta nuoremman kanssa, mutta en sitä nuoremman.


      • ,.,.,
        sillitrooli kirjoitti:

        Mitä se nuorempi tarkoittaa tässä?

        Itse olen kolmekymmentä, ja voisin kolmevitosen naisen kanssa alkaa ihan hyvin oikeaan parisuhteeseen, jos homma yleisesti natsaisi. Sitä vanhempaa alkaisin jo harkitsemaan aika tarkkaan. Alaspäin joustaa tuplasti, eli voisin alkaa suhteeseen kymmenen vuotta nuoremman kanssa, mutta en sitä nuoremman.

        En ikää kysellyt mutta ulkonäöstänsä päätellen puhutaan yli kymmestä vuodesta.


      • sillitrooli
        ,.,., kirjoitti:

        En ikää kysellyt mutta ulkonäöstänsä päätellen puhutaan yli kymmestä vuodesta.

        Ei kannata luottaa aina siihen, miltä näyttää ulkonäöllisesti. Ikäisensä näköinen on vain keskiarvo, eli jos menisi kellokäyrän mukaisesti kuten asiat usein menevät, niin 60% ihmisistä näyttää suunnilleen ikäiseltään, 20% selkeästi ikäistään vanhemmilta ja 20% selkeästi ikäistään nuoremmilta. Itse näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen joskus myös tavannut naisia, jotka ovat kolmevitosia tai jopa päälle, mutta näyttävät valehtelematta kaksvitoselta.


    • 1. Ikäsi
      29v
      2. Sukupuolesi
      Mies
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      n. 40
      4. Käytän aina kortsua
      Aina kun vaaditaan
      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Kyllä aina on tullut luotettua ja täytettyä pipari siirapilla ;)
      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Tuntuu aika namilta laueta sisään kun nainen ei käytä ehkäisyä ;) Pari kertaa olen olen maksanut naiselle jälkiehkäisyn ja yhtä useasti ovat he maksaneet itse. Tähän asti ei ole tullut isänpäiväkortteja, vaikka olen varmaankin painanut 10naista ilman ehkäisyä:)

      • ihmettelijä?

        "Tuntuu aika namilta laueta sisään kun nainen ei käytä ehkäisyä"


        Mikä siitä, tekee parempaa. Ymmärrän kyllä että ilman kumia on parempaa kuin kumin kanssa, mutta mikä tekee seksistä ilman pillereitä parempaa kuin pillereiden kanssa?


      • Mies 30V
        ihmettelijä? kirjoitti:

        "Tuntuu aika namilta laueta sisään kun nainen ei käytä ehkäisyä"


        Mikä siitä, tekee parempaa. Ymmärrän kyllä että ilman kumia on parempaa kuin kumin kanssa, mutta mikä tekee seksistä ilman pillereitä parempaa kuin pillereiden kanssa?

        Ainakin omakohtaisesti se tuntuu paljon jännittävämmältä! Pikkasen aina jänskättää, että tuleekohan tästä jotakin jälkiseuraamuksia. Kerran olen isyystestissä käynnyt, mutta onneksi lapsi oli hoidon aviomiehen sittenkin :)


      • Ihanalta se tuntuu

        kun naisen pillu valuu minun OMAA mälliäni. Silloin tietää todella nussineensa


      • Mies tietää
        Ihanalta se tuntuu kirjoitti:

        kun naisen pillu valuu minun OMAA mälliäni. Silloin tietää todella nussineensa

        Parhaita hetkiä on se kun on saannut laskea mäikyt naisen sisään:) Muualle ruiskiminen on aikamoista runkkaamista vain ja kortsun kanssa ei tule samalla tavalla:(


    • :-) :-)

      Mies 36v. Ehkäisynä käytän rumaa ulkonäköä ja paskamaista luonnetta, mutta en tarvitse.

    • 1. 33
      2. Mies
      3. En kenenkään
      4. -
      5. -
      6. -

    • pings pongs

      1. Ikäsi: 39
      2. Sukupuolesi: N
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut: jonkun verran
      4. Käytän aina kortsua: ehdottomasti aina vaikka ehkäisynä minulla onkin kierukka. Tuplavarmistus....

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä: jos olisin mies niin en luottaisi. Vaikka sängyssä nainen sanoo, että ehkäisy on OK ja ei halua lasta, niin jos sattuisi tulemaan raskaaksi, niin mieli saattaa muuttua ja mies huomaakin maksavansa parikymmentä vuotta elatusmaksuja

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä: Minuun ei ole asiaa, jollei jo ENNEN vaatteiden riisumista ole niitä kumeja. Tosin mieluiten käytän omia kortsuja, mutta joskus miehellä on liian iso/pieni, jolloin hänellä täytyy olla itselle sopivat suojat.

    • Tiukkistäti

      1. 40
      2. Nainen
      3. n. 10
      4. Käytän aina kortsua - kyllä paitsi vakiintunessa parisuhteessa
      5. Jos sanon käyttäväni pillereitä, syön niitä myös - en halua lapsia
      6. Minua ei panna paljaalla paitsi vakisuhteessa, ja silloinkin jälkeen kun on testit käyty ettei pöpöjä löydy.

      Ja BTW: en harrasta yhdenillanjuttuja tai vakipanoja tms.

    • Nainen 34

      1. Ikäsi
      34-vuotias

      2. Sukupuolesi
      Nainen

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      3

      4. Käytän aina kortsua
      Parisuhteessa en vaadi kondomia, mutta pitkissä seksisuhteissa yhteisen harkinnan mukaan. Yhden illan juttuja en harrasta.

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Ei kannata luottaa, kuten ei naisenkaan siihen, ettei miehellä olisi sukupuolitautia.

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Mun kanssani ei paineta paljaalla ja piste. Kyllä ehkäisystä huolehtiminen on yhteinen asia.

    • m22 v.

      aina paljaalla!

      • Saat vielä

        jonkun taudin!


    • Ninni.

      1. 20 v.
      2. Nainen
      3. Ehkä n. 40
      4. Mä seikkailin ja sähelsin vajaan vuoden, niistä useimmat kerrat ilman kumia. Ja selvisin ilman tauteja, ihme kyllä. Sitten löysin ihanan vakkarin joka puhui mulle järkeä päähän ja sen jälkeen en ole ilman kumia ollut kenenkään kanssa. Enkä ole.

    • selibatarallaa

      Nainen 51.

      Sinkkuaikana ei ehkäisyä/ei suhteita.

      Tapasin kerran yhden kiinnostavan (40-vuotiaana) ja kävin laitattamassa kierukan. Sitä ei koskaan edes olisi tarvittu. Ei päästy intiimitasolle. Otatin sen pois aika pian miehen kadottua elämästäni.

      Jos nyt löytyisi seurustelukumppani en enää vaatisi kortsua. En tule enään raskaaksi. En jaksa aina olla niin viimesenpäälle järkevä.

    • Mies 35v

      1. 35V
      2. Mies
      3. Noin 40 kanssa
      4. En käytä. Puristavat ja vievät tunnon
      5. Tottakai nainen huolehtikoot ehkäisystä ja onhan jälkiehkäisykin keksitty.
      6. Jos nainen on alkanut vikistä kumista niin olen yleensä saanut puhutua ne ympäri. Onhan se vaan parasta paljaalla kyrvällä mällätä märkään mättääseen

      • Toivottavasti saa

        tauteja, paskapää!


    • nuori Stud

      1. 18 v.
      2. Mies
      3. 37 muijaa tähän mennessä
      4. en, vanteilla mennään aina
      5.totta kai
      6. muija saa hakea jälkiehkäisytabletit jos ei syö pilleritä

      • Haamu.

        Kokeile young stud... Ei vaikuta ihan yhtä vajaalta kuin kahta eri kieltä sekoittava nikki.


      • Ei sillä nuori Stud, kuulostaisi englanninkielen suhteen haasteellisen lapsen valinnalta nikiksi, joten tavallaan hienostuneesti valittu nikki.

        Touché


    • 1. 26
      2. Nainen
      3. Jaa'a
      4. Kyllä kumi pitää olla jos sinkkuna sekstailee. Kohta laitetaan kierukka vielä lisä varmistukseks
      5. Naisetkin voi kusettaa
      6. Jos mua joku panee paljaalla ni ammun. (en tietenkään sit jos vakavassa suhteessa ollaan)

    • fasgasg

      1. 22
      2 Mies
      3. yli 50
      4 Harvemmin
      5. Käytän kortsua jos nainen niin vaatii. Jos antaa panan paljaalla niin panen.

      • Olet tautejen

        leivttäjä


    • diz

      1. 23
      2. N
      3. n. 30
      4. Nuorempana seikkaillessa ei aina ollut kumia eikä aina pillereitäkään, selvisin silti haaveritta. Huonomminkin olisi voinut käydä, enää en moiseen leikkiin ryhtyisi.
      5. Jos nainen tuollaisessa tilanteessa valehtelee, saa itse vastata seurauksista.
      6. Edelleen, jos nainen siihen suostuu. Kannattaa miettiä, että jos nainen suostuu panemaan paljaalla yhdenyön juttua, on varmaan tehnyt sen ennenkin, etkä tiedä kenen kaikkien kanssa...

      Pitäkää huoli itsestänne!

    • b.boy.

      1. 22
      2. mies
      3, n. 80
      4. En oo käyttänyt kortsua kuin ihan ekoilla kerroilla, oli perseestä
      5. Totta kai
      5. Muija hankkikoon jälkiehkäisyä jos ei ole syönyt pillereitä

      • pöpötön

        Erikoista, onko löyhiä naisia noin paljon että riittää kymmeniä paljaita nuorille miehille?


      • Kyllä varmaan
        pöpötön kirjoitti:

        Erikoista, onko löyhiä naisia noin paljon että riittää kymmeniä paljaita nuorille miehille?

        jossain amispiireissä. Lähiöiden pissiksiä varmaan tonkin naiset.


      • Ne jotka haukkuvat
        Kyllä varmaan kirjoitti:

        jossain amispiireissä. Lähiöiden pissiksiä varmaan tonkin naiset.

        lähiöitä eivät tiedä niistä mitään. Todennäköisesti ovat böndejä susirajan takaa.


    • Mällit pilluun

      vaan. Niin sen kuuluu mennä

      • Mällien mukana

        menee kuppa ja tippurikin, HIV:stä nyt puhumattakaan


    • Rottweil

      1. Ikäsi: 42
      2. Sukupuolesi: mies
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut: yli 50
      4. Käytän aina kortsua: vain irtosuhteissa, en ehkäisyn vaan seksiterveyden vuoksi
      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä: en luota
      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä: ei tarvitse huolehtia kun olen pistänyt piuhat poikki

    • turha kysymys

      Nainen, 37.
      En tarvitse sinkkuehkäisyä, sillä en koskaan harrasta yhden yön juttuja. Seksi kuuluu kohdallani parisuhteeseen.

    • En käytä ehkäisyä

      koska en harrasta seksiä. En ole koskaan harrastanut

    • Tautiharha

      1. 26
      2. Nainen
      3. Parikymmentä
      4.Aina uudessa suhteessa/ yhden yön jutussa kumi, lisäksi käytän menkkojen vuoksi ehkäisyrengasta, eli vaikka kumi puhkeaisi, tautiriski on ainoa. Suhteessa sitten ilman kumia, kun ollaan MOLEMMAT käyty testeissä. Käyn muulloinkin testeissä suunnilleen puolen vuoden välein, kuitenkin vähintään vuosittain, vaikkei olisi ollut partnereitakaan kuin ehkä yksi. Ja yhden yön jutuissa vielä se, että suuseksiä en anna. Kumi maistuu pahalle.

    • hyvä panoeinot

      Olen tyrmistynyt, miten moni vastanneista vetelee ilman kumia, osa jopa kokonaan ehkäisyttä. Itse en edes ole harkinnut moista, enkä tästä viisastuneempana tule harkitsemaankaan. Uudessa suhteessakin ennen kortsusta luopumista vaatisin sukupuolitautitestit (ja menisin toki tasapuolisuuden nimissä itsekin). Jos joku tulkitsee sen epäluottamukseksi, niin tulkitkoon kaikessa rauhassa.

      • Voi voi...

        et tiedä sitten hyvästä seksistä mitään....


      • sama kirjoittaja
        Voi voi... kirjoitti:

        et tiedä sitten hyvästä seksistä mitään....

        Jaa-a, minulle hyvään seksiin kuuluu itse toimituksen lisäksi oikeastaan myös se, ettei jälkikäteen tarvitse katua mitään, mitä tulikaan taas tehdyksi. Oli se sitten väärän tyypin kanssa sänkyyn meno tai ehkäisyn käyttämättä jättäminen. Mutta makujahan on tietysti monia.


      • varmanainen
        Voi voi... kirjoitti:

        et tiedä sitten hyvästä seksistä mitään....

        Eikö siinä mene keskittyminen siihen, onko toisella tauteja tms.? Itse naisena vaadin aina kortsun, muuten ei pystyisi kyllä nauttimaan yhtään.


      • Minä taas en pysty
        varmanainen kirjoitti:

        Eikö siinä mene keskittyminen siihen, onko toisella tauteja tms.? Itse naisena vaadin aina kortsun, muuten ei pystyisi kyllä nauttimaan yhtään.

        nauttimaan yhtään kortsun kanssa


      • Opettele!
        Minä taas en pysty kirjoitti:

        nauttimaan yhtään kortsun kanssa

        Se on asenne kysymys!


    • jeremies3241

      1. Ikäsi
      23
      2. Sukupuolesi
      Mies
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      Ootas kun lasken, 7 kanssa, ellei sitten yhtä suihinottoa oteta mukaan?
      4. Käytän aina kortsua
      Kyllä, tai jos nainen antaa luvan, nii sitten ilman..
      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      Riippuu ihan naisesta, mutta yleensä kyllä luotan.
      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      Ei se nyt ihan sama ole kuiteskaan..!

    • "minkälaista ehkäisyä kaytätte kun olette sinkkuja."
      -Tällä hetkellä triplaehkäisy käytössä eli sterilointi, kierukka ja ei ole miestä

      1. Ikäsi
      -40

      2. Sukupuolesi
      -Nainen

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      -16

      4. Käytän aina kortsua
      -enpä juuri. Alussa saatan käyttää mutta harvemmin. Kumiallergikkona se ei ole suosikkini.

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      -No niin.. ja kohta taas vikistään

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      -Idiootit vauhdissa!

    • zetor5

      1. Ikäsi
      -30v
      2. Sukupuolesi
      -Mies
      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      -Varmaankin 30 kanssa
      4. Käytän aina kortsua
      -Jos nainen vaatii käytän, muuten aina paljaalla.
      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      -Tähän mennessä on toiminut hyvin ja olen aina saannut laskea spermat sisään ;)
      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      -Monesti aamulla nainen onkin lähtenyt apteekissa käymään kun kännissä on sänkyyni eksynyt :)

    • Here and there

      ..... tästä lähtien nauran paskasesti jokakerta kun mies valittaa kuinka yhdenyön suhteesta nainen tuli raskaaksi ja miekkonen joutuu maksamaan 18 vuotta elareita ....

      Sen verta huoletonta on vastanneiden asenne ehkäisyyn ja sen mahdollisiin seurauksiin (puhumattakaan taudeista) ....

    • Joo terve

      1. 32
      2. Mies
      3. 264 2 miestä.
      4. Todellakin
      5. Ei se nyt mistään lapsesta ole kiinni vaan taudeista.
      6.En koskaan pujota ilman kumia, en edes suhteessa.

    • Mies Vantaalta

      1. 35
      2. Mies
      3. Varmaankin viidenkymmenen
      4. Jos, on pakko
      5. Kyllä ja tähän asti on hyvin toiminut
      6. En koskaan kysy ehkäisystä ja kukaan, ei "tietäkseni" ole tullut paksuksi.

      • No more sex

        Olen kaksi kertaa lähtenyt panoni luota itku silmässä apteekkiin kun kumi on puhjennut. Hain je-pillerin ja kummallakin kerralla sain kamalat rytmihäiriöt ja päädyin ensiapuun elvytykseen.
        En uskaltanut sanoa siitä mitään "panolle" koska hän on niin "herkkä" ja mä nolostuin ja häpesin tyhmyttäni. Mies ei ole vastuussa siitä, minä ainoastaan. Vain nainen tulee raskaaksi, vain nainen saa taudit ja kantaa vastuun tästä kaikesta.

        Pyysin kondomia ja me käytimme, mutta tiedän että mies on täysin avuton näissä asioissa. Heillä ei riitä äly eikä ymmärräys.

        En ole sen jälkeen harrastanut seksiä, enkä harrasta enää koskaan. Koska ainuttakaan kaksilahkeista ei kiinnosta kuolenko minä siihen vai en.
        Hänkin sanoo takuulla ei "tietääkseni".
        Mä en noin surkeaa harakiri ihmistä halua elämääni.

        Se oli kallis opetus itsekunnioituksesta ja itsesuojeluvaistosta.


    • Turun Herrasmies

      1. Ikäsi
      - 29

      2. Sukupuolesi
      - Mies

      3. Kuinka monen kanssa olet ollut
      - 8

      4. Käytän aina kortsua
      - Aina paitsi silloin kun on kyseessä pidempi suhde ja molemmat ovat käyneet testeissä

      5. Luotan naisen ehkäisyyn, jos hän kertoo käyttävänsä pillereitä
      - Kyllä luotan, mutta jos en tunne, niin käytän aina kondomia

      6. Ihan sama panen paljaalla nainen huolehtikoot ehkäisystä
      - Taudit mua enemmän pelottaa kuin se mahdollinen raskaus

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe