Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://lh5.ggpht.com/_pgQp-M614Mo/RnQYrEDArjI/AAAAAAAAAjg/zjoDRGjTwa8/20060610-112158.jpg
Ainakin näyttäisi...
On muuten parhaimman näköinen Datsun mitä on tehty, minun mielestäni. Eikä myyty paljoa suomessa kun oli Saab/Volvo luokan auto, jossa japanilaiset eivät oikein olleet suosittuja.
06.12.2010 22:44
Aidon kuusen kaataminen jonkin juhlapyhän takia on luonnon raiskaamista.
06.12.2010 03:10
Miksi seksissä pitää ylipäänsä "osata" jotain?
Ja se taas, että mies "ei osaa olla parisuhteessa" tarjoittanee lähinnä sitä, että hän ei vain ole kaikessa mahdollisessa juuri sellainen kuin sen täydellisen miehen pitäisi naisen mielestä olla.
Naisessahan ei tietenkään mitään vikaa koskaan ole, ei, ei....
05.12.2010 20:06
Vieläkö niitä tulevaisuuden yksinäisiä sinkkumiehiä pitäisi tänne lisää tehdä, jo entisten kymmenientuhansien lisäksi?
Jos ajattelet sitä, miten lapsellesi aikoinaan tulee käymään parisuhdemarkkinoilla, ole iloinen siitä, että saat tytön.
05.12.2010 18:52
Minun äitini oli 46, kun minä synnyin. Nyt hän on 78. Ei taida monella 32-vuotiaalla olla saman ikäistä äitiä?
05.12.2010 18:22
Minkään ikäisen naisen kanssa ylipäänsä tarvitsee tehdä lasta?
Lapsista ei ole kuin riesaa.
05.12.2010 03:18
Itselleni ei ole viestiä lähettänyt ensin muuta kuin sellainen paikkakuntalainen nainen, joka tuntee siskoni ja tunsi minut kuvasta.....
Muuten ei naisisilta viestejä tule. Itse saa lähetellä. Niihin sitten naiset joko eivät vastaa tai vastataan muutaman kerran ja sitten pärstäkerroin ei enää kelpaakaan kun en ollutkaan heti parin viestin perusteella se ihmemies jota naiset ovat etsimässä....
05.12.2010 03:05
Ovat massaihmisiä, jotka eivät tiedä mitään oikeista hyvistä rockabillybändeistä.
04.12.2010 03:11
Että parikymppinen nainen on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista miehistä, mutta on ajatuksiltaan vielä aivan täysi "teinipissis". Mitenkähän sellainen oikeastaan ajattelee seurustelevansa isänsä ikäisten miesten kanssa? Ei siinä voi silloin olla mitään muuta kuin seksi.
Juuri kirjoittelin muutaman viestin sellaisen 21-vuotiaan naisen kanssa treffipalstalla. Hyvin teinimäinen vaikutelma jäi. Etsii jotain sellaista vanhempaa miestä, joka vastaisi jotain hänen julkkisidoliaan, ja lopetti kirjoittelun yhtäkkiä muutaman viestin jälkeen, kun juttuni tai sitten jokin mielipiteeni ei ilmeisesti miellyttänyt. Tarkemmin en kysellyt syytä, kun ei huvittanut enää. En tietenkään ole edes hänen tyyppiään, mutta ei kyllä hänkään minun tyyppiäni.
04.12.2010 02:49
Eivät ne iloiseksi tee, kun luonne ei ole perinnöllisestikään iloinen. Maailmaa ei näe toisin pelkkien lääkkeiden voimalla. Mutta kyllä se kaikkein synkin synkkyys poistuu.
Se aiheuttaa päänsärkyä, sen takia en voi käyttää kuin pieniä pitoisuuksia. Murusia kerrallaan.
03.12.2010 21:43
Kyllä minulle samankaltainen nainen kelpaisi. Luulen, että naispuolinen versio itsestäni voisi olla jopa kaikkein sopivin vaihtoehto. Minä olen sellainen tapaus, joka nyt kykenisi varmaankin johonkin työhön, mutta kouluttamattomia ei nykyään edes tarvita työmarkkinoilla mihinkään, työhön vaaditaan aina erikoistunutta ammattitaitoa niissä hommissa joita on tarjolla...turhaa väkeä ei edes haluta töihin.
Minä pääsin eläkkeelle jo muutama vuosi sitten siksi, kun töitä ei ole tarjolla ja oma motivaatio on hukassa ja minuun kyllästyttiin jo työvoimatoimistossakin. Ihmisellä kun pitäisi aina olla jotain tulevaisuudensuunnitelmia. En ole pystynyt ikinä sanomaan, mikä ala kiinnostaisi.
03.12.2010 21:40
Eli se, että vanhempaakaan naista ei saa sen kummemmin kuin ei nuorempaakaan.
Minun suurin rakkauteni on ollut eräs 8 vuotta itseäni vanhempi nainen. Se, etten saanut häntä, haittaa varmaan koko loppuelämääni.
Ja asiaa ei ainakaan auta se, etten saa ketään muutakaan.
03.12.2010 21:25
Lieneekö syy huonosti tehty profiili vai se, että asun pienellä paikkakunnalla? Kun lähes kaikki vapaat naiset asuvat isommissa kaupungeissa...
Vast,ikään sain kaikkiaan 5 viestiä naiselta johon itse otin ensin yhteyttä, se on minun ennätykseni. Sitten yhtäkkiä naamani ei enää kelvannutkaan.
03.12.2010 04:55
Sellaiset naiset ovat yksin omasta tahdostaan. Ei niitä voi lähestyä.
02.12.2010 18:16
Ei yksiäkään treffejä. Ja tämä ei tarkoita vain netin kautta, vaan ylipäänsä ei yksiäkään treffejä koko elämän aikana.
02.12.2010 06:45
Ihan vakavamielinen kysymys. Helposti käy niin, että viestittely loppuu jo alkuunsa ennen kuin nainen edes tietää noita yllämainittuja asioita....kai se näkyy sellaisena tylsyytenä jutuissa jo siinä vaiheessa, vaikka sitä ei vielä ole edes kertonut. Viestien pitäisi tietysti heti ensimmäisestä lähtien olla hirveän mielenkiintoisia juttuja? On vaikea keksiä mitään järkevää puheenaihetta.
01.12.2010 18:55
Ainakin minun on mentävä hammaslääkäriin, kun hampaita särkee. Se on niin sietämätöntä. En ymmärrä, miten joillain voi hampaat päästä huonoksi ilman sitä sietämätöntä särkyä?
01.12.2010 18:47
Minä ainakin haluan naisen, joka EI halua lapsia.
01.12.2010 03:39
Saivat kuussatasen muistuttamaan tipparellua....
Neliovinen 850 oli sopusuhtainen, oikeastaan tyylikkäämpi kuin tavallinen. Suomessakin niitä oli kai 2 kpl, joista toinen kai on jäljellä. Ei tuotu enempää, oli liian kallis....
29.11.2010 18:34
Myöskin kupariputki alkaa pettämään tuossa iässä paikasta jos toisesta, jos siinä on jatkuvasti kuuma painevesi....
Tässä rivitalossa jossa asun, vesivahinkoja tapahtunut tuon johdosta. Ja talo täyttää vasta 20 v. On purkutuomiolla....on kaupan eikä tahdo ostajaa löytyä ja nykyinen omistaja persaukinen.
29.11.2010 18:18
69 / 100