Miesten pitäisi olla kiinnostuneista vanhoista naisista

älynvälähdys

Tai ainakin vielä synnytysiässä olevista, vaikka olisivatkin jo rupsahtaneet, jos ovat kuitenkin nuorena olleet kauniita. Ainakin biologian kannalta ajateltuna geenithän eivät miksikään muutu ja siksi lapsista tulisi joka tapauksessa hyvännäköisiä ja sehän on kaikkien parinvalintaa ohjailevien tuntemuksien takana: että jälkeläisillä olisi mahdollisimman hyvät geenit.

14

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMMMiiees

Miestä kiinnostaa pääasiassa lisääntymiskykyiset naiset...Tietoisesti lapsettomaksi haluava nainen on kyllä aikamoinen turn off.

• poikimaan kaikki ?

suurperheen ? Ovatko lapset kaikki mitä tarvitset ? Hoidatko heidät vaimon kanssa, vai onko vaimon velvollisuus tehdä lapset ja hoitaa kaikki muukin ?

• Minä ainakin haluan naisen, joka EI halua lapsia.

• lapsiin kyllästynyt
        M1978 kirjoitti:

Minä ainakin haluan naisen, joka EI halua lapsia.

Harvemmin on näin päin. Tuntuu, että joka ukon pitää se rääkypirjo / petteri saada suvunjatkajaksi. Sitten on suku onnessaan.

• lapseton nainen
        M1978 kirjoitti:

Minä ainakin haluan naisen, joka EI halua lapsia.

olet harvinainen!! pisteet siitä!! :)
        ite satuin onnekseni löytämään miehen joka ei halua lapsia ja hyvä näin koska en itsekään niitä vinkuintiaaneja halua elämääni!!
        lapsettomana on maailman paras olla ja elää!!

• 34

Ei ole väliä mistä miehet ovat kiinnostuneet. Oleellisempaa joka eläinlajissa on se, mistä naaraat ovat kiinnostuneet uroksista. Tosin ihmisurokset ovat hankaloittaneet ihmisnaaraiden asemaa niin paljon, että ovat joutuneet urosten kieroilun armoille.

• entäs kun

Kuka täysijärkinen haluaa jotain kitiseviä kakaroita kiusakseen seuraavaksi ~20 vuodeksi?
      Tietenkin biologian kannalta tuossa on tietty järki, mutta onneksi ihmiselle on kehittynyt aikojen saatossa taito ajatella muullakin tavalla.

• ...............

Ihmisethän eivät kuitenkaan näe toisistaan sitä geenikarttaa ja historiaa. Hedelmällisyyteen ja "hyvään synnyttäjään" on liittetty mm. leveä lantio, vanhemmiten naisille voi tulla keskivartalolihavuutta eli vyötärö-lantio-suhde kasvaa ja tämän mies voi havaita silmällä. Myöskään naisen kyky tulla raskaaksi ei ole sellainen juttu, että tietyn iän jälkeen se yhtäkkiä loppuu vaan asteittain (toki tulee vaihe, jossa kuukautiset loppuu, mutta sitä ennen jo todenäköisyys saada lapsi ja terve lapsi muuttuvat). Ja minulle se käy hyvinkin järkeen, että siinä ei ratkaise se, että nainen on ollut hedelmällinen ja hyvät geenit. Verrattuna naiseen, jolla on hyvät geenit ja on vielä suurempi todenäköisyys saada jälkikasvua.

Rupsahtaminen on vain vanhenemista. Ja vanhetessaan nainen menettää lisääntymiskyvyn, oli hänellä hyvät tai huonot geenit. Myös nuorella ja hyvänäköisellä naisella voi olla "huonot geenit", periytyviä sairauksia sukupuussa jne., mutta tätä mies ei silmällä näe tai nenällä haista.

• Mutta........

• pupusöpis

• ijoöijöj
        Mutta........ kirjoitti:

naisetpa haistavat sopivan kumppanin. Vanhempana, jos lapsia ei ole vielä naisella hankittuna, kannattaa naisen valitakin nuorempi mies paremmanlaatuisen sperman takia.

http://www.tiede.fi/uutiset/2773/vieras_dna_houkuttaa_naisia

Sellainenkin tutkimus on tehty, että naiset haistelivat miesten pitämiä T-paitoja ja sitten valitsivat miellyttävimmän hajuisen. Siis näkemättä kyseisiä miehiä tietenkin. Tulokset olivat että naiset valitsivat sen paidan jota pitänyt mies oli mahdollisimman erilainen perimältään kuin nainen itse.

Että kyllä ne geenit jotenkin tiedostamattamme vaikuttavat parinvalintaamme ja siihen ketä yleensäkin pidämme puoleensavetävänä.

Ai niin, vastaavasti lapset usein pitävät vanhempiensa hajua epämiellyttävänä.

• hyvää joulua

....jos nyt kuitenkin miettisit teoriaasi vielä hetken ihan rauhassa.

• 550119

M1978 vihdoinkin järkimies maailmassa. Lapset ovat elämänpilaajia vaatimuksineen.

• åewwqe
        550119 kirjoitti:

M1978 vihdoinkin järkimies maailmassa. Lapset ovat elämänpilaajia vaatimuksineen.

Hyi helvetti miten itsekeskeinen kommentti. Jokainen tekee omat päätöksensä toki haluaako lapsia ja ei siinä ei mitään, mutta kyllä äitinä särähti korvaan jos joku sanoo lapsia elämänpilaajiksi. Jumalauta , että ihminen on omaan napaansa tuijottaja. Hyvä niin, että oletkin päättänyt olla niitä hommaamatta tuolla ajatusmaailmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56