Kysymys naisille

kokematon mies

Eli kysymys kuuluu voisitko ruveta deittaamaan täysin parisuhde/seksi-kokemattoman miehen kanssa? Jos et niin miksi?

Kun ikää on 27v, ja eikä ole kertaakaan edes yrittänyt tällä asialla ennen tätä päivää.

39

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää plussaa

oikein mielelläni, ja mieluumminkin kuin sellaisen kanssa, jolla on monien suhteiden kokemukset painolastina. Ratkaisevaa on se, että on yhdessä hyvä olla ja molemmat arvostavat toisiaan, muut jutut ja yhteiset kokemukset tulevat sitten kyllä ihan luonnostaan :)

• dsfsdfs sfef

Itse olen 21 v kokematon myös... mukava olisi varmaan opetella yhdessä ei tauteja.

• 18vnainen

Voisin. Miksei?

• ollavaikoei

Siinä ja siinä.. ajatus kokemattomasta ei sinällään kiehdo, toisen opettaminen ei ole hauskaa, jos edes perusjutut ei ole hallussa. Ja tarkoitan tässä sekä parisuhdetta, että seksiä.

Tokihan kokeneittenkin pitää keskenään opetella toisen mieltymykset yms. Mutta siinäkin on jo ne simppelit jutut tiedossa.

Oon kuullut, että moni mies olisi oikein riemuissaan, ainakin teoriatasolla, jos nainen olisi täysin kokematon. Mielivaltaisesti muokattavissa omaan makuun sopivaksi?

Ite ehkä haluan kuitenkin miehen, joka tietää mitä on tekemässä. Tässä asiassa ehkä enemmän viitaten seksiin.

Ehkä suurin kysymys kuitenkin aloittajalle olisi, miksei sinulla ole mitään kokemusta? (eikä siis sillä, että se olisi jotenkin paha juttu)

• toinen.

"toisen opettaminen ei ole hauskaa, jos edes perusjutut ei ole hallussa. Ja tarkoitan tässä sekä parisuhdetta, että seksiä"

Mitä tarkoitat perusjutuilla muuten kuin seksissä?

Täällä toinen aloittajan kuvausta vastaava mies, jolle ei vaan ole vielä tullut vastaan sitä oikeaa vapaana. Sillä asenteella mennään, että jos nainen ei pysty aloittamaan puhtaalta pöydältä, niin se on sitten väärä nainen.

• kokematon mies

Aloittaja vastaa,

"Ehkä suurin kysymys kuitenkin aloittajalle olisi, miksei sinulla ole mitään kokemusta?"
        Sen takia koska ei ole tullut yhtään sellaista vastaan joka olisi ollut miellyttävä. Aina tullut jokin asia ilmi alkumetreillä joka on ollut vääränlainen ja jota en ole voinut sietää. Tällä en tarkoita pelkästään ulkonäköä, vaan myös suhtautumista erilaisiin asioihin. Eli tästä voi varmaan päätellä sen että tiedän minkälaista olen etsimässä. Lisäksi kun ei ole aktiivisesti etsinyt ollenkaan, johtuen opiskeluista sekä töistä.

Kelpaako tämä selitykseksi?

• nainen26 vastaa
        kokematon mies kirjoitti:

Aloittaja vastaa,

"Ehkä suurin kysymys kuitenkin aloittajalle olisi, miksei sinulla ole mitään kokemusta?"
        Sen takia koska ei ole tullut yhtään sellaista vastaan joka olisi ollut miellyttävä. Aina tullut jokin asia ilmi alkumetreillä joka on ollut vääränlainen ja jota en ole voinut sietää. Tällä en tarkoita pelkästään ulkonäköä, vaan myös suhtautumista erilaisiin asioihin. Eli tästä voi varmaan päätellä sen että tiedän minkälaista olen etsimässä. Lisäksi kun ei ole aktiivisesti etsinyt ollenkaan, johtuen opiskeluista sekä töistä.

Kelpaako tämä selitykseksi?

Miksei kelpaisi?

No toivottavasti löydät kokemuksia :)

• nainen26v vastaa
        toinen. kirjoitti:

"toisen opettaminen ei ole hauskaa, jos edes perusjutut ei ole hallussa. Ja tarkoitan tässä sekä parisuhdetta, että seksiä"

Mitä tarkoitat perusjutuilla muuten kuin seksissä?

Täällä toinen aloittajan kuvausta vastaava mies, jolle ei vaan ole vielä tullut vastaan sitä oikeaa vapaana. Sillä asenteella mennään, että jos nainen ei pysty aloittamaan puhtaalta pöydältä, niin se on sitten väärä nainen.

No siis ihan kaikkea mahdollista, mitä nyt aikuisessa parisuhteessa voikaan olla. Jos toinen ei ole ikinä seurustellut ja toinen taas on, on kokeneemmalla jo valmiiksi tiettyjä odotuksia, kun taas kokematon lähtee tekemään kaiken kokeilun kautta. En osaa pukea ajatuksiani selkeiksi sanoiksi, mutta joku joka ajattelee samoin, ymmärtää pointtini :)

• toinen.
        nainen26v vastaa kirjoitti:

No siis ihan kaikkea mahdollista, mitä nyt aikuisessa parisuhteessa voikaan olla. Jos toinen ei ole ikinä seurustellut ja toinen taas on, on kokeneemmalla jo valmiiksi tiettyjä odotuksia, kun taas kokematon lähtee tekemään kaiken kokeilun kautta. En osaa pukea ajatuksiani selkeiksi sanoiksi, mutta joku joka ajattelee samoin, ymmärtää pointtini :)

Tiettyjä odotuksia? Eikö ihmiset ole yksilöitä ja jokainen suhde rakennu sen pohjalle, mitä nuo yksilöt ovat?

Mitä niin yleispätevää, että sen olisi luultavasti oppinut aiemmissa suhteissa, esimerkiksi voisit tahtomattasi joutua opettamaan, jos seksi jätetään edelleen pois laskuista?

• Miksi seksissä pitää ylipäänsä "osata" jotain?

Ja se taas, että mies "ei osaa olla parisuhteessa" tarjoittanee lähinnä sitä, että hän ei vain ole kaikessa mahdollisessa juuri sellainen kuin sen täydellisen miehen pitäisi naisen mielestä olla.

Naisessahan ei tietenkään mitään vikaa koskaan ole, ei, ei....

• Et silleen...
        nainen26v vastaa kirjoitti:

nainen26 kuuluu näihin selittäjiin, joiden perustelut nyt ovat mitä sattuu. Ei seksi ole mitään salatiedettä, eikä sen harrastaminen vaadi lukuisia (irto)suhteita. Kyllä asioita voi oppia myös ihan luonnostaan ilman turhaa lässytystä.

Itse miehenä en harrastaisi naine26 kanssa seksiä lainkaan, jos lähestymistapa asioihin noin vinoutunut.

• Nainen26v vastaa
        Et silleen... kirjoitti:

nainen26 kuuluu näihin selittäjiin, joiden perustelut nyt ovat mitä sattuu. Ei seksi ole mitään salatiedettä, eikä sen harrastaminen vaadi lukuisia (irto)suhteita. Kyllä asioita voi oppia myös ihan luonnostaan ilman turhaa lässytystä.

Itse miehenä en harrastaisi naine26 kanssa seksiä lainkaan, jos lähestymistapa asioihin noin vinoutunut.

Eli minun siis olisi pitänyt vastata lyhyesti vain: ei kiitos, en harkitsisi kokematonta miestä, tai ehkä harkitsisin. ? :)
        Suhteessa on monia pieniä asioita, joita nyt ei vaan voi erikseen listata, mutta jotka sellainen ihminen huomaamattaan osaa, kun on Seurustellut jo aiemminkin.

Ja voi KYL-LÄ, seksi tuntuu olevan, ainakin täällä palstoilla pyöriville miehille (ei tietenkään kaikille), melkoista salatiedettä, ehkä jopa tähtitiedettä. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.. vai miten se meni ;)

Sanot "et silleen..." että minulla on vinoutunut ajatusmaailma? Entäpä itselläsi? Sinähän se selkeästi vihjaat, että seksi"taidot" tulevat irtosuhteiden kautta? Käsittääkseni näin harvemmin kuitenkaan on, vaan nautinnon tuottaminen eri tavoin opitaan nimenomaan LUOTTAMUKSEN kautta, yleensä SUHTEESSA. Uskoisin, että irtosuhteissa ihmiset oppivat vain enemmän oman nautinnon tavoitteluun, joka valitettavasti teillä miehillä on vieläkin helpompaa ja yleisempää..

Mutta ole huoleti, tuskin minäkään sinua toistamiseen vilkaisisin, joten suotta edes vaivaat päätäsi ajatuksella, että me kaksi koskaan harrastaisimme seksiä keskenämme :D

• Nainen26.v vastaa
        Nainen26v vastaa kirjoitti:

Eli minun siis olisi pitänyt vastata lyhyesti vain: ei kiitos, en harkitsisi kokematonta miestä, tai ehkä harkitsisin. ? :)
        Suhteessa on monia pieniä asioita, joita nyt ei vaan voi erikseen listata, mutta jotka sellainen ihminen huomaamattaan osaa, kun on Seurustellut jo aiemminkin.

Ja voi KYL-LÄ, seksi tuntuu olevan, ainakin täällä palstoilla pyöriville miehille (ei tietenkään kaikille), melkoista salatiedettä, ehkä jopa tähtitiedettä. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.. vai miten se meni ;)

Sanot "et silleen..." että minulla on vinoutunut ajatusmaailma? Entäpä itselläsi? Sinähän se selkeästi vihjaat, että seksi"taidot" tulevat irtosuhteiden kautta? Käsittääkseni näin harvemmin kuitenkaan on, vaan nautinnon tuottaminen eri tavoin opitaan nimenomaan LUOTTAMUKSEN kautta, yleensä SUHTEESSA. Uskoisin, että irtosuhteissa ihmiset oppivat vain enemmän oman nautinnon tavoitteluun, joka valitettavasti teillä miehillä on vieläkin helpompaa ja yleisempää..

Mutta ole huoleti, tuskin minäkään sinua toistamiseen vilkaisisin, joten suotta edes vaivaat päätäsi ajatuksella, että me kaksi koskaan harrastaisimme seksiä keskenämme :D

Auts, lukuhärö, siis korjaan: Vihjaat että jotenkin minun ajatusmaailmani kulkisi niin, että kuvittelen seksitaitojen karttuvan lukuisien (irto)suhteiden mukana.

Joten pahoitteluni Osittain :)

• hjkhjjkj

Täysi kokemattomuus on sinänsä negatiivinen ominaisuus, mutta ei kuitenkaan ole täysin mahdoton ajatus, että sellaisen ihmisen kanssa päätyisin parisuhteeseen, jos

a) kokemattomuudesta huolimatta miehessä ei ole mitään ylitsepääsemätöntä vikaa. En vain ole niin hyvä ihminen, että esimerkiksi näkisin itseni kiinnostumassa mieheen, joka on täysin epäsosiaalinen ja yhteiskunnasta syrjäytynyt.

b) mies pystyisi rakentamaan luottamuksen. Minua pelottaisi, että kun tämän ensimmäisen parisuhteen myötä miehen itsetunto ja -varmuus kohenisi, hän huomaisi, että myös muita naisia on saatavilla. Ihmisiä kun kaikki olemme, on siinä tilanteessa helppo haluta uusia kokemuksia. Ensimmäinen kun ei välttämättä ole se paras. Tällöin minun hiomani timantti karkaisi käsistäni, vaikka ymmärränkin, ettei ihmistä voi omistaa.

c)mies oppisi alun kohelluksen ja sähellyksen jälkeen olemaan aloitteellisempi ja kontrolloivampi sängyssä. Ymmärrän, että jokainen on aluksi epävarma ja olisin valmis opastamaan ja etenemään hitaasti. Heteronaisena pidän kuitenkin miehekkyydestä ja oleellinen osa sitä on minun mielestäni tietynlainen "nyt otan sinut, nainen"-asenne. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö minäkin välillä voisi olla ohjaksissa alun jälkeenkin.

d)kokemattomuudesta huolimatta mies osaisi ilmaista parisuhteessa mieltymyksensä ja mielipiteensä eikä jäisi jatkuvasti tossun alle ja antaisi minun tehdä kaikkia päätöksiä.

• nainen täält jostain

Kyllä voisin. Kivahan sitä olisi yhdessä opetella. Tärkeitä on se että yhdessä on hyvä olla. Molemmat luottaa toisiinsa ja suhde on muutenkin toimiva.

• näin täällä

Tässä kirjoituksessa korostuu varsin hyvin nämä sterotypiat, jotka tähän kokemattomuusasiaan yleensä liitetään.

a) Yksi yleinen luulo on se, että kokematon mies olisi esimerkiksi epäsosiaalinen ja yhteiskunnasta syrjäytynyt ja tässäkin se selvästi korostuu, koska tämä asia tuli jälleen kerran esille. Esimerkiksi suurin osa omista kavereistani ei ole koskaan varsinaisesti seurustellut, joten voidaan sanoa heidän olevan kokemattomia tässä suhteessa, aivan kuten minä itsekin. Sen sijaan yhtäkään heistä, eikä minuakaan, ei voisi kuvailla epäsosiaalisiksi tai yhteiskunnasta syrjäytyneiksi, vaan aivan päinvastoin. Kaikki ovat myös persoonina erilaisia ja eri alojen ihmisiä, joten samanlainen persoona ei näitä kaikkia yhdistä.

b) Tämä tuntuu olevan myös varsin yleinen luulo, että mahdollisesti mies sitten lähtisi muiden naisten perään kun hän saa kokemusta. Mielestäni on hyvin outo ajatus, että kun saa kokemusta niin sitä jotenkin automaattisesti haluaisi lisää muidenkin kanssa eikä osaisi sitoutua siihen, joka kiinnostaa. Milloin tämä kierre sitten mahdollisesti loppuisi? Sitähän voisi ajatella myös, että kokeneempi mahdollisesti on tällaisessa kierteessä, jossa haetaan aina parempaa. Eihän kukaan voi sen paremmin ennalta tietää vaikka kokeneempikin mies lähtisi jonkun uuden naisen perään ja aivan varmasti moni kokenut lähteekin kun taas toisaalta yhtälailla ehkä ei lähde. Elämä on siitä merkillinen asia, että asioita ja tulevaisuuden tapahtumia ei voi etukäteen tietää. Kysehän on ennemminkin siitä, että mitä elämästä haluaa. Jos haluaa löytää pysyvän parisuhten niin sitä todennäköisesti haluaa keskittyä siihen ihmiseen, jonka kanssa asiat olisivat kaikin puolin hyvällä mallilla, jos sellaisen ihmisen on löytänyt. Itse ainakin tässä iässä uskon, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Siksi olen omalta osaltani valmis panostamaan siihen suhteeseen, joka toivon mukaan joskus syntyy. En myöskään usko, että mahdollisuuteni uuden suhteen löytämiselle jotenkin olennaisesti yhtäkkiä paranisivat moninkertaisesti, jos jossain vaiheessa saan enemmän kokemusta parisuhteesta. Tästä syystä en koskaan voisi suhtautua suhteeseen niin, että se olisi vain kokemus, jota pitäisi sen jälkeen täydentää muilla kokemuksilla jossain muualla. EI, kyllä haluan sitoutua naiseen, joka tuntuu oikealta. Tuntuisi varsin hullulta, että minun pitäisi tässä asiassa jotenkin erityisesti rakentaa luottamusta naiseen siksi, että olen kokematon, kun asia on minulle itselleni selvä. Toki tuon esille miten asia on, jos siihen minulta halutaan vastauksia. Kyllä tuon sitä luottamusta suhteessa ihan kaikella tavalla jos aion suhteessa olla, oli minulla kokemusta tai ei. Mutta ennemminkin toivoisin jo lähtökohtaisesti naiselta luottamusta myös minun suhteen, ettei naisella olisi tällaisia ennakkoluuloja minua kohtaan. Itseäni enemmän mietityttäisi mistä tällainen naisen ajatus olisi peräisin? Onko hänellä kenties vastaavia kokemuksia aikaisemmin vai kuvastaako se jotenkin häntä itseään vai mistä sellainen tulisi.

c) Tämä asia taas ei mielestäni liity sinällään kokemukseen. Jokaisella yksilöllä on kaiketi omat halunsa ja toiveensa myös seksin suhteen. Koska kaikki ovat yksilöitä, niin välttämättä se kokenutkaan ei ole sellainen sänkykumppani kuin toinen haluaisi. Tässäkin asiassa jälleen kerran astuu kuvaan se, että parisuhteessa on keskusteltava asioista mitä kumpikin osapuoli suhteessa haluaa. Yhtälailla myös siellä sängyn puolella. Mielestäni on kuitenkin jokseenkin väärä lähtökohta ajatella, että jonkun pitäisi suhteessa jossain asiassa (oli se mikä hyvänsä) oppia olemaan tietynlainen.

• näin täällä

jatkoa vielä... :)

d) Tätä myös usein ajatellaan, että kokematon voisi helposti jäädä tossun alle. Mielestäni tässä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä parisuhtekokemuksella. Tällainen asia tulee ehkä ennemminkin luonteen ja ihmisen persoonan ja muun elämänkokemuksen kautta. Ensinnäkin mielestäni parisuhde ei ole mikään kahden ihmisen välinen kilpailu, jossa toisella edes on mielessä mikään kumppanin tossun alle jääminen ja se kuka tekee enemmän päätöksiä. Itse ainakin koen, että tässä iässä ihmisille on muodostunut oma tapa toimia, miten keskustella erilaisten ihmisten kanssa ja miten tuoda niitä omia näkemyksiä esille. Nämä tulevat mielestäni ihan yleisen elämänkokemuksen kautta ennemminkin kuin että niissä asioissa olisi jotenkin kokematon ilman parisuhdekokemusta.

Nämä mainitut asiat on yleensä niitä, joita kuulee tähän kokemattomuuteen liittyen. Toki ne voivat varmasti joidenkin ihmisten osalta pitääkin paikkansa, mutta eivät todellakaan kaikkien. Itse koen, että ne on ennemminkin jotain toisen ihmisen pelkotiloja kohdata avoimesti uusi ihminen. Yhtälaillahan nämä asiat voisivat sinänsä sopia johonkin kokeneeseenkin. Ja kokeneessa voisi nähdä monia muitakin asioita, joiden perusteella kokeneen voisi ajatella olevan huono valinta ennakkoon. Loppujen lopuksihan jokainen ihminen on yksilö ja jokaiseen ihmiseen pitää oikeasti avoimesti tutustua, jos on halukas löytämään sen mieluisen ihmisen. Jokainen parisuhde on myös erilainen eikä uudelta ihmiseltä voi odottaa kaikkea sitä mitä on ehkä ollut edellisessä suhteessa. Kyllähän sen pitäisi mennä niin, että kaksi ihmistä lopulta vain pitävät toisistaan eikä siinä vaiheessa pitäisi olla mitään merkitystä sillä kuinka paljon on jotain kokemuksia ennakkoon. Jokaisessa parisuhteessa opitaan ja koetaan asioita molemminpuoleisesti.

• toinen.
        näin täällä kirjoitti:

Tässä kirjoituksessa korostuu varsin hyvin nämä sterotypiat, jotka tähän kokemattomuusasiaan yleensä liitetään.

a) Yksi yleinen luulo on se, että kokematon mies olisi esimerkiksi epäsosiaalinen ja yhteiskunnasta syrjäytynyt ja tässäkin se selvästi korostuu, koska tämä asia tuli jälleen kerran esille. Esimerkiksi suurin osa omista kavereistani ei ole koskaan varsinaisesti seurustellut, joten voidaan sanoa heidän olevan kokemattomia tässä suhteessa, aivan kuten minä itsekin. Sen sijaan yhtäkään heistä, eikä minuakaan, ei voisi kuvailla epäsosiaalisiksi tai yhteiskunnasta syrjäytyneiksi, vaan aivan päinvastoin. Kaikki ovat myös persoonina erilaisia ja eri alojen ihmisiä, joten samanlainen persoona ei näitä kaikkia yhdistä.

b) Tämä tuntuu olevan myös varsin yleinen luulo, että mahdollisesti mies sitten lähtisi muiden naisten perään kun hän saa kokemusta. Mielestäni on hyvin outo ajatus, että kun saa kokemusta niin sitä jotenkin automaattisesti haluaisi lisää muidenkin kanssa eikä osaisi sitoutua siihen, joka kiinnostaa. Milloin tämä kierre sitten mahdollisesti loppuisi? Sitähän voisi ajatella myös, että kokeneempi mahdollisesti on tällaisessa kierteessä, jossa haetaan aina parempaa. Eihän kukaan voi sen paremmin ennalta tietää vaikka kokeneempikin mies lähtisi jonkun uuden naisen perään ja aivan varmasti moni kokenut lähteekin kun taas toisaalta yhtälailla ehkä ei lähde. Elämä on siitä merkillinen asia, että asioita ja tulevaisuuden tapahtumia ei voi etukäteen tietää. Kysehän on ennemminkin siitä, että mitä elämästä haluaa. Jos haluaa löytää pysyvän parisuhten niin sitä todennäköisesti haluaa keskittyä siihen ihmiseen, jonka kanssa asiat olisivat kaikin puolin hyvällä mallilla, jos sellaisen ihmisen on löytänyt. Itse ainakin tässä iässä uskon, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Siksi olen omalta osaltani valmis panostamaan siihen suhteeseen, joka toivon mukaan joskus syntyy. En myöskään usko, että mahdollisuuteni uuden suhteen löytämiselle jotenkin olennaisesti yhtäkkiä paranisivat moninkertaisesti, jos jossain vaiheessa saan enemmän kokemusta parisuhteesta. Tästä syystä en koskaan voisi suhtautua suhteeseen niin, että se olisi vain kokemus, jota pitäisi sen jälkeen täydentää muilla kokemuksilla jossain muualla. EI, kyllä haluan sitoutua naiseen, joka tuntuu oikealta. Tuntuisi varsin hullulta, että minun pitäisi tässä asiassa jotenkin erityisesti rakentaa luottamusta naiseen siksi, että olen kokematon, kun asia on minulle itselleni selvä. Toki tuon esille miten asia on, jos siihen minulta halutaan vastauksia. Kyllä tuon sitä luottamusta suhteessa ihan kaikella tavalla jos aion suhteessa olla, oli minulla kokemusta tai ei. Mutta ennemminkin toivoisin jo lähtökohtaisesti naiselta luottamusta myös minun suhteen, ettei naisella olisi tällaisia ennakkoluuloja minua kohtaan. Itseäni enemmän mietityttäisi mistä tällainen naisen ajatus olisi peräisin? Onko hänellä kenties vastaavia kokemuksia aikaisemmin vai kuvastaako se jotenkin häntä itseään vai mistä sellainen tulisi.

c) Tämä asia taas ei mielestäni liity sinällään kokemukseen. Jokaisella yksilöllä on kaiketi omat halunsa ja toiveensa myös seksin suhteen. Koska kaikki ovat yksilöitä, niin välttämättä se kokenutkaan ei ole sellainen sänkykumppani kuin toinen haluaisi. Tässäkin asiassa jälleen kerran astuu kuvaan se, että parisuhteessa on keskusteltava asioista mitä kumpikin osapuoli suhteessa haluaa. Yhtälailla myös siellä sängyn puolella. Mielestäni on kuitenkin jokseenkin väärä lähtökohta ajatella, että jonkun pitäisi suhteessa jossain asiassa (oli se mikä hyvänsä) oppia olemaan tietynlainen.

Fiksua tekstiä. Etenkin a-kohta.

Olen itsekin kokematon, mutta kaikkea muuta kuin epäsosiaalinen tai syrjäytynyt. Kaikilla muilla elämän osa-alueilla menee lujaa, mutta sopivaa kumppania ei vaan ole vielä tullut vapaana vastaan. Kaveeraan kaveri-naisten kanssa ja tutustun uusiin kitkattomasti, ja jopa flirttailen tuttujen kanssa huumorimielellä silloin tällöin. Yleensäkin tulen ihan ongelmitta juttuun naisten kanssa. Jos jokin asia narauttaa minut tulevalle ensimmäiselle tyttöystävälleni, niin se on tottumattomuus kaveritasoa pidemmälle menevään fyysiseen läheisyyteen, mutta olen varma, että senkään suhteen en tule menemään lukkoon, kun sen aika tulee. Ja siinä vaiheessa, kun tuntuu, että olen jäämässä kiinni, kertonen suoraan, missä mennään, ja naisen reaktio tulee ratkaisemaan, jatkuuko juttu ja miten. Häpeäminen ei kuulu suunnitelmiini, se on nainen joka nolaa itsensä, jos joku :)

• näin täällä
        toinen. kirjoitti:

Fiksua tekstiä. Etenkin a-kohta.

Olen itsekin kokematon, mutta kaikkea muuta kuin epäsosiaalinen tai syrjäytynyt. Kaikilla muilla elämän osa-alueilla menee lujaa, mutta sopivaa kumppania ei vaan ole vielä tullut vapaana vastaan. Kaveeraan kaveri-naisten kanssa ja tutustun uusiin kitkattomasti, ja jopa flirttailen tuttujen kanssa huumorimielellä silloin tällöin. Yleensäkin tulen ihan ongelmitta juttuun naisten kanssa. Jos jokin asia narauttaa minut tulevalle ensimmäiselle tyttöystävälleni, niin se on tottumattomuus kaveritasoa pidemmälle menevään fyysiseen läheisyyteen, mutta olen varma, että senkään suhteen en tule menemään lukkoon, kun sen aika tulee. Ja siinä vaiheessa, kun tuntuu, että olen jäämässä kiinni, kertonen suoraan, missä mennään, ja naisen reaktio tulee ratkaisemaan, jatkuuko juttu ja miten. Häpeäminen ei kuulu suunnitelmiini, se on nainen joka nolaa itsensä, jos joku :)

Jokseenkin samoin voisin itseänikin kuvailla. Yleensä olen tullut varsin hyvin erilaisten ihmisten kanssa juttuun. Ja jotenkin noin tuo lopussa mainitsemasi asiakin menisi. Kyllähän nämä jutut sitten toki etenevät kun niikseen tulee. Itse en myöskään hae mitään pelaamista ja leikkimistä, vaan tulen kyllä pitämään toisen selvillä siitä missä mennään ja odotan samaa toiselta. Eipä näitä asioita voi hävetä. Joko sitä pitää toisesta ja on halukas tutustumaan enemmän ja vastapuoli on samaa mieltä tai sitten ei ole. Varsin normaaleja elämään kuuluvia asioita.

Itse toivon löytäväni naisia (tai no tietysti riittää se yksi :)), jotka osaavat arvostaa uutta ihmistä ja tutustua uuteen ihmiseen avoimesti yksilönä. En koe, että minulla olisi jotain tiettyihin asioihin liittyviä tiukkoja ennakkoluuloja toista kohtaan ja toivon, ettei sellaisia ole toisellakaan tai että ne eivät ainakaan estä häntä tutustumasta toiseen. Toki tiettyjä mielikuvia ja ennakkoluulojakin jokaisella voi tiettyihin asioihin liittyen olla, mutta kuinka vahvasti ne ohjaavat omaa toimintaa onkin toinen juttu. Yleensä olen pyrkinyt elämässä siihen, että haluan kuitenkin muodostaa asioista oman käsityksen ottamalla asioista oikeasti selvää ja nimenomaan tilannekohtaisesti. Muuten tuntuisi hölmöltä, jos minulla olisi jostain asiasta näkemys vain jonkin ennakkoluulon mukaan, eikä se välttämättä pitäisi lainkaan paikkansa, jos asian selvittäminen on mahdollista.

• vanha jäärä

"b) mies pystyisi rakentamaan luottamuksen. Minua pelottaisi, että kun tämän ensimmäisen parisuhteen myötä miehen itsetunto ja -varmuus kohenisi, hän huomaisi, että myös muita naisia on saatavilla. Ihmisiä kun kaikki olemme, on siinä tilanteessa helppo haluta uusia kokemuksia. Ensimmäinen kun ei välttämättä ole se paras. Tällöin minun hiomani timantti karkaisi käsistäni, vaikka ymmärränkin, ettei ihmistä voi omistaa."

Tällainen ajattelutapa kertoo lähinnä naisen omasta heikosta itsetunnosta.

"d)kokemattomuudesta huolimatta mies osaisi ilmaista parisuhteessa mieltymyksensä ja mielipiteensä eikä jäisi jatkuvasti tossun alle ja antaisi minun tehdä kaikkia päätöksiä."

Minulla on pitkään yksin eläneistä sinkuista sellainen mielikuva että he ovat tavallista itsenäisempiä. Siskoni on sellainen ja pelkää etteivät miehet jaksaisi katsella niin itsenäistä naista, ja itsekin olen sellainen jääräpää etten kyllä kovin helpolla komenneltavaksi taipuisi.

• Zero-0

Et sitten takuulla voi!

Siis olettaen että henkinen kypsyytesi on tasolla, jossa ihmissuhteen merkittävin mittari on asteikolla
      navasta alaspäin.

• Uurmas

Missä menee se raja nykyään miehillä ja naisilla siinä että mihin ikään mennessä täytyy olla ainakin yksi seurustelusuhde ja seksikokemus takana?

Onko 18-vuotiaana liian aikaisin ja onko 27-vuotiaana liian myöhään?
      Tottahan se on että likemmäs kolmikymppinen neitsyt mies on naisille jonkinlainen "peikko",helposti tulee sellainen luuserin leima ja näinollen vaikea koskaan saada mahdollisuutta siihen ekaan suhteeseen saatika seksikokemukseen.
      Naisten tapauksissa jos on likemmäs kolmikymppinen neitsyt niin sehän vaan lisää houkutusta miehillä päästä korkkaamaan tämä neito:)

Kokemusta miehiltä vaaditaan mutta jos olet liian vanha ja kokematon niin mahdollisuus saada sitä kokemusta pienenee mitä enemmän ikää tulee,valitettavaa mutta totta....
      Mahdotonta se ei ole mutta erittäin vaikeaa kylläkin.

• Täplä-Tassu

"Kokemusta miehiltä vaaditaan mutta jos olet liian vanha ja kokematon niin mahdollisuus saada sitä kokemusta pienenee mitä enemmän ikää tulee,valitettavaa mutta totta....
        Mahdotonta se ei ole mutta erittäin vaikeaa kylläkin."

Sama varmaan koskee tasapuolisuuden nimissä myös naisia, vai kuinka ?

• hmm112
        Täplä-Tassu kirjoitti:

"Kokemusta miehiltä vaaditaan mutta jos olet liian vanha ja kokematon niin mahdollisuus saada sitä kokemusta pienenee mitä enemmän ikää tulee,valitettavaa mutta totta....
        Mahdotonta se ei ole mutta erittäin vaikeaa kylläkin."

Sama varmaan koskee tasapuolisuuden nimissä myös naisia, vai kuinka ?

En voisi, en millään. Se on vain totta, että sellainen mies ei kiehdo. Olen 22- vuotias sairaanhoitaja ja pidän alfauroksista. Pitkistä, komeita, itsevarmoista, älykkäistä, hyvistä keskustelijoista, jotka ottavat mitä haluavat ja rakentavat myös älyllään pidempää suhdetta. Kokematon mies ei vain voi olla sellainen, hänen on oltava tietyllä tavalla nöyrempi.. Lisäksi jos naisella on monia seksikokemuksia ja deittailukokemuksia, puhutaan yli kymmenestä;voiko mies olla tuntematta alemmuutta?

Kaikista hauskinta on, kun kaverini alkoi olla tällaisen miehen kanssa. Mies oli kovin vaivaantunut kaverini seksikumppaneiden lukumäärästä; 22v. ja viisi kumppania. Kaikki nauroivat. Se on hyvin vähän "normaaleille" teini-iän ylittäneille.

• Toinen nauraja
        hmm112 kirjoitti:

En voisi, en millään. Se on vain totta, että sellainen mies ei kiehdo. Olen 22- vuotias sairaanhoitaja ja pidän alfauroksista. Pitkistä, komeita, itsevarmoista, älykkäistä, hyvistä keskustelijoista, jotka ottavat mitä haluavat ja rakentavat myös älyllään pidempää suhdetta. Kokematon mies ei vain voi olla sellainen, hänen on oltava tietyllä tavalla nöyrempi.. Lisäksi jos naisella on monia seksikokemuksia ja deittailukokemuksia, puhutaan yli kymmenestä;voiko mies olla tuntematta alemmuutta?

Kaikista hauskinta on, kun kaverini alkoi olla tällaisen miehen kanssa. Mies oli kovin vaivaantunut kaverini seksikumppaneiden lukumäärästä; 22v. ja viisi kumppania. Kaikki nauroivat. Se on hyvin vähän "normaaleille" teini-iän ylittäneille.

Saat pitää ihan mistä haluat, siihen mulla ei ole kommentoitavaa. Mutta mitä hemmetin nöyryyttä ja alemmuutta? :D Taidat salaa haluta dominaksi kokemattomalle miehelle, jonka pienelle pilille voit nauraa samalla kun annat raippaa? Ei siinä mitään, roolileikit on ihan kivoja, sairaanhoitajaleikkejä päivisin ja öisin sadomasokismileikkejä. :D

• toinen.
        hmm112 kirjoitti:

Eli toisin sanoen, kaltaiseni mies (mielestäni kaikki mainitsemasi alfa-uroksen merkit sopivat, paitsi ehkä "ottavat sen mitä haluavat") ei voi olla kelvollinen, kun ei ole väkisin vongannut varattuja naisia (joita tähän mennessä kaikki haluamansa ovat olleet)? Mielenkiintoinen näkökulma :D

• nainen_35_

Vastakysymys aloittajalle: mitä se mielestäsi kertoo naisesta, jos hänelle on mahdoton ajatella seurustelua kokemattoman miehen kanssa? Olen ihan varma, että valtaosalle naisista tuollainen ei sinänsä ole ratkaisevaa ollenkaan, jos on sinuun ihastunut. Jos jollekin naiselle on kovin keskeistä miehen kokeneisuus seksissä, niin silloin "vikaa" on enemmän tuon naisen suhtautumisessa seksuaaalisuuteensa kuin sinun kokemattomuudessasi. On näet tosiasia, että suurimmalle osalle naisista on selvää, että seksi uuden kumppanin kanssa on molemmille aina tietynlainen löytöretki ja luovalla tavalla uuden opettelua. Jos joku puhuu jostakin "kyllätymisestä perusasioiden opettamiseen" niin silloin puhutaan jostakin sellaisesta kuvasta seksuaalisuudesta, joka on hyvin rajoittunut eikä koskaan ole oivaltaut mistä seksissä oikeasti on kysymys-toiseen ihmiseen sisimpään tutustumisesta niin henkisesti kuin ruumillisestikin. Älä mieti tällaisia asioita vaan kähde avoimella mielellä tpaamaan naisia. Huomaat, että huolesi on toisarvoinen.

• kokematon mies

"mitä se mielestäsi kertoo naisesta, jos hänelle on mahdoton ajatella seurustelua kokemattoman miehen kanssa?"
        Kyllä se minulle kertoo sen tosiasian että nainen ei ole tällöin kiinnostunut tuntemaan minua ja siitä miten itsekeskeinen ajattelutapa hänellä on. Enkä voi edes kuvitella sitä luottamuksen puutetta joka siitä aiheutuu. Siis luottamuksen puutteella tarkoitan sitä että hän ei ole valmis sitoutumaan suhteen puolesta ollenkaan. Eikä siis ole sinut itsensä kanssa.

Mutta tämmöisen päättelyn tein.

• Pitävät friikkinä

Älä helvetissä myönnä ainakaan tuollaista asiaa naiselle.
      Jos ei vaikuta tietoisesti niin tiedostamattomasti.

Jos olisin kokematon ollut tuossa iässä niin en koskaan olisi sanonut naiselle.

Paras tapa vedota jos jännittää tai muuten ei luonnistu on sanoa että ei ole vähään aikaan ollut suhteessa tai harrastanut seksiä joten ei välttämättä heti suju.

On hyvin ymmärrettävä syy ja uppoaa naiseen.
      Jos teet jotakin niin älä ihmeessä kerro että olet kokematon.

Vaikka väittävät palstalla muuta niin tositilanteessa kokematon mies heille on täysi luuseri ja munaton.

• nainen 26v

ei kannata myöntää tuollaista asiaa naiselle. vaan niin ku edellinen sanoi että voi sanoo että edellisesta kerrasta on jo aikaa. itse kokeneena ja yhden lapsen äitinä en kokematonta miestä ottaisi. miehen pitää osata seksijutut ym. en ole sellainen tyyppi joka haluu opettaa nämä asiat. varmaan sellaisiakin naisia kyllä löytyy jotka mielellään opettaa.

• jepe_754987

Aloittajalle sanoisin, että mitä enemmän ihmettelet tämmöistä niin sen pahempi! Siis asian märehtiminen on pahempi juttu kuin itse asia. Et pysty olemaan rento oma itsesi ja itsetuntosi alenee. Tämä vierottaa naisia sinusta ja nämä ovat piirteitä jotka näkyvät heti tavatessa.

Kokemattomuus seksissä ei välttämättä tule ollenkaan ilmi edes sängyssä tai etenkään sitä ennen. Jos nainen tällaisia kyselee ihan suhteen alussa, niin minun mielestäni ei ole liikkeellä mussa kuin jossain seksiasioissa ja niissäkin jotenkin hukassa. Itselläni entiset suhteet, pitkät ja lyhyet, esimerkiksi nykyisessä suhteessani tulivat kunnolla puheeksi vasta siinä vaihessa kun selailtiin toistemme vanhoja valokuvia. Ensimmäinen kokemukseni oli suunnilleen aloittajan ikäisenä kokeneemman naisen kanssa, mutta silloinkaan asia ei tullut esille vasta kuin paljon myöhemmin. Jossakin kevyessä positiivisessa yhteydessä tuli mainituksi hänelle, että hän oli vienyt poikuuteni ja hän sanoi joskus ajatelleensa että näin saattoi olla, koska en koskaan ollut maininnut entisistäni, mutta hän ei aiemmin ollut ollenkaan varma asiasta.

• toinen.

Ehkä elän sitten syvällä omissa utopioissani, kun ajattelen näin, mutta minkäs teet...

Eli minä kyllä kerron naiselle kokemattomuudestani. Kuten tässä ketjussa on jo todettu, joillekin se on ongelma, ja joillekin ei. Sikäli kuin itse tunnen ihmisiä ja ihmisluontoa yleensäkin, niin olen aika vakuuttunut, että kokemattomuuden tunnustaminen on hyvä keino testata nainen sopivan tilanteen tullen. Jos reaktio on negatiivinen, niin silloin naisen asenne on sellainen, että itseltäni loppuu kiinnostus. Jo taakse jääneelle ei kuitenkaan voi mitään, ja kokemattomuus ei aina ole kiinni jonkinlaisesta kelvottomuudesta, joten tasapainoisen ihmisen pitäisi kyllä pystyä suhtautumaan tähänkin asiaan ennakkoluulottomasti.

• Ennakkoluuloista

Sinulla taitaa itselläsi olla myös kovin ennakkoluuloinen asenne, ja siinä on suuri vaara sahata omaan oksaan. Mitä edes tarkoitat negatiivisella reaktiolla, jotain ennakkoluuloista suhtatumistako ja kyselemistä; mutta miten se sitten eroaa sinun testaamisesta, ennakkoluulot vain kohdistuvat eriin asioihin.

• toinen.
        Ennakkoluuloista kirjoitti:

Sinulla taitaa itselläsi olla myös kovin ennakkoluuloinen asenne, ja siinä on suuri vaara sahata omaan oksaan. Mitä edes tarkoitat negatiivisella reaktiolla, jotain ennakkoluuloista suhtatumistako ja kyselemistä; mutta miten se sitten eroaa sinun testaamisesta, ennakkoluulot vain kohdistuvat eriin asioihin.

Tuli tosiaan ehkä vähän uhon makua tuohon edelliseen viestiin. En ole ennakkoluuloinen, enkä usko, että tuosta asiasta tulee ongelmaa. Negatiivisella reaktiolla tarkoitan sitä, että minusta tulisi ikäänkuin syyllinen kokemattomuuteeni, ja siten mahdollisesti jotenkin epäkelpo, kunnes kerron, miksi asia on siten kuin on. Kerron kyllä mielelläni, mutta odotan asenteen olevan jotain muuta kuin "syyllinen kunnes toisin todistaa". Enkä tosiaan epäile, etteikö se olisi jotain muuta.

Tiedän että kokemattomuus ei paista minusta päälle päin ja en yllättyisi, jos se tulisi naiselle yllätyksenä. Tuo ajatus testaamisesta tulee lähinnä siitä, että jos nainen olisi jo muuten hyväksymässä minut, mutta sitten alkaisi empiä tuollaisen yllätyksen takia, niin siinä vaiheessa epäilisin, olisiko nainen ihan sitä, mitä itse haen.

• Ennakkoluuloista
        toinen. kirjoitti:

Tuli tosiaan ehkä vähän uhon makua tuohon edelliseen viestiin. En ole ennakkoluuloinen, enkä usko, että tuosta asiasta tulee ongelmaa. Negatiivisella reaktiolla tarkoitan sitä, että minusta tulisi ikäänkuin syyllinen kokemattomuuteeni, ja siten mahdollisesti jotenkin epäkelpo, kunnes kerron, miksi asia on siten kuin on. Kerron kyllä mielelläni, mutta odotan asenteen olevan jotain muuta kuin "syyllinen kunnes toisin todistaa". Enkä tosiaan epäile, etteikö se olisi jotain muuta.

Tiedän että kokemattomuus ei paista minusta päälle päin ja en yllättyisi, jos se tulisi naiselle yllätyksenä. Tuo ajatus testaamisesta tulee lähinnä siitä, että jos nainen olisi jo muuten hyväksymässä minut, mutta sitten alkaisi empiä tuollaisen yllätyksen takia, niin siinä vaiheessa epäilisin, olisiko nainen ihan sitä, mitä itse haen.

Suosittelisin kuitenkin miettimään kannattaako kertomiseen ottaa tuollaista suhtautumista. Tarkoitan ettet antaisi kuvaa kuin et olisi sinut asian kanssa, tai hakisit jotain erityistä hyväksyntää asialle. Jos kerrot vain olevan kokematon, odottean sitten toisen reaktiota, niin silloinhan viestität helposti epävarmuutta, ja varmaan voi aiheuttaa sen, että toinen lähtee kyselemään jotain jonka voit tulkita väärin, tai toinen alkaa empiä. Eikö asiaa ei voi kertoa sitten kun siihen on oikeasti aihetta, esim. jos toinen kysyy (jos toinen kysyy entisistä suhteita niin silloinkin voi sanoa vain ettei ole ollut), tms. Tai jos olet sitä mieltä, ettet osaa jotain kokemattomuuden takia voihan silloinkin sanoa rehellisesti ettei ole ennen tehnyt niin, että voiko toinen näyttää...

Niin kokeneen kuin kokemattoman olisi hyvä hellittää menneestä, eikä kipata omaa epävarmuutta itsestä tai toisesta potentiaaliseen uuden kumppanin niskaan, joten tämä ei ollut mikään puolustuspuhe koneen ja kokemattoman välillä.

• mies---29

Suosittelisin kuitenkin miettimään kannattaako kertomiseen ottaa tuollaista suhtautumista. Tarkoitan ettet antaisi kuvaa kuin et olisi sinut asian kanssa, tai hakisit jotain erityistä hyväksyntää asialle. Jos kerrot vain olevan kokematon, odottean sitten toisen reaktiota, niin silloinhan viestität helposti epävarmuutta, ja varmaan voi aiheuttaa sen, että toinen lähtee kyselemään jotain jonka voit tulkita väärin, tai toinen alkaa empiä. Eikö asiaa ei voi kertoa sitten kun siihen on oikeasti aihetta, esim. jos toinen kysyy (jos toinen kysyy entisistä suhteita niin silloinkin voi sanoa vain ettei ole ollut), tms. Tai jos olet sitä mieltä, ettet osaa jotain kokemattomuuden takia voihan silloinkin sanoa rehellisesti ettei ole ennen tehnyt niin, että voiko toinen näyttää...

Niin kokeneen kuin kokemattoman olisi hyvä hellittää menneestä, eikä kipata omaa epävarmuutta itsestä tai toisesta potentiaaliseen uuden kumppanin niskaan, joten tämä ei ollut mikään puolustuspuhe koneen ja kokemattoman välillä.

No, minä menetin poikuuteni 27v, ja nyt 29v en ole edelleenkään saanut kuin kerran juurikin tuona 27v. ja en ole eläessäni seurustellut. Ja kyllä annoin sellaiset kyydit tuolle naiselle ja hän oli 4 lapsen yh-äiti. ja sanoi vielä ettei ole vähään aikaan noin hyvää seksiä saanut. Tämänkin tein vain siksi että sain pääni sisältä ajatuksen että milloin menetän neitsyyteni pois, no nyt se on hoidettu pois päiväjärjestyksestä ja thats it.

Kun on 18v(työni puolesta) asti ollut ihmisten kanssa tekemisissä erilaisissa tilanteissa ja nähnyt ties mitä. Niiin kyllä sitä on alkanut tarkkaan katsoa mikä on viisasta ja mikä ei. Vertaan nyt näitä ihmissuhde asioita.Ja se että pitää tehdä asiat niinkuin "muut" tekevät johtaa ihmisen aivan hakoteille. Silloin yksilö ei kuuntele itseään eikä opi tuntemaan itseään, kun oikeasti tuntee itsensä ja tietää resurssit ja osaa olla itsenäinen, voisin veikata että esim. Perheen perustaminen sujuu todella hyvin, voin olla väärässäkin. Se, että hypitään suhteesta toiseen osoittaa ainakin itselläni, että kyseinen henkilö purkaa omaa pahaa oloaan johonkin tyhjään mikä ei johda mihinkään. No nautintoa ehkä, mutta nautintoa voi saada muutakin kautta kuin seksiä harrastamalla. Ja ihmissuhteissa yleensäkkin pitää olla 100% luottamus toiseen ihmiseen ilman tätä homma ei toimi. Tietysti ihminen on haavoittuvainen ja tekee virheitä ei kukaan ole täydellinen, ja niin sen pitää ollakkin luonto on se joka ohjaa ihmistä. Ei kukaan muu, ja se että suhteessa vain toinen määrää on myöskin hakoteilla olemista, parisuhteessa pitää olla miehen ja naisen rooli. Ja se rooli on että mies on perheen pää ja nainen on se ketä kuuntelee miestä, en nyt tarkoita että mies sanoo että siivoappas nyt vaikka kämppä. Mutta pitää kuunnella toista ja osata sanoa mitä haluaa, toimii ihan normaalissa elämässäkin ilman parisuhteita. Hiljaa olemalla kasvattaa vain sitä omaa pahaa oloaan. Tässä nyt jotain omia mietteitäni.

Ja kaikille muillekin että kuunnelkaa itseänne älkää menkö siihen retkuun että kuuntelette muita, minulta meni monta monta vuotta että opin tuntemaan itseni ja hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja hyvää joulun odotusta!

• toinen.

Onpa jännä nähdä, miten asioita on helppo ymmärtää väärin. Tai ainakin tämä näyttää nyt siltä.

Itse olen täysin sinut asian kanssa. Kertomisen ajankohdaksi olen mieltänyt sen, kun itsestä tuntuu, että nyt pitäisi tapahtua jotain, mutta ei enää osaa viedä tilannetta eteenpäin mitenkään luontevasti. Se, milloin ja millaisessa yhteydessä tuo tilanne tulee vastaan, riippuu tietenkin sekä minusta että naisesta, ja sitä ei voi ennustaa. Lähtökohta (ja varmaan se olennaisin asia) on se, että mieluummin kerron suoraan ja ajoissa, kuin otan sen riskin, että nainen ehtii epäillä kiinnostustani, kun en näytä saavan jotain aikaiseksi tai uskaltavan olla aktiivinen ja aloitteellinen. Eli jos nainen olisi vievää tyyppiä ja niin rauhallinen, että pysyisin kyydissä, niin kertomisellakaan ei olisi kiirettä, mutta jos aloitteet olisivat selvästi omassa varassani, niin sitten en pimittäisi asiaa niin pitkään.

• M20+something

oli ikää melkein se 27-vuotta, kun poikuus lähti nykyisen seurustelukumppanin kanssa. Kyllähän asia aiheutti jo painetta, mutta ei siitä lopulta sen suurempaa ongelmaa tullut. En kertonut kumppanille kokemattomuudesta ja ei siitä ole myöskään sen jälkeen puhuttu - en tiedä, että arvasiko kumppani kokemattomuuteni. Eihän se seksi täydellistä ollut ekalla kerralla, mutta ei se niin vaikeata hommaa ole, etteikö sitä pian oppisi paremmaksi. Joten mielestäni siitä on turha ottaa liikaa paineita, jos muuten on löytänyt sopivan kumppanin. Netistä kannattaa etukäteen selvittää strategisten kohteiden sijainnit ja muutamat temput, niin ei tarvitse itse tilanteessa alkaa arpomaan.

• kokemusta kiitos

27-vuotias neitsyt?
      joo..en lähtisi matkaan. ei ihan normaalia minusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56