Vanhapoika etsii noin 40 vuotiasta vanhaapiikaa. Mistä ja miten löydän hänet?
vain vanhapiika kelpaa
19
917
Vastaukset
- T.Impi Maho
Minul ku ei hamppait, yks ainut piikki törröttää alaleuvas.
- wanhapoika
Sinnuu oon etsinyt, mitä sinut löydän?
- heh#12312312313
wanhapoika kirjoitti:
Sinnuu oon etsinyt, mitä sinut löydän?
Vuosisadan rakkaustarina kehkeytymässä?
Sellaiset naiset ovat yksin omasta tahdostaan. Ei niitä voi lähestyä.
- prinsessa kuitenkin
Taisi sitten mennä hutiin. Olen nätti ja tyttömäinen ihana nainen, mutta kun olen jo 55v.Olen herkkä ja tunteellinen pakkaus. Voi, että kun olen sulle liian vanha..Oon murheellinen.
- wanhapoika
Älä oo murheellinen...vaikka etinkii n.40v wanhaapiikaa.
Mie oon ihan varma että kelpaat jollekin, koska oot ihana nainen, usko pois!
- oleeol
Mitä vikaa eronneissa on??
- wanhapoika
Mie oon vanhapoeka ja halluun vanhanpiian, koska silloin ollaan niiin
samanlaesii. Kummallakkaa ei lapsii, eikä mittää, onnellisia oltas, ihan kahestaa.
Oon vanhapoika ja ajattelen sen mukasesti....sie et tajjuu, vaikka kuinka selittäsin. - ferti
wanhapoika kirjoitti:
Mie oon vanhapoeka ja halluun vanhanpiian, koska silloin ollaan niiin
samanlaesii. Kummallakkaa ei lapsii, eikä mittää, onnellisia oltas, ihan kahestaa.
Oon vanhapoika ja ajattelen sen mukasesti....sie et tajjuu, vaikka kuinka selittäsin.Ymmärrän sua hyvin. Terveisin nainen joka kaikista "miesryhmistä" tulee juttuun parhaiten omavalintaisten vanhojenpoikien kanssa, en välttämättä tarkoita seurustelumielessä vaan muuten.
- wanhapoika
Missä ne vanhatpiiat on piilosa, ku ei näy eikä kuulu? täällä hyvä mies oottaa!!
- WP-41
Taidetaan olla katoavaa kansanperinnettä me vanhatpiiat!?! Ei ole vastaani tullut elämäni aikana toista samanlaista - siis omasta ikäluokastani. Ei me piilossa olla, meitä on vaan vissiin niin häviävän vähän, siis sellaisia todellisia aitoja vanhojapiikoja.
- wanhapoika
WP-41 kirjoitti:
Taidetaan olla katoavaa kansanperinnettä me vanhatpiiat!?! Ei ole vastaani tullut elämäni aikana toista samanlaista - siis omasta ikäluokastani. Ei me piilossa olla, meitä on vaan vissiin niin häviävän vähän, siis sellaisia todellisia aitoja vanhojapiikoja.
Kyllä vanhatpiiat on katoavaa kansanperinnettä. Kyllä tällaselle vanhallepojalle
ei vanhaapiikaa löydy vaikka kuinka etsis, jos naisen vanhapoika aikoo saada, niin on lähettävä thaimaasta tai venäjältä hakemaan, mutta minä en lähe. - wanhapoika
wanhapoika kirjoitti:
Kyllä vanhatpiiat on katoavaa kansanperinnettä. Kyllä tällaselle vanhallepojalle
ei vanhaapiikaa löydy vaikka kuinka etsis, jos naisen vanhapoika aikoo saada, niin on lähettävä thaimaasta tai venäjältä hakemaan, mutta minä en lähe.ei löyvy ei...mie masennun...yksin oon tietenkin...ei voi mittää, mie nyhjötän vaan...
- eräs joku
wanhapoika kirjoitti:
ei löyvy ei...mie masennun...yksin oon tietenkin...ei voi mittää, mie nyhjötän vaan...
Äläst ny tommottis masennu.... Mist päin Suomi wanhapoika oles minu ettiny? Mää olen tääl lounaises Suomes, ehkä sää hassu oles hakenu munt iha vääräst paikast??? Ja tääl mää ole koton jo mont vuat orottanu ja ajatellu et mikä kestä ko miäst ei näy eikä kuulu!
- wanhapoika
eräs joku kirjoitti:
Äläst ny tommottis masennu.... Mist päin Suomi wanhapoika oles minu ettiny? Mää olen tääl lounaises Suomes, ehkä sää hassu oles hakenu munt iha vääräst paikast??? Ja tääl mää ole koton jo mont vuat orottanu ja ajatellu et mikä kestä ko miäst ei näy eikä kuulu!
Mie oon lahessa ja ikkunast oon kytännä ...ohikulukijoit et joko ois miun ik oma
kulutasein , mut ei oo näkynä, ei.
Mie meen ihan toevottomaks tään asiain kans! - ikiprinsessainen
wanhapoika kirjoitti:
Mie oon lahessa ja ikkunast oon kytännä ...ohikulukijoit et joko ois miun ik oma
kulutasein , mut ei oo näkynä, ei.
Mie meen ihan toevottomaks tään asiain kans!kyttäilen Espoon ikkunoist, josko miun kultain soittais vaik ovikelloa..tai jos hää minnuu lopultakkii ihan vastaa tulis livessä, siis tielläin kulkeissain tääl Espoon nurkil. Viel on toivoo kai.
- wanhapoika
ikiprinsessainen kirjoitti:
kyttäilen Espoon ikkunoist, josko miun kultain soittais vaik ovikelloa..tai jos hää minnuu lopultakkii ihan vastaa tulis livessä, siis tielläin kulkeissain tääl Espoon nurkil. Viel on toivoo kai.
Miekii vaa ootan ja ootan et miun kultain tulis soettos ovkelloo, mut ei kuulu
mittää, mie masennun ja vaivun epätoevoon. - wanhapoika
wanhapoika kirjoitti:
Miekii vaa ootan ja ootan et miun kultain tulis soettos ovkelloo, mut ei kuulu
mittää, mie masennun ja vaivun epätoevoon.Missä sie impi oot!!!
- uutisankka
Karkauspäivän uutisten mukaan Paimiossa on oikein vanhapiikayhdistys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564