Mikä vanhemmassa naisessa häiritsee?

ikä vai ulkonäkö?

Monesti tällä palstalla saa lukea, ettei miehiä yhtään kiinnosta itseään vanhemmat naiset ja jopa pieni lievä ikäero häiritsee, jos nainen on se vanhempi. Tosin en tiedä mikä siinä häiritsee, onko se ikä vai olettamus ja mielikuva siitä, että vanhempi nainen on automaattisesti aina ruma ja lihava, jne.

Kerron nyt yhden esimerkin. Yhdelle tuttavamiehelle, joka on 34-vuotias ja eronnut noin vuosi takaperin, ehdotettiin puolileikillä sokkotreffejä erään eronneen lapsettoman naisen kanssa. Mies ensin kiinnostui, mutta kuultuaan, että kyseinen nainen on 38-vuotias eli häntä neljä vuotta vanhempi, niin mies heti torjui ehdotuksen ja sanoi, ettei häntä niin vanha yhtään kiinnosta. Pari kuukautta myöhemmin mies kuitenkin tapasi tämän kyseisen naisen eräässä toisessa tilaisuudessa ja näki, että nainen olikin ihan nätti ja hyväkroppainen ja ikäistään monta vuotta nuoremman näköinen, ja sitten hän yhtäkkiä olikin ihan valmis ja kiinnostunut tutustumaan tähän naiseen. Osoittautui kuitenkin, että oli jo liian myöhäistä, koska nainen oli jo alkanut tapailla jotain toista miestä. Tuntui erikoiselta, että tätä tuttavaani ensin tuntui tämä neljän vuoden ikäero hirveästi häiritsevän, mutta nähtyään naisen hän olikin yhtäkkiä kiinnostunut eikä ikäero enää häirinnytkään. Siis mikä miehiä oikeasti häiritsee siinä, että nainen on vähän vanhempi. Se ikäkö vai se usein virheellinenkin mielikuva, että vanhempi nainen on automaattisesti tosi rupsahtanut, vaikka rupsahtaminenhan tapahtuu tosi yksilöllisellä aikataululla, niin naisilla kuin miehilläkin. Mikä siis mätti?

87

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w46tzsdrg

      no se just.

    • m30.

      Itseäni häiritsee noin suunnilleen yli 33v naisissa se, että niiden kanssa ei voi enää saada lasta, tai jos voi, niin se pitäisi tehdä just nyt samantien tällä sekunnilla.

      • Täh?

        Miten niin ei voi? Mä tiedän vaikka kuinka monta naista, jotka ovat saaneet lapsia reilusti yli kolmekymppisenä ja vielä nelikymppisenäkin. Mun äiti oli 39-v kun sai mun pikkuveljen.


      • m30.
        Täh? kirjoitti:

        Miten niin ei voi? Mä tiedän vaikka kuinka monta naista, jotka ovat saaneet lapsia reilusti yli kolmekymppisenä ja vielä nelikymppisenäkin. Mun äiti oli 39-v kun sai mun pikkuveljen.

        35-40 naisista iso osa on jo hedelmättömiä. Arvaa mikä vitutus on miehelle, vielä jos naisella on lapsia jollekin toiselle miehelle, mutta sitten mies itse ei saa sen kanssa lapsia, koska nainen on antanut nuoruutensa jollekin muulle miehelle. Niin epätoivoinen en sentään ole minäkään, että ainakaan vielä tohon lähtisin.


      • Anna mulle nuoruus
        m30. kirjoitti:

        35-40 naisista iso osa on jo hedelmättömiä. Arvaa mikä vitutus on miehelle, vielä jos naisella on lapsia jollekin toiselle miehelle, mutta sitten mies itse ei saa sen kanssa lapsia, koska nainen on antanut nuoruutensa jollekin muulle miehelle. Niin epätoivoinen en sentään ole minäkään, että ainakaan vielä tohon lähtisin.

        Antanut nuoruutensa? Kenelles sinä sitten annoit nuoruutesi? Kai tiesit, että miehenkin sperman laatu alkaa heikkenemään iän myötä, viimeistään 40v täytettyään? Sinäkään et siis ole enää kuin 10v järkevä valinta terveitä lapsia haluavalle naiselle.


      • m30.
        Anna mulle nuoruus kirjoitti:

        Antanut nuoruutensa? Kenelles sinä sitten annoit nuoruutesi? Kai tiesit, että miehenkin sperman laatu alkaa heikkenemään iän myötä, viimeistään 40v täytettyään? Sinäkään et siis ole enää kuin 10v järkevä valinta terveitä lapsia haluavalle naiselle.

        No enköhän kymmenen vuoden kuluessa kuitenkin löydä sen alle 33v vuotiaan naisen, jonka kanssa niitä vauvoja tehdä :)


      • Kniiih
        m30. kirjoitti:

        No enköhän kymmenen vuoden kuluessa kuitenkin löydä sen alle 33v vuotiaan naisen, jonka kanssa niitä vauvoja tehdä :)

        Noin sä varmaan sanoit 20-vuotiaanakin :)


      • m30.
        Kniiih kirjoitti:

        Noin sä varmaan sanoit 20-vuotiaanakin :)

        On tässä ollut viimeisen 10 vuoden aikana kaksi sellaista naista, jotka olisivat kovasti vauvaa halunneetkin (mutta se vauvan teko olikin sitten ainoa asia, joka minussa kiinnosti). Että jos nyt vaikka oletetaan, että seuraavan 10 vuoden kuluessa ehtisi tulla ainakin kolme sellaista naista vastaan, jotka perhettä kanssani haluaisivat, niin eiköhän siitä jo pysty valkkaamaan.


      • tyhjät tynnyrit jne.
        m30. kirjoitti:

        35-40 naisista iso osa on jo hedelmättömiä. Arvaa mikä vitutus on miehelle, vielä jos naisella on lapsia jollekin toiselle miehelle, mutta sitten mies itse ei saa sen kanssa lapsia, koska nainen on antanut nuoruutensa jollekin muulle miehelle. Niin epätoivoinen en sentään ole minäkään, että ainakaan vielä tohon lähtisin.

        Chatissa olleena voin sanoa, että siellä nuoret "orit" etsivät keski-ikäisiä ja 50 naisia seksiseurakseen. jatkuvasti vonkaavat, että kyllä olen saanut sieltä toisellaisen kuvan, siitä kiinnostaako vanhempi nainen. Itse en tykkää nuorista vonkaajista.

        ja sitten siihen toiseen asiaan. Nainen voi tulla raskaaksi siihen asti kun hänen vaihdevuotensa alkaa eli noin 50 vuotiaaksia asti, tämä on yleisesti tiedetty totuus.


      • Hah !
        m30. kirjoitti:

        35-40 naisista iso osa on jo hedelmättömiä. Arvaa mikä vitutus on miehelle, vielä jos naisella on lapsia jollekin toiselle miehelle, mutta sitten mies itse ei saa sen kanssa lapsia, koska nainen on antanut nuoruutensa jollekin muulle miehelle. Niin epätoivoinen en sentään ole minäkään, että ainakaan vielä tohon lähtisin.

        Ai, mutta mä tiedän 50 v:n, joka on saanut babyn yht'aikaa tyttärensä kanssa.


      • Minkään ikäisen naisen kanssa ylipäänsä tarvitsee tehdä lasta?

        Lapsista ei ole kuin riesaa.


      • tyhjät tynnyrit jne. kirjoitti:

        Chatissa olleena voin sanoa, että siellä nuoret "orit" etsivät keski-ikäisiä ja 50 naisia seksiseurakseen. jatkuvasti vonkaavat, että kyllä olen saanut sieltä toisellaisen kuvan, siitä kiinnostaako vanhempi nainen. Itse en tykkää nuorista vonkaajista.

        ja sitten siihen toiseen asiaan. Nainen voi tulla raskaaksi siihen asti kun hänen vaihdevuotensa alkaa eli noin 50 vuotiaaksia asti, tämä on yleisesti tiedetty totuus.

        Minun äitini oli 46, kun minä synnyin. Nyt hän on 78. Ei taida monella 32-vuotiaalla olla saman ikäistä äitiä?


      • la laa
        m30. kirjoitti:

        On tässä ollut viimeisen 10 vuoden aikana kaksi sellaista naista, jotka olisivat kovasti vauvaa halunneetkin (mutta se vauvan teko olikin sitten ainoa asia, joka minussa kiinnosti). Että jos nyt vaikka oletetaan, että seuraavan 10 vuoden kuluessa ehtisi tulla ainakin kolme sellaista naista vastaan, jotka perhettä kanssani haluaisivat, niin eiköhän siitä jo pysty valkkaamaan.

        Taitaa vaan miehienkin kohdalla olla niin, että iän lisääntyessä myös nuo tarjiukset vähenevät...


      • mutsi 46

        Aika sopaa meidän suvussa on iltatähdet tehty jopa 50 vuotiaana, 43-46 on olleet meidän suvun naiset kuopuksen syntyessä.


      • Dr.Disagree
        la laa kirjoitti:

        Taitaa vaan miehienkin kohdalla olla niin, että iän lisääntyessä myös nuo tarjiukset vähenevät...

        Eiköhän se mene juuri toisin päin. Miehellä kun alkaa karttua statusta ja omaisuutta niin eiköhän ala nuoremmatkin naiset kiinnostua. Ja pätee niin kauan kun elämä on noususuhdanteessa. Vai miksi on luonnollisempaa että miehellä on 5-10v nuorempi nainen kuin että naisella olisi 5-10v nuorempi mies? Miehen viehätysvoima lisääntyy iän karttuessa, JOS ja kun pitää huolta itsestään. Tai sitten jos haluaa hetken huumaa niin kyllä tuolla tuntuu olevan aika paljon liisoja, jotka eivät halua tehdä mitään vaan haluavat elättäjän itselleen. Raadollisemmaksi mennään!


      • Eewuli
        M1978 kirjoitti:

        Minkään ikäisen naisen kanssa ylipäänsä tarvitsee tehdä lasta?

        Lapsista ei ole kuin riesaa.

        Jota kuinki olen samaa mieltä. Mutta jokku silti tykkää muksuista, joidenki mielestä ne on rikkaus.
        Mie en halua lapsia, en kertakaikkiaan halua ja onneksi ei ole pakko.
        Joillain on kumma yleistys että kaikki naiset tahtoo lapsen/lapsia, mulle riittää koirani ja kissani.
        Mutta harvemmin löytyy miestä joka ei halua lapsia.


    • Kolmekymppinen miess

      Kolmekymppisillä lapsettomilla sinkkunaisilla on yleensä kauhea kiire saada ne lapset ja omakotitalot ym. perhehelvetti. Niin kiire, ettei ole aikaa edes kunnolla tutustua ja alusta asti on kauhea painostus ja tenttaaminen että oletkos nyt tosissasi ja valmis pitkään suhteeseen ja blaablaablaa. Vaikka olisikin etsimässä pitkää suhdetta ja sitä lapsien äitiä, niin tuollainen painostus ja panikointi saa kyllä kiinnostuksen lopahtamaan heti alkuunsa.

      Moni kolmekymppinen on kyllä ihan näppärän näköinen. Ovat nimenomaan näyttäviä ja naisellisia, eivätkä jotain tyttömäisiä teinejä. Ei se siis vain ulkonäöstä ole kiinni, vaikka niillä parikymppisillä onkin yleensä sileämpi iho ja kiinteämpi kroppa.

      • 2

        On kyllä myös naisia, jotka eivät halua lapsia missään iässä tai vaiheessa. He pitävät huolta terveydestään, ulkonäöstään ja nauttivat elämästä. Niillä opeilla ihminen näyttää ikäistään nuoremmalta ja "hyvinsäilyneeltä" - pitkään.


      • ......
        2 kirjoitti:

        On kyllä myös naisia, jotka eivät halua lapsia missään iässä tai vaiheessa. He pitävät huolta terveydestään, ulkonäöstään ja nauttivat elämästä. Niillä opeilla ihminen näyttää ikäistään nuoremmalta ja "hyvinsäilyneeltä" - pitkään.

        kuka sellaista kotkaa tai uranaista haluaa?


      • *******
        ...... kirjoitti:

        kuka sellaista kotkaa tai uranaista haluaa?

        Nainen, joka ei edusta rupsahtanutta, uhrautuvaa äitityyppiä ja elättää itsensä, saattaa miehestä tuntua hieman pelottavalta ajatukselta, mutta se ei varmasti näitä naisia haittaa.


      • 31
        ...... kirjoitti:

        kuka sellaista kotkaa tai uranaista haluaa?

        Mies joka ei myöskään halua lapsia.


      • 4+3
        31 kirjoitti:

        Mies joka ei myöskään halua lapsia.

        .. lisäksi miehet, jotka ovat lisääntymisvelvollisuutensa äitityypin kanssa suorittaneet ja haluavat keski-iässä vaihtaa johonkin aivan muuhun.


    • kaikella----

      No se nyt on iät ja ajat ollut niin, että sellaista paria jossa nainen on miestä vanhempi on pidetty vähän outona.
      Kyllä 38 vuotias nainen voi vielä olla sellainen että mies(naista nuorempikin) voi häneen ihastua naisenakin ja hän voi vielä lapsiakin saada. Eri juttu on sitten nämä jo yli nelikymppiset naaiset. Tuskin kukaan mies voi heihin enää ihastua naisena ja ei heistä enää ole lapsiakaan saamaan. Joku pappa jolla jo on omia lapsia ja kenties lapsenlapsiakin voi alkaa tällaisenkin naisen kanssa kaveraamaan jos ei parempaakaan naista saa, mutta tuskin ainakaan kukaan sinkkumies jolla ei koskaan vielä ole ollut sitä ensimmäistäkään elämänsä naista mistään perheestä ja lapsista puhumattakaan. Kyllä nämä sinkkumiehet pysyvät mieluummin vaikka loppuikänsä kokonaan ilman naista ennenkuin lähtevät enää tällaisten naisjätteiden kanssa olemaan. Jos tällaisten naisjätteiden kanssa alkaisi olemaan niin se vain masentaisi lisää kun näillä naisjätteillä ei kuitenkaan olisi enää miehelle juuri mitään annettavaa naisena ja tuskin muutenkaan jos elämän taustatkin olisivat vielä aivan erilaiset.

      • Kniiiiih

        ...Sanoo keski-ikäinen miesjäte, jonka ainoat lyhyet suhteet olivat joskus vuosikymmeniä sitten :)


      • Nuoria ei riitä
        Kniiiiih kirjoitti:

        ...Sanoo keski-ikäinen miesjäte, jonka ainoat lyhyet suhteet olivat joskus vuosikymmeniä sitten :)

        On ihan luonnollista että 30-45 v sinkkumies haikailee noin 10 v nuorempaa naista saadakseen lapsia. Mutta huonompi juttu on, että samanikäinen eronnut mies, jolla on jo lapsia edellisestä parisuhteesta, haikailee myös näitä nuorempia naisia ja sano syyksi saman eli haluavat lapsia, vaikka heillä lapsia jo on. Pahaksi onneksi usein vielä käy niin, että nämä eronneet kokeneet miehet onnistuvat sinkkumiehiä helpommin nappaamaan näitä nuorempia naisia eli onnistuvat perustamaan jopa kaksi perhettä, samalla kun sinkkumies jää nuolemaan näppejään ja jää pahimmassa tapauksessa lapsettomaksi. Pitäisi saada aikaan laki, että jokainen suomalainen saa perustaa vain kerran elämässään perheen (parisuhteita voi sitten tietysti olla useampia) jossa on lapsia. Jos tämä parisuhde kaatuu, niin sitten seuraavassa parisuhteessa pitää sitoutua lapsettomuuteen. Näin annettaisiin useammalle ihmiselle tilaisuus perheen perustamiseen eikä olisi tätä tilannetta, että jotkut miehet perustavat monta perhettä vaihtamalla aina vaimon nuorempaan ja joku toinen jää siinä sivussa kokonaan ilman perhettä.


      • 12
        Nuoria ei riitä kirjoitti:

        On ihan luonnollista että 30-45 v sinkkumies haikailee noin 10 v nuorempaa naista saadakseen lapsia. Mutta huonompi juttu on, että samanikäinen eronnut mies, jolla on jo lapsia edellisestä parisuhteesta, haikailee myös näitä nuorempia naisia ja sano syyksi saman eli haluavat lapsia, vaikka heillä lapsia jo on. Pahaksi onneksi usein vielä käy niin, että nämä eronneet kokeneet miehet onnistuvat sinkkumiehiä helpommin nappaamaan näitä nuorempia naisia eli onnistuvat perustamaan jopa kaksi perhettä, samalla kun sinkkumies jää nuolemaan näppejään ja jää pahimmassa tapauksessa lapsettomaksi. Pitäisi saada aikaan laki, että jokainen suomalainen saa perustaa vain kerran elämässään perheen (parisuhteita voi sitten tietysti olla useampia) jossa on lapsia. Jos tämä parisuhde kaatuu, niin sitten seuraavassa parisuhteessa pitää sitoutua lapsettomuuteen. Näin annettaisiin useammalle ihmiselle tilaisuus perheen perustamiseen eikä olisi tätä tilannetta, että jotkut miehet perustavat monta perhettä vaihtamalla aina vaimon nuorempaan ja joku toinen jää siinä sivussa kokonaan ilman perhettä.

        Saattaapi olla noinkin ;) Mitalin toisella puolella uusperheellisillä on kuitenkin monin verroin sekavammat perhesuhteet. On sinun, minun ja yhteisiä pentuja, sosiaalisia stigmoja, ex-anoppi-mummoja, yms. jotka täytyy huomioida monissa käänteistä. Vaikka mies ja nainen päättävät elää perheenä, heidän aiemmista suhteista syntyneet lapsensa eivät useinkaan sitä halua, mistä seuraa selkkauksia ja hyvin ristiriitaisia ihmissuhteita. Joskus suhteet jopa omiin lapsiin katkeavat kokonaan. Kaikkien rahat eivät käytännössä riitä suurperheiden kunnolliseen elättämiseen. Elämä on sikäli jännää, että vaikka ihminen pääsee useamman kerran naimisiin ja saa ehkä useita jälkeläisiä eri kumppaneiden kanssa, ei onnellisuus välttämättä kartu kokemusten myötä.


      • nimenomaan---
        Nuoria ei riitä kirjoitti:

        On ihan luonnollista että 30-45 v sinkkumies haikailee noin 10 v nuorempaa naista saadakseen lapsia. Mutta huonompi juttu on, että samanikäinen eronnut mies, jolla on jo lapsia edellisestä parisuhteesta, haikailee myös näitä nuorempia naisia ja sano syyksi saman eli haluavat lapsia, vaikka heillä lapsia jo on. Pahaksi onneksi usein vielä käy niin, että nämä eronneet kokeneet miehet onnistuvat sinkkumiehiä helpommin nappaamaan näitä nuorempia naisia eli onnistuvat perustamaan jopa kaksi perhettä, samalla kun sinkkumies jää nuolemaan näppejään ja jää pahimmassa tapauksessa lapsettomaksi. Pitäisi saada aikaan laki, että jokainen suomalainen saa perustaa vain kerran elämässään perheen (parisuhteita voi sitten tietysti olla useampia) jossa on lapsia. Jos tämä parisuhde kaatuu, niin sitten seuraavassa parisuhteessa pitää sitoutua lapsettomuuteen. Näin annettaisiin useammalle ihmiselle tilaisuus perheen perustamiseen eikä olisi tätä tilannetta, että jotkut miehet perustavat monta perhettä vaihtamalla aina vaimon nuorempaan ja joku toinen jää siinä sivussa kokonaan ilman perhettä.

        Nimenomaan tällaiseksi se on mennyt tai se on ollut jo pidemmän aikaa tällainen tämä kuvio parisuhde/seksi-markkinoillamme.
        Huonona asiana näen tässä ainakin sen että näin mennen sinkku-uralle ajutuneilla miehiällä on taipumus jo hyvinkin nuoresta pitää kohtalonaan sitä, että he eivät koskaan tule saamaan itselleen mitään kunnon naista johon voisi naisenakin ihastua ja jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsia hankkia. Tämä puolestaan voi johtaa asioidensa ja työuransakin laiminlyöntiin ja myös päihteisiin ja täysin maailman menoista piittaamattomaan käyttäytymiseen ja sossun elätettäväksi.
        Eikä se geeniperimäkään aina välttämättä suinkaan parempi ole näillä miehillä jotka niitä uusperheitä nuorten naisten kanssa perustavat. Onhan usein tällaisten miesten ensimmäinen nainen ollut se joka heitä on auttanut ja joka tapuksessa sen kauneimman nuoruutensa uhrannut heidän hyväkseeen silloin kun se hyvinkin tarpeen on heille ollut.


      • nimenomaan--- kirjoitti:

        Nimenomaan tällaiseksi se on mennyt tai se on ollut jo pidemmän aikaa tällainen tämä kuvio parisuhde/seksi-markkinoillamme.
        Huonona asiana näen tässä ainakin sen että näin mennen sinkku-uralle ajutuneilla miehiällä on taipumus jo hyvinkin nuoresta pitää kohtalonaan sitä, että he eivät koskaan tule saamaan itselleen mitään kunnon naista johon voisi naisenakin ihastua ja jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsia hankkia. Tämä puolestaan voi johtaa asioidensa ja työuransakin laiminlyöntiin ja myös päihteisiin ja täysin maailman menoista piittaamattomaan käyttäytymiseen ja sossun elätettäväksi.
        Eikä se geeniperimäkään aina välttämättä suinkaan parempi ole näillä miehillä jotka niitä uusperheitä nuorten naisten kanssa perustavat. Onhan usein tällaisten miesten ensimmäinen nainen ollut se joka heitä on auttanut ja joka tapuksessa sen kauneimman nuoruutensa uhrannut heidän hyväkseeen silloin kun se hyvinkin tarpeen on heille ollut.

        "naisenakin ihastua ja jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsia hankkia"
        Itse olen samoilla linjoilla, en voisi kuvitellakaan olevani sellaisen naisen kanssa jos yksikään yllämainituista asioista ei toteudu. Ennemmin olen yksin kuin luovun jostakin ylläolevasta asiasta.


      • iltaaa.
        nimenomaan--- kirjoitti:

        Nimenomaan tällaiseksi se on mennyt tai se on ollut jo pidemmän aikaa tällainen tämä kuvio parisuhde/seksi-markkinoillamme.
        Huonona asiana näen tässä ainakin sen että näin mennen sinkku-uralle ajutuneilla miehiällä on taipumus jo hyvinkin nuoresta pitää kohtalonaan sitä, että he eivät koskaan tule saamaan itselleen mitään kunnon naista johon voisi naisenakin ihastua ja jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsia hankkia. Tämä puolestaan voi johtaa asioidensa ja työuransakin laiminlyöntiin ja myös päihteisiin ja täysin maailman menoista piittaamattomaan käyttäytymiseen ja sossun elätettäväksi.
        Eikä se geeniperimäkään aina välttämättä suinkaan parempi ole näillä miehillä jotka niitä uusperheitä nuorten naisten kanssa perustavat. Onhan usein tällaisten miesten ensimmäinen nainen ollut se joka heitä on auttanut ja joka tapuksessa sen kauneimman nuoruutensa uhrannut heidän hyväkseeen silloin kun se hyvinkin tarpeen on heille ollut.

        Sinä olet mies joka on selvästikin ajatellut asioita.
        Itse olen seksi- ja parisuhdemarkkinoilta syrjäytynyt mies ja ikääkin on jo sen verran
        paljon ettei lapsia, eikä elämäntoveria enää tule olemaan.Se pistää miettimään että
        mikä on elämän tarkoitus.


      • valssi kesällä--
        iltaaa. kirjoitti:

        Sinä olet mies joka on selvästikin ajatellut asioita.
        Itse olen seksi- ja parisuhdemarkkinoilta syrjäytynyt mies ja ikääkin on jo sen verran
        paljon ettei lapsia, eikä elämäntoveria enää tule olemaan.Se pistää miettimään että
        mikä on elämän tarkoitus.

        Se on niin että nämä naisasiat voi hyvin pitkäksi aikaa keski-ikää aika paljon unohtaakkin kun keskittyy työasioihin ja/tai harrastuksiinsa. Minä tein näin siinä joskus 34 vuotiaana kun olin päätynyt vähän olemaan erään itseäni 5 vuotta vanhemman naisen kanssa joka nainen oli selvästi toisten miesten jättämä ja jo kaiken kauneimman nuoruutensa näiden muiden miesten hyväksi uhrannut eikä enää lapsiakaan olisi halunnut tai voinut saaada. Minä vaan päättelin että nyt sitten mennään tällaisten naisten kanssa ja että se on sitten minun osaltani niin että en enää mitään elämäni naista voi ikinä mistään saada kun olen vielä vähän sellaista loveshy-tyyppiäkin(tai olin sellaiseksi jo siinä vaiheessa hyvinkin kehittynyt) että en helposti edes lähestyä voi niitä naisia joista oikeasti olisin kiinnostunut(vaikka siis tällaisia naisia sitten jostain ihmeen kautta olisi saataville vielä tullutkin) ja kun nainen pitäisi vielä jostain panomiesten verkostoista itselleen tapella.
        Nyt kuitenkin vanhemmiten on taas nämäkin asiat alkaneet mieltä painaa. Ei minua tälaliset asiat painaisi jos olisi lapsi, sillä silloin keskittyisin hänelle varallisuutta keräämään ja häntä tarvittaessa auttamaan. Ei minua tämä lapsettomuuskaan silloin painostaisi jos tietäisin että minussa on jotain sellaisia vikoja tai vaikka vain pahoja rumuutta aiheuttavia tekijöitä jotka olisivat voineet periytyä ja aiheuttaa sen että lapseni olisi onneton, mutta kyllä minua tässäkin tapauksessa vähän painostaisi se kun minulta se elämäni nainen jäi kokonaan saamatta ja yksin vanhenemaan päädyin.


      • öjgaetgu
        valssi kesällä-- kirjoitti:

        Se on niin että nämä naisasiat voi hyvin pitkäksi aikaa keski-ikää aika paljon unohtaakkin kun keskittyy työasioihin ja/tai harrastuksiinsa. Minä tein näin siinä joskus 34 vuotiaana kun olin päätynyt vähän olemaan erään itseäni 5 vuotta vanhemman naisen kanssa joka nainen oli selvästi toisten miesten jättämä ja jo kaiken kauneimman nuoruutensa näiden muiden miesten hyväksi uhrannut eikä enää lapsiakaan olisi halunnut tai voinut saaada. Minä vaan päättelin että nyt sitten mennään tällaisten naisten kanssa ja että se on sitten minun osaltani niin että en enää mitään elämäni naista voi ikinä mistään saada kun olen vielä vähän sellaista loveshy-tyyppiäkin(tai olin sellaiseksi jo siinä vaiheessa hyvinkin kehittynyt) että en helposti edes lähestyä voi niitä naisia joista oikeasti olisin kiinnostunut(vaikka siis tällaisia naisia sitten jostain ihmeen kautta olisi saataville vielä tullutkin) ja kun nainen pitäisi vielä jostain panomiesten verkostoista itselleen tapella.
        Nyt kuitenkin vanhemmiten on taas nämäkin asiat alkaneet mieltä painaa. Ei minua tälaliset asiat painaisi jos olisi lapsi, sillä silloin keskittyisin hänelle varallisuutta keräämään ja häntä tarvittaessa auttamaan. Ei minua tämä lapsettomuuskaan silloin painostaisi jos tietäisin että minussa on jotain sellaisia vikoja tai vaikka vain pahoja rumuutta aiheuttavia tekijöitä jotka olisivat voineet periytyä ja aiheuttaa sen että lapseni olisi onneton, mutta kyllä minua tässäkin tapauksessa vähän painostaisi se kun minulta se elämäni nainen jäi kokonaan saamatta ja yksin vanhenemaan päädyin.

        Mitä vaihtoehtoja sinulla on jäljellä?

        Olet ilmeisesti sen verran vanha, ettet enää saa nuoria naisia kiinnostumaan itsestäsi. Itsesi ikäisiä et halua. Et ainakaan sellaisia joilla on takanaan pari-/seksisuhteita (saati lapsia).

        Ehdotus: hae itsellesi nainen Kaukoidästä tai Venäjältä. Hän tulee jättämään sinut pysyvän oleskeluluvan saatuaan eli kolmannen hakemuksen jälkeen, mutta siihen mennessä sinulla on perillinen ja viitisen vuotta seksisuhdetta.


      • mitään noista
        öjgaetgu kirjoitti:

        Mitä vaihtoehtoja sinulla on jäljellä?

        Olet ilmeisesti sen verran vanha, ettet enää saa nuoria naisia kiinnostumaan itsestäsi. Itsesi ikäisiä et halua. Et ainakaan sellaisia joilla on takanaan pari-/seksisuhteita (saati lapsia).

        Ehdotus: hae itsellesi nainen Kaukoidästä tai Venäjältä. Hän tulee jättämään sinut pysyvän oleskeluluvan saatuaan eli kolmannen hakemuksen jälkeen, mutta siihen mennessä sinulla on perillinen ja viitisen vuotta seksisuhdetta.

        "Mitä vaihtoehtoja sinulla on jäljellä?"

        No minä en ole enää ajatellut aikoihin, enkä oikeastaan enää jostain 34 vuotiaasta muuta vaihtoehtoa kuin olla vaan ilman naista. Se vähän jälkeenpäin harmittaa kun tiedän että aivan liian nuorena tälaliseen päädyin kun olisi minulla kuitenkin mahdollisuuksia ollut vielä ihan kelpo nainenkin saada.



        "Olet ilmeisesti sen verran vanha, ettet enää saa nuoria naisia kiinnostumaan itsestäsi. Itsesi ikäisiä et halua. Et ainakaan sellaisia joilla on takanaan pari-/seksisuhteita (saati lapsia)."

        Ei ole asia ollenkaan näin vaan ainoat kriteerit ovat(tai pikemminkin ovat olleet siitä jostain vähän päälle kolmekymppisestä) että naisen pitäisi olla sellainen jossa vielä olisi edes jotain jäljellä siitä mitä hän on kauneimmillaan nuorena ollut niin että häneen voisi ihastua naisenakin ja että hän vielä lapsiakin voisi saada. Se vaan että nämä yksinkertaiset ehdot täyttävän naisen löytäminen ja saaminen käy iän myötä aina vaan vaikeammaksi, kun ei ne jo paljon yli nelikymppiset naiset joita vapaanakin kyllä riittäisi täytä näitä ehtoja.
        Kyllä minä muuten saisin vaikka vieläkin jonkun nuorenkin naisen, mutta joutuisin silloin laskemaan vaatimustasoani siihen mittaan että en tekisi sellaisella naisella mitään, en varsinkaan lasta voisi lähteä sellaisen kanssa hankkimaan. En minä kyllä muutenkaan niin vain ihan nuoren naisen kanssa lähtisi olemaan vaikka joku sellainen seuraani tunkisi.


        "Ehdotus: hae itsellesi nainen Kaukoidästä tai Venäjältä. Hän tulee jättämään sinut pysyvän oleskeluluvan saatuaan eli kolmannen hakemuksen jälkeen, mutta siihen mennessä sinulla on perillinen ja viitisen vuotta seksisuhdetta."

        En ole edes harkinnut mitään ostettuja juttuja. Ehdoton edellytys on ollut että nainen olisi ihastunut minuun myös miehenä aivan niinkuin mitä minä itsekkin edellytän naisesta. Lisäksi aasialaiset naiset ovat minulle vähän liian pieniäkin, venäläisissä naisissa kyllä olisi hyvinkin sopivia.
        Ei millään seksijutuilla tähän enää voi niin paljon paikkailla menneitä niissä asioissa. Ainoastaan se olisi merkittävä asia jos lapsi olisi mahdollinen siedettävän näköisen ja itselle siihen tarkoitukseen sopivan naisen kanssa.


      • Ei se satu
        nimenomaan--- kirjoitti:

        Nimenomaan tällaiseksi se on mennyt tai se on ollut jo pidemmän aikaa tällainen tämä kuvio parisuhde/seksi-markkinoillamme.
        Huonona asiana näen tässä ainakin sen että näin mennen sinkku-uralle ajutuneilla miehiällä on taipumus jo hyvinkin nuoresta pitää kohtalonaan sitä, että he eivät koskaan tule saamaan itselleen mitään kunnon naista johon voisi naisenakin ihastua ja jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsia hankkia. Tämä puolestaan voi johtaa asioidensa ja työuransakin laiminlyöntiin ja myös päihteisiin ja täysin maailman menoista piittaamattomaan käyttäytymiseen ja sossun elätettäväksi.
        Eikä se geeniperimäkään aina välttämättä suinkaan parempi ole näillä miehillä jotka niitä uusperheitä nuorten naisten kanssa perustavat. Onhan usein tällaisten miesten ensimmäinen nainen ollut se joka heitä on auttanut ja joka tapuksessa sen kauneimman nuoruutensa uhrannut heidän hyväkseeen silloin kun se hyvinkin tarpeen on heille ollut.

        rollingonthefloorlaughingmyassoff

        Ota kultapieni käyttöön joku nimimerkki, kun sinut tunnistaa joka tapauksessa tuosta ilmaisusta. Olisi helpompi keskustella, kun voisi puhutella sinua suoraan.


      • niin--------
        Ei se satu kirjoitti:

        rollingonthefloorlaughingmyassoff

        Ota kultapieni käyttöön joku nimimerkki, kun sinut tunnistaa joka tapauksessa tuosta ilmaisusta. Olisi helpompi keskustella, kun voisi puhutella sinua suoraan.

        Tosiaankin on niitä sellaisiakin naisia joiden elämänkaressa ei ole havittavissa juuri lainkaan sellaista vaihetta jolloin heidän voisi sanoa olleen kauneimmillaan naisena. Nämä ovat kuitenkin niitä poikkeuksellisen rumia ja vartaloltaan jotain lihamöykkyjä jo ihan lapsesta ja he pysyvät sitten tällaisena muuten paitsi mitä kurttusemmaksi vanhemmiten tulevat. Hyvin suurella enemistöllä naisita on kuitenkin ikävaihe jolloin heidän voi sanoa olleen kauneimmillaan naisena. Tämä ikävaihe asetuu naisilla johonkin 18-23 ikävuosien tienoille. Mutta viimeistään joskus siinä 25 ikävuoden jälkeen alkaa tämä ikävaihe olla pysyvästi takanapäin, vaikka ei kaunis nainen siinä vielä miksikään rumaksi yhtäkkiä muutukkaan.


    • outoa pähkäilyä

      Johonkin 30 vuotiaaksi asti naiset ovat sellaisia että he voivat lapsiakin saada, ja naiset ovat joka tapuksessa tätä vanhempana jo huonompia tähän tarkoitukseen. Tässä on se syy miksi miehiin vetoaa nuoret naiset. Se on titenkin jossain miehen geeneissä että häntä viehettää naisena juuri tällaiset nuoret naiset. Yli kolmikymppiset naisetkin vielä menevät, mutta heissä pitää nimenomaan olla vielä sitä nuoruuden näköä ennekuin he enää miehiin vetoavat naisina.

      • ...

        jahas..Hra 47 laittoi vielä toisenkin viestin ketjuun..Sulle näyttää naisten ikä olevan oikein "sydämäen asia"..Vaikka nimmarissasi ei ole noita tuttuja viivoja, niin kirjoitustyyli paljastaa kyllä..


      • Onnen täyteinen
        ... kirjoitti:

        jahas..Hra 47 laittoi vielä toisenkin viestin ketjuun..Sulle näyttää naisten ikä olevan oikein "sydämäen asia"..Vaikka nimmarissasi ei ole noita tuttuja viivoja, niin kirjoitustyyli paljastaa kyllä..

        Olen seurustellut parin itseäni nuoremman naisen kanssa, ei toiminut.
        Jotenki kaikki asiat ovat parempaa, ihanampaa vanhemman naisen kanssa.
        Vaimoni on 9 v vanhempi itseäni ja mistään hinnasta en vaihtaisi nuorempaan tai toiseen vanhempaan.
        Kun kolahtaa niin se kolahtaa ja miestä viedään.
        Se on sitä rakkautta kauneimmillaan!


      • Onnen täyteinen kirjoitti:

        Olen seurustellut parin itseäni nuoremman naisen kanssa, ei toiminut.
        Jotenki kaikki asiat ovat parempaa, ihanampaa vanhemman naisen kanssa.
        Vaimoni on 9 v vanhempi itseäni ja mistään hinnasta en vaihtaisi nuorempaan tai toiseen vanhempaan.
        Kun kolahtaa niin se kolahtaa ja miestä viedään.
        Se on sitä rakkautta kauneimmillaan!

        Että parikymppinen nainen on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista miehistä, mutta on ajatuksiltaan vielä aivan täysi "teinipissis". Mitenkähän sellainen oikeastaan ajattelee seurustelevansa isänsä ikäisten miesten kanssa? Ei siinä voi silloin olla mitään muuta kuin seksi.

        Juuri kirjoittelin muutaman viestin sellaisen 21-vuotiaan naisen kanssa treffipalstalla. Hyvin teinimäinen vaikutelma jäi. Etsii jotain sellaista vanhempaa miestä, joka vastaisi jotain hänen julkkisidoliaan, ja lopetti kirjoittelun yhtäkkiä muutaman viestin jälkeen, kun juttuni tai sitten jokin mielipiteeni ei ilmeisesti miellyttänyt. Tarkemmin en kysellyt syytä, kun ei huvittanut enää. En tietenkään ole edes hänen tyyppiään, mutta ei kyllä hänkään minun tyyppiäni.


    • Silleeee

      Tuleva rupsahtaminen on useamman vuoden lähempänä => seksielämän kuihtuminen.

    • kolmekybänen

      Eihän neljä vuotta vielä ole mikään mahdoton ikäero suuntaan eikä toiseen.

      • Samaa mieltä

        Ei pitäisi järjen mukaan ollakaan, mutta joillekin miehille se tuntuu olevan kynnyskysymys.


      • No hitsi
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Ei pitäisi järjen mukaan ollakaan, mutta joillekin miehille se tuntuu olevan kynnyskysymys.

        No jos joku mies tekee vaivaisesta neljästä vuodesta niin ison numeron, niin sitten voi käydä kuten aloittajan esimerkkitapauksessa että käveleekin onnensa ohi.


    • AiKaLisÄä

      Hienoa pohdiskelua sinulta ja aivan oikein - kysymysmerki on paikallaan.

      Itsekin kaipaan toisaalta ja ennen kaikkea turvallista ja vakaata seuraa. Voisin kuvitella, että
      hiukan vanhemmasta naisesta löytyisi sellaista. Kuitenkin...

      Olen kai ikäisekseni nuorekas ja muutoinkin olen huomannut, että naiset ovat kiinnostuneita.
      Jopa erittäin paljon nuoremmat naiset. Eikä tuo ollut päiväunituntemus...kyllä se on fakta asia.
      Ehkä sekin jo sotkee pasmoja.

      Olen kyllä hirmuinen esteetikko ja aina ollut. Kuinka sitten kauneus silmissämme määritellään.
      Minut on `opetettu` siihen, että nuorempi ja siloinen on kauniimpi. Osaanko siis kuunnella itseäni
      ja sydäntäni. Hakisinko naista syvällisyydestäni huolimatta sittenkin myös kovasti pinnallisin perustein;
      ja näyttääkseni jopa muille - katsokaas!
      Koska pohjimmiltaan kärsin kuitenkin riittämättömyyden tunteesta.
      Haenko jotain kuvaa, jonka kautta peilaan itseänikin.

      Hirveää pohdintaa yllä, mutta nämä asiat mättää itseänikin.
      Ajaako myös kunninahimoni näyttämään muille; katsokaas naistani, mitä olenkaan löytänyt.
      Olen usein huomannut tuntevani kateutta miehille, joilla ne yleisten tunnusmerkkien mukaiset kauniit
      naiset.

      Aina olen pitänyt itseäni fiksuna ja syvällisenä miehenä. Äärimmäisen montaa naista olen kuitenkin loukannut, kun
      fiksuudesta ja kohteliaisuudesta huolimatta...mitään ei tapahdu.
      Ja näivetyn kuoliaaksi pikkuhiljaa.
      Jos rakkauden kaipuu on hirmuisen suuri höystettynä pinnallisella kaipuulla, eihän se
      voi koskaan konkretisoitua.
      Fantasia tulee aina pysymään etäällä...jossain tavoittamattomissa.

      Jalat kun meinaa irrota maasta...
      Niin, eivät saisi irrota.
      Kysymysmerkki otsakkeessasi oli todella paikallaan.
      Ei varmaan siinä vanhemmuudessa mätä mikään...vaan katsojassa jos sen iän antaa
      liikaa häiritä

      • Reipas Poikamies

        Minusta taas kiinnostuvat ulkoisen olemukseni ja etenkin toki ajatusteni pohjalta juuri itseäni hiukan vanhemmat naiset. Ja on kokemusta minulla, juuri tälläisen kanssa olen oma itseni, rennon hauska, hyvinkin puhelias, symppis kaveri. Tässä puhun kohtuullisesta ikä erosta, en minä mitään mummoja deittaillut ole ;) Ja ikä-yllärini onkin ollut monelle positiivinen. En toki näytä vanhalta gubelta, naamani ei ole ryppyinen tjs. No hiukset on mitä on :D

        Se naisen aito kiinnostus minua kohtaan, se asia rikkoo sen minun palstalle lanseeraaman "lasikaton". Ei se nuoren naisen "ristikuulustelu" miksi olisin hyvä poikkis.

        Niillä minun ikäisillä tai nuoremmilla naisilla on niin usein "mulle kaikki heti tee se mulle" asenne. Ollaan niin täynnä sitä omaa uraa ja harrastuksia johon mies sopii tai on sopimatta. Sitten vaan valkkaillaan.

        Vanhempi nainen ymmärtää paremmin miestä ja miten yhteiselo vaatii kompromisseja joihin puolin ja toisin halutaan pyrkiä. Näkee miehen kokonaisuutena ja uskaltaa olla oma persoona.


      • lajgeorygo

        alkoholiongelmasi paistaa läpi tekstistäsi.

        Hoida ensin alko-ongelmasi ja ala sitten vasta miettiä ihmissuhdeasioita.


      • AlKoaLisÄä
        lajgeorygo kirjoitti:

        alkoholiongelmasi paistaa läpi tekstistäsi.

        Hoida ensin alko-ongelmasi ja ala sitten vasta miettiä ihmissuhdeasioita.

        Vastaus:
        Jos ongelmaa jotain onkin - ei ainakaan alko-ongelmaa.
        Mikähän tekstissä mahtoi viitata moiseen ongelmaan.

        Olen terveysintoilija ja ulkoisesti trimmin pitkä kaveri.
        Toki alkoa menee, eilenkin puoli pulloa punaviiniä,,nam


    • Eli se, että vanhempaakaan naista ei saa sen kummemmin kuin ei nuorempaakaan.

      Minun suurin rakkauteni on ollut eräs 8 vuotta itseäni vanhempi nainen. Se, etten saanut häntä, haittaa varmaan koko loppuelämääni.

      Ja asiaa ei ainakaan auta se, etten saa ketään muutakaan.

    • Jep, jep, jep.......

      Itse olen sitä mieltä, mitä tänne palstan haukkumisiin tulee, että ne jotka siis haukkuvat vanhempia naisia taikka miehiä, ovat niitä jotka ovat saaneet pakit heiltä, muuten ei ole syytä haukkua. Noihin profiileihin saa ne asetukset, jolloin voi karsia nämä vanhemmat kumppaniehdokkaat kiukustumatta.

      En siis itse näe muuta syytä tähän hommaan. Minulla sitten ei ole kyllä koskaan ollut vaikeuksia saada nuorempia miehiä ja ihan suhteeseen asti, me kun olemme aina tavanneet jossain muualla kuin netin välityksellä ja näinollen ikä on tullut vasta myöhemmin selville ja mies on aina ollut se nuorempi osapuoli, eikä se ole heitä haitanneet vaikka tänä päivänä olen jo 40v. Mutta minulla on tietty se, etten edes tahdo enää lapsia, joten miehen pitää myös olla samanhenkinen eli lapseton, eikä niitä siis enää tahdo.

    • Se siitä-

      Miksei nuorille naisille kelpaa nuorempi mies?

      Mietitääs asiaa se kymmenen vuotta taaksepäin että olisiko 28-vuotias nainen ottanut tuon 24-vuotiaan miehen?

      EI varmasti.

      • duota duoda

        Kun naisen ikä alkaa kolmosella ja lähestyy 40, naisen haluttavuus miehen silmissä laskee kuin lehmän häntä. Näin se vaan on. Joku biologiaan ja evoluutioo liittyvä juttu mille ei nyt vaan voi mitään. Miehet ajattelee naista joka lähestyy 40 kymppiä ihan eri tavalla kuin alle kolmekymppistä naista, vaikka se vanhempi nainen olisi kuinka hyvän näköinen.

        35 mies voi ihan hyvin seurustella kymmnen vuotta nuoremman (siis 25 v. !!!) naisen kanssa eikä tuo ikäero ole mitenkään kummasteltava asia. Itseään vanhempien naisten kanssa seurustelee ihan tietyn tyyppiset miehet.

        Kuten sanottua naisen ikäindeksi on evoluution tulos ja jokaisella miehellä poltettuna aivoin.


      • Jaaha jaaha
        duota duoda kirjoitti:

        Kun naisen ikä alkaa kolmosella ja lähestyy 40, naisen haluttavuus miehen silmissä laskee kuin lehmän häntä. Näin se vaan on. Joku biologiaan ja evoluutioo liittyvä juttu mille ei nyt vaan voi mitään. Miehet ajattelee naista joka lähestyy 40 kymppiä ihan eri tavalla kuin alle kolmekymppistä naista, vaikka se vanhempi nainen olisi kuinka hyvän näköinen.

        35 mies voi ihan hyvin seurustella kymmnen vuotta nuoremman (siis 25 v. !!!) naisen kanssa eikä tuo ikäero ole mitenkään kummasteltava asia. Itseään vanhempien naisten kanssa seurustelee ihan tietyn tyyppiset miehet.

        Kuten sanottua naisen ikäindeksi on evoluution tulos ja jokaisella miehellä poltettuna aivoin.

        No tässä aloittajan esimerkissähän kävi just niin, ettei mies ollut ensin yhtään kiinnostunut, vaan raakkasi naisen iän perusteella, mutta kiinnostui sitten kuitenkin, kun näki naisen. Kuinkas se evoluutio sen selittää?


      • Reipas Poikamies
        duota duoda kirjoitti:

        Kun naisen ikä alkaa kolmosella ja lähestyy 40, naisen haluttavuus miehen silmissä laskee kuin lehmän häntä. Näin se vaan on. Joku biologiaan ja evoluutioo liittyvä juttu mille ei nyt vaan voi mitään. Miehet ajattelee naista joka lähestyy 40 kymppiä ihan eri tavalla kuin alle kolmekymppistä naista, vaikka se vanhempi nainen olisi kuinka hyvän näköinen.

        35 mies voi ihan hyvin seurustella kymmnen vuotta nuoremman (siis 25 v. !!!) naisen kanssa eikä tuo ikäero ole mitenkään kummasteltava asia. Itseään vanhempien naisten kanssa seurustelee ihan tietyn tyyppiset miehet.

        Kuten sanottua naisen ikäindeksi on evoluution tulos ja jokaisella miehellä poltettuna aivoin.

        Ei "setiä" liian nuorille naisille. Nautinto voittaa aina evoluution yksilö tasolla, turhaan jankutatte geeneistä ja kehityksestä kun ette mitään niistä edes tiedä. Seksuaalinen kiihoke, se varmaan on suurin syy 10v miehille etsiä nuorempi nainen...Vaikka mikä kinkku itse olisi jo keski-ikää lähentyvänä.

        Sedät ajattelee vaan hoikkia, kiinteitä misuja ja jotkut jopa onnistuu sellaisen iskemään. Mikä tahansa moraali on parempi kuin ei mitään. Vs. kun tarpeeksi miehiä jauhaa että naisen on oltava -10v että on hyvä niin tässä ne teidän teoriat muuttuu käytännöksi.

        Jokaisella meistä on tietysti oma luontomme kumppanin suhteen, jonka Luoja tai luonto on antanut.


      • duoda duoda
        Jaaha jaaha kirjoitti:

        No tässä aloittajan esimerkissähän kävi just niin, ettei mies ollut ensin yhtään kiinnostunut, vaan raakkasi naisen iän perusteella, mutta kiinnostui sitten kuitenkin, kun näki naisen. Kuinkas se evoluutio sen selittää?

        Mutta noin yleisesti ottaen miehet katselee, ajattelee naisia ihan sen mukaan minkä ikäisiä ne on. Kyse ei ole kuitenkaan mistään aukottomasta luonnonvakiosta vaan aina voi olla nainen joka jostain syystä viehättävää jotakin miestä myös vanhempana.

        Kyse on vähän samasta asiasta miksi lyhyet miehet ei noin pääsääntöisesti ole naisten ykkösvalintoja.

        Mut niinkuin sanoin kyse on jostain evoluution muokkaamasta käytöksestä joka vaan nyt on näin vaikka se ei olisikaan nykymaailmassa tarpeellista ja "oikeudenmukaista".


      • fbgdfgf
        duoda duoda kirjoitti:

        Mutta noin yleisesti ottaen miehet katselee, ajattelee naisia ihan sen mukaan minkä ikäisiä ne on. Kyse ei ole kuitenkaan mistään aukottomasta luonnonvakiosta vaan aina voi olla nainen joka jostain syystä viehättävää jotakin miestä myös vanhempana.

        Kyse on vähän samasta asiasta miksi lyhyet miehet ei noin pääsääntöisesti ole naisten ykkösvalintoja.

        Mut niinkuin sanoin kyse on jostain evoluution muokkaamasta käytöksestä joka vaan nyt on näin vaikka se ei olisikaan nykymaailmassa tarpeellista ja "oikeudenmukaista".

        "Mutta noin yleisesti ottaen miehet katselee, ajattelee naisia ihan sen mukaan minkä ikäisiä ne on."

        Roikkuuko jokaisen naisen pään yläpuolella ikälappu, josta näet suoraan naisen iän? Jep jep.


    • *

      Ainakin minua häiritsee se jos yli neljäkymppinen nainen pitää jotenkin itsestäänselvyytenä että kolmekymppiselle miehelle on suurikin onni saada hänet kumppanikseen.

      Kai se on se mahtava puuma-ilmiö että kypsä nainen on miehelle mahtava juttu. Eikö "puumalle" kuitenkin voisi tulla mieleen että minä haluisin ihan tavallisen parisuhteen lapsineen ja farmariautoineen, en mitään ihme epämääräistä suhdesekoilua joka ei voi koskaan johtaa sen pidemmälle?

    • 20+15

      Varmasti kiihkeä puuma seksi suhteessa voisi olla opettava kokemus, mutta ennen perheen perustamista tulee ensimmäisenä mieleen naisen menopaussi. Kun itsellä vielä halut hyrräisi niin vaimo kärsikiin jo kuumista aalloista ja selibaatti alkaa. Siinä tulee vaihto nuorempaan vastaan, jos haluaa muulloinkin kuin kerran vuodessa jouluaattona.

      Vanhemmilla naisilla on usein myös lapset jo tehtyinä, ja jos mies haluaa omia lapsia, niin ilman perillisiä jää. Tai sitten niitä lapsia tulee liian monta, kun vaimon lapsia on 4 ja siihen pitäisi vielä 2 uutta pyöräyttää, perhe kasvaa liian suureksi.

      Eli luonto suosii nuoremman vaimon ottamista. Toki on naisia, jotka ovat vielä 40-vuotiaana kauniimpia kuin useimmat 25:set ja naisia jotka 25-vuotiaana näyttävät 40 vuotiaalta. Haluttavammalta se upea 40:nen näyttää, mutta näitä naisia on se muutama sadasta ja taitavat pysyä varattuina.

      Esimerkkisi nainen, muuten sai miehen samantien alle kahdessa kuukaudessa, vaikkei tuttavasi ollutkaan ensin kiinnostunut. Eli eihän hänellä kumppanin saannissa mitään ongelmia ollut toisin kuin ATM:llä.

      • Niinpä...

        No kyllä suurin osa menopaussin ylittäneistä naisista harrastaa seksiä useammin kuin kerran vuodessa, jos ovat parisuhteessa. Ne kuumat aallot ja seksihaluttomuus lieventyvät käsittäkseeni hormonikorvauspillerellä, joita useimmat viisikymppiset naiset kai nykyään syövät.

        Mutta sehän on tosiasia, että onhan se luonnollista että nuori mies haluaa mielummin nuoren naisen, jonka kanssa voisi sen perheenkin perustaa. Niinhän sen kuuluu ollakin. Ongelma nykyisin on vain se, että avioerojen jälkeen markkinoilla on myös paljon vanhempia miehiä, jotka myös haluavat itseään selkeästi nuorempia naisia ja kilpailevat niistä nuorten miesten kanssa. Ja jos tällä eronneella miehellä on mukavasti raha-asiat ja nousussa oleva ura, hän vetää usein pidemmän korren. Eivätkä kaikki vanhemmat miehet edes eroa, mutta sitouttavat silti jonkun nuoremman naisen rakastajattarekseen.Se johtaa siihen, että nuorista naisista tulee pula, eli osan nuorista miehistä on pakko tyytyä puumaseksiin tai mennä huoriin tai eivät saa seksiä ollenkaan. Mitäs me sille ongelmalle tehdään?


      • 16+4
        Niinpä... kirjoitti:

        No kyllä suurin osa menopaussin ylittäneistä naisista harrastaa seksiä useammin kuin kerran vuodessa, jos ovat parisuhteessa. Ne kuumat aallot ja seksihaluttomuus lieventyvät käsittäkseeni hormonikorvauspillerellä, joita useimmat viisikymppiset naiset kai nykyään syövät.

        Mutta sehän on tosiasia, että onhan se luonnollista että nuori mies haluaa mielummin nuoren naisen, jonka kanssa voisi sen perheenkin perustaa. Niinhän sen kuuluu ollakin. Ongelma nykyisin on vain se, että avioerojen jälkeen markkinoilla on myös paljon vanhempia miehiä, jotka myös haluavat itseään selkeästi nuorempia naisia ja kilpailevat niistä nuorten miesten kanssa. Ja jos tällä eronneella miehellä on mukavasti raha-asiat ja nousussa oleva ura, hän vetää usein pidemmän korren. Eivätkä kaikki vanhemmat miehet edes eroa, mutta sitouttavat silti jonkun nuoremman naisen rakastajattarekseen.Se johtaa siihen, että nuorista naisista tulee pula, eli osan nuorista miehistä on pakko tyytyä puumaseksiin tai mennä huoriin tai eivät saa seksiä ollenkaan. Mitäs me sille ongelmalle tehdään?

        Puumaseksi ei oikeasti ole ongelma.

        Syynä on se, että kokemattomien ja yksin jäävien nuorten miesten itsetunto jää helposti heikoksi. Väliaikainen suhde vanhemman naisen kanssa voisi nostaa nuoren miehen seksuaalista itsetuntoa ja itseluottamusta omiin seksitaitoihin. Samalla nuori mies tai atm voisi oppia ettei ne naiset ihmistä kummempia ole. Sitten uuden itseluottamuksen kera saattaisi saada myös nuoremman naisen vaimoksi.

        Vanhempi nainenkin voisi saada uutta itseluottamusta nuorelta mieheltä. Ongelmaksi voi kuitenkin nousta, että nainen yrittää sitouttaa nuoren miehen pakolla. Molemmille voisi olla parempi sopia heti, että kyse on nimenomaan väliaikaisesta suhteesta, joka kestää kunnes molemmat ovat keränneet uutta itseluottamusta puolison etsintään. Tuollaiset suhteet ehkä kestäisivät sen rakastumis/ihastumis vaiheen mikä lienee 1 - 1,5 vuotta. Eikä sen välttämättä tarvitse päätyä riitaan, jos suhde otetaan lahjana, eikä kumpikaan odota avioliittoa.


      • että----
        16+4 kirjoitti:

        Puumaseksi ei oikeasti ole ongelma.

        Syynä on se, että kokemattomien ja yksin jäävien nuorten miesten itsetunto jää helposti heikoksi. Väliaikainen suhde vanhemman naisen kanssa voisi nostaa nuoren miehen seksuaalista itsetuntoa ja itseluottamusta omiin seksitaitoihin. Samalla nuori mies tai atm voisi oppia ettei ne naiset ihmistä kummempia ole. Sitten uuden itseluottamuksen kera saattaisi saada myös nuoremman naisen vaimoksi.

        Vanhempi nainenkin voisi saada uutta itseluottamusta nuorelta mieheltä. Ongelmaksi voi kuitenkin nousta, että nainen yrittää sitouttaa nuoren miehen pakolla. Molemmille voisi olla parempi sopia heti, että kyse on nimenomaan väliaikaisesta suhteesta, joka kestää kunnes molemmat ovat keränneet uutta itseluottamusta puolison etsintään. Tuollaiset suhteet ehkä kestäisivät sen rakastumis/ihastumis vaiheen mikä lienee 1 - 1,5 vuotta. Eikä sen välttämättä tarvitse päätyä riitaan, jos suhde otetaan lahjana, eikä kumpikaan odota avioliittoa.

        Että sekö lisää nuoren miehen itseluottamusta ja itsekunnioitusta jos hän päätyy vanhoja mummeleita nussimaan.


      • Come on!
        että---- kirjoitti:

        Että sekö lisää nuoren miehen itseluottamusta ja itsekunnioitusta jos hän päätyy vanhoja mummeleita nussimaan.

        No ei joku 40-45-vuotias nainen nyt vielä mikään mummeli ole. Ei sentään liioitella.


      • lnarifqi
        16+4 kirjoitti:

        Puumaseksi ei oikeasti ole ongelma.

        Syynä on se, että kokemattomien ja yksin jäävien nuorten miesten itsetunto jää helposti heikoksi. Väliaikainen suhde vanhemman naisen kanssa voisi nostaa nuoren miehen seksuaalista itsetuntoa ja itseluottamusta omiin seksitaitoihin. Samalla nuori mies tai atm voisi oppia ettei ne naiset ihmistä kummempia ole. Sitten uuden itseluottamuksen kera saattaisi saada myös nuoremman naisen vaimoksi.

        Vanhempi nainenkin voisi saada uutta itseluottamusta nuorelta mieheltä. Ongelmaksi voi kuitenkin nousta, että nainen yrittää sitouttaa nuoren miehen pakolla. Molemmille voisi olla parempi sopia heti, että kyse on nimenomaan väliaikaisesta suhteesta, joka kestää kunnes molemmat ovat keränneet uutta itseluottamusta puolison etsintään. Tuollaiset suhteet ehkä kestäisivät sen rakastumis/ihastumis vaiheen mikä lienee 1 - 1,5 vuotta. Eikä sen välttämättä tarvitse päätyä riitaan, jos suhde otetaan lahjana, eikä kumpikaan odota avioliittoa.

        "puumanainen" ei todellakaan katsele samaa poikasta vuotta, saati puoltatoista. Kyseessä ei todellakaan ole ihastuminen saati rakastuminen. Suhteesta ei edes puhuta.

        Parikymppisten miesten ja nelikymppisten naisten libidot vastaavat toisiaan. Kyse on seksistä, vain seksistä. Ei suhteesta tai itsetunnosta tai tunteista.

        Jokaisen poikasen täytyy tietysti aloittaa jostain, mutta harva aikuinen nainen ihan omaksi ilokseen jaksaa ketään alkaa opettaa ja rohkaista hommiin. Kyllä se rohkeus pitää löytyä hyvin nopeasti.


      • Siinäpä se
        lnarifqi kirjoitti:

        "puumanainen" ei todellakaan katsele samaa poikasta vuotta, saati puoltatoista. Kyseessä ei todellakaan ole ihastuminen saati rakastuminen. Suhteesta ei edes puhuta.

        Parikymppisten miesten ja nelikymppisten naisten libidot vastaavat toisiaan. Kyse on seksistä, vain seksistä. Ei suhteesta tai itsetunnosta tai tunteista.

        Jokaisen poikasen täytyy tietysti aloittaa jostain, mutta harva aikuinen nainen ihan omaksi ilokseen jaksaa ketään alkaa opettaa ja rohkaista hommiin. Kyllä se rohkeus pitää löytyä hyvin nopeasti.

        Tuohan se ongelma onkin, että moni kokenut puumanainen ei edes huoli kokematonta nuorta miestä, koska kokenut nainen osaa myös olla vaativa seksuaalisesti ja haluaa, että hänet tyydytetään kunnolla.


      • 3+5
        lnarifqi kirjoitti:

        "puumanainen" ei todellakaan katsele samaa poikasta vuotta, saati puoltatoista. Kyseessä ei todellakaan ole ihastuminen saati rakastuminen. Suhteesta ei edes puhuta.

        Parikymppisten miesten ja nelikymppisten naisten libidot vastaavat toisiaan. Kyse on seksistä, vain seksistä. Ei suhteesta tai itsetunnosta tai tunteista.

        Jokaisen poikasen täytyy tietysti aloittaa jostain, mutta harva aikuinen nainen ihan omaksi ilokseen jaksaa ketään alkaa opettaa ja rohkaista hommiin. Kyllä se rohkeus pitää löytyä hyvin nopeasti.

        miksei nuoremmille kelpaa, kun on itse liian vaativa. Alkuperäinen aihe oli nimenomaan, miksi vanhempi nainen ei kelpaa nuoremmille. Sit kun kelpaa, niin eipä kelpaakaan naiselle. Eli siinäpähän happanette.


      • lhut
        Niinpä... kirjoitti:

        No kyllä suurin osa menopaussin ylittäneistä naisista harrastaa seksiä useammin kuin kerran vuodessa, jos ovat parisuhteessa. Ne kuumat aallot ja seksihaluttomuus lieventyvät käsittäkseeni hormonikorvauspillerellä, joita useimmat viisikymppiset naiset kai nykyään syövät.

        Mutta sehän on tosiasia, että onhan se luonnollista että nuori mies haluaa mielummin nuoren naisen, jonka kanssa voisi sen perheenkin perustaa. Niinhän sen kuuluu ollakin. Ongelma nykyisin on vain se, että avioerojen jälkeen markkinoilla on myös paljon vanhempia miehiä, jotka myös haluavat itseään selkeästi nuorempia naisia ja kilpailevat niistä nuorten miesten kanssa. Ja jos tällä eronneella miehellä on mukavasti raha-asiat ja nousussa oleva ura, hän vetää usein pidemmän korren. Eivätkä kaikki vanhemmat miehet edes eroa, mutta sitouttavat silti jonkun nuoremman naisen rakastajattarekseen.Se johtaa siihen, että nuorista naisista tulee pula, eli osan nuorista miehistä on pakko tyytyä puumaseksiin tai mennä huoriin tai eivät saa seksiä ollenkaan. Mitäs me sille ongelmalle tehdään?

        siis täällä puhutaan sekaisin nelikymppisistä naisista ja naisista, jotka ovat menopaussissa?!

        Vaihdevuodet alkavat hyvin harvoin alle 50-55 -vuotiaana, joten älkää nyt sekottako niitä 38-40 -vuotiaisiin naisiin!


      • se------
        Come on! kirjoitti:

        No ei joku 40-45-vuotias nainen nyt vielä mikään mummeli ole. Ei sentään liioitella.

        Se nyt ainakin lie varma asia että vanhempien äijien itseluottamusta nostaa se jos he saavat nuoria kauniita naisia. Mutta ei välttämättä näiden nuorten kauniiden naisten itseluottamusta(ajatellen sitä miten vetoaviksi he kokevat itsensä nuorempien miesten silmissä) kohota se jos he näille vanhemmille miehille kelpaavat. Tosin miehen varallisuus on kyllä iso juttu tässäkin mielessä ja se voi kompensoida asioita paljon, mutta jos ajatellaan ei niin varakasta vanhempaa äijää. Uskon että nuoren miehen ja vanhemman naisen suhde on tässä mielessä vielä paljon epäedullisempi nuorelle miehelle.


      • juu------
        3+5 kirjoitti:

        miksei nuoremmille kelpaa, kun on itse liian vaativa. Alkuperäinen aihe oli nimenomaan, miksi vanhempi nainen ei kelpaa nuoremmille. Sit kun kelpaa, niin eipä kelpaakaan naiselle. Eli siinäpähän happanette.

        Siinähän oli nimenomaan oikein tyypillisen turhaautuneen yli nelikymppisen puumanaisen kommentti. Naisen joka on todella paljon parisuhde/seksi-kokenut mutta ikäännyttyään ja nuoruuden viehätysvoimansa naisena kadotettuaan käynyt jo kelpaamattomaksi panomestareille joiden verkostoissa nussittavana hän on ikänsä pyörinyt.
        Ei näistä tällaisita naisista ole alkuunkaan vähän-tai ei ollenkaan parisuhde/seksi-kokemusta omaavien miesten naisiksi. Tämä asiahan on ihan käänteinen sille kun vanhemmat puumamiehet tai panomiehet ottavat panoverkostoihinsa nuoria naisia nussittavikseen. Nuoren kauniin naisen vähäinen parisuhde/seksi-kokeneisuus on miehelle vaan positiivinen asia.


      • Puuuuuuuuuma
        juu------ kirjoitti:

        Siinähän oli nimenomaan oikein tyypillisen turhaautuneen yli nelikymppisen puumanaisen kommentti. Naisen joka on todella paljon parisuhde/seksi-kokenut mutta ikäännyttyään ja nuoruuden viehätysvoimansa naisena kadotettuaan käynyt jo kelpaamattomaksi panomestareille joiden verkostoissa nussittavana hän on ikänsä pyörinyt.
        Ei näistä tällaisita naisista ole alkuunkaan vähän-tai ei ollenkaan parisuhde/seksi-kokemusta omaavien miesten naisiksi. Tämä asiahan on ihan käänteinen sille kun vanhemmat puumamiehet tai panomiehet ottavat panoverkostoihinsa nuoria naisia nussittavikseen. Nuoren kauniin naisen vähäinen parisuhde/seksi-kokeneisuus on miehelle vaan positiivinen asia.

        Ainakin Helsingissä nelikymppinen nainen saa hyvin helposti 10-15 vuotta nuorempaa seksiseuraa ihan koska tahansa (jopa 20 vuotta nuorempaa, mutta niin nuoriin en koske). Ja nimenomaan sellaista seuraa, joka jo osaa temput.


      • nussijamies
        Puuuuuuuuuma kirjoitti:

        Ainakin Helsingissä nelikymppinen nainen saa hyvin helposti 10-15 vuotta nuorempaa seksiseuraa ihan koska tahansa (jopa 20 vuotta nuorempaa, mutta niin nuoriin en koske). Ja nimenomaan sellaista seuraa, joka jo osaa temput.

        Ainakin pääkaupunkiseudulla 40 vuotias mies saa 25 vuotiasta naista
        niin paljon kun haluaa.


      • huvittunut akka
        lhut kirjoitti:

        siis täällä puhutaan sekaisin nelikymppisistä naisista ja naisista, jotka ovat menopaussissa?!

        Vaihdevuodet alkavat hyvin harvoin alle 50-55 -vuotiaana, joten älkää nyt sekottako niitä 38-40 -vuotiaisiin naisiin!

        Niinpä, se kertoo tämän palstan "miesten" ÄO-määrästä... :D


      • ei poikia minulle
        Puuuuuuuuuma kirjoitti:

        Ainakin Helsingissä nelikymppinen nainen saa hyvin helposti 10-15 vuotta nuorempaa seksiseuraa ihan koska tahansa (jopa 20 vuotta nuorempaa, mutta niin nuoriin en koske). Ja nimenomaan sellaista seuraa, joka jo osaa temput.

        Miten joku reilut parikymppinen poika voi osata temput? Tietysti jos tyytyy siihen, että kaikki pitää kädestä pitäen näyttää. Tai tyytyy nosto-pisto-ravistus seksiin. Pojat on poikia. Vartaloltaankin. Eivät ainakaan minua vähän yli nelikymppistä naista kiihota yhtään. Opetelkoot seksinä harrastamaan oman ikäistensä kanssa. Jos väität, että alle kolmekymppinen osaa temput, niin etpä ole tainnut kovin hyvää seksiä saada tai vaatimustasosi on aika alhainen. Nelikymppiset hakkaa poikaset mennen tullen. Tietävät mitä naiselle tehään. Kokeile, niin yllätyt positiivisesti.


    • Nätti MILF
      • Reipas Poikamies

        Mutta nuoren miehen pitäisi olla kyltymätön seksipeto, mieluiten. Eli tehdä se mihin sedät ei enää niin taivu. Ja keskitasoa parempi varustelu on aina plussaa.

        Kamunaiseni, hän on minua vanhempi, kertoi ohimennen kun juttumme lipsui deittaus osastolle, että ottaisi mieluusti nuoremman miehen juuri tämän "jaksamisen" vuoksi.

        "Uusi itsetunto" Sillä se lapsekas kiukuttelija nuori nainen etsimään jota pääsee panemaaan kaikkien oikkujen jälkeen, ja huomaataan että lapsi tulla putkahtaa. Sitten saakin kelata että onkos toi neiti tosiaan se mitä seuraavat 18 vuotta kestää katsella. Noh, pakkohan se nyt on. Sitten vaan asuntolainaa repimaan ja työssä painamaan liska limassa. KUN mies on nyt ONNELLINEN. Visio. Juu sanotte missä on rakastuminen. En tiedä. En ole sitä seulaa läpäissyt. Kai se naisen pää jotenkin muuttuu kun se "mun mies on komeempi kun sun" ikä menee ohitse. Setiä onkai turha vertailla.

        Ottaisin seksikkään ja elämässä jotain jo saavuttaneen milf naisen heti kumppanikseni. Ja ihan tosissani.


      • nainenvain43v
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Mutta nuoren miehen pitäisi olla kyltymätön seksipeto, mieluiten. Eli tehdä se mihin sedät ei enää niin taivu. Ja keskitasoa parempi varustelu on aina plussaa.

        Kamunaiseni, hän on minua vanhempi, kertoi ohimennen kun juttumme lipsui deittaus osastolle, että ottaisi mieluusti nuoremman miehen juuri tämän "jaksamisen" vuoksi.

        "Uusi itsetunto" Sillä se lapsekas kiukuttelija nuori nainen etsimään jota pääsee panemaaan kaikkien oikkujen jälkeen, ja huomaataan että lapsi tulla putkahtaa. Sitten saakin kelata että onkos toi neiti tosiaan se mitä seuraavat 18 vuotta kestää katsella. Noh, pakkohan se nyt on. Sitten vaan asuntolainaa repimaan ja työssä painamaan liska limassa. KUN mies on nyt ONNELLINEN. Visio. Juu sanotte missä on rakastuminen. En tiedä. En ole sitä seulaa läpäissyt. Kai se naisen pää jotenkin muuttuu kun se "mun mies on komeempi kun sun" ikä menee ohitse. Setiä onkai turha vertailla.

        Ottaisin seksikkään ja elämässä jotain jo saavuttaneen milf naisen heti kumppanikseni. Ja ihan tosissani.

        Hyvä kirjoitus. Mutta jäi kaivamaan tuo, että sedättelet itseäsi vanhempia miehiä. About nelikymppiset miehet tietää mitä naiselle tehdään, ilman opettamista. On myös nuorten miesten yleinen luulo, etteivät sedät muka mihinkään pysty. Kyllä pystyvät ja jaksavat. Puolustan aina nelikymppisiä miehiä, joista jostain syystä naisillakin on kuvitelma, etteivät mihinkään kykene. Ovat kuitenkin miehiä parhaimmilaan. Ja onneksi joillekin heistä kelpaa kulahtanut ja elämän kolhuissa kovettunut vähän yli nelikymppinen nainen. Jopa komeille ja mukaville miehille.
        Älä haaveksi mistään itseäsi vanhemmasta naisesta. Käyttävät sinua hyväkseen aikansa. Ja sitten olet taas yksin. En henkilökohtaisesti ymmärrä, mikä nuorissa miehissä on monen itseni ikäisen naisen mielestä niin kiehtovaa. Tulee mieleen ainoastaan opettaja-oppilas suhde. Eihän mitenkään voi parikymppinen olla samalla tasolla ajatuksiltaan ja kokemuksiltaan kuin nelikymppinen. Lähinnä säälittävää koska ajattelen, että naiset jotka harrastavat nuoria miehiä eivät oman ikäistään pysty jostain syystä saamaan. Kerro minulle mikä sinua vanhemmissa naisissa viehättää? On nimittäin todella kiusallista kun esim. baarissa lähestyy nuori mies, joka voisi olla oma poikani. Eikä kehtaisi suoraan sanoa, että mene kotiisi kasvamaan.


      • Reipas Poikamies
        nainenvain43v kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Mutta jäi kaivamaan tuo, että sedättelet itseäsi vanhempia miehiä. About nelikymppiset miehet tietää mitä naiselle tehdään, ilman opettamista. On myös nuorten miesten yleinen luulo, etteivät sedät muka mihinkään pysty. Kyllä pystyvät ja jaksavat. Puolustan aina nelikymppisiä miehiä, joista jostain syystä naisillakin on kuvitelma, etteivät mihinkään kykene. Ovat kuitenkin miehiä parhaimmilaan. Ja onneksi joillekin heistä kelpaa kulahtanut ja elämän kolhuissa kovettunut vähän yli nelikymppinen nainen. Jopa komeille ja mukaville miehille.
        Älä haaveksi mistään itseäsi vanhemmasta naisesta. Käyttävät sinua hyväkseen aikansa. Ja sitten olet taas yksin. En henkilökohtaisesti ymmärrä, mikä nuorissa miehissä on monen itseni ikäisen naisen mielestä niin kiehtovaa. Tulee mieleen ainoastaan opettaja-oppilas suhde. Eihän mitenkään voi parikymppinen olla samalla tasolla ajatuksiltaan ja kokemuksiltaan kuin nelikymppinen. Lähinnä säälittävää koska ajattelen, että naiset jotka harrastavat nuoria miehiä eivät oman ikäistään pysty jostain syystä saamaan. Kerro minulle mikä sinua vanhemmissa naisissa viehättää? On nimittäin todella kiusallista kun esim. baarissa lähestyy nuori mies, joka voisi olla oma poikani. Eikä kehtaisi suoraan sanoa, että mene kotiisi kasvamaan.

        En sedättele kaikkia itseäni vanhempia miehiä, vain niitä jotka housut piukkana menee niiden 20v-25 tyttöjen perässä.

        Hyvä-kaveri peli ei toimi kun naisesta on kyse.

        Nelikymppiset miehet eivät aikaa vastaan voi mitään. Se vaan ottaa käämiin että kaikenlaiset mörököllit on NIIN ihania naisten mieleen vrt baarissa, montakohan vatsalihas liikettä noilta lähtis ;)

        Opettaja-oppilas suhde? Ehei! Kai sinä haluat jotain yhteisymmärrystä silt 40v mieheltä vai sitä samaa jyystämistä, ja se että en ole tehnyt "just niitä" elämän virheitä mitä 40 v mies on, niin mitäs sitten?
        Fiksu kiertää aidan kuin kompuroi siinä joka kerta.

        Minulla on usea 40v kamunainen jotka ovat kertoneet avoimesti että heidän ikäiset miehet eivät tahdo heitä. Taas meni ne teidän kunnon miehet parikymppisten perään mieluummin.

        Ne nuoremmat naiset joita olen deitannut, ovat jotenkin arkoja "lähtemään juttuun" . Puhumaan todellisista tunteista ja elämän halusta. Mitä tehdä ja millaisen miehen kanssa. Tämä keskustelu on minulla aina ollut luontevaa ja avointa juuri vanhempien naisten kanssa. Ei tarvii arvailla ja niitä mystisiä tunne-koukkuja etsiä naisen käytöksessä. Se että nainen on sinut itsensä kanssa ja näyttää myös sen tekee minuun vaikutuksen. Se että oma tyyli on hallussa ja hiukan kiusoitteleekin. Tottakai tiedän että monesti tässä vain halutaan heittäytyä seikkailuun, se kyllä sopii minulle.

        En todellakaan ole "oppipoika", vaan tumma ja karvainen mies, vaikka tuota ikääkin se 29v niin kumman moni vanhempi nainen vaan kiinnostuu oikeesti ;) En tosiaan etsi tälläisesta naisesta irtoseksiä vaan naisen joka saa minut liekkeihin. Sitä ei kotona kasvamalla enää mulle tapahdu. Peace.


    • Ei kumpikaan

      Ihan rehellisesti ja suoraan sanottuna: mieästä häiritsee ainoastaan ja vain se, mitä muut kanssaihmiset, varsinkin muut mieähet, aiheesta sanovat ja ajattelevat. Ei mikään muu. Ai miksikö ? Siksi, että miesten aivot lepäävät vieläkin pimeällä keskiajalla.

      • joo-----

        " Siksi, että miesten aivot lepäävät vieläkin pimeällä keskiajalla. "

        Voi että veditkin oikein hyvin naisten mielialoja luotaavan lauseen. Tästäkin lauseesta niin selvästi on tulkittavissa se miten nainen hahmottaa maailmaa ja miehiä vain ja ainoastaan seksuaalisuuden ja sen kautta miten panettavina hän miehiä pitää. Nainen ei mitenkään noteeraaa sitä miten miehet ovat sitten pimeän keskiajan kehitelleet yhtä sun toista. Kyllähän se on nimenomaan naiset jotka niissä primitiivisemmissä jutuissa enemmän kiinni ovat olleet ja ovat edelleen niinkuin tämänkin kommentoijan laauseeta niin hyvin on tulkittavissa.
        Niin, kuka oli murtamassa pimeän keskiajan uskoa auktoriteetteihin, naisetko olivat ? Ja en nyt tarkoita pelkästään näitä uskonnonauktoriteetteja vaan tieteissä(eritysen keskeisesti tuolloin matematiikassa) vahvana vaikuttanutta antiikin aauktoriteetteihin uskomista.


      • Tunnetko hyvinkin ?
        joo----- kirjoitti:

        " Siksi, että miesten aivot lepäävät vieläkin pimeällä keskiajalla. "

        Voi että veditkin oikein hyvin naisten mielialoja luotaavan lauseen. Tästäkin lauseesta niin selvästi on tulkittavissa se miten nainen hahmottaa maailmaa ja miehiä vain ja ainoastaan seksuaalisuuden ja sen kautta miten panettavina hän miehiä pitää. Nainen ei mitenkään noteeraaa sitä miten miehet ovat sitten pimeän keskiajan kehitelleet yhtä sun toista. Kyllähän se on nimenomaan naiset jotka niissä primitiivisemmissä jutuissa enemmän kiinni ovat olleet ja ovat edelleen niinkuin tämänkin kommentoijan laauseeta niin hyvin on tulkittavissa.
        Niin, kuka oli murtamassa pimeän keskiajan uskoa auktoriteetteihin, naisetko olivat ? Ja en nyt tarkoita pelkästään näitä uskonnonauktoriteetteja vaan tieteissä(eritysen keskeisesti tuolloin matematiikassa) vahvana vaikuttanutta antiikin aauktoriteetteihin uskomista.

        Pysytään vain arkipäivässä ja jokapäiväisessä elämässä ja leivässä, pysyy aihe yksinkertaisempana ja kaikki ymmärtävät, mistä on kyse. Tieteitä, taiteita, sun muuta ja niitten taitajia on turha tuoda esille tällaisessa asiassa, koska sellaisten tekijöillä aatokset lentelevät 'sfääreissä', joihin tavallisilla taneleilla ei ole mitään sisäänpääsyä.

        Toivon todella, että nykyajan nuoret miehet ajattelevat jo toisella tavalla kuin esim. keski-ikäistyvät. Mutta-mutta; ahistaa joka kerta kun näkee esimerkin, että näin ei ole asiain laita. Nykyään sitä sanotaan uusavuttomuudeksi kun ei osaa eikä ymmärrä, ennenvanhaan miehet eivät vaan osanneet eivätkä ymmärtäneet niitä toimia, joita nainen passasi valmiiksi. Tällaisen toiminnan tuloksena syntyi tietynlainen asenne, josta itse puhun ja jota tarkoitan pimeällä keskiajalla.


      • naisten-----
        Tunnetko hyvinkin ? kirjoitti:

        Pysytään vain arkipäivässä ja jokapäiväisessä elämässä ja leivässä, pysyy aihe yksinkertaisempana ja kaikki ymmärtävät, mistä on kyse. Tieteitä, taiteita, sun muuta ja niitten taitajia on turha tuoda esille tällaisessa asiassa, koska sellaisten tekijöillä aatokset lentelevät 'sfääreissä', joihin tavallisilla taneleilla ei ole mitään sisäänpääsyä.

        Toivon todella, että nykyajan nuoret miehet ajattelevat jo toisella tavalla kuin esim. keski-ikäistyvät. Mutta-mutta; ahistaa joka kerta kun näkee esimerkin, että näin ei ole asiain laita. Nykyään sitä sanotaan uusavuttomuudeksi kun ei osaa eikä ymmärrä, ennenvanhaan miehet eivät vaan osanneet eivätkä ymmärtäneet niitä toimia, joita nainen passasi valmiiksi. Tällaisen toiminnan tuloksena syntyi tietynlainen asenne, josta itse puhun ja jota tarkoitan pimeällä keskiajalla.

        Itse tuosta keskiajasta tuohon vetelit. Jos et sitä ymmärrä niin totean tähän sen että nimenomaan näillä tieteen ja tekniikan saavutukssilla on ollut todella iso kulttuurinen merkitys ja myös miesten asenteita muuttava vaikutus ihan joka tasolle.

        Naisten puheet miehistä käytännön asioita koskien pitää yleensä tulkita paremminkin käänteisinä. Nainen sanoo pitävänsä yhdenlaisita miehistä, mutta oikeasti pitää ihantoisenlaisita miehistä ja yleensä päätyy komannen laisten miesten nussittavaksi.


      • Reipas Poikamies
        naisten----- kirjoitti:

        Itse tuosta keskiajasta tuohon vetelit. Jos et sitä ymmärrä niin totean tähän sen että nimenomaan näillä tieteen ja tekniikan saavutukssilla on ollut todella iso kulttuurinen merkitys ja myös miesten asenteita muuttava vaikutus ihan joka tasolle.

        Naisten puheet miehistä käytännön asioita koskien pitää yleensä tulkita paremminkin käänteisinä. Nainen sanoo pitävänsä yhdenlaisita miehistä, mutta oikeasti pitää ihantoisenlaisita miehistä ja yleensä päätyy komannen laisten miesten nussittavaksi.

        "Nainen sanoo pitävänsä yhdenlaisita miehistä, mutta oikeasti pitää ihan toisenlaisista miehistä ja yleensä päätyy kolmannenlaisten miesten nussittavaksi. " *edit*

        Naulan kantaan! Mutta ei sitä tiedä. Siispä aina kannattaa yrittää ja sittenhän sen näkee...

        Miehen rooli on siis herättää naisessa se kemia jolla tämä valinta tapahtuu ?

        Näin sinkkuna en todellakaan hae naisesta siivoojaa tai passaajaani. Tottakai se yhteisarki on muutakin kuin shamppaanjaa ja mansikoita ;)


      • Hah !
        naisten----- kirjoitti:

        Itse tuosta keskiajasta tuohon vetelit. Jos et sitä ymmärrä niin totean tähän sen että nimenomaan näillä tieteen ja tekniikan saavutukssilla on ollut todella iso kulttuurinen merkitys ja myös miesten asenteita muuttava vaikutus ihan joka tasolle.

        Naisten puheet miehistä käytännön asioita koskien pitää yleensä tulkita paremminkin käänteisinä. Nainen sanoo pitävänsä yhdenlaisita miehistä, mutta oikeasti pitää ihantoisenlaisita miehistä ja yleensä päätyy komannen laisten miesten nussittavaksi.

        Tieteellä, taiteella ja tekniikalla on todellakin ollut "iso kulttuurinen merkitys", viimeisen noin sadan vuoden aikana ollaan menty ihan hirrrveeetä haipakkaa eteenpäin. Yhteiskunta, kulttuuri, ympäristö, kaikki ... on muuttunut hillittömällä vauhdilla, vain ihminen on jäänyt siitä vauhdista ja 'junasta' jälkeen.

        Ihmisten ajatukset, asenteet, tavat, tottumukset, tiedot, taidot, käsitykset ... eivät niin vain muutukaan tekniikan mukana. Yhä vain oletetaan, että nainen on kodin hyvä henki ja ylläpitäjä ja mieäs se, joka tienaa ja on perheen pää ja päävastuussa kaikesta. Yhä vain soditaan, yhä vain kielletään naisilta johtajuus ja esim. pappeus, yhä vain kaikille ei anneta samanlaista arvoa ihonväristä, uskonnosta, sukupuolisuuntautuneisuudesta, jne riippumatta.

        Sultakin loppuivat tiedot ja taidot kesken, vai miksi latelet arvioita naisten mieäsvalinnoista ? Kohta on vuosi 2011, naiset saavat tehdä valintansa miesten ja kaiken muunkin suhteen ihan niin kuin lystäävät ja vain 'pimeällä keskiajalla' aatoksissaan kulkevat eivät sitä hyväksy.


      • tulkintoja---
        Hah ! kirjoitti:

        Tieteellä, taiteella ja tekniikalla on todellakin ollut "iso kulttuurinen merkitys", viimeisen noin sadan vuoden aikana ollaan menty ihan hirrrveeetä haipakkaa eteenpäin. Yhteiskunta, kulttuuri, ympäristö, kaikki ... on muuttunut hillittömällä vauhdilla, vain ihminen on jäänyt siitä vauhdista ja 'junasta' jälkeen.

        Ihmisten ajatukset, asenteet, tavat, tottumukset, tiedot, taidot, käsitykset ... eivät niin vain muutukaan tekniikan mukana. Yhä vain oletetaan, että nainen on kodin hyvä henki ja ylläpitäjä ja mieäs se, joka tienaa ja on perheen pää ja päävastuussa kaikesta. Yhä vain soditaan, yhä vain kielletään naisilta johtajuus ja esim. pappeus, yhä vain kaikille ei anneta samanlaista arvoa ihonväristä, uskonnosta, sukupuolisuuntautuneisuudesta, jne riippumatta.

        Sultakin loppuivat tiedot ja taidot kesken, vai miksi latelet arvioita naisten mieäsvalinnoista ? Kohta on vuosi 2011, naiset saavat tehdä valintansa miesten ja kaiken muunkin suhteen ihan niin kuin lystäävät ja vain 'pimeällä keskiajalla' aatoksissaan kulkevat eivät sitä hyväksy.

        Se tämä kulttuuri ihmisten asenteiden ja arvojen osalta on sellainen asia, että me kaikki olemme vuorovaikutussuhteessa sen kanssa. Yhtäältä elämme kulttuurimme paineiden alaisena, mutta toisaalta vaikutamme siihen tai ylläpidämme ja/tai pyrimme muuttamaan sitä (aktiivisemmin tai passiivisemmin, vaikkakin yksilöinä vaikuttamismahdollisuutemme ovat yleensä vähäiset).
        Miten katsot ihmiseten jääneen jälkeen jostain sellaisesta jota he itse ylläpitävät ja/tai muuttavat, ja joka on siis ihmisten käsissä ja vallassa. Tietenkin varsinaisilla tieteen saavutuksilla on myös huomattava vaikutus tähän kulttuuriin esim. niin että ne usein pakottavatkin hylkäämään aiempia arvoja ja asenteita jos ne ovat ristiriidassa tieteen saavutusten kanssa. Mutta toisaalta ihmiset sitä tiedettäkin tekevät. Jotkut tieteen tekijät ja tekniikan ja mukavuuksien kehittäjät vaan vaikuttavat kultuuriin paljon enmmän kuin joku rivikansalainen.
        Otan tähän tuolata alempaa siteerauksena aloitukseni koskien tätä parisuhde/seksi-kulttuuriamme:

        Meidän parisuhde/seksi-kulttuurimme optimoi kaikille nuorille paritteluikäisille naislle mahdollisimman paljon parisuhde/seksi-seuraa ja kokemusta ja osalle miehistä paljon nuoria naisia nussittavaksi, mutta sillä on myös muitakin kielteisiä vaikutuksia kuin se että se väistämättä päätyy syrjäyttämään ison osan miehistä kokonaan parisuhde/seksi-markkinoiden ulkopuolelle tämän asian seuraaamuksineen.
        Yksi tosipaha yhteiskunnallinen/talouspoliittinen ongelma joka tästä seuraa on juuri se joka meillä nyt koko ajan kärjistyy, eli väestön ikääntymisongelma ja taloudessa otteen luistaminen vaurautta tuottavista toimialoista. Kun mennään näissä asioissa enemmän vaan pelkkää nussimisen tärkeyttä korostaen kuin mitä perheitä ja lapsia näissä asioissa painottaen niin tietenkin lasten syntyvyys jää vähemmälle. Lisäksi nekin uudet ikäluokat jotka syntyvät pakkaavat olemaan sellaisia että heistä ei ole kuin yhteiskunnan järjestämiin virkoihin ja/tai ihan suoraankin sossun asiakkaksi, ja tuottaviin tehtäviin ei syntyvistä ikäluokista ole kuin parhaimmillaan seksiteollisuuden palvelukseen ja sitten tietenkin erilaisiin palvelutehtäviin. Tämä näin valikoituminen seuraa luonnollisesti siitä mitä asioita näin mennen tulee painotetuksi itse parittelukelpoisuusvalinnoissa.


      • Hah !
        tulkintoja--- kirjoitti:

        Se tämä kulttuuri ihmisten asenteiden ja arvojen osalta on sellainen asia, että me kaikki olemme vuorovaikutussuhteessa sen kanssa. Yhtäältä elämme kulttuurimme paineiden alaisena, mutta toisaalta vaikutamme siihen tai ylläpidämme ja/tai pyrimme muuttamaan sitä (aktiivisemmin tai passiivisemmin, vaikkakin yksilöinä vaikuttamismahdollisuutemme ovat yleensä vähäiset).
        Miten katsot ihmiseten jääneen jälkeen jostain sellaisesta jota he itse ylläpitävät ja/tai muuttavat, ja joka on siis ihmisten käsissä ja vallassa. Tietenkin varsinaisilla tieteen saavutuksilla on myös huomattava vaikutus tähän kulttuuriin esim. niin että ne usein pakottavatkin hylkäämään aiempia arvoja ja asenteita jos ne ovat ristiriidassa tieteen saavutusten kanssa. Mutta toisaalta ihmiset sitä tiedettäkin tekevät. Jotkut tieteen tekijät ja tekniikan ja mukavuuksien kehittäjät vaan vaikuttavat kultuuriin paljon enmmän kuin joku rivikansalainen.
        Otan tähän tuolata alempaa siteerauksena aloitukseni koskien tätä parisuhde/seksi-kulttuuriamme:

        Meidän parisuhde/seksi-kulttuurimme optimoi kaikille nuorille paritteluikäisille naislle mahdollisimman paljon parisuhde/seksi-seuraa ja kokemusta ja osalle miehistä paljon nuoria naisia nussittavaksi, mutta sillä on myös muitakin kielteisiä vaikutuksia kuin se että se väistämättä päätyy syrjäyttämään ison osan miehistä kokonaan parisuhde/seksi-markkinoiden ulkopuolelle tämän asian seuraaamuksineen.
        Yksi tosipaha yhteiskunnallinen/talouspoliittinen ongelma joka tästä seuraa on juuri se joka meillä nyt koko ajan kärjistyy, eli väestön ikääntymisongelma ja taloudessa otteen luistaminen vaurautta tuottavista toimialoista. Kun mennään näissä asioissa enemmän vaan pelkkää nussimisen tärkeyttä korostaen kuin mitä perheitä ja lapsia näissä asioissa painottaen niin tietenkin lasten syntyvyys jää vähemmälle. Lisäksi nekin uudet ikäluokat jotka syntyvät pakkaavat olemaan sellaisia että heistä ei ole kuin yhteiskunnan järjestämiin virkoihin ja/tai ihan suoraankin sossun asiakkaksi, ja tuottaviin tehtäviin ei syntyvistä ikäluokista ole kuin parhaimmillaan seksiteollisuuden palvelukseen ja sitten tietenkin erilaisiin palvelutehtäviin. Tämä näin valikoituminen seuraa luonnollisesti siitä mitä asioita näin mennen tulee painotetuksi itse parittelukelpoisuusvalinnoissa.

        Herrasiunaajavarjele! Sää oot varmaan ihan tosissaskin vielä. Siinä sitä on monta riviä esimerkkiä siitä, että ihmisen aivot / alitajunta tjs. ei aukea, ei, pimeä keskiaika ahistaa.


    • 15

      Onhan näitäkin tapauksia. Esimerkiksi meillä anoppi on 10 vuotta vanhempi kuin appi. Anoppi on kuitenkin niin nuorekas, että ihan saman ikäisiltä he näyttävät.

    • Antero-39

      mulle kyllä kelpaa vanhempi nainen vaimoksi,itse olen 39v ja etsin 30-45v naista.Ei naisen tarvitse lapsia mulle tehdä vaan pystyn rakastamaan naisen lapsia kuin omia ne olisi.En etsi ruuanlaittajaa tai siivoojaa itselelleni,osaan siivota ja laittaa ruokaa itsekin.Kyllä ne kemiat pitää sattua yhteen ,ei se ulkonäkö.Hyvää joulun odotusta lukijoille.

    • Ei noin

      No itse elättelen jotain ehkä epätoivoista ehkä realistista toivetta omasta perheestä ja omasta jälkikasvusta joten liian suuri ikäero ylöspäin on kyllä vähän ongelmallinen tuon asian suhteen. Eli joo, jos saisin tietää että nainen on 44v en välttämättä innostuisi vakavassa mielessä vaikka nainen olisi kaikkien puumien äiti Courtney Cox.

      Muuten sitten suurin ikäero ylöspäin on ollut seurustelusuhteen tapaisessa 5v, seksisuhteessa olen ollut itseäni 16 vuotta vanhemman naisen kanssa. Tällä hetkellä olen seksisuhteessa itseäni yli 5 mutta alle 10v vanhemman naisen kanssa.

      On mulla ollut tottakai myös samanikäisiä ja nuorempia partnereita, koska mulle ikä ei ole mikään iso ongelma kunhan ei laittomuuksiin mennä. Ihannetapauksessa nainen olisi /-5v.

    • äly hoi....

      Miehet ovat tyhmempiä kuin naiset ja nuoret miehet tyhmempiä kuin vanhemmat. Selvähän se on, ettei mies halua mennä mokaamaan itseään tyhmyydellään. Nuoren miehen paras partneri on 16-vuotias BB:tä katsova pissis, silloin nuorikin mies voi kuvitella itsensä älyköksi.

    • Tietysti

      Miehet ovat lapsellisempia kuin saman ikäiset naiset. Kolmekymppinen mies vastaa parikymppistä naista ja niin edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe