Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sellaista, että autoista pyritään tekemään panssarivaunuja ja sitten vielä sellaisia, että tietokone ajaa niitä ihmisen puolesta.
Kun ihmisen nyt pitäisi itse osata sitä autoa ajaa....
30.03.2009 21:11
Olihan siinä peräti 2,2 litrainen moottori....ei se siis teknisesti ihan sama auto kuitenkaan ollut.
On joku tuonut Chevrolet Sprintinkin.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/sprint/2186087
Ja tämä oli kuitenkin teknisestikin ihan se sama auto kuin täällä Suzuki Swiftinä myyty malli, jolla minäkin ajan.
Ainoa ero se, että tuo USA-versio on automaatti, suomeen ei automaatti-suzukeja kai koskaan tuotu.
27.03.2009 18:52
Työllistämisideaa siinä, että työttömät tutkisivat nämä jutut poliisin sijasta, säästyisi poliisin resursseja.
27.03.2009 04:59
Käännös: ruotsi » suomi
Miksi te ette kunnioita muita ihmisiä?
Kirjoittanut: Mr.Coolguy 26.3.2009 klo 23.05
oletteko sitä mieltä, että olet niin kaunis ja ainutlaatuinen henkilökohtainen, joten voit aina paloittelevat pankkiautomaateilla.
Miksi hakata ATMer
Miksi hakata Swedish people
Aina sama argumentti
On tyttöjä. ei testosteroni ... On niin hommopojkar
Kuka opit ....
27.03.2009 04:51
Käännös: ruotsi » suomi
Kun oli depatten noin anyway MAFF valvoja kuusi.
Mitkä ovat sinulle, mennä lahjakkaiden kanssa nainen, joka on monien kumppaneiden kanssa hänen henkensä tai voimme sanoa menee lahjakkaiden kanssa hookers?
se on ok kanssasi? Mitä sanot?
27.03.2009 04:43
Ei minun mielestäni oikea harrastaja mitään myyntivoittoa edes tavoittele. Vanhat autot ovat vääriä vehkeitä bisneksen tekemiseen.
No, nuo aloittajan mainitsemat 80-luvun automallit ovat olleet tietysti pääosin aika yleisiä, mutta minusta harvinaiseksi jäänyt (ja esim. jo 70-luvun puolella esitelty, kuten tuo mainitsemani daihatsu) automalli kuuluu kategoriaan, joka on jo harrasteauto, "nuoresta" iästään huolimatta...se on jo harvinaisempi kuin moni paljon vanhempi automalli. Ja kuitenkin vielä aika 70-lukuinen muodoiltaan.
Minä en ole varsinaisesti myynyt vielä yhtäkään autoa, jolla olen ajanut. Huonokuntoisin niistä on mennyt purettuna romuksi, paremmat ovat yhä rekisterissä. Kovin montaa autoa minulla ei siis ole ollutkaan, kun pyrin mahdollisimman pitkään samalla ajamiseen.
Sehän on totta, että auto huononee ulkona. Mutta vielä huonommaksi se menee, jos harvinainen auto on käyttöautona jollain juopolla, jolla ei ole mitään tajua sen harvinaisuudesta....
Sen vuoksi on joskus ostettava pois käyttöketjusta ja kiertopalkinnoksi joutumisesta sellainen auto, jonka itse haluaa säilyvän...hyväkuntoiset autot ovat monasti tuhoutuneet ennätysajassa huonojen omistajien käsissä.
Kun ei ymmärretä, ettei niitä hyviä autoja, jonka "joku" on aina jo valmiiksi katsastanut, ja joka silti ei maksa paljoa, kasva puissa...
Sivumennen sanoen, en ymmärrä niitä, jotka eivät itse ikinä katsasta mitään autoa, aina vain on kysymys: onko ajoaikaa?
Ainahan jonkun se on pitänyt katsastaa, miksi se on joillekin niin vaikeaa? Miksi joillekin pitää aina olla jo valmiiksi katsastettu? Se on vähän niinkuin se, että toisten pitäisi persekin pyyhkiä, kun itse ei osata....
25.03.2009 20:47
Jos on lukumäärältään hyvin vähän suomeen tuotu malli. Näitä on 80-lukuisissakin, jopa japanilaisissa.
Tai tietysti hyväkuntoinen yleisempikin malli kannattaa säilyttää.
Honda Jazzin ohella erittäin harvinaisia 80-luvun japanilaisia on muitakin, veljelläni on tällainen:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Daihatsu_charade_g10.JPG
Tuotiin suomeen aika vähän, ja monella ajettiin aikoinaan vielä ralliakin. Montaa ei ole jäljellä.
Tuulilasin koeajossa 1979 oli vanhempi versio, pyöreävaloinen:
http://www.autowiki.fi/images/1/10/DAIHATSU-CHARADE_E-G10.jpg
Mutta se ei liene säilynyt....varmaankin oli ainoa laatuaan suomessa. Varsinainen tuonti alkoi vasta maahantuojan vaihduttua 1981, keulan jo vaihduttua kanttivaloiseksi.
24.03.2009 19:08
Miehille taas pitäisi saada pillereitä, jotka tekisivät haluttomaksi, kun haluja on, mutta seksiä ei ole saatavilla...
23.03.2009 23:26
Nelosen kiihdytysaluetta, ainakin vanhemmissa autoissa.
23.03.2009 23:24
....
23.03.2009 18:28
Minulla kerran pultit Fiatista. Oma töppäys, oli jäänyt kantamaan. Hankalat vanteet saada paikalleen, vanhan ritmon peltivanteet.
http://www.virtualcar.it/public/media0a/bonfanti_ritmo_.jpg
Mutterit eivät ole koskaan irronneet.
Joskus varmaan näitä erikätisiäkin on, muttei yleensä.
23.03.2009 18:21
Itse olen maantieteellisesti väärästä paikasta, pieneltä paikkakunnalta, kun netissä olevat vapaat naiset ovat kaupungeissa.
Enpä siis tiedä, onko todellisia mahdollisuuksia....
23.03.2009 17:59
Kohdat 3(varauksella, en tiedä, olenko komea? luultavasti en...mutta ujo olen ja on silmälasit.),4(en käytä alkoholia ollenkaan),5,7,8(ei ole ollut ainuttakaan seksikumppania),9,10.
Ne kohdat, jotka eivät päde:
1 on epäselvä, vaaditko sinä mieheltä jotain koulutusta, koska itsellä ei ole mitään
2. ei päde minuun.
6. on vierasta, en harrasta illallisia enkä konserttikäyntejä, se idea siihen pitäisi tulla siis naiselta.
23.03.2009 17:53
Ainakin minä, myös laiha mies, olen juonut koko ikäni punaista maitoa. Pituus 180, painoa nyt 30-vuotiaana 62 kg, eli peräti 6 kg enemmän kuin 18-vuotiaana, jolloin se oli 56 kg...ja punaista maitoa on aina juotu ja "roskaruokaa" syöty. Että näin se "paino niillä nousee"....
Välillä painoin jopa 66 kg, mutta siitä se on taas itsekseen pudonnut 4 kg. Ei siis se syöminen laihan miehen painoa nosta, ei ainakaan nuorena, itse olen todennut, että joskus 35-vuotiaana joillain alkaa paino nousta.
Enkä ole mitenkään liian heikkovoimainen niihin hommiin joita itse teen (lumenluonti, autoremontteja ym.)...
Olen ohutlihaksinen, mutta heikoimmat kohtani ovat silti luustossa: sorminivelet, ranteet, selkä...
Luustoakaan ei saa unohtaa. Itse ihmettelen, miten painonnostajien luusto voi kestää, kun jo minunkin voimillani heikoimmat paikat ovat luustossa eikä lihaksissa. Vai onko se nimenomaan niin, etteivät heikot lihakset tue luustoa, ja siksi luusto on kovilla, kun jotain nostaa?
Minusta se on hassua, jos bodataan vain ulkonäön vuoksi. Ei minua ainakaan kiinnostaisi bodaus vain ulkonäön vuoksi. Vaatii liian täydellistä paneutumista asiaan, ja muitakin harrastuksia on. Lisäksi lisäravinteet maksavat, ei ole köyhän harrastus.
Ja naamahan ei tule kuitenkaan komeammaksi vaikka on lihaksikkaampikin...
Muuten: liian lihaksikas nainen ei ole hyvän näköinen, mieluummin laiha, jos ei liho. Lihaksikas nainen alkaa näyttää mieheltä, esim. rinnat vähitellen katoavat lihasten joukkoon....
Kyllä erittäin laihakin nainen on kaunis, jos hänellä on kauniit kasvot. Ne ratkaisevat. Eivät ne muodot ratkaise.
23.03.2009 05:51
talven jälkeen, jos omin voimin renkaita vaihtelee. Pulttien irrottamiseen tarvitsee pitemmän avaimen kuin kiristämiseen, vaikka itse on kiristänyt.
22.03.2009 22:09
"Älyllisyys" voi olla naisessa ihan seksikästä. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että sellainen nainen ei varmasti halua kouluttamatonta miestä.
22.03.2009 20:09
..ei edes ymmärrä, ettei mies ole aina sellainen, joka on heti panemassa? Minun on oikeastaan vaikea käsittää sukupuoliyhteyden viehätystä. Miksi juuri siitä niin puhutaan? Käteenveto ajaa saman asian.
Se koskettelu ja pussailu olisi paljon oleellisempaa...
22.03.2009 01:46
Painoindeksini on 18,9.
21.03.2009 20:45
Nuo perhejutut ovat oma lukunsa, on sitä itsekin koettu, mitä saa kokea esim. koulussa, jos ei ole "normien" mukaista kaikki, kun kaikki muut ovat tietenkin niin erinomaisista perheistä....
Itse on nähty köyhyys ja perheväkivalta, on koettu myös se, että perheessä on homoseksuaali....ja tämä kaikki pienellä paikkakunnalla. Voi arvata, mitä silloin saa "parempien" perheiden kakaroiden taholta kokea, varsinkin kun itsekin on alusta asti ollut vieläpä aika sulkeutunut....
Eri ongelmat kasautuvat monasti samaan perheeseen, sitten kyseinen perhe onkin "se hullu perhe"...
Joskus voi vain mennä pieleen useampikin asia, mutta raadolliset ihmiset lyövät vain jo muutenkin lyötyä. Näin se menee.
Oma isäni muuten oli lisäksi juuri tuota naista taloudellisesti hyväksikäyttävää tyyppiä, josta mainitsin...miestyyppi, joka omassa rahapulassaan kuppaa tyhjiin sitten sen naisenkin, jolla on rahaa...
19.03.2009 04:11
"se on monelle miehelle tärkeää, että naisella on rahaa"
Ei ainakaan minulle. Pikemminkin ajattelen, että koulutetuille ja rikkaille naisille ei ikinä kelpaa köyhä mies.
Jotkut hunsvotit tietysti pyrkivät hyötymään naisesta taloudellisesti, mutta he ovat vain se yksi renttulaji, johon ei pitäisi ollenkaan sortua.
18.03.2009 19:50
84 / 100