Ihanaa kun tulee taas kevät ja valoisaa pitkän pimeän talven jälkeen. Selvästi alkaa mieli virkistymään, kun ei enää ole niin synkkää ja pimeää.
Etsin eräällä palstalla uusia ystäviä. Olen jonkin aikaa kirjoitellut erään itseäni pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Se vaikuttaa todella mukavalle, mutta ei oo viä tavattu. Ja sen kuvankin oon facebookissa nähnyt. Tosiaan se vastas mun ilmotukseen missä etsin uusia kavereita, mutta tuntuu että oon ehkä kiinnostunut siittä hieman enemmön kuin vain mahdollisena kaverina. Tosin en viä oikestaan tunne sitä jätkää (enkä oo varma onko se vapaa, mutta ei ainakaan mikään viitannut siihen, että se seurustelis). En tiedä miten mun pitäs edetä? Aion jatkaa kirjoittelua ja tavata sen jossain vaiheessa.
Mitä pitäs tehdä?
7
569
Vastaukset
- tehdä:
Pane sitä!!!!! :D
- ......
oo hyvä neuvo. Täällä saa aina aivan typeriä neuvoja.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Sanoit olevasi inssiopiskelija. Miehet etsivät kaikkea muuta kuin älyllistä seuralaista. Näin se on.
- inssiopiskelija(n)
tietää mitä opiskelen. Eikä lopettanut kirjoittelua kun kuuli mitä opiskelen.
"Älyllisyys" voi olla naisessa ihan seksikästä. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että sellainen nainen ei varmasti halua kouluttamatonta miestä.
- ....
M1978 kirjoitti:
"Älyllisyys" voi olla naisessa ihan seksikästä. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että sellainen nainen ei varmasti halua kouluttamatonta miestä.
munkaan mielestä älykkyydessä oo mitään vikaa.
Ja insinöörinainen tienaa sen verran ettei tarvi miehen rahoilla elää. Se luultavastit tienaa sen verran, että on varaa ostaa vaatteet, kengät, korut ja meikit omilla rahoillaan.
- vtun pervo!
Mitä ihmeen kiksejä saat tällaisesta roolin vetämisestä? Olet kuin ne miehet jossain taannoisessa 4D-dokkarissa jossa ne pukeutuivat mekkoon ja saivat kiksejä roolileikistä missä prostituoitu esitti äitiä ja keski-ikäinen mies menkkaränköistä kärsivää teinityttöä.
Et ole todellinen, et ole nainen, koska TAMKin kaltaisessa laitoksessa missä etenkin tekniikan ja kemian puolella on niin paljon kikkelivillejä ettei siellä nuori sinkkunainen kauaa ole sinkku jollei ole sairaalloisen lihava tai tolkuttoman ruma.
Itse tosin muistaakseni olet todennut olevasi viehättävä ja ties mitä... eli olet joku perverssi vanha mies Koivistonkylästä joka esittää pulassa olevaa opiskelijaneitoa ja vetää vastauksia lukiessaan käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429