Mistä löytyy kolmekymppinen

Elämä on ja silleen....

vapaa, lapseton ja ei alko-ongelmainen mies? Ei varmaankaan mistään. (=negatiivinne ajattelu) Kaikki kolmekymppiset tuntuvat olevan varattuja. Jos menee baariin, niin on tosi kivaa, kun joku ukkomies tulee iskemään. Menis sinne oman muijan luokse. Mitä siellä baarissa vokottelee? Sitten on nörttimiehet, jotka eivät ymmärrä naisten päälle. Oma lukunsa ovat sovinistit, kaljasiepot, gigolot ja ikuiset naisten hurmaajat. Nettitreffailu ei ole luontevaa, kun siinä ei saa ihmisestä kunnollista kuvaa. Pitäisikö mennä kirkkoon? Olisi kiva keskustella hengellisistäkin jutuista, vaikka en ole mikään himouskovainen. Tuntuu hieman epätoivoiselta. Ehkä olen vain ihan yksin. Kaveri sanoi, että kyllä se oikea tulee sitten vastaan, kun sitä vähiten odottaa.

16

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa 30

      No esimerkiksi täällä istuu vapaa, lapseton, alkoholia hyvin vähän käyttävä tupakoimaton tavallisen näköinen ja kokoinen kunnollinen mies.

      Mutta kerropa sinä minulle, että mistä niitä vastaavanlaisia naisia sitten löytyy? Siis tavallisia, kunnollisia, herkkiä, mukavia tyttöjä, jotka arvostaisivat arkisia asioita, ulkoilua, luontoa, keskusteluja, maailman ihmeellisyyksien ihmettelyä... Kaikki tapaamani kiinnostavat tapaukset ovat olleet varattuja ja monet jo perheellisiäkin. Baareissa en ole vuosiin käynyt, koska olen liian kiltti sellaiseen touhuun ja rupeaa vain itseä siellä masentamaan.

      • kolmekymppinen nainen

        - nätti, herkkä, taiteellisesti lahjakas, normaalipainoinen, hauska, tykkää ulkoilusta. En ole tosin rikas (se on monelle miehelle tärkeää, että naisella on rahaa). Joskus käyn ravintolassa kuuntelemassa bändiä tai tanssimassa, mutta harvemmin.


      • kolmekymppinen nainen kirjoitti:

        - nätti, herkkä, taiteellisesti lahjakas, normaalipainoinen, hauska, tykkää ulkoilusta. En ole tosin rikas (se on monelle miehelle tärkeää, että naisella on rahaa). Joskus käyn ravintolassa kuuntelemassa bändiä tai tanssimassa, mutta harvemmin.

        "se on monelle miehelle tärkeää, että naisella on rahaa"


        Ei ainakaan minulle. Pikemminkin ajattelen, että koulutetuille ja rikkaille naisille ei ikinä kelpaa köyhä mies.

        Jotkut hunsvotit tietysti pyrkivät hyötymään naisesta taloudellisesti, mutta he ovat vain se yksi renttulaji, johon ei pitäisi ollenkaan sortua.


      • olen huomannut, että
        M1978 kirjoitti:

        "se on monelle miehelle tärkeää, että naisella on rahaa"


        Ei ainakaan minulle. Pikemminkin ajattelen, että koulutetuille ja rikkaille naisille ei ikinä kelpaa köyhä mies.

        Jotkut hunsvotit tietysti pyrkivät hyötymään naisesta taloudellisesti, mutta he ovat vain se yksi renttulaji, johon ei pitäisi ollenkaan sortua.

        jo lapsesta asti (olen maalta) oli hyvin tärkeää, minkä talon tyttö olet ja onko rahaa vai ei. En tiedä. Jotenkin tuo ajattelu on seurannut minua näihin päiviin asti, että aina jos tapaan jonkun mukavan ihmisen, huomaan jonkin ajan kuluttua, etten kelpaa tai joku on minussa taas vikana ja yhdistän sen köyhyyteen. Siis ok, tulen toimeen hyvin omillani, minulla on vakituinen työ ja olen kouluja käynyt, mutta aina olen törmännyt sellaisiin miehiin, että ...No kerrottakoon esim. että isälläni oli alkoholiongelma. Arvaa oliko vaikea luoda mitään järkevää parisuhdetta silloin nuorempana, kun aina ajateltiin, että aijoo, sä olet siitä hullusta perheestä ja sun isä joi ja hakkasi sun äitiä. Vaikka olen pärjännyt hyvin (taistelijaluonne), niin aina minulla on ollut huono itsetunto tuon asian tähden. Eräs mies kerran sanoi, että muuten olisin sun kanssa, mutta olet siitä hullusta perheestä. En mä tiedä. Nämä ovat juttuja, jotka vain vaikuttavat. Enkä varmaan koskaan tapaa miestä, joka minua ymmärtäisi. Tai joo oli sellaisen miehen kanssa 5 vuotta, mutta meillä oli ikäeroa liikaa.


      • vapaa 30
        kolmekymppinen nainen kirjoitti:

        - nätti, herkkä, taiteellisesti lahjakas, normaalipainoinen, hauska, tykkää ulkoilusta. En ole tosin rikas (se on monelle miehelle tärkeää, että naisella on rahaa). Joskus käyn ravintolassa kuuntelemassa bändiä tai tanssimassa, mutta harvemmin.

        Hmm... kerropa, mistä sinunlaisen ihmisen tunnistaa ja miten toivoisit itseäsi lähestyttävän? Voiko jossain metsäpolulla mennä juttelemaan kiinnostalta vaikuttavan ihmisen kanssa? Tai kaupungilla? Vai saako siitä ahdistelusyytteen?

        Tuota raha-asiaa en oikein ymmärrä. Ei sillä olisi minulle mitään merkitystä, miten paljon tai vähän naisella on rahaa.


      • olen huomannut, että kirjoitti:

        jo lapsesta asti (olen maalta) oli hyvin tärkeää, minkä talon tyttö olet ja onko rahaa vai ei. En tiedä. Jotenkin tuo ajattelu on seurannut minua näihin päiviin asti, että aina jos tapaan jonkun mukavan ihmisen, huomaan jonkin ajan kuluttua, etten kelpaa tai joku on minussa taas vikana ja yhdistän sen köyhyyteen. Siis ok, tulen toimeen hyvin omillani, minulla on vakituinen työ ja olen kouluja käynyt, mutta aina olen törmännyt sellaisiin miehiin, että ...No kerrottakoon esim. että isälläni oli alkoholiongelma. Arvaa oliko vaikea luoda mitään järkevää parisuhdetta silloin nuorempana, kun aina ajateltiin, että aijoo, sä olet siitä hullusta perheestä ja sun isä joi ja hakkasi sun äitiä. Vaikka olen pärjännyt hyvin (taistelijaluonne), niin aina minulla on ollut huono itsetunto tuon asian tähden. Eräs mies kerran sanoi, että muuten olisin sun kanssa, mutta olet siitä hullusta perheestä. En mä tiedä. Nämä ovat juttuja, jotka vain vaikuttavat. Enkä varmaan koskaan tapaa miestä, joka minua ymmärtäisi. Tai joo oli sellaisen miehen kanssa 5 vuotta, mutta meillä oli ikäeroa liikaa.

        Nuo perhejutut ovat oma lukunsa, on sitä itsekin koettu, mitä saa kokea esim. koulussa, jos ei ole "normien" mukaista kaikki, kun kaikki muut ovat tietenkin niin erinomaisista perheistä....

        Itse on nähty köyhyys ja perheväkivalta, on koettu myös se, että perheessä on homoseksuaali....ja tämä kaikki pienellä paikkakunnalla. Voi arvata, mitä silloin saa "parempien" perheiden kakaroiden taholta kokea, varsinkin kun itsekin on alusta asti ollut vieläpä aika sulkeutunut....

        Eri ongelmat kasautuvat monasti samaan perheeseen, sitten kyseinen perhe onkin "se hullu perhe"...

        Joskus voi vain mennä pieleen useampikin asia, mutta raadolliset ihmiset lyövät vain jo muutenkin lyötyä. Näin se menee.

        Oma isäni muuten oli lisäksi juuri tuota naista taloudellisesti hyväksikäyttävää tyyppiä, josta mainitsin...miestyyppi, joka omassa rahapulassaan kuppaa tyhjiin sitten sen naisenkin, jolla on rahaa...


    • vapaa, lapseton ja ei alko-ongelmainen mies?

      Minä olen noita kaikkia ainakin. Tosin asuinseudustahan tässä kai on kyse: jos kolmikymppisiä vapaita miehiä "ei ole", silloin täytyy olla kyse Helsingistä....maalta muuttaneet naiset kun ovat tasoittaneet helsingin ja muiden isojen kaupunkien sukupuolijakaumaa, mutta samalla heidän pienistä alkuperäisistä kotipaikoistaan on tullut täysin miesvaltaisia, ja moni niistä miehistä ei voi koskaan saada naista.

      Aika suuri osa yksinäisistä miehistä on maalla, paikkakunnilla, joista ne vähätkin naiset ovat lähteneet kaupunkeihin.

      Maalaismiehen täytyy tulla sitten nettiin "näkymään" kaupunkilaisnaisille, tosin eipä se paljon sekään hyödytä.

      Maalla asuvan sinkkumiehen asema lienee se kaikkein toivottomin parisuhdemarkkinoilla...eli hän on se, jonka ei yleensä kannata edes kuvitella löytävänsä ketään.

      • Helsingistä...

        Täytyisi varmaan muuttaa takaisn maalle. Voisin muuttaakin, jos löytyisi mukava mies.


    • nainen.

      Onhan niitä vapaita varmasti. Joskus vie vaan aikaa että törmää kulman takaa.

    • abcde

      ...miehessä jotain vikaa. Milloin on gigolo, milloin naisista mitään ymmärtämätön nörtti.

      Jos tuollaisella asenteella on liikkeellä, ei ihmekään, että ei miestä löydy.

      Itsekin olisin myös vapaa, lapseton, raitis, mutta taitaisin aloittajan mielestä olla liiaksi nörtti, joten ei kannattane meiliosoitetta pistää.

      • älä ota

        henkilökohtaisesti.


    • asdfiushrfsiorugh

      Olen kolmekymppinen, vapaa, tumma, pitkä, akateeminen, urheileva ja lihaksikas mies.

      Mutta naisten tulkinnanvaraiset ja usein epärealistiset vaatimukset käsittämättömät känkkäränkkä-kohtaukset ilman mitään järkevää syytä saavat minut pysymään jatkossakin sinkkuna =)

      Elämä on niin helppoa!

      • mielialojen

        muutoksia, mutta en haluaisi kuulla enää siitä mitään syyllistämistä. Se on osittain hormonaalista, eikä sille ei voi mitään.


    • Että silleen

      No jos kerran etsit miestä jolla ei ole alkoholin kanssa liian tiivistä
      suhdetta, niin miksi ylipäätään etsit baareista? Jos haluaisit löytää
      vaikkapa aseistakieltäytyjän, niin etsisitkö ensimmäisenä ampumaradalta tai
      asekaupasta? Ihan vaan vinkkinä, että baarissa suurin osa juo viinaa ja
      on kännissä.

      "Nettitreffailu ei ole luontevaa, kun siinä ei saa ihmisestä kunnollista kuvaa."

      No tee kuten moni muukin: Etsit kiinnostavan tuntuisen miehen,
      vaihdat muutaman viestin ja jos tuntuu vielä kiinnostavan, niin
      sitten heti treffeille testaamaan onko sitä kipinää. Ei siellä
      netissä tarvitse viikkokaupalla "tutustua". Sitten livenähän sen
      näkee, että onko mitään toivoa ja kiinnostaako molempia jatkaa tapauilua.

      Kaverit nyt puhuvat ihan mitä sattuu ihan sinua miellyttääkseen.
      He sanovat suunnilleen sen mitä haluat kuulla. Itsekin olen
      ollut jo useamman vuoden sinkkuna, eikä ole ketään "tullut vastaan",
      vaikka kovin vähän olenkin sitä odotellut.

    • ...

      pitää olla lapseton, just tollasten ennkkoluulosten takia tää maailma on niin perseestä. Onko elämämuka ohi jos miehellä on lapsia. TÄH?!

      • Naisen..

        Pitäisi huolia mies jolla on lapsia, jos itselläkään niitä ei ole????

        Ei kiitos!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe