Englantilainen ystäväni joka vieraili ensi kertaa Suomessa, teki huomion että lähes kaikilla suomalaisilla miehillä on iso maha...
Suomalaiset miehet...
15
926
Vastaukset
Painoindeksini on 18,9.
Hän oli myöskin huomannut vuosien varrella suomalaisten miesten kanssa jutellessaan, että suomalaisilla miehillä on erittäin ylimielinen asenne naisia kohtaan.
- miehellä
Hän yritti vain päästä sinun housuihisi haukkumalla suomalaisia miehiä. Jos oli siis mies itse. Epäluotettavaa juttua.
- Syy on naisissa
No ei mikään ihme. Suomalainen nainenhan ei suomalaista miestä arvosta
pätkääkään. Pelkästään haukkuu ja arvostelee. Suunnilleen sylkee päin naamaa.
Miksi miehetkään arvostaisivat ja kohtelisivat hyvin naisia, joilta
ei itsekään saa mitään arvostusta osakseen? Syyttäkää naiset itseänne.
Itsekin olin kuin jossain paratiisissa Irlannissa käydessäni, kun
naiset käyttäytyivät kuin naiset ja antoivat miehen olla mies.
Ei ollut mitään ongelmaa käyttäytyä kuin herrasmies, kun nainen
antoi siihen mahdollisuuden ja arvosti pieniä kohteliaita eleitä.
Suomalaiselta naiselta olisi saanut osakseen vain vihaisen katseen a räksytystä.
jokainen ihminen joka vierailee suomessa huomaa kuinka isot mahat suomalaisilla on.
Olenkin miettinyt miksi japanilaisia turisteja käy suomessa niin paljon, mutta se taitaakin johtua siitä että he haluavat tuntea itsensä niin paljon paremmiksi tälläisten läskien seurassa kun itse ovat sellaisia riisitikkuja.- ehei
Ei mulla ainakaan ole.
- RAHAMIE$$$$$$
KUN ON ISO MAHA. SE MERKKA ET O PALJO RAHA. OSTAPOIS
- erehtyä?
Todennäköisesti hän sotki mamuille raskaana olevat jokinorsut miehiin?
- hommata
lasit sille hemmolle.
- hoikkasporttimies
puhuisi mitään lihavuudesta ja löysästä lihasta.
- Lk.
No onko suomalaisilla miehillä sinun mielestäsi iso maha? Entä ollaanko me sun mielestäsi ylimielisiä? Ehkäpä tämä sun "ystäväsi" sattui vilkuilemaan sen vierailunsa aikana vain noita keksi-ikäisiä miehiä?
- NormiMaha
Eiköhän se ole niin, että britit ovat nykyisin euroopan lihavinta kansaa.. Onko kaverillasi varmasti näkökyky tallella?
- kyllä että britti
kommentoisi suomalaisia noilla sanoilla.
Britit ovat itse euroopan rumin kansa. Naiset näyttävät haahkoilta ja miehet ovat isonenäisiä ja hörökorvaisia. Suomi on maailman toiseksi lihavin kansa heti jenkkien jälkeen. :)
Toisaalta eipä ne erot taida enää kovinkaan suuria olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429