Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vapaa, lapseton ja ei alko-ongelmainen mies?
Minä olen noita kaikkia ainakin. Tosin asuinseudustahan tässä kai on kyse: jos kolmikymppisiä vapaita miehiä "ei ole", silloin täytyy olla kyse Helsingistä....maalta muuttaneet naiset kun ovat tasoittaneet helsingin ja muiden isojen kaupunkien sukupuolijakaumaa, mutta samalla heidän pienistä alkuperäisistä kotipaikoistaan on tullut täysin miesvaltaisia, ja moni niistä miehistä ei voi koskaan saada naista.
Aika suuri osa yksinäisistä miehistä on maalla, paikkakunnilla, joista ne vähätkin naiset ovat lähteneet kaupunkeihin.
Maalaismiehen täytyy tulla sitten nettiin "näkymään" kaupunkilaisnaisille, tosin eipä se paljon sekään hyödytä.
Maalla asuvan sinkkumiehen asema lienee se kaikkein toivottomin parisuhdemarkkinoilla...eli hän on se, jonka ei yleensä kannata edes kuvitella löytävänsä ketään.
17.03.2009 23:43
Ei sitä muuksi voi kukaan väittää. Kilometrimäärä sen jo perustelee, useimmilla autoilla sitä ei ajeta. Ainahan kulutusosat kuluu, ei ennätystenkirjoihin päässeitä kilometrejäkään ole ajettu ilman koneremontteja.
17.03.2009 22:56
Minulla on ollut sellaisia. Reumaattista särkyä.
17.03.2009 04:45
Ei se miehelle ole tavatonta, ettei tässä iässä ole kokemuksia. Miehiähän on näissä ikäluokissa sen verran enemmän kuin naisia, että jotkut jäävät kokonaan sivuun parisuhdejutuista, jopa koko iäkseen.
16.03.2009 04:27
Sensijaan tupakka ja alkoholi pilaavat ihonkin, kuten ne pilaavat ihmisen sisuskalutkin.
15.03.2009 20:14
..että mitenkähän esim. 60-luvun autoja on edelleen yli 40-vuotiaina liikenteessä, jos ne niin "kauheita" olivat?
Monikohan 2009-mallinen uusi auto on 40 vuoden päästä olemassa?
Minusta ne lehtien jutut ovat roskaa. Vaikka tietenkin uusista malleista "elävän" lehden pitää tietysti vanhoja haukkua....
Minun uusin autoni on ollut 1988-mallinen, vanhin 1970. Enkä ole edes 90-lukuiseenkaan näillä näkymin siirtymässä. 2000-lukuista en halua huolia koskaan.
Minä en nykyään edes lue mitään muuta autolehteä kuin mobilistia. Nykyautolehtien sisältö ei kiinnosta.
Auton laatu ei ole mikään aikakausijuttu, vaan jokaisena aikana on ollut sekä hyviä että huonoja.
15.03.2009 18:24
Itse hukkasin kirjautumistunnukseni viime kesänä, enkä muistanut niitä, ylläpito teki uudet tilapäiset tunnukset, joilla pääsin sisään.
Käyttäjätunnuksesi sinun täytyy muistaa, mutta kyllä se varmaan onnistuu.
15.03.2009 17:49
80-luvulla autot vielä tehtiin "kotimaassaan", eikä missä sattuu halpamaissa, kuten nyt. Kyllä se varmaan laatua heikentää, kuten lyhyt malli-ikäkin aiheuttaa lastentauteja.
Koko ajan turhaa "uudistamista" uudistamisen itsensä vuoksi, ja osat kalliita, kun mikään osa ei käy toisesta autosta toiseen, kuten takavuosina esim. samat ajovaloumpiot kävivät joihinkin muihinkin malleihin, nykyään ei, on jokaisessa eri, vaikka näyttää samalta. Järjetöntä puuhaa.
Tekniikkaa ei saisi päästää raakileena markkinoille, mutta nykyään sitä taitaa tapahtua enemmän kuin aiemmin.
15.03.2009 03:44
Ulkonäkö on ainakin minulle tärkeää autossa, ja sitä nykyautoissa EI ole.
Ja tuo jarrupalajuttu varmaankin on aikamoista yleistystä, ne kuluvat eri autoissa eri tavalla, ja eri kuskien ajotavat kuluttavat niitä eri tavoin.
Ainakin minä mieluummin ajan ja korjailen vanhaa autoa jo ihan pelkästään siksi, kun sen ulkonäkö miellyttää minua. Uudet näyttävät kamalalta.
Turhia mallimuutoksia koko ajan. En ymmärrä, miksi autojen pitää muka nyt olla erinäköisiä kuin esim. 10 vuotta sitten? Mitä "nykyisempää" tämä aika on kuin sekään?
En minä ainakaan tätä aikaa minään sen "nykyisempänä" aikana pidä kuin kymmenen vuoden takaistakaan aikaa. Viihde-elektroniikka tietysti on kehittynyt, mutta siinäkin on jo ammuttu yli joissain kohtaa. Turhiakin tuotteita on markkinoilla, esim. hirveästi virtaa kuluttavia televisiomalleja.
Minä ajan 1985 mallisella japanilaisella pikkuautolla, minulla on kännykkänä yhä Nokia 5110, TV on 90-luvulta, ainoastaan tietokone oheislaitteineen ja digikamera ovat 2000-lukuisia vempeleitä minulla.
Ja täytyy tietysti mainita leditaskulamppu, se on hyvä nykyajan keksintö, säästää pattereita, on tehnyt polkupyörän dynamonkin tarpeettomaksi. Ja on pienemmillä pattereillakin kirkkaampi kuin hehkupolttimolla olevat.
"Nykyaika" on hyvin pitkälti harhaa, sillä mielikuvalla vain saadaan ihmiset ostamaan kaikkea krääsää, jota he eivät oikeasti tarvitsisi.
15.03.2009 03:30
Olevan juuri näihin viimeisiin vuosimalleihin sopiva.
http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat?partview=true
olen näitä itsekin nähnyt, en nyt vain ole perillä, miten nuo putket eri vuosimalleissa ovat vaihdelleet...
14.03.2009 21:21
Jos nainen tekee aloitteen, sehän nimenomaan pönkittää miehisyyttä.
Jos nainen tekee aloitteen, sehän kertoo miehelle, että nainen on kiinnostunut. Ainakin minä haluaisin joskus kokea jotain sellaista, mutta tuskin koen.
Jos mies joutuu tekemään aloitteen, siinä on helposti hänellä samalla pessimistinen asenne....
No, tämä on tosin vain koskaan seurustelemattoman 30-vuotiaan miehen näkemys...en tiedä seurustelemisesta.
13.03.2009 22:06
Pysyvästi yhden miehen kanssa pariutuneet naiset ovat poissa markkinoilta, se on ikävää.
"Ylijäämä"-mies ei voi edes olettaa muuta kuin että kerran elämässään kokisi edes lyhyen suhteen. Siitä minäkin haaveilen.
Sitä ei varmaan ole kukaan edes tutkinut, miksi poikia syntyy niinkin paljon kuin 5% enemmän? Ja miksi lukema pysyy vuodesta toiseen samana, vaikka eri ihmiset eri geeneineen lisääntyvät?
Minusta "terve" lukema sukupuolijakauman erossa olisi jotain 1-2 %. 5% on liikaa, se on paljon, kun se muutetaan selviksi numeroiksi ihmismäärässä.
Outo juttu muuten on, että pienillä paikkakunnilla on saattanut olla tyttöenemmistöjä: Minun paikkakunnallani oli kouluaikoina ikäluokassani tyttöenemmistö. Enpä silloin ymmärtänyt, ettei asia ole noin valtakunnallisesti. :(
Kuinkahan moni on erehtynyt sen takia, miten sukupuolisuhde oli omalla paikkakunnalla? Itse luulin pitkään virheellisesti, että tyttöjä olisi enemmän, kun niitä oli enemmän minun paikkakunnallani.
13.03.2009 05:37
Sitäpaitsi, mistäpä sen naisen alkuperäisen värin useinkaan näkee.....
08.03.2009 04:52
Eipä se sen kummallisempi ole kuin jotkut muutkaan...liian "salamyhkäinen" profiili ei vain herätä kiinnostusta ja siinä se.
Oudompia ovat nämä miehille ulkomaalaisten naisten lähettämät tökeröllä "suomenkielellä" tai sitten vain englanniksi kirjoitetut viestit, joiden lähettäjä asuu aina mukamas jossain pienellä paikkakunnalla....eikä profiili sisällä mitään, muuta kuin saman lauseen toistoa joka kohdassa.
Itse en muutenkaan luota ulkomaalaisiin.
08.03.2009 04:41
Eihän Pirkkalakaan kovin kaukana Tampereelta ole....Pirkanmaalla on myös sellaisia kuntia, jotka ovat aika kaukana Tampereelta.
Eri asia, jos ei halua paljastaa, voisi laittaa vain "Pirkanmaa" siihen.
Ehkä hakee huomiota Tampereelta päin?
Ikä tulee sitten väärin, jos laittaa tietoihinsa väärän syntymäajan....väärä kuukausikin riittää.
Olisikohan tuo "ainoneiti" sitten peräisin tästä....
http://fi.wikisource.org/wiki/Aino_neiti
Eli se on vain nimimerkki... Harvapa nimestään puhuu profiilissa.
08.03.2009 04:26
Jos ajatellaan tätäkin, päihteidenkäyttöön liittyvää juttua: Minun sisaruksistani (minä itse mukaanlukien) pojat ovat raittiita, sisko ei ole.
Vanhemmistani taas äiti on raitis, isä ei ollut, eli sukupuolisesti päinvastoin kuin lapsissa.
Eli se aikuismalli saattaa tulla toisesta sukupuolesta. Ainakin tuo mainitsemani päihdejuttu on minun perheessäni hyvin selvästi periytynyt äidiltä pojille, ja isältä tyttärelle.
Periaatteessa jokainen on tietysti itse oma esikuvansa, se on ehkä se paras ratkaisu, silloin ei matki toisia missään typerissä jutuissa.
04.03.2009 22:38
"Jokainen laittakoon profiiliinsa sellaiset vaatimukset, jotka itsekin täyttää"
Eihän sellaista naista löydy, joka on käynyt pelkän peruskoulun....
Itse en kyllä tajua, mitä seksikästä koulutuksessa voi olla? Eikä miehen tarvitse nykyisin elättää naista, joten ei pitäisi olla mikään ongelma naisille se, ettei miehellä ole koulutusta. Mutta ehkä se silti on.
Naisethän pääsevät opintonsa keskimäärin paremmin loppuun kuin miehet, ja eikö se, että mies on alemmin koulutettu, ole TASA-ARVOA?
04.03.2009 04:07
Sitä tositarkoituksella-palvelua.
Enkä ymmärrä, mitä merkitystä sillä onkaan.
04.03.2009 04:01
Eikö halpa kosketinsoitin riittäisi?
04.03.2009 00:56
Hyvällä itsetunnolla tunnutaan tarkoittavan samaa kuin itsevarma.
Mutta jos "itsetunto" on todellisen itsen tuntemista, niin entä jos se todellinen itse ei olekaan varma ja vahva? Itsevarmuus voi siis olla valheellista "vahvuutta", mutta heikko itsetunto realismia.
03.03.2009 03:28
85 / 100