Naisilla KOULUTUS-fetissi!!

En_Usko_Todeksi..

Koko ajan naisilla lukee "koulutus" kohdassa.."maisterin tutkinto" JOOPA JOO!!! ei maistereita kasva joka oksalla!! naisilla deitissä joku ihme fetissi koulutuksen suhteen. koetetaan esittää jotain menestyvää sinkkunaista vaikka ollaan todellisuudessa Siwan kassoja tai baarien tarjoilijoita!! HAH_HAH_HAH!! näyttäkää mulle pliis YKSI_OIKEA_MAISTERI???

45

3541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks mies vaan

..takapuolta kutittaa? Luulenpa että aika totuudenmukaisia ovat nuo koulutustiedot, mitä hyötyä niitä olisi valehdella kun totuus kuitenkin julki tulee? Aika paljon täällä meiläpäin on maistereita myös työttömänä mutta ei se sitä suoritettua tutkintoa heiltä poista kuitenkaan. Mikäs on muuten itselläsi koulutustaso?

Mitä hauskaa muuten näet siinä että joku on siwan kassa tai tarjoilija? Rehellisiä ammatteja siinä missä muutkin ja kyllä niistä sen verran tienaa että itsensä pystyy elättämään, riittää mulle ainakin ihan mainiosti jos muuten on mieleiseni ja luultavasti noissa ammateissa toimivat naiset ovat luonteeltaan yleisesti ottaen mukavampia kuin viimeisen päälle menestyjänä itseään pitävät.

Voipa ellei ettei maisteritytöt sulle näyttäydy eikä paljon muutkaan naiset, tunnut arvottavan ihmisiä sillätavoin että sulla tuskin flaksi käy jos et lopeta valittamista ja muuta tyyliä vähän muita arvostavampaan suuntaan.

• Niin...

Kyllä osa valehtelee koulutuksen.
      Yksikin nainen väitti olevansa maisteri ja olikin kirpputorilla myyjä.
      Enpä usko, että maisteri menisi noihin hommiin:=D.

• osalla

näistä deittailijoista ei ole aikomustakaan tavata ihmisiä joille kirjoittavat - ovat aviossa tai seurustelevat! Kun on hyvät koulutukset: maisterit, lentoemot, markkinointi, sairaanhoitajanaisia niin johan nämä suomiuroot lankaan menevät! Hah! Tulee vastauksia ja viestejä joiden parissa itseänsä viihdyttää yksinäisinä hetkinä. Ei pidä uskoa kaikkea!

• maisteri

tekisin kun sen tutkimuksen olen suorittanut, siis koulutustaso on todellinen, ei vain ole töitä minulle omalla alallani? Enkö saa laittaa koulutustasoani esille etten loukkaisi näitä alemmin koulutettuja herroja?

• olen palstoilla

välillä hoituri ja välillä muuten vaan "naisellisella" alalla, ihan vaan kun saan palautetta paremmin kuin sanomalla että olen varastonhoitaja. Sori kaverit! En kerro millä nimimerkillä!

• tekee kuten minä?
        olen palstoilla kirjoitti:

välillä hoituri ja välillä muuten vaan "naisellisella" alalla, ihan vaan kun saan palautetta paremmin kuin sanomalla että olen varastonhoitaja. Sori kaverit! En kerro millä nimimerkillä!

Minä olen myös hoitoalalla, lahden toiselta puolelta, eikä se kuvakaan taida ihan oma olla! Mutta viestejä saan!!!!!!! Pikkusen pitää huonoa suomea kirjuutella, meinaa välillä unohtua!!!

• FM, jatko-opiskelija, apura...

väitöskirjaa teen - ja apuraha loppui 31.1.2009; nyt sinnittelen pari kuukautta ja kesän vietän mitä ilmeisimmin tarjoilijana.

Mä nääs kun olen Kelankin mielestä yrittäjä, niin mitään yhteiskunnan tukia ei saa, eli elätiksi, toisin kuin sinä AP, ei voi ruveta. :)))))

• Kesärasseli
        FM, jatko-opiskelija, apura... kirjoitti:

väitöskirjaa teen - ja apuraha loppui 31.1.2009; nyt sinnittelen pari kuukautta ja kesän vietän mitä ilmeisimmin tarjoilijana.

Mä nääs kun olen Kelankin mielestä yrittäjä, niin mitään yhteiskunnan tukia ei saa, eli elätiksi, toisin kuin sinä AP, ei voi ruveta. :)))))

sulla menee hyvin.

• sairaanhoitaja -oikeesti.
        osalla kirjoitti:

näistä deittailijoista ei ole aikomustakaan tavata ihmisiä joille kirjoittavat - ovat aviossa tai seurustelevat! Kun on hyvät koulutukset: maisterit, lentoemot, markkinointi, sairaanhoitajanaisia niin johan nämä suomiuroot lankaan menevät! Hah! Tulee vastauksia ja viestejä joiden parissa itseänsä viihdyttää yksinäisinä hetkinä. Ei pidä uskoa kaikkea!

-täh..?! --jollei voi olla maisteri, lentoemäntä, markkinointialalla tai sairaanhoitaja , niin mikä hemmetti sitten kelpaa?? -karjakoksiko pitää ryhtyä..??

• se että

nainen kuvittelee että se tekee miehestä jotenkin fiksun.

Olen varmana elämäni aikana lukenut aivan yhtä paljon kirjoja ja perehtynyt asioihin kuin kuka tahansa yliopistossa opiskellut tai loppututkinnon suorittanut.

Sillä ei tietysti väliä koska yliopistoleidit haluavat "kaltaistaan" seuraa.

• Kolutus

kertoo ihmisestä paljonkaan?Jos nyt joku haluaa uskotella esim.Maisteriuden jonkunlaisena arvona kumppanin haussa niin onnea vaan!

• Hakekoot ihan mitä haluavat

No minusta jokainen voi hakea ihan mitä itse haluaa. Mikä pakkomielle
      sinulla on sitten sellaisiin naisiin, jotka jotain maisteria tms hakevat?
      Et sinä tule koskaan olemaan jokaisen naisen ihannemies, joten
      turha stressata sillä jos joku hakee toisenlaista miestä kuin itse olet.

En minäkään ala väkisin viestittelemään naisille joka haluaa pitkän miehen,
      koska en ole itse pitkä mies. On sillä naisella silti oikeus hakea pitkää
      miestä, vaikka minä en sellainen olisikaan. Turha siitä on hermostua.

Onhan minulla itsellänikin "vaatimuksia" naisten suhteen. Tai oikeastaan itse
      pidän niitä enemmänkin toiveina ja mieltymyksinä kuin vaatimuksina.
      Kuka minä olen vaatimaan vierailta ihmisiltä yhtään mitään?

Jos joku haluaa korkeasti koulutetun miehen, niin minusta hän saa sellaista hakea.
      Ilmeisesti se koulutus on sitten hänelle tärkeä asia. Jos joku tuntee
      kyseisen vaatimuksen typeräksi, niin ehkä te ette sitten edes sopisi yhteen?
      Kyllä siellä netissä muitakin naisia on. Pistä viestiä niille.
      Kyllähän on myös sellaisia naisia, joiden mielestä ainoastaan duunarit
      ovat "oikeita miehiä" ja sellaisia joille on aivans sama mikä miehen
      koulutus on. Ehkä kannattaisi ennemmin keskittyä niihin naisiin kuin
      kiukutella toisten naisten vaatimuksista?

• mielipide.

Minusta se kertoo jo aikas paljon jos pitää alkaa koulutuksellaan brassailemaan, olkoon kyseessä sitten mies tai nainen. Työn ja kumppanin haku on mielestäni ihan kaksi eri asiaa. Jos ollaan sitä elämänkumppania etsimässä niin ei siihen tarvita todistuksia opiskeluista, kuinka moni esim ravintolassa alkaa ensimmäisenä esittelemään koulutustaan. Joskus on sanottu että varallisuudellaan leveily on totaalinen turn-off, tuon koulutuksellaan leveilyn voisi laskea samaan kastiin. Itse arvostan enemmän käytännän taitoja. Välttämättä maisterin tutkinnolla ei kääretortun teko tai housun lahkeiden lyhentäminen onnistu.

jos kerran Siwan kassa, kirpputorimyyjä, tarjoilija, ompelija (housunpultun lyhentäjä) ja leipuri (kääretortun vääntäjä) ovat NÄIN halveksittavia ammatteja?

• mikä siinä on

niin hirvittävää jos laittaa profiilin kysymykseen totuudenmukaisen vastauksen omasta koulutustasostaan? Onko teillä noin suuret kompleksit koulutetuista ihmisistä? Tai paremminkin siitä että teiltä itseltänne puuttuu koulutus? Ei kai siinä muuta kun hakekaa kaltaisianne ja antakaa toisten hakea kaltaisiaan. Siksi kai siinä annetaan niin paljon tietoja kun mahdollista että hakukriteerit sulkevat pois ei-toivutut profiilit. Kyllä mielestäni koulutustasolla ON merkitystä jos syvällistä suhdetta aletaan rakentamaan.

• : D..

Eiköhän se ole lukijan korvien välissä se "koulutuksella brassailu" : D..

--Profiilissa nyt vaan sattuu olemaan kohta koulutuksesta --miksi siihen pitäisi jättää vastaamatta, jos kerran sopiva kohta löytyy..??

Ja tosiasia on, että jos joku on käynyt vaan "pakolliset" koulut rimaa hipoen ja toinen harrastaa opiskelua pitkin elämäänsä, niin maailmat on aika kaukana toisistaan --se, onko jompikumpi "maailma" sitten toistaan parempi tai huonompi onkin aivan eri kysymys.

Mistä mahtaa johtua, että akateemisesti koulutettujen harvemmin kuulee parjaavan sitä, että monet ilmoittavat olevansa koulutamattomia..?

--tai että harvemin kuulee hyvin tienaavilla menevän herne nenään, koska "jotkut" ilmoittavat olevansa pienituloisia?

--työttömäksi ilmoittautuvaa harvemmin myöskään syytetään työttömyydellään "brassaamisesta"..

ihan vain siitä syystä, että AP halveksii minua ja minun tekemisiäni; siinä ei ole mitään pohjaa parisuhteelle. Ihan sama mitä minä ajattelen ammateista ja koulutuksista, kun AP (=miehet) halveksivat akateemisuutta.....

• kiakumiälessä

plops.......plops...plops..plops...plussaa.

• yks mies vaan

..käsityksen sait että kaikki miehet halveksuisivat koulutusta? Siis akateemisuushan on ihan hyvä juttu mutta ei mitenkään välttämätön. Ihmeporukkaa täällä kaikinpuolin kun arvotatte ihmisiä koulupohjien, tienaamisten ja muiden mukaan? onnettomia parisyhteita on kyllä ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa ja koulutuspohjilla mutta niin on onnellisiakin. Sellaisen onnellisen minä ainakin haluan ja uskon että kumppanin luonteella ja sillä miten tulee juttuun kanssani on siinä kuitenkin suurin merkitys.

• normi mies..

Baarissa tuli nainen itse siihen tyrkylle. No minä aloin pienen empimisen jälkeen juttelemaan. Sitten siinä juteltua tuli ilmi, että en ole mitään korkeakouluja käynyt mies, itse opiskeli yliopistossa. Sanoi, että haittaakohan sinua, että nainen on korkeammin koulutettu kuin sinä, mutta itse työskenteli siivoajana. Hehe, kyllä se oli hupaisaa.

Olen itse "itseopiskellut" alalle ja suunnittelen tietokone ohjelmistoja, mutta enpähän siivoa.

• lol lol

Sehän oli opiskelija, ei siivooja. Luuletko opiskelijoitten ehtivän jotain muita hommia tekemään? Noi kun sattuu useimmiten aikaseen aamuun tai myöhään iltaan, niin sopii opiskelijan kalenteriin.

• normi mies..
        lol lol kirjoitti:

Sehän oli opiskelija, ei siivooja. Luuletko opiskelijoitten ehtivän jotain muita hommia tekemään? Noi kun sattuu useimmiten aikaseen aamuun tai myöhään iltaan, niin sopii opiskelijan kalenteriin.

Päteköön sitten kun (jos) valmistuu. Sitä kun ollaan niin ölövinnään heti kun koulun penkille pääsee. Juuri tämä ärsyttää tämän kaltaisissa naisissa, josta aloittajakin mainitsi. Naisterit!

• noh noh
        normi mies.. kirjoitti:

Päteköön sitten kun (jos) valmistuu. Sitä kun ollaan niin ölövinnään heti kun koulun penkille pääsee. Juuri tämä ärsyttää tämän kaltaisissa naisissa, josta aloittajakin mainitsi. Naisterit!

Sinun mielestäsi yliopistoon mennään "pätemään"? Heh. Harmi, että sullakin on noin heikko itseluottamus, koska se vähentää mahiksia saada nainen... Aika monella naisella kuitenkin on se maisterin tutkinto. Pointti ei sinänsä ole se itse koulutus, vaan toivomus siitä että miehen päässä pyöris jotain muutakin kuin formulat tai jotain muuta yhtä turhanpäiväistä. Tai näin ainakin minä ajattelen.

• noh noh kirjoitti:

Sinun mielestäsi yliopistoon mennään "pätemään"? Heh. Harmi, että sullakin on noin heikko itseluottamus, koska se vähentää mahiksia saada nainen... Aika monella naisella kuitenkin on se maisterin tutkinto. Pointti ei sinänsä ole se itse koulutus, vaan toivomus siitä että miehen päässä pyöris jotain muutakin kuin formulat tai jotain muuta yhtä turhanpäiväistä. Tai näin ainakin minä ajattelen.

Koulutus ei ole mikään tae siitä. Täälläkin suurin osa ympärillä pyörivistä on inssi/FM -taustaisia, mutta formuloista, autoista ja lätkästä ne jauhavat silti.

• normi mies..
        noh noh kirjoitti:

Olkoon normaalisti ihminen mikä tahansa, koulutus vaikka astronautiksi. Mutta tarviiko sitä koko ajan hokea, oletko sinä astronautti? Voisitkohan sinä pärjätä minun kanssa koska minä olen astronautti? Minä minä. Olkoon itse kukin onnellinen sitä mitä tekee, tarviiko sitä verrata muihin mitenkään?

• juujuu
        normi mies.. kirjoitti:

Olkoon normaalisti ihminen mikä tahansa, koulutus vaikka astronautiksi. Mutta tarviiko sitä koko ajan hokea, oletko sinä astronautti? Voisitkohan sinä pärjätä minun kanssa koska minä olen astronautti? Minä minä. Olkoon itse kukin onnellinen sitä mitä tekee, tarviiko sitä verrata muihin mitenkään?

Ongelma on kuitenkin selkeästi sulla, kun otat siitä niin kovasti itsees. Jos on iso ero koulutustaustassa (toinen vaikka maisteri ja toinen käyny peruskoulun), niin kyllä siinä kannattaakin jo miettiä, voiko pari tulla toimeen. Ei se ole ihan yhdentekevää, vaikkei pariaan pelkän koulutuksen perusteella kannata valitakaan.

• ja brassailit
        normi mies.. kirjoitti:

Mitähän itse kirjoitit tuossa hetki ylempänä?
        Kirjoitit, että sinä et sentään siivoa.

Niin, miksi sinä arvotat ihmisiä työpaikan tai koulutuksen suhteen? Miten voit pitää itseäsi parempana, kun ihmistä joka tekee työkseen siivoustyötä?

• mitään fetissiä?

Älykkyys on seksikästä, samoin kunnianhimo ja ahkeruus (jota monivuotisissakin opinnoissa monesti vaaditaan). Kirjoista voi oppia yhtä ja toista, mutta yliopistomaailma ja "oppineiden ja seurallisten maailma" muuttaa ihmistä valtavasti. Tämä on sellainen kylmä tosiasia. Jos nainen on tohtori tai maisteri, niin miksi hän ei saisi vaatia omaa tasoaan vastaavaa miestä? :D

Sitä en ymmärrä, jos alemmin koulutetut naiset vaativat mieheltä yliopistotutkintoa, se menee minullakin yli ja minusta näissä tapauksissa on kyse siitä "koulutusfetissistä". Jos nainen sen sijaan on maisteri tai tohtori, niin ei ole olemassa mitään järkevää syytä siihen, miksi naisen pitäisi tyytyä itseänsä huonommín koulutettuun tapaukseen. Totta kai saa vaatia, jos itsekin pystyy täyttämään omat vaatimuksensa. Tohtorin ei tarvitse ottaa nakkikioskin myyjää tai seppää vain sen vuoksi, että joku haukkuu näitä naisia koulutusfetissistä kärsiviksi anonyymina nettipalstalla. Ja onhan monilla miehilläkin tissifetissi. Monissa profiileissa etsitään isotissistä naista, mutta se on ilmeissti täysin sallittua.

Jokainen laittakoon profiiliinsa sellaiset vaatimukset, jotka itsekin täyttää ja älkööt kukaan alkako tästä kitistä.

• valivalivalivali

Tissit kun saa täyttämällän ne nahkataskut silikonilla; (miesten) aivoihin silikonia lisäämällä taas vaadittu asia (älykkyys; maisteri, tohtori) ei yhtään sitten parane.........

• Huonosti koulutettu

yhden asian:Lukeneisuus ei tee ihmisestä älykästä!

Esimerkiksi tunteiden opiskelu on pirun vaikeaa!

• "Jokainen laittakoon profiiliinsa sellaiset vaatimukset, jotka itsekin täyttää"

Eihän sellaista naista löydy, joka on käynyt pelkän peruskoulun....

Itse en kyllä tajua, mitä seksikästä koulutuksessa voi olla? Eikä miehen tarvitse nykyisin elättää naista, joten ei pitäisi olla mikään ongelma naisille se, ettei miehellä ole koulutusta. Mutta ehkä se silti on.

Naisethän pääsevät opintonsa keskimäärin paremmin loppuun kuin miehet, ja eikö se, että mies on alemmin koulutettu, ole TASA-ARVOA?

• tiesi jo tuon
        Huonosti koulutettu kirjoitti:

yhden asian:Lukeneisuus ei tee ihmisestä älykästä!

Esimerkiksi tunteiden opiskelu on pirun vaikeaa!

Älykkyys tarvitaan jo ennen sitä lukeneisuutta.......

• pissipäät

saavat todellakin olla rauhassa.

Siis pissipäät jotka tekevät ihmisestä elitistejä ja kuvittelevat että se kertoo jotain kumppanista.

• että ...
        M1978 kirjoitti:

"Jokainen laittakoon profiiliinsa sellaiset vaatimukset, jotka itsekin täyttää"

Itse en kyllä tajua, mitä seksikästä koulutuksessa voi olla? Eikä miehen tarvitse nykyisin elättää naista, joten ei pitäisi olla mikään ongelma naisille se, ettei miehellä ole koulutusta. Mutta ehkä se silti on.

Naisethän pääsevät opintonsa keskimäärin paremmin loppuun kuin miehet, ja eikö se, että mies on alemmin koulutettu, ole TASA-ARVOA?

"et tajua" :-))

Älykkyys, keskustelutaito, kiinnostus elämään on seksikästä.....

• pahh

"...mutta yliopistomaailma ja "oppineiden ja seurallisten maailma" muuttaa ihmistä valtavasti. Tämä on sellainen kylmä tosiasia. Jos nainen on tohtori tai maisteri, niin miksi hän ei saisi vaatia omaa tasoaan vastaavaa miestä? :D "

Ei yliopistomaailma mitenkään muuta ihmisiä tai ihmisen tasoa. Samanlaisia pissiksiä, ellei pahempiakin, löytyy yliopistosta kuin aikanaan peruskoulusta.

Tosiasia on, että mitä koulutetumpi nainen on, sitä nopeammin mies löytää itselleen tekosyyn lopettaa suhteen. Alkaa pikku hiljaa kaduttaa, että edes aloin opiskelemaan.

• sivistää.
        M1978 kirjoitti:

"Jokainen laittakoon profiiliinsa sellaiset vaatimukset, jotka itsekin täyttää"

Valitan kouluttamattomat ihmiset, mutta kyllä koulutuksella ja ihmisen fiksuudella jonkinlainen yhteys on. Käytöstavat, fiksu tapa käsitellä asioita tulee koulutuksen mukana. Joskin siihen tarvitaan myös kotikasvastusta lapsena. Mutta tämähän taitaakin kulkea käsi kädessä: hyvin kasvatetuista tulee kouluja käyneitä. Kyllä itse ainakin haluan miehen, joka on sivistynyt. Ja uskon, että kouluttautuneilta sitä useammin löytyy. Joskin yksilöitä olemme eikä tämä ole yksiselitteinen totuus. Linja kuitenkin.

• uunoja uunoja uunoja

Jäikö sulla peruskoulu kesken?
      Ja nyt harmittaa ja kadehdittaa, voi raukkaa :D
      Mee hemmo edes iltalukioon.

• sattaraa....

ällöttää liian koulutetut olevinaan ,itseään täynnä olevan äijät.Jotka harrastaakin viittä sataa lajia..eli kuvitelkaa jos lapsia saatas ja ukko menis..pitäskö pian laittaa ero vireille,ei kaikki naisen harteille työt sais jäädä.

Sitä paitsi ei onni tuu mistään maallisesta romusta mitä olevinaan korkeilla palkoilla sais jne. vaan onni tulee jostain muusta.Ja mitä se loppujen lopuksi monesti onkin velkarahaa..netinukot muutama sanonut suoraan.Etsivät kenties rahakasta muijaa.

Mennään ammattiin vielä koulutus ei koskaan ole pahasta sitä en kiellä.Elämä on oppimista koko elämä.Sanoo tääkin ikuinen opskelija.

• aloittajan kanssa

Olette samaa tasoa.

• valehdella pitäisi?

Jo sulla on "ongelma".
      Eli naisten pitäisi valehdella koulutustasonsa, tekeytyä tyhmemmäksi, kieltää osaamisensa. Sitten SINÄ olisit onnellinen?
      Voin vain ihmetellä, miksi edes haikailet itseäsi fiksumpaa seuraa.

Ohessa sinulle vähän faktaa:

Opetusministeriön vuosikertomuksesta
      Yliopistot 2006 (Opetusministeriön julkaisuja 2007: 17) käy ilmi, että vuosina 1990 – 2006 ylempien
      korkeakoulututkintojen määrä on noussut 8000:sta 14000:een (siis yli 60 prosenttia) ja tohtorin
      tutkintojen määrä 500:sta 1400:aan (siis noin 180 prosenttia). Vuosina 1998 – 2006
      tutkimushenkilökunnan määrä nousi 5500:sta 8000:een (siis noin 45 prosenttia).

• kortistosta ne löydät........

ja lisää sinne kohta pukkaa maistereita ainakin.Mikä ihan oikein mitäs nostavat palkkojaan liian suuriksi..kuten muutkin porvarit ja keput.Palkan pitäs mennä niin että se joka työt tekee saa suurimman liksan!Eli ruohonjuuri tason väen palat isommiksi kuin paperinpyörittäjien tai tehkööt työnsä itse jos ei vastaus.Nyt meillä pian vähän töitä jäljellä ja nousukausi kestää meidän eliniän varmaan eli varautukaa pahimpaan vaan.Tämä ja seuraava sukupolvi ovat luusereita jotka ei sijoitu mihinkään työelämään vakituiseti ainakaan.Pätkää määräaikaa niitä piisaa, työnkierrätystä.Noin on jo itsellä 18v kokemus siitä.........Elääkkeelle pitäs päästä!!!jo 58v.

• justjoop
        kortistosta ne löydät........ kirjoitti:

ja lisää sinne kohta pukkaa maistereita ainakin.Mikä ihan oikein mitäs nostavat palkkojaan liian suuriksi..kuten muutkin porvarit ja keput.Palkan pitäs mennä niin että se joka työt tekee saa suurimman liksan!Eli ruohonjuuri tason väen palat isommiksi kuin paperinpyörittäjien tai tehkööt työnsä itse jos ei vastaus.Nyt meillä pian vähän töitä jäljellä ja nousukausi kestää meidän eliniän varmaan eli varautukaa pahimpaan vaan.Tämä ja seuraava sukupolvi ovat luusereita jotka ei sijoitu mihinkään työelämään vakituiseti ainakaan.Pätkää määräaikaa niitä piisaa, työnkierrätystä.Noin on jo itsellä 18v kokemus siitä.........Elääkkeelle pitäs päästä!!!jo 58v.

Kuule kyllä ne duunarit vetää tietyillä aloilla melkosen paljon parempaa liksaa kuin useat maisterit, jotka pyörittää papereita...
        Varsinkin naiset.
        Ja useat ovat siellä kortistossa, kuten tässä tilanteessa moni muukin.

• ylpeä koulutuksestaan

huonosti koulutettujen itkuja. Hoh-hoijaa. Anna älykkäiden ihmisten hakea älykästä seuraa ja etsi sinä niitä amis- ja amk-naisia.

• ..koulutus

Omassa profiilissa pitäisi pystyä, jotenkin rajaamaan se minkälaista miestä hakee. Itse on ole koulutusvaatimusta laittanut, vaikka se on ollut mielessä. Liian monelle miehelle on suuri ongelma naisen kunnianhimo omaa työtään kohtaan, halu jatkuvaan kouluttautumiseen ja hyvä palkkataso. Minulle tärkeintä olisi, että mies olisi tyytyväinen omaan työhönsä ja ylpeä siitä oli se sitten mitä tahansa. Näihin koulutustaustan tuomiin eroihin vain kun on törmännyt tarpeeksi monta kertaa tekee mieli hakea koulutuksen suhteen mahdollisimman tasavertaista kumppania.

• corpusX

Eli sinusta tuli älykäs yliopistossa? Aplodeja sinulle luomakunnan kruunu. Ei ole maailmassa sen itseriittoisempia ihmisiä kuin nämä leijuvat maisterit.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      199
      8000
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      100
      3794
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3674
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2971
    5. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      148
      2587
    6. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2496
    7. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      4
      2318
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      142
      2104
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      68
      1564
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      65
      1429
    Aihe