Tunnistin sattumalta erään tutun treffipuolelta. Nimimerkki 'ainoneiti':n tiedot eivät pidä lainkaan paikkaansa.
Ensinnäkin oikea ikä on 20 eikä 19. Asuu Pirkkalassa eikä Tampereella. Pituus ja paino hatusta heitetty. Kuva on muokattu harvinaisen epäselväksi. Eikä hän mikään aino ole, vaan sini.
Kannattaisi ylläpidon olla tarkkana!
Huijarit kiinni!
10
2524
Vastaukset
Eihän Pirkkalakaan kovin kaukana Tampereelta ole....Pirkanmaalla on myös sellaisia kuntia, jotka ovat aika kaukana Tampereelta.
Eri asia, jos ei halua paljastaa, voisi laittaa vain "Pirkanmaa" siihen.
Ehkä hakee huomiota Tampereelta päin?
Ikä tulee sitten väärin, jos laittaa tietoihinsa väärän syntymäajan....väärä kuukausikin riittää.
Olisikohan tuo "ainoneiti" sitten peräisin tästä....
http://fi.wikisource.org/wiki/Aino_neiti
Eli se on vain nimimerkki... Harvapa nimestään puhuu profiilissa.Eipä se sen kummallisempi ole kuin jotkut muutkaan...liian "salamyhkäinen" profiili ei vain herätä kiinnostusta ja siinä se.
Oudompia ovat nämä miehille ulkomaalaisten naisten lähettämät tökeröllä "suomenkielellä" tai sitten vain englanniksi kirjoitetut viestit, joiden lähettäjä asuu aina mukamas jossain pienellä paikkakunnalla....eikä profiili sisällä mitään, muuta kuin saman lauseen toistoa joka kohdassa.
Itse en muutenkaan luota ulkomaalaisiin.- -.-.-
M1978 kirjoitti:
Eipä se sen kummallisempi ole kuin jotkut muutkaan...liian "salamyhkäinen" profiili ei vain herätä kiinnostusta ja siinä se.
Oudompia ovat nämä miehille ulkomaalaisten naisten lähettämät tökeröllä "suomenkielellä" tai sitten vain englanniksi kirjoitetut viestit, joiden lähettäjä asuu aina mukamas jossain pienellä paikkakunnalla....eikä profiili sisällä mitään, muuta kuin saman lauseen toistoa joka kohdassa.
Itse en muutenkaan luota ulkomaalaisiin.Spämmiä se vaan on, ei edes oikeita ihmisiä.
- nikit päättää itse ihminen....
ei munkaa nikki oo mun etunimi.
Ja pitääkö tonne nettiin laittaa täsmä tietoja itsestä oikeesti??no ei,sehän kielletäänkin.
Tiedän monia jotka omilla nimillään jne.miten ne uskaltaakin?tiedän ainakin yhden tarinan ihmisestä joka joutu rikoksen uhriksi omassa kodissaan kun puh.numero oli jostain saatu.
Kyllä moni rehellinen korjaa kirjottaessaan jollekkin asioita niin on käynyt ainakin mulle.
Nimim.väinämöisen akka... - rosvot kiinni
..ilmoitit asiasta, selvä huijari. Onneksi kaikki muut ovat siellä oikeilla henkilötiedoilla ja nimillä. Törkeää tuo ikävedätys kun etsii 19-jotain miehiä ja itse on jo 20:nen. Kuvassakin oli tosiaan tunnistamista peitelty, ehkä kaltaistesi suoraselkäisten tuttavien vuoksi? Toivottavasti raportoit asiasta ylläpidolle ja kaikille yhteisille tuttaville ettei Siniin voi luottaa?
Sulla olisi kuule ollut loistava tulevaisuus entisessä itä-saksassa, harmi kun meni nurin mutta ainahan voit ryhtyä vaikkapa kerostalokyttääjäksi ja pihapoliisiksi taloyhtiössänne. - selvä tapaus
nähtävästi netissä voi esittää mitä tahansa roolileikkejä ja luoda täysin uuden alter egon itselleen. Tässä ollaan kuitenkin oikeiden ihmisten kanssa tekemisissä. Kaukana jostain SIMS:stä !!
- Entisen tutun
Huomasin tutun profiilin, uudella nimimerkillä. 2 vuotta sitten jutskattiin, kysyin onko hän sama nainen.. Kyllä, tuli vastauksena.. Ikä on yhä sama kuin 2 vuotta sitten.
- vissiinjoo
Ihan uteliaisuudesta oli pakko käydä katsoamassa ainoneitiä...
Oliko pituus ja painokin keksittyä...? Hän ei olekaan 163 cm, vaan 161? Eikö hän olekaan pyöreä vaan hirvittävän laiha? Kuunteleeko hän oikeasti metallimusiikin sijasta iskelmiä?
Hohhoijaa. Jos tarkoituksesi oli torpedoida sinin seuransaantimahdollisuuksia, taisit juuri lisätä niitä.- nauraa....
täällähän viilataan pilkkua pahemman kerran. Varmaan yhtä suuri synti on sanoa jotta ostin tänään iltapäivällä maitopurkin, vaikka olisinkin ostanut sen jo aamusta.
- : D...
nauraa.... kirjoitti:
täällähän viilataan pilkkua pahemman kerran. Varmaan yhtä suuri synti on sanoa jotta ostin tänään iltapäivällä maitopurkin, vaikka olisinkin ostanut sen jo aamusta.
HUIJARI! -näin valvontakamerasta, että se oli KERMAPURKKI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429