Naisen elämä ei ole helppoa naisen itsensä kannalta, eikä myöskään miehen kannalta.
Nuori nainen on usein viehättävä ja energinen, mutta sitäkin typerämåi ja angstisempi. Kun nainen lähestyy kolmeakymppiä, alkaa hänen päässään niin ihanalla tavalla kajastaa järjen valo. Hän kypsyy henkisesti ja useimmiten hänestä tulee suorastaan ylimaallisen viisas ja tasapainoinen olento.
Sitä viisauden ja kypsän kauneuden suurenmoista aikaa kestää 27-28 ikävuoden tienoilta (myönnettävä on, että aika moni nainen on vielä pikkuisen kana alta kolmekymppisenäkin) noin 35 ikävuoteen saakka. Sitten tapahtuu jotain kauheaa. Iho pikkuisen veltostuu ja menettää kimmoisuuttansa. Naisen olemus alkaa väsähtämään aavistuksenomaisella tavalla, rinnat ja takapuoli alkavat riippumaan ja naisen olemukseen tulee maskuliinisia piirteitä. Muutama ryppy sinne tänne, posket lommoille ja kasvojen luusto terävämmin näkyviin ja hupsista... se lumoava viehätysvoima on poissa, kun tuuli olisi sen vienyt!
Mitä lähemmäs nainen etenee neljääkymppiä kohti, sitä enemmän hänen ruumiinsa muoto alkaa rupsahtamaan. Mikä kauhea sana, "rupsahtaa". Tämä meidän suomenkielemme on niin mahtava onomatopoeettisuudessaan. Rupsista vain ja naisen alkaa olemaan riähkien kastia ulkonäöllisesti. Vielä 35 tienoilla nainen voi jonkin verran kompensoida aavistuksenomaista rupsahtamistaan mm. kireilla farkuilla, jotka korostavat kypsän naisen suurenmoista pyllyä. Samoin tiukat paidat, antavat kaula-aukot, voimakkaat hiusvärit ja muu ehostaminen voivat jonkin verran auttaa ulkonäöllisessa kriisissä, mutta vain muutama vuosi rupsahtamisen alkamisen jälkeen kaikki kikkailu meikeillä ja vaatteilla on turhaa. Viehätysvoimaa ei enää ole, eikä päät enää käänny kun nainen saapuu huoneeseen. Sitä myötä katoaa myös naisen itseluottamus ja sisäinen voima.
Sitten naisesta kauhea tuleekin kun hän ei enää saa huomiota naisellisilla avuilla. Hän katoaa keski-ikäisten naisten suureen harmaaseen massaan ja joskus kun sellaisia naisia kohtaa, voi heidän silmistään havaita kaihoisaa, ymmärtävää, huvittunutta ja myötätuntoista pilkettä kun he katsovat nuorten ihmisten soidinmenoja ja muuta puuhastelua. Kyspä nainen tietää kyllä kaikki temput. He ovat vielä tyylikkäitä rouvia, mutta hyväntahtoisia sivustakatsojia. Elämä on ohi. Liekki hiipuu pikku hiljaa ja kuolon kellot alkavat kumista naisen alitajunnassa. Hän miettii elettyä elämää ja pohtii tulevaisuuttaan. Miten moraalisesti hän on elänyt ja mitä on kuoleman jälkeen? Missä hän viettää ikuisuutensa?
Ensin siis oli se raakile. Epätasapainoinen, himokas, ahdistunut, kriittinen ja sosiaalisesti kömpelö tyttönen, joka ei tiennyt mistään mitään. Nuoruuden tunaroinnit jäivät pikkuhiljaa taakse ja seurasi lyhyt ja kiireinen kukoistuksen aika, joka meni sekin perheen kanssa resuamiseen ja miesten (inhottavan pomon ja aviomiehen) miellyttämiseen. Sitten koitti rupsahtamisen aika ja elämän virrasta sivuun joutuminen. Mitä jäi käteen? No ei yhtään mitään, sehän on täysin selvä asia.
Kun nainen ylittää neljänkympin rajapyykin, rippeetkin hänen viehätysvoimastaan alkavat kadota. Ei hänestä rumaa tule kun vasta viisi-kuusikymppisenä, mutta ei hän ole enää mitään verrattuna nuoriin ja hehkeisiin naisiin. Neljänkympin jälkeen käy niin hassusti, että se typerä perusjannu (jonka kanssa naisen on ollut pakko mennä naimisiin, kun ei hyviä miehiä ole tarpeeksi Suomessa) alkaakin katselemaan niitä nuorempia ja kauniimpia naisia. Seksiä ei evioliitossa enää ole kuin harvoin ja naisen mieleen hiipii pelko miehen menettämisestä.
Henkisesti kypsynyt nainen katselee kasvavan katkeruuden ja inhon vallassa miestään, joka ei koskaan kypsy ja joka ei miesten tavoin ymmärrä mitään. Hormonitoiminnan muutokset rassaavat naisen kehoa ja mieltä, tylsä ja typerä työ alkaa väsyttämään ja sitten nainen tajuaakin olevansa masentunut ja elämästään otteen kadottanut harmaa varis. Viha kasvaa naisen sielussa kun hän ei enää saa tahtoaan läpi, eikä tule huomatuksi. Kukaan ei arvosta häntä, puhisee nainen itsekseen ja hänen kasvonsa ovat joka päivä edellistä synkemmät. Ja sitten tapahtuu se kauhea asia, naisesta alkaa tulla ruma! Aaargh! Synkät ajatukset ja synkät tunteet vetävät naisen suupielet alas ja naisen kasvot alkavat muuttua surumielisen näköisiksi sen takia, että naisen vakioilme muokkaa kasvojen lihaksistoa. Syväuurteiset rypyt alkavat olla kiusallisen helposti havaittavissa ja sen takia nainen liikkuukin yhä vähemmän ja vähemmän ihmisten ilmoille. Nauravasta ja tomerasta kolmikymppisestä perheenäidistä on tullut vihainen ja itsesäälinen täti, joka levittää ympäristöönsä häviämisen kirkerää lemua.
Kaikenlaiset kulttuuriharrastukset, joista nainen ei oikeasti tajua mitään, täyttävät naisen elämän ja hän koittaa hemmotella itseään kun ei muuta voi. Naisen viha ja katkeruus muuttuu kyyniseksi vallankäytöksi ja sydämen kovuudeksi. Naista ei armahdettu kun hän rupsahti, joten hänkään ei aio armahtaa. Miehiä nainen erityisesti vihaa ja niitä komeita nuoria miehiä varsinkin, koska he häntä niin julmsti hyväksikäyttivät kun nainen oli nuori ja ihana. Yhtään eivät rakastaneet. Itsesäälin kyynel vierähtää naisen poskelle.
Kun nainen lähestyy kuuttakymppiä hänen voimiensa ehtyminen armahtaa hänet. Kiduttava keski-ikä alkaa jäämään taakse ja seesteinen ja tyytyväinen vanhuus koittaa. Elämä on eletty ja ankeat muistot alkavat haalistumaan mielestä. Naisesta tulee tyyni ja perusiloinen mummeli, joka seuraa mielenkiinnolla nuorempien touhuja ja tukee heitä.
Sitten koittaa naisen elämässä vanhuus ja kaikki kivut ja säryt alkavat olla arkipäivää. Pikkuhiljaa kun lakastuva kukka elämönvoima hiipuu naisesta ja hänen mielensä vaipuu muistojen valtaan.
Mitä siis jää naisen elämästä käteen? Ehkä 10-15 vuotta naisen aikuisiän elämästä on siedettävää aikaa. Lapsuus toki on useimmille naisille kivaa aikaa myös, mutta suurin osa naisen elämästä on ankaraa kammapilua kauheassa patriarkaalisessa maailmassa. Tyhjä arpa se on, ei mitään muuta!
Naisen kurja elämä
24
1634
Vastaukset
- --->
omasta äidistäsikö kirjoitit?
- Fil.yo.
Nuorille naisille:
http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Kuukautiskiertoon_liittyvät_häiriöt_ja_ongelmat
Vaihdevuosi-ikäisille:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_teos=dlk&p_artikkeli=dlk00179
"Rumuuden" korjaamiseen (ei ole tarkoitettu vakavasti otettavaksi):
http://www.siluetti.fi/
http://www.kauneusleikkaus.fi/?gclid=CPSe4eaupJkCFdcWzAodiE8l1Q
Miehethän eivät tietenkään vanhene... - Kuka jäisi ja miksi?
Nooh, sehän oli pitkä kirjoitus ja kuvaus ihmisestä, sillä ethän sinäkään kuvittele, että miehet pysyvät vetreinä ja heillä se iho ei roikkuisi? Itseasiassa on kovinkin lohduttavaa ja hyvä asia, että ihminen vanhenee. No mitä ihmettä?! Niin, itse olen ollut koko aikuisikäni kaunis, suosittu sen takia. Mutta niin kivaa, kun se alkuun olikin, siihen kyllästyy hyvin nopeasti.
Ihmiset eivät näe muuta, miehet kuvittelevat että ylimalkaiset paskapuheet riittää, katsovat kuin saalista ja pitävät itsetunnonkohottajana, ja surkean elämänsä kompansoijana, mutteivät ihmisenä. Olen älykäs, mutta sitä joudun todistelemaan kerta toisensa jälkeen. Olen toimija ja tekijä, en passiivinen eikä elämäni muutenkaan ole ollut mikään köykäinen ruusuilla tanssi, mutta: ensimmäinen mielikuva on tiukka ja minusta se tuntuu olevan se, etten osaa mitään, tee mitään, ja että elämäni on pumpulia, koska... olen kaunis. Niin, enkä saa sanoa näitä asioita ääneen, koska minulla on helppoa, olen itsekäs, jos sanon jne. jne.
No, nyt alan lähestyä maagista 35 viivaa ja olen helpottunut. Mitä enemmän tulee ikää, sitä useimmin otetaan tosissaan, ilman ylimääräistä sodan julistusta. Ei tarvitse miesten enäää hyökätä kimppuun baarin ovelta, vaikka tosin niitä riittää vieläkin jonkun verran, mutta! Kas kummaa. Nyt alkaa niitä keskustelukumppaneita olemaan, niitä jotka ovat oikeasti kiinnostuneita. Koska niitä mielenkiintoisia ihmisiä mä olen odottanut aina, mutta koska minutkin on tuomittu vain ulkonäköni perusteella, en ole heitä niin helposti löytänyt.
Naisten kanssa olen aina tullut huonommin toimeen, vaikka miten yrittäisin, paitsi hyvä itsetuntoisten, vanhempien, jotka eivät siis koe tarvetta tapella joka lahkeesta, ja näinhän se on. (Onhan niitä katkeriakin, mutta niitähän riittää joka ikäluokassa, kuten itsekin olet huomannut) Sekin paranee, nuoret eivät pidä uhkana enää, ja meillä aikuisilla nyt ei niin ole tarvetta kilpailla. Eikä miehet ole enää maailman ihmeellisin asia.
Mutta! Avioliitossa sanoit, ettei miehet muka kypsy! Kyllä miehetkin kypsyy. Ei tietenkään ne, ketkä ei koskaan ole osoittaneet kypsymisen merkkejä, mutta suurin osa. Ihmiset, miehet eivätkä naiset, harvoin osaavat arvostaa toisiaan, ja tajuavat mitä ovat valinneet. Pitkän liiton rakentaminen on vaikeaa. Se että ihmiset kypsyisivät samalla tavalla ja samaan suuntaan, jeps, se onkin jo hyvää tuuria!
Nyt mä voin lohduttaa sua, että esimerkiksi mulla, kivut on olleet aina arkipäivää, nuoresta saakka, enkä mä ole katkera. Kauneus ei ole kaikkien mielestä suurin asia (minulle se ei ole ollut koko elämä, vaikka tuntuu täälläkin, että monelle se on?), mutta onhan se mielenkiintoinen kokemus! Elämästä ei tarvitse nähdä pelkkiä synkkiä puolia, sillä senkun kerran opettelee, siitä ei pääsekään hevillä pois. Ja nuorempia miehiä katsoo sympatiaa silmissään, niinkun kaikkia nuoria: miten vähän silloin tajusikaan! Miten vähän sitä olisikaan arkaillut ja pelännyt, jos olisi tiennyt... Ei se viha nyt mitenkään nuoriin kohdistu :) Älä pelkää!
Elämä ei ole helppoa, eikä sen kuulukaan olla. Koko elämä on luopumista, ja siitä pitäsi oppia, sekä omista luopumisistaan, että muitten. Lopulta joku jää viimeiseksi. Kun kaikki ystävät ja sukulaiset ovat kuolleet, puoliso ja joillain ehtii mennä lapsistakin osa, jopa kaikki ennen itseä. Tai sitten lapsia ei ole ollutkaan. Kyllä, semmoinenkin mahdollisuus on olemassa, vaikka toivoisikin, että kaikki saisivat kuolla nukkuessaan, hyvän elämän jälkeen, niin, että joku pitää kädestä kiinni.
Siihen ei ehkä niinkään voi vaikuttaa miten kuolee, mutta siihen ehkä vähän, onko siinä enää ketään jäljellä. Kuka nyt kenenkin kanssa haluaa olla. Sinäkin vanhenet: kuka sinun viereesi jää ja miksi jäisi?
Elämän virran kuuluukin mennä, miten se menee. ensin on intoa vaan ei taitoa. Sitten on taitoa, into vaan hiipuu. Sitten taitoahan ois ja jäis, muttei enää pysty. Kohta ei enää muistakaan. Ja mitä meistä jää jäljelle? Eipä juuri mitään.
Mutta sekin on hyvä ja lohduttava asia. Mä olen aina ajatellut, että kaikki loppuu aikanaan ja hyvä niin.
--
Sulla on aina näitä provon tyylisiä kirjoituksia, kuulostaa siltä, että olet hieman katkera itse, keskittyisin sinuna miettimään ehkä sitä hetkeksi (?) . Mutta! Siitä täytyy nyt antaa tunnustusta, että kerrankin oli hyvin kirjoitettu teksti, ja kerrankin siihen oli laitettu erinäköisiä pointteja jotka viittaisivat siihen, että sä jopa saattaisit olla jollain tavalla älykäs! (Tietysti jos suurin osa kirjoituksista on samankaltaisia ja viittaa vastakkaiseen suuntaan, ei tässä vielä juhlita) Yleensä nää katkerat itkuvuodatukset täällä on sellaisia idiotismin huippuja, että ihmettelen vaan, kuka niihin jaksaa mitään kommentoida ja lähinnä tekisi mieli käydä lopettamassa ne kärsivät eläimet, mutta tässä kohtaa täytyy antaa kiitosta. Kirjoitus oli melko loogisesti etenevä, selkeästi jaettu, sulla oli perusteita, no, sä jätit ton "miehen kannalta" avoimeksi, se oli oikeastaan turha, kun se sivujuoni ei oikeastaan kantanut... Niin, se ois ilmennyt tuolla ajatuksena muutenkin, ja toisaalta, myös ristiriitaisena "miesten mielyttämiseen" jne. Miten se ois hankalaa, jos naiset on himokkaita, sitten helppoja, suurimman osan elämästään käyttää vaan miehen mielyttämiseen... joten sä ikäänkuin vähän kumoat omaa väitettäsi. Tämmösissä vähän tarkempana.
Muuten yksi näkemys ja sen melko hyvä kuvaus. Vahva kanta ilman törkeyksiä... Plussaa, plussaa. Ja miehet ei muka kehity? ;)
Harmi, ettet säkään keskustele asiallisesti koskaan, vois olla ihan mielenkiintosta.
No, katsotaan oletko sä vain tuleva pettymys, mutta hauskaa päivän jatkoa kuitenkin!- juuri sitä hän on.
Näille katkerille, keski-ikäisille sedille on juuri tyypillistä mollata oman ikäpolvensa naisia, kuten tästäkin kirjoituksesta huomaa.
Rupsahtaessaan he huomaavat nuorten tyttöjen katsovan itseään kuin halpaa makkaraa, syöhän se miestä. Kuitenkaan he eivät voi, eivätkä pysty katkeruuttaan näihin suuntaamaan, vaan tarvitsevat jonkun sijaiskohteen: oman ikäiset naiset. Nuoria naisia heidän pakko mielistellä, koska himot siihen suuntaan ovat niin voimakkaat.
Siitä huolimatta, että nuoret naiset osoittavat avointa halveksuntaa, näitä rupsahtaneita setiä kohtaan, nämä pakonomaisesti pyrkivät heitä miellyttämään. Enää he eivät nuorille kelpaa, ja katkeruuden tästä tosiasiasta he sitten suuntaavat oman ikäisiinsä naisiin. Säälittävää, mutta totta. - Mies* ( toinen tähti)
muukin tykätä nimimerkistäni tai sitten se on "kaksoisveljeni", joka näyttää olevan lahjakkaampi provoilija kuin itse olen, eli meitä on täällä kaksi samalla nimimerkillä kirjoittavaa. En tiedä onko vahingossa sattunut, vai tarkoituksella valittu nimimerkki, mutta täytyy myöntää, että hyvin lahjakasta tekstiä, josta en halua kunniaa tai ryöpytystä osakseni.
Tämä on totuus, vaikka en pysty todistamaan muuten kuin, että olen useiden Mies* nimimerkillä kirjoitusteni takana, mutta tämä aloitus ei ole käsialaani ja ihmettelen itsekin, että miksi sama nimimerkki ja tyylivivahteet, kuin itseni kirjoittamia.
Ps. ehkä ap. voisi selvittää asian paremmin. - onkin:
juuri sitä hän on. kirjoitti:
Näille katkerille, keski-ikäisille sedille on juuri tyypillistä mollata oman ikäpolvensa naisia, kuten tästäkin kirjoituksesta huomaa.
Rupsahtaessaan he huomaavat nuorten tyttöjen katsovan itseään kuin halpaa makkaraa, syöhän se miestä. Kuitenkaan he eivät voi, eivätkä pysty katkeruuttaan näihin suuntaamaan, vaan tarvitsevat jonkun sijaiskohteen: oman ikäiset naiset. Nuoria naisia heidän pakko mielistellä, koska himot siihen suuntaan ovat niin voimakkaat.
Siitä huolimatta, että nuoret naiset osoittavat avointa halveksuntaa, näitä rupsahtaneita setiä kohtaan, nämä pakonomaisesti pyrkivät heitä miellyttämään. Enää he eivät nuorille kelpaa, ja katkeruuden tästä tosiasiasta he sitten suuntaavat oman ikäisiinsä naisiin. Säälittävää, mutta totta.Nämä katkerat sedät odottavat aina vaan kiihottuneita, hymyileviä katseita naisilta kuin naisilta, ja kun ne katseet yhtenä kauniina päivänä loppuvat, niin katkerina nämä sedät suuntavat vihansa oman ikäluokkansa naisiin keksimällä kaikenlaista solvattavaa, lähinnä ulkonäöstä. Hyvin oivallettu psykologinen totuus siis.
Tulee mieleen myös, että on olemassa miehiä, joille naisen pitäisi aina myös hymyillä (äidillisesti). Jos nainen ei välitä hymyillä jokaiselle vastaantulevalle miehelle, niin nainen saa yhä useammin kuulla olevansa ties mitä. Eli monila miehillä on pakonomainen, koko elämän jatkuva tarve saada naiselta huomiota, vähän niinkuin pieni lapsi hakee äidiltä huomiota... Kaikki on siis jollainen tavalla sidoksissa naiselta tulevaan hyävksyntään.
Onneksi meillä naisilla ei ole tällaista suhdetta miehiin.
Voi että joillakin ihmisillä voi olla negatiivinen asenne elämään! :D Kirjoitapa vastaava teksti miehestä, ihan varmasti keksit kun sinussa virtaa noin julmestusti negatiivista energiaa. xD
Voimauttavia pusuja ja haleja, avaa silmäsi ja näe välillä myös elämän kauneus ainaisen synkkyyden ja kurjuuden sijaan.- ...........
Mitä siis jää naisen elämästä käteen? Ehkä 10-15 vuotta naisen aikuisiän elämästä on siedettävää aikaa.
Oletko kenties itse nainen vai mies? Jos olet jälkimmäinen niin kyllä on sulla kuvitelmat! Tai sitten tarkoitat että 10-15 vuotta naisen aikuisiän elämästä on siedettävää MIEHELLE. Täytyy tuottaa sulle pettymys mutta mun elämä on ihanaa ja siedettävää, enkä ole siinä ikähaarukassa jossa se sinun mielestäsi on siedettävää. - vihanen mies
Kovat oli tekstit, kerroitko äsken itsestäsi? Minä olen mies ja useimmin tuntuu että olisi kivempaa olla muija. Koska silloin ei voi kukaan potkasta munille ja voi kulkea kaduilla ilman alkkareita ilman pelkoa että tanko alkaisi sojottaa. Sekä jos tipun kaiteen päälle en joudu pahaan vaaran kives repeämän takia. Naiset saa seuraa helpommin kuin miehet. Ne vain valkkaa ja dumppaa meitä miehiä kun halpoja leluja sivuun jos ei miellytä.Suomessa on nykyään naishallitus ja nais pressa ja naisia joka kaupungissa enemmistö sekä naisten päivä, ja naisten tanssit ja naisten juoksutapahtuma ja naisten risteilyt yms... ja silti naiset valittaa.... vaatekaupassakin naisten vaatteita on 9/10 osaa ja miesten 1/10 osa. Naista ei saa lyödä ja miestä saa, mitä helkkaria? Kyllä mä ainakin lyön jos nainen lyö mua. Eikä pimppi jalkovälissä tee ihmistä kylmemmäksi että saisi hattua pitää sisällä kuinka haluaa ja sanoa kaljulle miehelle että laita lakki pois päästä, tasa-arvoa, kun itsellä on pitkä tukka.
- ja tosi on
Noin se vaan menee.
- nelikymppinen nainen .
Mulla on varmasti sitten päässä jotain vikaa, kun elämä tuntuu muuttuvan koko ajan paremmaksi. On ihan loistavaa, kun kaiken maailman äijät ei enää kuolaa perään ulkonäön takia. Saa tehdä omia juttujaan, omaan tahtiinsa ilman, että kukaan tulee kärkkymään. En ole koskaan nauttinut "naisellisilla avuilla saadusta huomiosta", ja olen iloinen, että sitä ei enää juuri tule.
Olen aloittanut uuden ja kiinnostavan työn, opiskelen siinä ohessa, ja totta, kulttuuriharrastuksia on. Niiden ymmärtämisessä ei ole vaikeuksia, sillä edellisessä työssäni olin juuri samojen asioiden kanssa tekemisissä. Elämä sujuu, pikkuasioista ei ole tarvis kantaa stressiä ja asiat voi ottaa rauhallisesti...
Ei. En ymmärrä, mikä tässä olisi kurjaa. Sensijaan tupakka ja alkoholi pilaavat ihonkin, kuten ne pilaavat ihmisen sisuskalutkin.
- Janey
Kovin on yksipuolinen näkemyksesi. Voi päteä yksittäisissä tapauksissa, mutta todellista liioittelua yleistää kyseinen "sykli" koskemaan jokaista naista. Olet aika pahasti hukassa, jos luulet, että naisten itsetunto on kiinni siitä, saavatko jokaiselta kaksilahkeiselta pitkiä katseita ja ylentöntä huomiota.
Ehkäpä jotkut hyvin nuoret naiset kaipaavat itsetuntonsa buustausta miehiltä saadulta huomiolla. Omalla kohdalla olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tulee (olen tosin itsekin vielä suhteellisen nuori), sitä merkityksettömältä miehiltä saatu huomio tuntuu.
Varsinkin kun elämässä on suhteellisen paljon muutakin sisältöä, ei edes mieti, kääntääkö jokaikisen miehen pään. Kun on itsellä riittävästi henkistä pääomaa, ei kaipaa pinnallista huomiota sisäistä tyhjyyttä täyttämään. - Va-Nil-La
Ihan uteliaisuudesta tiedustelisin, että minnekäs me naiset, jotka ollaan aina oltu rumia, eikä koskaan olla saatu huomiota miehiltä kuulutaan sun luokittelusi mukaan? Luuletko sinä oikeasti että naisen elämä on elämisen arvoista vain silloin, kun joku mies pitää haluttavana? Taidankin sitten mennä samantien tappamaan itseni, jos kerran vieläkin pahempaa on edessä...
Ja mistä hitosta ne lukemattomat rumat, lihavat, kaljamahaiset miehet, joita näkee joka päivä, ovat kotoisin? Kun te suomalaiset miehethän pysytte aina hyvännäköisinä, ette vanhene, liho tai rypisty. Ilmeisesti te myös muututte näkymättömäksi, koska mun katukuva ei vastaa ollenkaan sun katukuvaa? - -JT
Tietenkin kannattaa ottaa huomioon se seikka että esimerkiksi keskenkasvuisen ja/tai hormonien ajaman otuksen näkökulmasta naisessa on vaikea hahmottaa mitään muita ulottuvuuksia kuin ulkonäkö. Aika epätoivoista on elo itse kullakin siellä kiiltokuvamaailmassa.
- n 42
Tällaisenako näet minut, 42- vuotiaan naisen?
- miehiin!
Miehellehän ei ole edes tuota.
Ensin se on täysin hormooniensa (kalun) vallassa ja itkee kun ei saa. Tätä kestää n. 12-13 vuotiaasta tuonne kolmekymppiseen, kolmevitoseen. Sitten kun mies vihdoin keksii miten naisia saisi, eli olisi sitä p... tarjolla, niin tulee alkava keski-ikä, ja kuntokin on rapautunut, ja lakkaa seisomasta. Tämä on vielä kauheamipi kirous miehelle: nyt saisi, nyt osaisi (iskeä) mutta ei seiso!!!!
Mies siis tarttuu viinapulloon. Mies tarttuu aseeseen ja tappaa (itsensä, muita).
Mieluummin olen siis nainen. :) - osanottoni
Sinähän olet se mies, joka täällä taanoin mainosti olevansa perheellinen. Puhut siis vaimostasi. Jos noin huonosti on asiat, niin vilpitön myötätuntoni sinulle. Sinulla on kauhea kohtalo!
Mitä tulee naisiin yleensä, niin naiset kypsyvät miehiä varhemmin tajuamaan sen, että vastakkaisen sukupuolen miellyttäminen ei ole elämän päämäärä.
Miehet sensijaan vonkaavat (epätoivoissaan) seksiä jopa itseään 40 vuotta nuoremmilta naisilta. Tällaisten miesten kaljavatsoja katsellessa tulee mieleen vanha totuus: Mies on ikuinen lapsi. Positiivista sinänsä :) - Toinen Mies
miehiä(?) jotka jaksaa kirjottaa naisista noin pitkiä tekstejä..taidat olla akkamainen mies tai jopa nainen?
- osasto...
varmaan olisi kiitollinen tästä "persoonallisesta ajattelijasta". Tekstien (teesien) pituus viittaa aivan selvästi lahjakkuuteen naistutkimuksen alalla
- tee jotain
Ihan vilpitön neuvo sulle: Tee jotain ongelmillesi, älä ole noin katkera. Et saa koskaan naista tolla asenteella!
Kaikki tietävät - myös miehet - että naisia halveksuvat miehet vihaavat naisia katkerasti. Ehkä syynä on kasvatus, pettymykset, tai jotain muuta.
Naisesta tulee vahva ja itsenäinen usein kasvatuksen myötä. Fiksu isä etenkin kasvattaa vahvoja tyttäriä. "Naiseus" ei siten ole kurja kohtalo, kuten yrität itsellesi vakuuttaa (jotta sulle tulisi parempi olo).
Kurjuus on katkeruutta. Se ei liity sukupuoleen.
(p.s. olet muuten aika sujuvasti unohtanut, miltä vanheneva mies näyttää: miedän naisten mielestä ei usein kovinkaan houkuttelelvalta) - tylyä tekstiä
mutta totta.
- tylsästä yksilöstä
olit kuvauksesi repinyt. Lol.
- Pokka pitää
mutta mikä lieneekään totuus teistä armaista kaksilahkeisista, joita myös miehiksi kutsutaan. Sitä ei kukaan pysty edes kirjalliseen muotoon muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429