ei mitään väliä millaiset hiukset on kunhan on tummat ja kauniisti leikatu, samoin viikset ja sänki. Pituutta reilut 180 senttii, käyttää hinoja vaatteita, ja ostelee ihania tuoksuja. Ei käy kapakoissa, ja tuo mulle lahjoja. Muistaa myös minun kaikkia lapsiani, entistä anoppia ja appea. Muistaa myös että kotini on linnani, ja meillä on selvät sävelet ja flyygeli pitää olla.
Mies joka ei puhu paskaa
8
934
Vastaukset
- Aapeli1970
No tuollaisen miehen kainalosta löytää yleensä toisen miehen!!! ;)) Eihän nyt kukaan tosimies ole tuollainen töppönen. Puhuta ei mistään ja pusuja saa ku oikein nätisti pyytää... Kapakoissa on pakko juosta vieraiden p....jen perässä ja sit natistaan ku oma rakas vaimo vähän enemmän pynttää ravintolaan lähdettäessä! Eihän se käy, et oma emäntä herättäis kiinnostusta muissa miehissä.... Ja, anoppi on aina se PAHIN.....
- särmää mieluummin
...kuulostat pirttihirmulta, joka hakee kiiltokuvamaista Keniä. Mutta kun ne Kenit nimenomaan puhuu p-aa, jos se on sama kuin smooltook
- siis väliä
"ei mitään väliä millaiset hiukset on kunhan on tummat ja kauniisti leikatu"
logiikalla ei ole niin väliä. - Paskaa!!!
Mainitsit jo: ei puhu paskaa!
Mitä nää muut adjektiivit ovat? Vai oletko niin tyhmä, että että et osaa erottaa lauseita ja adjektiiveja toisistaan? - puhu paskaa
Ja on mulla hiukset, tosin ei tummat eikä siististi leikatut, vaan vaaleat ja luonnollisen pitkät. Pituuttakin on monta milliä yli 180 ja käytän vaatteita, mustia ja joskus heiman kuluneita. Nainen on parhaimmillaan saunapuhtaana, joten saippuiaa voisin tuodakkin. Minulla on täysi työ muistaa omien lasteni synttärit, joten tuskin entistä anoppia ja appeasi muistaisin, mutta ehkä ajanmittaan voisin lapsiasi muistaa. Sinulle toisin lahjoja, jos niitä ansaitsisit. Minulle ei olisi ongelma muistaa että kotisi on linnasi jossa on selvät sävelet, eikä minua haittaisi sinun flyygelisikään. Sitten kun sävelesi olisi tarpeeksi selvä, voisit ottaa ne tenavat ja flyygelisi ja muuttaa minun luokseni. Tällä ei tarvitsisi jäpittää niin kovasti, vaan voisimme rentoutua ja keskittyä pelkästään toisiimme.
Ööö, sovinkohan ny varmasti profilointiisi? Eikö halpa kosketinsoitin riittäisi?
- flyygeli pitää olla ?
Ja pitääks vielä osata soittaa sitä ?
Eiköhän kriteerisi täyttävät miehet hae jotain muuta kuin Sinua Sorry vaan. - ...
käytetty flyygeli?
Entä pitääkö olla vireessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429