Mies joka ei puhu paskaa

on mun ihanteeni

ei mitään väliä millaiset hiukset on kunhan on tummat ja kauniisti leikatu, samoin viikset ja sänki. Pituutta reilut 180 senttii, käyttää hinoja vaatteita, ja ostelee ihania tuoksuja. Ei käy kapakoissa, ja tuo mulle lahjoja. Muistaa myös minun kaikkia lapsiani, entistä anoppia ja appea. Muistaa myös että kotini on linnani, ja meillä on selvät sävelet ja flyygeli pitää olla.

8

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aapeli1970

      No tuollaisen miehen kainalosta löytää yleensä toisen miehen!!! ;)) Eihän nyt kukaan tosimies ole tuollainen töppönen. Puhuta ei mistään ja pusuja saa ku oikein nätisti pyytää... Kapakoissa on pakko juosta vieraiden p....jen perässä ja sit natistaan ku oma rakas vaimo vähän enemmän pynttää ravintolaan lähdettäessä! Eihän se käy, et oma emäntä herättäis kiinnostusta muissa miehissä.... Ja, anoppi on aina se PAHIN.....

    • särmää mieluummin

      ...kuulostat pirttihirmulta, joka hakee kiiltokuvamaista Keniä. Mutta kun ne Kenit nimenomaan puhuu p-aa, jos se on sama kuin smooltook

    • siis väliä

      "ei mitään väliä millaiset hiukset on kunhan on tummat ja kauniisti leikatu"

      logiikalla ei ole niin väliä.

    • Paskaa!!!

      Mainitsit jo: ei puhu paskaa!
      Mitä nää muut adjektiivit ovat? Vai oletko niin tyhmä, että että et osaa erottaa lauseita ja adjektiiveja toisistaan?

    • puhu paskaa

      Ja on mulla hiukset, tosin ei tummat eikä siististi leikatut, vaan vaaleat ja luonnollisen pitkät. Pituuttakin on monta milliä yli 180 ja käytän vaatteita, mustia ja joskus heiman kuluneita. Nainen on parhaimmillaan saunapuhtaana, joten saippuiaa voisin tuodakkin. Minulla on täysi työ muistaa omien lasteni synttärit, joten tuskin entistä anoppia ja appeasi muistaisin, mutta ehkä ajanmittaan voisin lapsiasi muistaa. Sinulle toisin lahjoja, jos niitä ansaitsisit. Minulle ei olisi ongelma muistaa että kotisi on linnasi jossa on selvät sävelet, eikä minua haittaisi sinun flyygelisikään. Sitten kun sävelesi olisi tarpeeksi selvä, voisit ottaa ne tenavat ja flyygelisi ja muuttaa minun luokseni. Tällä ei tarvitsisi jäpittää niin kovasti, vaan voisimme rentoutua ja keskittyä pelkästään toisiimme.

      Ööö, sovinkohan ny varmasti profilointiisi?

    • Eikö halpa kosketinsoitin riittäisi?

    • flyygeli pitää olla ?

      Ja pitääks vielä osata soittaa sitä ?
      Eiköhän kriteerisi täyttävät miehet hae jotain muuta kuin Sinua Sorry vaan.

    • ...

      käytetty flyygeli?

      Entä pitääkö olla vireessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe