Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun monasti on useita masentuneita ihmisiä lähekkäin, se saattaa sitten johtaa ketjureaktioon...
Joskus se saattaa ollakin ainoa syy jatkaa, että ajattelee tuota asiaa.
24.01.2009 17:35
Että jokainen noista kolmesta merkistä on tehnyt parhaat tuotteensa jo menneillä vuosikymmenillä....
Elämä on liian lyhyt elämiseen. Tai sitten se vain on.
24.01.2009 17:21
Miksi Suomessa edes pitäisi olla samanikäinen autokanta kuin Saksassa? Ei niitä autoja täällä tehdä.
24.01.2009 16:51
Merkissä pitäisi pysyä.
http://www.ajovalo.net/Historia/suzuki_sj410.htm
Ovat vain kalliita maantiemalleihin verrattuna, ja varmaan aika ikävähkö ajaa maantiellä, ja tiheät välitykset. Mutta maasturina varmaan käyttökelpoisempi kuin nämä raskaammat isommat aikalaisensa...
23.01.2009 07:12
Itse pitää hitsata, jos vain on mahdollista. Korjaamolla teetettynä hitsaus maksaa hirveästi, jotkut korjaajat jopa kieltäytyvät kokonaan tekemästä sitä. Pelkkää työn hintaa. Tarvikkeet ei paljon maksa.
23.01.2009 06:53
"Autoveron poistolla saataisiin maahamme uudistunut autokanta. Tämä lisäisi työllisyyttä ainakin korjaamo- ja huoltopuolella. Uusia autoja ei juurikaan omilla verstailla korjailla jo takuuehtojenkin takia."
Tuo ei ole mikään syy autokannan uudistamiselle. Keinotekoista alan tekohengitystä vain. Ja sitä,että yritetään tehdä omatoiminen korjaaminen mahdottomaksi, joka on jo muutenkin todellisuutta nykyautojen kohdalla. Vanhan auton kun voi korjata ihan itsekin omassa pihassa, ilman mitään "verstasta".
"Valtiolle saattaisi koitua säästöjä myös vähentyneinä onnettomuuksina ja ihmisten loukkaantumisina."
Noin ei tulisi käymään, koska uusilla ajetaan lujempaa. Ja asennevammaiset eivät edelleenkään käytä turvavyötä.
"Ja jos päästöistä ollaan huolissaan voidaan kysyä: Kumpi tuottaa enemmän päästöjä: Nykyinen autokanta vai ilman autoveroa muodustuva uudistunut autokanta."
Paskat se mihinkään vaikuta. Ja päästöt vain lisääntyvät siellä, missä ne autot tehdään. Peiton jatkamista toisesta päästä otetulla palalla.
12.01.2009 20:06
Jo parikymmentä vuotta sitten....nykyäänhän osataan esim. tehdä ajovalopolttimon vaihto mahdottomaksi...on siinä insinööreiltä varmaan siinäkin tupakkia kulunut.
12.01.2009 19:46
1. Masennuksen vuoksi.
2. Sitalopraami, 1 tabletti päivässä. Ennen sitä kokeilin efexoria, ei sopinut.
3. Vaihtelevasti jo jonkun vuoden, nyt olen lopettanut.
3. Sitalopraamissa päänsärky, pahoinvointi, hermostuneisuus.
Efexor aiheutti melko voimakasta mahakipua, joten sen varsinaista vaikutusta ei ehtinyt saada selville..
4.periaatteessa aika heti.
5. En tiedä, ovatko kovinkaan hyödyllisiä. Nyt kokeilen magnesiumia, kun voimakkaan päänsäryn vuoksi en enää voi sitalopraamia käyttää.
6. olen toistaiseksi lopettanut. Kokeilen nyt magnesiumia, jota eräs toinen sitalopraamiin pettynyt neuvoi minua kokeilemaan.
12.01.2009 19:32
Tässä yhteiskunnassa on paljon vakavasti häiriintyneitä yksilöitä, jotka ovat silti muka "terveitä"....
Lääkäri voi todella käsittää jotkut asiat täysin väärin. Oma kokemukseni on kutsuntatodistusta varten laaditusta lääkärinlausunnosta, jonka sisällön itse näin vasta lähes 10 vuotta myöhemmin, silloinkin vain osittain, silti huomasin, että siinä oli puppua.
Virhe oli merkityksettömässä asiassa lausunnon kannalta (harrastukseeni liittyvä asia oli käsitetty väärin) mutta kuitenkin.
12.01.2009 19:17
Lakkapinta on hyvässä kunnossa vielä 20 vuotta vanhassa autossa. Lakka ei menetä kiiltoaan ikinä. Irti se jostain kohtaa lähtee, ja ruoste tietenkin iskee, mutta kiiltoaan lakka ei menetä ikinä.
12.01.2009 09:34
Viestin sisältö yhdistelty twistin viesteistä....
Tuskinpa on edes naisen kirjoittama viesti.
12.01.2009 09:25
Miten psycho liittyy homouteen?
12.01.2009 09:21
Niiden perhe-ihmisten ajatukset on joka tapauksessa niin kaukana omasta ajatusmaailmasta, että ei kateuttakaan oikeastaan tunne, oikeastaan pikemminkin pitää itseään ajattelevana yksilönä.
Faktojahan voi ottaa esim. siitä, että yksinäiset ihmiset kai esim. kierrättävät kotitalousjätteitä henkeä kohden enemmän kuin perheelliset. En nyt löydä tälle tueksi mitään todistetta, mutta niin olen kuullut. Esimerkiksi "vaippavuoria" monet perheelliset "eivät jaksa ajatella", vaikka sitä vain pitäisi kyllä jaksaa, kun niitä kerran on tekemässä....
On siis mielenkiintoista, että ne, joilla ei ole lapsia, ajattelevat tavallaan maailman tulevaisuutta enemmän kuin perheelliset, jotka pakkaavat olemaan omaan napaansa tuijottajia.
Tietynlainen omaan napaan tuijottaminenhan näkyy jo siinä, että lapsia yleensäkin tehdään; omien geenien jatkamista pidetään arvokkaana, vaikka onko se oikeasti arvokasta?
12.01.2009 08:50
Joku mies suuttuu, jos nainen itkee hänen nähtensä? Sehän kertoo naisen tunteellisuudesta.
Itse olen surullinen siitä, että monet naisetkin ovat sisimmältään aika kovia ihmisiä, vaikka ulkokuori olisikin herttainen. Se tekee hyvin surulliseksi, kun itse olen tunteellinen.
12.01.2009 08:38
Tuossa ensimmäisessä viestissä mainitun pariskunnan pöyhkeilevä autovalintakin jo kertoo pinnallisuudesta.
Monasti tuollaiset pariskunnat saattavat aika ykskaks päätyä eroon. Kaikki ei siis päällepäin näy.
12.01.2009 08:33
Aurattuja, KUNNOLLA. Silloin voisi ajaa henkilöautollakin sitä kahdeksaakymppiä, jota ilmeisesti aina "pitää" ajaa, vaikka laissa puhutaankin "suurimmasta sallitusta", eikä "pakko-nopeudesta"....
11.01.2009 22:03
....
11.01.2009 07:51
Se olisi järkevää, jas minä olen koko ajan ajatellut niin.
Mutta länsimainen kerskakulutusmentaliteetti tahtoo pysyä vallalla niin kauan, kunnes öljy loppuu.
11.01.2009 05:57
Jaksa uskoa, että 2009-mallisista autoista tulee ikinä keräilyharvinaisuuksia.
11.01.2009 05:54
On vieläpä juuri se väri, joka vaatii päivälläkin ajovalot sytytetyiksi, jotta auto ylipäänsä näkyisi vähän heikkonäköisemmälle.
Ei sitä ymmärrä, miksi tusinatavarasta halutaan maksaa hirveitä.
11.01.2009 04:37
89 / 100