Autoissa suosin laadukkaita saksalaisia merkkejä, Mercedes, BMW ja Audi. Nuo kaikki minulla on, 2000-luvun malleja jokainen. Koko elämäntapani perustuu sille että elämä on liian lyhyt käyttääkseni huonoja tai edes keskinkertaisia tuotteita, tämä pätee kaikkeen. Juokoot muut jaloviinaa, minä juon hyvää ja laadukasta konjakkia!
Vain paras kelpaa!
8
474
Vastaukset
- ajatuksen
Tulevaisuuden standardeilla mitattuina nuo sinun nykyiset autosi ovat ihan surkeita ja jokaikisellä hepulla on paljon parempi pirssi ja tuollaisille autoille mitä sinulla nyt on naureskellaan :) Sama pätee moneen muuhunkin asiaan.
- sitten...
...oikein 2000-luvun malleja! Onnittelut, samaan ei moni pysty.
- ei paremmasta
tiedä, on keskinkertainen hyvää ja hyvä erinomaista. Näin myös tässä sinun tapauksessa.
Että jokainen noista kolmesta merkistä on tehnyt parhaat tuotteensa jo menneillä vuosikymmenillä....
Elämä on liian lyhyt elämiseen. Tai sitten se vain on.- Retkuilija
-67 Mersu coupe,BMW 2002 turbo ja -83 Quattro ALKUPERÄISINÄ voit pullistella,muuten olet säälittävä pelle.
- onnekas
Omistan (melkein) Toyota Avensiksen, kuuntelen Radio Novaa, tykkään kovasti lätkästä ja vietän vapaa-aikaani usein työkavereiden seurassa, minulla on lippalakki.
- bzzt
gran tourismo vai mikä?
- Totta on.
Sen voi helposti havaita lukemalla yhtä aikaa laatu- ja myyntitilastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477