Älä osta konkkamerkkejä.

Arvo kohta nolla.

Näissä menee rahat hukkaan: Volvo, Saab, Opel, Chevrolet, Chrysler....

18

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä

      Niiden arvothan tulevat vain nousemaan. Mietippä uusiksi miltä tuntuisi omistaa Se Historiallinen Vuosikerta näisä keräilyharvinaisuuksista.

      • Jaksa uskoa, että 2009-mallisista autoista tulee ikinä keräilyharvinaisuuksia.


    • konkkamerkki..

      Ne ei ole varmaan 10 vuoteen panostanu mainostamiseen kovinkaan paljoa ja nyt autokaupassa tule synkät ajat vielä.

    • Haluttuja jo nyt

      Varsinkin vanhemmat entiset konkkamerkit ovat todella arvokkaita. Miksi ihmeessä niiden arvo laskisi?

      Valitettavasti noista mainitsemistasi merkeistä yksikään ei ole menossa konkursiiin, vaikka osalla onkin vaikeuksia ja osa on kaupan.

      • saatavuus

        huononee draamaattisesti. Ilmeisesti n. 10 vuoden ajan tulee osia toimittaa, eli 1999-mallit ja vanhemmat alkaa olla kriittisillä rajoilla. Ei toki nyt vielä.

        Nyky-liukuhihnaAutojen arvo ei nouse koskaan. On niitä sen verran maailmalla. Tekniset ongelmat näet tulee olemaan niin suuret. T-hoppa oli niin yksinkertainen, että kyläseppä osaa tehdä puuttuvat osat.


    • mainostaa

      Kuolevan korinalta tuntuu volvon posketon mainostaminen nyt.

    • konkaris

      Noihin merkkeihin en koske meni konkkaan tai ei.

    • vuonna 2012

      Maailmassa on jäljellä kuusi henkilöautoja valmistavaa konsernia vuonna 2012

      - Porsche: Porche, Audi, Volkswagen, SEAT, Skoda, Lambo, Bentley
      - Fransut/Italiaanot: Peugeot, Dacia, Ferrari
      - Eurooppalainen konkurssipesä: Ford, Opel
      - Korealaiset: Kia, Daewoo ja yhtiöön sulautetut automerkit
      - Yhdysvaltain konkurssipesä: mahdotonta sanoa, kun analyytikotkaan eivät tiedä mutta Chrysleriä ei ole mukana
      - Toyota

      Venäjän ja Kiinan autoteollisuutta ei käsitellä tässä yhteydessä koska autoritäärisessä valtiossa talouspolitiikka on maan jodon otteessa ja kapitalismia hyödynnetään siihen rajaan asti kun se valtionjohtoa miellyttää ja järjestelmää ylläpidetään vaikka kansa pierisi verta ja purisi ikenensä halki

      • veikkaus

        Aika hyvä veikkaus...saapa tosiaan nähdä miten käy.

        Mielenkiintoista myös nähdä Toyotan lisäksi miten käy muiden japsimerkkien (mm. Nissan, Suzuki); miten lienee sulautuvat - jos sulautuvat.


      • Dacioita :
        veikkaus kirjoitti:

        Aika hyvä veikkaus...saapa tosiaan nähdä miten käy.

        Mielenkiintoista myös nähdä Toyotan lisäksi miten käy muiden japsimerkkien (mm. Nissan, Suzuki); miten lienee sulautuvat - jos sulautuvat.

        saadaan *lopultakin* Suomeen??

        Renautti wätystelee tahallaan


    • Ekonomisti

      Ajattelin sijoittaa rahaa johonkin automerkkiin. Missä olisi mielestäsi paras arvonnousu...

      • sfdfsdfdsfdsfsd

        Melkeimpä mikä tahansa 50-70 luvun urheiluauto. Arvonnousu on taattu!

        Myös mini cooper on hyvä sijoitus ja volkswagen kupla.

        Samoin viimeisimmät roverit jos jostain sellaisen saat edullisesti.

        Uusista autoista varmasti SLR mclaren mercedeksen limited edition auto tai hieman käytetyistä Ferrari Enzo.

        Ei muuta kuin kaupoille!


    • sontaa..........

      Katsotaan ensin mikä merkki menee konkkaan.........

      Turha yrittää olla liian fiksu.

    • Insignian!

      Itse tilasin viime torstaina uuden Opel Insignia 2,0 CDTI Cosmo 4-ov, olenko nyt jatkossa siis kusessa?

      • kanssa olet

        satavarmasti AINA kusessa!


      • myöten!!

        Tekninen laatu perinteisen surkeaa Ooppel-laatua ja jälleenmyyntiarvo on nolla, kun Ooppeli tekee konkurssin.


      • Opel laadusta
        myöten!! kirjoitti:

        Tekninen laatu perinteisen surkeaa Ooppel-laatua ja jälleenmyyntiarvo on nolla, kun Ooppeli tekee konkurssin.

        Opel on kuitenkin paras eurooppalainen.

        http://www.digipaper.fi/magneetti_vantaa/21997/

        Nimim. Ei enää Volkkaria


      • bnm,.
        Opel laadusta kirjoitti:

        Opel on kuitenkin paras eurooppalainen.

        http://www.digipaper.fi/magneetti_vantaa/21997/

        Nimim. Ei enää Volkkaria

        Hihi, kaikkea sitä ihminen näemmä uskookin.
        Kai ne sakumaanitkin osaavat markkinoiden kikat, jos jollain omalla merkillä menee hoonosti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe