otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Pikkuenkeli ~
~~ ♥ ~~ Sä lauloit Ei koskaan enää maailmaan Ei koskaan enää maailmaan Sä lauloit mulle Hei, et koskaan sä niin Hei8261Ihmisen ruumis maatuu ja katoaa !
Room 8:22 Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa. 8:23 Eikä vain luomakunta, vaan my65261,., ¤ Siivin hennoin ¤ ,.,
♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤♥ ,., SIIVIN HENNOIN ,., Ajatuksen siivin - Mä sua - Siivin hennoin - Sä tiedät - Muistatko eil5258~ Joulu ~
~~ ♥ Katu täyttyy ihmisistä kukaan ei kysy kuka olet ? ostat onneasi ystävyytesi punnitaan olet hetkessä nyt Jossain o3258~ Jeesus ja Sinä ~
~♥♥~ Kun luen raamattua näen siinä sisään kätketyn punaisen langan Kristuksen Kun luen runoja näen siinäkin sisään7258Mitä tarkoittaa SDA kirkko ?!
Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! Linkki tekstiin tästä ! http://9258" PYHÄKÖN PUHDISTUSTA "
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit34258...Noste...
*** Ollapa jollekin, jotakin niin kohta jo pilvien lomitse aurinko nauraisi keltaisia kyyneleitään mutta sun täytyy opet6258... Kivet...
~~~ Olen tuntematon, tunnettu Olen koskettanut, monia Minulla on keltainen auto ~~~0257# Salassa ovi #
######################### ... SALASSA OVI ... Kuin ilman nähdä voisin Tuoksut löytää Värit tuulen maalata Kutsun2257~ Delirium ~
~ Yön takaa loistaa kuu Katujen valoista yksinäisten ikkunoista Intohimoihin sekoittuu Todentuu taruja.. impulsseja6257~ Fever ~
~~~ ¤ Kiitää ilta kuin elämä rataansa kuin luotijuna Ei pysähdy paraskaan ei etsi sydäntään Elämän kynnyskö liian ko8257~ Puolivoltti ~
~ :O ~ Heittäytyä hölmöksi olematta naurettava siinäpä haastetta yhdelle elämälle Nauraa itselle ja iloita siitä sillä5257- KYLMÄ VESI -
^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - KYLMÄ VESI - Kävelin kanssasi Kauniisti kuljin Sinä nojasit minuun Tulimme rantaan - Kylmä ve2255~ Ihminen ~
♥ Ihminen toiselle on ihminen toiselle Tutustua toiseen tehdä matkaa Ja ottaa vain menolippu ♥ http://www.youtube.4255Miten vietät Juutalaista sapattia?
Juutalaisilla oli Jeesuksen aikaan rabbien säädöksiä, joissa oli luettelo 39 työstä mitä ei saa sapattina tehdä. Niihin20255Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !
Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta9254¤ Rytmihäiriö ¤
~~~~~~ ♥ ~ ♥ ~~~~~~ Yön sykkeitten joukossa, jossain leijut syliini kuin höyhen liitelet yli parketin Tunnen sivelevät8254~ MutJos ~
~~ ♥ Kuinka Rakastaa Rakkaus Ei pakosta Rakasta Rakkaus Ei pala halusta kahlittu sydän Ei... Minä en rakasta Jossia10254~ Sano Se, Rakastan ! ~
~~~~~~♥♥~~~~~~ Liekein ~ lepattavin siivin liehuvin ~ laineilla lanteiden lähestyvin Sinun katseessasi sininen ~ a8253