otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
,., Kotiinpäin ,.,
♥ ((((((( ♥♥ ))))))) ♥ ,., KOTIINPÄIN ,., Tien niittyjen kivikkojen - Näen kulkevan - Kotiinpäin - Leskenlehdetkin4237# Muratti #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan2237~ Kohtalo ~
~~ ♥♥ Se olisi voinut sattua kenelle tahansa mutta se sattui juuri minun kohdalleni Se oli törmäys ja kohtalo se istu6237~ Joulutarina ~
♥ Kuuletteko ? Hän itkee... " Mitä itket poikani ? ", kysyy Isä " Isä, minä rakastin heitä todella. Minä halusin heidä8236¤ Kuvakulmia ¤
¤-¤-♥♥-¤-¤ Katseet kuvakulmista kulman takaa edestä, sivulta Seison edessäsi katso näetkö lävitseni Kierrytkö takaa e7235Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5
Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista40235" PYHÄKÖN PUHDISTUSTA "
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit34234# Haavemaa #
♥####♥####♥####♥####♥ ... HAAVEMAA ... Ikuiset salvat Lukot ja kahleet Muistoissa katkeruus - Haavemaa - Luostarin2233~ Hippu ~
~~((♥))~~ Se lähti jo lapsesta kaikki turha lapasesta me eksyttiin yöhön harhaan maailman Me kaikki, Sinä ja Minä unoh7233# Paperitähdet #
♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ # PAPERITÄHDET # Oi sinä Auervaara Sinä Valentino Kuinka sinä voit Kuinka sinä kykenet Minä ole0232¤ Rytmihäiriö ¤
~~~~~~ ♥ ~ ♥ ~~~~~~ Yön sykkeitten joukossa, jossain leijut syliini kuin höyhen liitelet yli parketin Tunnen sivelevät8232~ Kuka Hän On ~
Ps/22:7,8/69:19-22/118:22/22:7,8/89:51,52/129:3/69:8,20/22:1,214,17/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~4231~ Zombie ~
#~#~# Tää zombien maa turtana vain vaeltaa Uhkuen hiljaa ei osaa naurahtaa Tää on zombien maa kukaan ei tiedä mikä si1231Ihminen...
. Näetkö kaikki silmiesi tasolta ei erotusta päämääränä sama riisuttu . Näetkö kaikki silmiesi tasolta ihminen ihmisten1231~ Lukittu ~
~~ (♥`) ~~ Tunsin kerran naisen hän ei osannut enää itkeä Ei itkeä... Voi kuinka surullista ja minä itkin sitä Vaikk8230~ Iisebel ~
~~ ♥ Mikä on se syli ~ Kasvot silmissä nauraa ja ajattelee vaan pahaa Mikä on se syli ~ Kääntää kylkeä ja huutaa.. R5230# Loppusuora #
####################### ... LOPPUSUORA ... Istuin jälleen lähiöbaarissa krapuloissani. Kaikista suurimmista hölmöi0229~ Kaivonrengas ~
~~ ♥ Talvi seuraa kesää kesä seuraa talvea äsken oli syksy ja taas on tulossa kevät Sisälläni poika muistaa menneet ke7228~ MutJos ~
~~ ♥ Kuinka Rakastaa Rakkaus Ei pakosta Rakasta Rakkaus Ei pala halusta kahlittu sydän Ei... Minä en rakasta Jossia10228Minin Herrani ja Minun Jumalani !
Miten Jehovan todistajat selittävän tämän... ? ! Joh 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun J61228