Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Pikkuenkeli ~

~~ ♥ ~~ Sä lauloit Ei koskaan enää maailmaan Ei koskaan enää maailmaan Sä lauloit mulle Hei, et koskaan sä niin Hei
    Rakkausrunot
    8
    261
  2. Ihmisen ruumis maatuu ja katoaa !

Room 8:22 Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa. 8:23 Eikä vain luomakunta, vaan my
    Adventismi
    65
    261
  3. ,., ¤ Siivin hennoin ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤♥ ,., SIIVIN HENNOIN ,., Ajatuksen siivin - Mä sua - Siivin hennoin - Sä tiedät - Muistatko eil
    Rakkausrunot
    5
    258
  4. ~ Joulu ~

~~ ♥ Katu täyttyy ihmisistä kukaan ei kysy kuka olet ? ostat onneasi ystävyytesi punnitaan olet hetkessä nyt Jossain o
    Rakkausrunot
    3
    258
  5. ~ Jeesus ja Sinä ~

~♥♥~ Kun luen raamattua näen siinä sisään kätketyn punaisen langan Kristuksen Kun luen runoja näen siinäkin sisään
    Runot
    7
    258
  6. Mitä tarkoittaa SDA kirkko ?!

Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! Linkki tekstiin tästä ! http://
    Jeesus
    9
    258
  7. " PYHÄKÖN PUHDISTUSTA "

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Adventismi
    34
    258
  8. ...Noste...

*** Ollapa jollekin, jotakin niin kohta jo pilvien lomitse aurinko nauraisi keltaisia kyyneleitään mutta sun täytyy opet
    Rakkausrunot
    6
    258
  9. ... Kivet...

~~~ Olen tuntematon, tunnettu Olen koskettanut, monia Minulla on keltainen auto ~~~
    Runot
    0
    257
  10. # Salassa ovi #

######################### ... SALASSA OVI ... Kuin ilman nähdä voisin Tuoksut löytää Värit tuulen maalata Kutsun
    Runot
    2
    257
  11. ~ Delirium ~

~ Yön takaa loistaa kuu Katujen valoista yksinäisten ikkunoista Intohimoihin sekoittuu Todentuu taruja.. impulsseja
    Rakkausrunot
    6
    257
  12. ~ Fever ~

~~~ ¤ Kiitää ilta kuin elämä rataansa kuin luotijuna Ei pysähdy paraskaan ei etsi sydäntään Elämän kynnyskö liian ko
    Rakkausrunot
    8
    257
  13. ~ Puolivoltti ~

~ :O ~ Heittäytyä hölmöksi olematta naurettava siinäpä haastetta yhdelle elämälle Nauraa itselle ja iloita siitä sillä
    Rakkausrunot
    5
    257
  14. - KYLMÄ VESI -

^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - KYLMÄ VESI - Kävelin kanssasi Kauniisti kuljin Sinä nojasit minuun Tulimme rantaan - Kylmä ve
    Runot
    2
    255
  15. ~ Ihminen ~

♥ Ihminen toiselle on ihminen toiselle Tutustua toiseen tehdä matkaa Ja ottaa vain menolippu ♥ http://www.youtube.
    Rakkausrunot
    4
    255
  16. Miten vietät Juutalaista sapattia?

Juutalaisilla oli Jeesuksen aikaan rabbien säädöksiä, joissa oli luettelo 39 työstä mitä ei saa sapattina tehdä. Niihin
    Adventismi
    20
    255
  17. Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !

Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta
    Adventismi
    9
    254
  18. ¤ Rytmihäiriö ¤

~~~~~~ ♥ ~ ♥ ~~~~~~ Yön sykkeitten joukossa, jossain leijut syliini kuin höyhen liitelet yli parketin Tunnen sivelevät
    Rakkausrunot
    8
    254
  19. ~ MutJos ~

~~ ♥ Kuinka Rakastaa Rakkaus Ei pakosta Rakasta Rakkaus Ei pala halusta kahlittu sydän Ei... Minä en rakasta Jossia
    Rakkausrunot
    10
    254
  20. ~ Sano Se, Rakastan ! ~

~~~~~~♥♥~~~~~~ Liekein ~ lepattavin siivin liehuvin ~ laineilla lanteiden lähestyvin Sinun katseessasi sininen ~ a
    Rakkausrunot
    8
    253