otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Kohtalo ~
~~ ♥♥ Se olisi voinut sattua kenelle tahansa mutta se sattui juuri minun kohdalleni Se oli törmäys ja kohtalo se istu6245¤ Kuvakulmia ¤
¤-¤-♥♥-¤-¤ Katseet kuvakulmista kulman takaa edestä, sivulta Seison edessäsi katso näetkö lävitseni Kierrytkö takaa e7243# Muratti #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan2242~ Joulutarina ~
♥ Kuuletteko ? Hän itkee... " Mitä itket poikani ? ", kysyy Isä " Isä, minä rakastin heitä todella. Minä halusin heidä8241Minin Herrani ja Minun Jumalani !
Miten Jehovan todistajat selittävän tämän... ? ! Joh 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun J61241Herran sotilas
*** Sinä olet syystuulessa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi talven laduiksi lakeuksill2241# Loppusuora #
####################### ... LOPPUSUORA ... Istuin jälleen lähiöbaarissa krapuloissani. Kaikista suurimmista hölmöi0240# Haavemaa #
♥####♥####♥####♥####♥ ... HAAVEMAA ... Ikuiset salvat Lukot ja kahleet Muistoissa katkeruus - Haavemaa - Luostarin2238~ Hippu ~
~~((♥))~~ Se lähti jo lapsesta kaikki turha lapasesta me eksyttiin yöhön harhaan maailman Me kaikki, Sinä ja Minä unoh7238~ Kuka Hän On ~
Ps/22:7,8/69:19-22/118:22/22:7,8/89:51,52/129:3/69:8,20/22:1,214,17/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~4236~ Iisebel ~
~~ ♥ Mikä on se syli ~ Kasvot silmissä nauraa ja ajattelee vaan pahaa Mikä on se syli ~ Kääntää kylkeä ja huutaa.. R5236~ Kameleontti ~
~~ ♥ Pukeutuisinko tänään keltaiseen vaiko mustaan siniseen vaiko kirjavaan Valitsisinko hatun ja silmälasit vai liikk7236Kaikki on valmistettu
*** Missä on sinun aarteesi siellä on sinun sydämesi elämän vauraus sielun rikkaus aarrekammiosi Sinussa ja sisälli1236365 KERTAA
. Elä unelmaasi . Elä . Elämän epävarmuuksien keskellä itsevarmuuteen on vain yksi tie . Älä pelkää . Älä pelkää elämää2236Fariseus...
~ Synnin tekeminen on syntiä Uskonnon tekeminen on syntiä . Hiekkalaatikossa on laidat Ole vain ~ https://www.yo1234# ITB-syndrooma #
################ Etenin, kuljin suunnitelmaa katkesi juoksu, kuin kanan lento kiihtyy vauhti kipu kasvaa Onneksi, apos2234Olisinko ehken
*** Olisinko täällä ehken vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä vai olisinko ehken kuitenkin sellainen heija2234Tuossa Pari artikkelia...
Jarmon tuoreesta ja hyvälle tuoksuvasta "hotellista" ;) JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! ja JEESUS ON KAIKEN AL14233~ Kaivonrengas ~
~~ ♥ Talvi seuraa kesää kesä seuraa talvea äsken oli syksy ja taas on tulossa kevät Sisälläni poika muistaa menneet ke7233# Värttinä #
#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä3232