otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Outo mies ~
* Ota yksi tai kaksi tulet viisaammaksi Ota kolme jo tuleekin se toinen Mies ~ Ja se juo ja se mies ei ole tuo mies8215~ Jeesus ja Sinä ~
~♥♥~ Kun luen raamattua näen siinä sisään kätketyn punaisen langan Kristuksen Kun luen runoja näen siinäkin sisään721528 käskyä vai 613 käskyä...
Kumpikohan "lakiuskova" Adventisti vai Juutalainen pääsee helpommalla.... Toorassa on kaiken kaikkiaan 613 erilaista k8215Läpikuultavaa
~~~ . Hetken tien jos voisin omistaa sen sulle mieluin antaisin suudelmin ojentaisin kauneimpani . Mutta perin rosoinen2214*@ Illuusio @*
************************** * @ ILLUUSIO @ * Harhaako kaikki - kuvitelmaa - Mitä näet Mitä ymmärrät * Kasvot heijas2212~ Rysähdys ~
~~ ♥ Läpi erämaan yli vuorien alas niityille, poskipäille lounatuuli... Taas muistan sinun silmäsi sinun naurusi, voi1212Kyyneleet kadulla
Kyyneleet kadulla Kyyneleet kadulla näen taas. Se Baabel on ollut myös minun... Kyyneleet kadulla, kaunis kohtalo ? Elä1211~ Requiem ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Viimeinen päivä - sielunmessu se on kesken vieläkin sävel soinnuton etsii yhä tavoittaa Kylmyyden k8211~ Auringonsiltaa ~
~~ ♥ Etääntyneet ovat kosketukset ilmojen halki rauenneet runojen säikeet Hiljaisuus istuu polvelleni katsoo silmiin8211~ Tyhjyys ~
^^^^^^^ Seisoo pylväät tila tuo täytetty huomaamatta huomattu Kyyhkysen kyyneleet itkee sielunsa tuskaa Etääntyy tie k4210~ Rakkauden kerjäläinen ~
>> Et sä yksin tääl oo et rakkaani et sä oo Jos minun rakkautein ei riittäis sulle ja olisit murheissas kyynelviitta h4209~ Totuus ~
* Niin kauan kuin olet Kyselijä Olet tiellä ~ Mutta jos sinusta tulee Opettaja Olet jo eksynyt ~ *1209- 2208
- 4208
Vuoden 1992 raamatun 1Sam 13:1 väärä käännös !
Johdanto: Etelä-Suomen Sanomissa 19.1.1993 alkanut debatti 1 Sam13:1 1992 väärä käännös ! 1 Sam 13:1 "Tullessaan kunin12208Timpalle ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ ` Sä pelasit mun kaa kasii sä osasit aina aina siihen asti kun me puhutettiin ` ..." tuolla mustaa "..2207~ ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLE UUTENA VUOTENA 5770 ~
Aihe: Ennustusten itkumuurilla vuonna 5770 " Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille " (Luuk 13:35).1207~ Rakastettu ~
~ ♥ ~ Huono tunto omatunto Se kärsii kunnes kirkastuu Valaisee päivä valon kaiken ihmisen olon Toiveet, tavoitteet,8207~ Hyvän matka ~
♥♥ ~~~~~~~~~~~~ Hyvän matka lähti kulki kujalta kaupunkiin ja löysi, Unen, toiveen... Se oli vaalea, kaunis kaartuva8206¤ Astronautteja ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kuumatkalla, maan päällä varjoissa, nyt me kaikki tääl Se jol ymmärrys viisain se parhaiten4205