Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Kohtalo ~

~~ ♥♥ Se olisi voinut sattua kenelle tahansa mutta se sattui juuri minun kohdalleni Se oli törmäys ja kohtalo se istu
    Rakkausrunot
    6
    245
  2. ¤ Kuvakulmia ¤

¤-¤-♥♥-¤-¤ Katseet kuvakulmista kulman takaa edestä, sivulta Seison edessäsi katso näetkö lävitseni Kierrytkö takaa e
    Rakkausrunot
    7
    243
  3. # Muratti #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan
    Runot
    2
    242
  4. ~ Joulutarina ~

♥ Kuuletteko ? Hän itkee... " Mitä itket poikani ? ", kysyy Isä " Isä, minä rakastin heitä todella. Minä halusin heidä
    Rakkausrunot
    8
    241
  5. Minin Herrani ja Minun Jumalani !

Miten Jehovan todistajat selittävän tämän... ? ! Joh 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun J
    Uskonnot ja uskomukset
    61
    241
  6. Herran sotilas

*** Sinä olet syystuulessa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi talven laduiksi lakeuksill
    Runot
    2
    241
  7. # Loppusuora #

####################### ... LOPPUSUORA ... Istuin jälleen lähiöbaarissa krapuloissani. Kaikista suurimmista hölmöi
    Kirjallisuus
    0
    240
  8. # Haavemaa #

♥####♥####♥####♥####♥ ... HAAVEMAA ... Ikuiset salvat Lukot ja kahleet Muistoissa katkeruus - Haavemaa - Luostarin
    Rakkausrunot
    2
    238
  9. ~ Hippu ~

~~((♥))~~ Se lähti jo lapsesta kaikki turha lapasesta me eksyttiin yöhön harhaan maailman Me kaikki, Sinä ja Minä unoh
    Rakkausrunot
    7
    238
  10. ~ Kuka Hän On ~

Ps/22:7,8/69:19-22/118:22/22:7,8/89:51,52/129:3/69:8,20/22:1,214,17/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Runot
    4
    236
  11. ~ Iisebel ~

~~ ♥ Mikä on se syli ~ Kasvot silmissä nauraa ja ajattelee vaan pahaa Mikä on se syli ~ Kääntää kylkeä ja huutaa.. R
    Rakkausrunot
    5
    236
  12. ~ Kameleontti ~

~~ ♥ Pukeutuisinko tänään keltaiseen vaiko mustaan siniseen vaiko kirjavaan Valitsisinko hatun ja silmälasit vai liikk
    Rakkausrunot
    7
    236
  13. Kaikki on valmistettu

*** Missä on sinun aarteesi siellä on sinun sydämesi elämän vauraus sielun rikkaus aarrekammiosi Sinussa ja sisälli
    Runot
    1
    236
  14. 365 KERTAA

. Elä unelmaasi . Elä . Elämän epävarmuuksien keskellä itsevarmuuteen on vain yksi tie . Älä pelkää . Älä pelkää elämää
    Rakkausrunot
    2
    236
  15. Fariseus...

~ Synnin tekeminen on syntiä Uskonnon tekeminen on syntiä . Hiekkalaatikossa on laidat Ole vain ~ https://www.yo
    Runot
    1
    234
  16. # ITB-syndrooma #

################ Etenin, kuljin suunnitelmaa katkesi juoksu, kuin kanan lento kiihtyy vauhti kipu kasvaa Onneksi, apos
    Runot
    2
    234
  17. Olisinko ehken

*** Olisinko täällä ehken vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä vai olisinko ehken kuitenkin sellainen heija
    Runot
    2
    234
  18. Tuossa Pari artikkelia...

Jarmon tuoreesta ja hyvälle tuoksuvasta "hotellista" ;) JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! ja JEESUS ON KAIKEN AL
    Adventismi
    14
    233
  19. ~ Kaivonrengas ~

~~ ♥ Talvi seuraa kesää kesä seuraa talvea äsken oli syksy ja taas on tulossa kevät Sisälläni poika muistaa menneet ke
    Rakkausrunot
    7
    233
  20. # Värttinä #

#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä
    Rakkausrunot
    3
    232