otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
Ihmisen henkilökohtainen persoonallinen nimi !
JOHDANTO: Silloin kun puhutaan jonkun ihmisen henkilökohtaisesta nimestä, niin silloin puhutaan PERSOONASTA joka on ta67185Kaipuu...
Kaipuu... Kaipuun huokaus. Rinnassani tunne. Eloa, hiljaisuuden varjossa... Kaipuun huokaus. Sokea tunne, Rakkaus. Tyh2184~ Kuilu ~
~~ ♥ Olen tässä Et revi et raasta Silti raavit sydäntäni kuin yrittäisit sisääni Mahdottoman takana köysitikkaat huo8184Otakoppi: Onko Jumala näkymätön ?
-Läsnä luonamme vai jossain kaukana ? -Onko iankaikkisuus aivokapasiteettimme ulkopuolella niin että emme voi sitä täs21184# Shakaalien tanssia #
♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ... SHAKAALIEN TANSSIA ... Puistossa illan hämärässä Hiljainen Viinituvasta kuuluu sävel Vi3183~ Etäältä ~
~~ ♥ Kulkea etäällä vapaana kaikesta Sormi koskettaa pintaa se on rosoinen sen ei toivoisi olevan mutta se on Vapaan1182# Räjähdysvaara #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ oIo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RÄJÄHDYSVAARA ... Aamulla heräsin Räjähdysvaara - Kui se nyt tuollain Minähän vain Vähä2181365 KERTAA
. Elä unelmaasi . Elä . Elämän epävarmuuksien keskellä itsevarmuuteen on vain yksi tie . Älä pelkää . Älä pelkää elämää2181Suhteellista
Elämä on täynnä odotuksia ja toiveita Mutta olenko onnellinen kun tänään vaihdoin vaippani ihan itse Tai olenko onnell3181Fariseus...
~ Synnin tekeminen on syntiä Uskonnon tekeminen on syntiä . Hiekkalaatikossa on laidat Ole vain ~ https://www.yo1179~ Kaikuja ~
* Se tuli hetkellä jolloin ei pitänyt se tuli salaa, odottamatta Se oli törmäys jonka voimasta maa tärähdellen vavahtel8179¤ Float on one`s back ¤
~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiertyi sana saleihin salaperäisiin Sain astua kanssasi hämyyn lujittua utuun kosketuksen käden puris0178~ Kaunein enkeli ~
~~~~~~`♥`~~~~~~ Masiit` Madiiach` Sinä villitsijä, viettelijä vailla vertaa Sinä sopusuhtaisuuden sinetti sinun ihanuu2178Onko juuri "sapatti" Jumalan merkki/sinetti ?!?!
Ilmestyskirja 7:3 "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Juma0178# ORIKINELLI #
######################### ~ ORIKINELLI ~ Oudon tanssi villi ja vapaa kalkkeutuneet käsitteet jo ajat kohtuihinsa kuoll0177~ Skorpioni ~
~~ ♥ Sinä pistät sinä kidutat myrkkysi kiertää minuakin saartaa verenkiertoni Mielenkiintoista... Jos minä en olisi m0177~ Arm* ~
¤¤~♥~♥~¤¤ Käsissäsi, sykkeessäsi minä tunnen, Aargh... Tule kohti ja kohtaa, minut... ¤¤~♥~♥~¤¤ http://www.8176~ Läpi kyynelten ~
~~ ♥ Kyynelten, maallisten murheiden takaa etsin sinua rakkaani Etsin löytämääni etsin rakkauttani, sinua Kierrän vuo2176Jes 7:14
Profetia: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle38176..Epätie..
~~~ . Saatanallinen viisaus on kultadublee, piraattikopio jota lopulta kukaan ei arvosta menettää merkityksensä inhotus.0176