otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Rakastettu ~
~ ♥ ~ Huono tunto omatunto Se kärsii kunnes kirkastuu Valaisee päivä valon kaiken ihmisen olon Toiveet, tavoitteet,8213Tietoista elämää kuoleman jälkeen... ?!
Noh, mitä tämä nyt sitten on... http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014100718726223_ul.shtml Luuk 16:19-31 Oli rikas m222213~ Taivaanmaalarit ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ TAIVAANMAALARIT ~ Kaartuvan taivaansinen illassa reunalla kohtaavat hävittäjien v0211¤ Astronautteja ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kuumatkalla, maan päällä varjoissa, nyt me kaikki tääl Se jol ymmärrys viisain se parhaiten4211~ Hyvän matka ~
♥♥ ~~~~~~~~~~~~ Hyvän matka lähti kulki kujalta kaupunkiin ja löysi, Unen, toiveen... Se oli vaalea, kaunis kaartuva8211Tuulen hyminä
TUULEN HYMINÄ Olla hiljaa ja rento, sulkea silmät ja nähdä. Olla hetki, tämä hetki... Minä olen, Kaikkeus on. Hiljaisu2210@ Marionetti @
@@@@@@@@@@@@ Neiti marionetti letti, liehuva setti leiki feikki, neitileikki niiaa, suloihisi suukotan Käännä, käännyt8210Magneetti.
*** Voihan aistimus tunnen tuoksua jälleen kunpa sinäkin *** (haiku) https://www.youtube.com/watch?v=VjfDNOLT4ek4208Menneisyys
~~~ . Tyhjän voi täyttää täyttä ei . vasta riisuutuessa vanhoista vaatteista näet alastomuutesi . ja voit taas pukeutua1208HAJATELMIÄ
~ Sivistynyt ~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistyn1207¤ Sateliitti ¤
~~~¤)) ♥ Sinä taivaallani näkymätön seuralaiseni peilailevan maan sinä et kulje matkaasi mittaillen maan ääristäkin kan6207~ End ~
~~ ♥ Kun lyö arven päälle ei se paljoa satu se on jo ammoin kipunsa kärsinyt Rystysten yö huutaa tyhjyyttään pakenee,2207.Apohorizo.
. Muukalainen, omassa seurassaan ei paikkaa maassa ei majatalossa . Kävipä hyvin tai kävipä huonosti kuitenkin käy hyvin0207Otakoppi: Voiko sapatilla tuomita muut ? :O
Luetaanpa raamatusta miksi Lepopäivämuistutus on Israelin kansalle alun perin tarkoitettu... ja onko sitä siis oikeus kä44206~/ Silta \~
~~/~\~~ Se vanha tarina kait kun rantaviivaan piirtyneet on askeleet Nuo yhdet jäljet ihmisen hetkeksi kuitenkin loppu3206* Rakkaudettomuus *
*** Kolmekymmentä rekkaa piilossa viisitoista ajaa himmeillä valoilla Runontie huutaa etusivun lapset, ne suloiset il2206~ Loppiainainen ~
~~ ♥ Keski-ikäinen mies istuu baarin ikkunassa punoittavat silmät, rosoiset kasvot lasissa edessään mennyt elämä tämä a1206~ Tanssi ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Joka päivä, joka aika, joka hetki Tanssi ! sillä sydämeni lyö, yhä kiivaammin sinulle takoo, yhä kuum7205Luukas 23:43 Mihin sijoitan kaksoispisteen loogisesti !
Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli188205~ Käsin kasattava ~
~~ ♥ Tunteen palossa sanojen jatke huutaa peloissaan maantiellä huutaa kunnes perääntyy Kapertyy kasaan ja vaikeroi ky0204