otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
HAJATELMIÄ
~ Sivistynyt ~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistyn1251Kevätkengät
*** Kengät ovat keljumia kun puristavat evankeliumia kun eivät purista kiva kävellä kun on nätti sää mutta kuka tietää0251# Muratti #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan2250~ Kuka Hän On ~
Ps/22:7,8/69:19-22/118:22/22:7,8/89:51,52/129:3/69:8,20/22:1,214,17/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~4249~ Joulutarina ~
♥ Kuuletteko ? Hän itkee... " Mitä itket poikani ? ", kysyy Isä " Isä, minä rakastin heitä todella. Minä halusin heidä8249Menneisyys
~~~ . Tyhjän voi täyttää täyttä ei . vasta riisuutuessa vanhoista vaatteista näet alastomuutesi . ja voit taas pukeutua1249~ Kaivonrengas ~
~~ ♥ Talvi seuraa kesää kesä seuraa talvea äsken oli syksy ja taas on tulossa kevät Sisälläni poika muistaa menneet ke7248Sinussa on paljon rakkautta
*** Oletko sinä valhekuva itsestäsi feikki, varjo verhoutunut näytelmän näyttelijä marionetti, teeskentelijä et sinä a1248Salassa outoa
*** Sinä olet, täysillä se mitä sinä olet ja sitähän sinä olet niin aito ja niin itse, että oikein ärsyttää En minä mi1247.Apohorizo.
. Muukalainen, omassa seurassaan ei paikkaa maassa ei majatalossa . Kävipä hyvin tai kävipä huonosti kuitenkin käy hyvin0247Timpalle ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ ` Sä pelasit mun kaa kasii sä osasit aina aina siihen asti kun me puhutettiin ` ..." tuolla mustaa "..2247# ITB-syndrooma #
################ Etenin, kuljin suunnitelmaa katkesi juoksu, kuin kanan lento kiihtyy vauhti kipu kasvaa Onneksi, apos2247~ Vääristynyt ~
~~~ ¤ Todellisuus vääristynyt harha Vaeltaa kaduilla näyttelee etsii Kulkee jonoissa kassoilla hymyilee Vääristynyt2247# Haavemaa #
♥####♥####♥####♥####♥ ... HAAVEMAA ... Ikuiset salvat Lukot ja kahleet Muistoissa katkeruus - Haavemaa - Luostarin2246.Putkessa.
Sinäkin joka siellä ylhäällä olet kävelit näitä samoja katuja haaveilit onnesta alatorin penkillä silloin kun vielä oli2245# Loppusuora #
####################### ... LOPPUSUORA ... Istuin jälleen lähiöbaarissa krapuloissani. Kaikista suurimmista hölmöi0244~ Surun sävel ~
~~(♥) Tunteet itkee lyö päätään kallioon kovaan kraniittiin iskeytyy ilo On naurun varjossa peite peite mikä odottaa p7244~ Arkulla tanssija ~
* Kuolema saa odottaa sinun pistimesi ei osunut olit osua, mutta kaaduin ennen sinua minua taivuteltiin ja minä taivuin2244^/ Jääpuikkoja /^
~ Se maistui keväälle kiiltävä räystäältä riipaistu pojalla kädessään raikas hymy huulillaan Se hymy etsii vieläkin ko8244~ Valkoinen lippu ~
~~ ♥ On tauonnut taistelujen kentät tyrehtyneet veriset haavat vuotavat vihdoin ovat kuivaneet nääntyneet silmäkulmat2244