Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. Ihmisen henkilökohtainen persoonallinen nimi !

JOHDANTO: Silloin kun puhutaan jonkun ihmisen henkilökohtaisesta nimestä, niin silloin puhutaan PERSOONASTA joka on ta
    Adventismi
    67
    185
  2. Kaipuu...

Kaipuu... Kaipuun huokaus. Rinnassani tunne. Eloa, hiljaisuuden varjossa... Kaipuun huokaus. Sokea tunne, Rakkaus. Tyh
    Rakkausrunot
    2
    184
  3. ~ Kuilu ~

~~ ♥ Olen tässä Et revi et raasta Silti raavit sydäntäni kuin yrittäisit sisääni Mahdottoman takana köysitikkaat huo
    Rakkausrunot
    8
    184
  4. Otakoppi: Onko Jumala näkymätön ?

-Läsnä luonamme vai jossain kaukana ? -Onko iankaikkisuus aivokapasiteettimme ulkopuolella niin että emme voi sitä täs
    Adventismi
    21
    184
  5. # Shakaalien tanssia #

♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ... SHAKAALIEN TANSSIA ... Puistossa illan hämärässä Hiljainen Viinituvasta kuuluu sävel Vi
    Rakkausrunot
    3
    183
  6. ~ Etäältä ~

~~ ♥ Kulkea etäällä vapaana kaikesta Sormi koskettaa pintaa se on rosoinen sen ei toivoisi olevan mutta se on Vapaan
    Rakkausrunot
    1
    182
  7. # Räjähdysvaara #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ oIo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RÄJÄHDYSVAARA ... Aamulla heräsin Räjähdysvaara - Kui se nyt tuollain Minähän vain Vähä
    Rakkausrunot
    2
    181
  8. 365 KERTAA

. Elä unelmaasi . Elä . Elämän epävarmuuksien keskellä itsevarmuuteen on vain yksi tie . Älä pelkää . Älä pelkää elämää
    Rakkausrunot
    2
    181
  9. Suhteellista

Elämä on täynnä odotuksia ja toiveita Mutta olenko onnellinen kun tänään vaihdoin vaippani ihan itse Tai olenko onnell
    Runot
    3
    181
  10. Fariseus...

~ Synnin tekeminen on syntiä Uskonnon tekeminen on syntiä . Hiekkalaatikossa on laidat Ole vain ~ https://www.yo
    Runot
    1
    179
  11. ~ Kaikuja ~

* Se tuli hetkellä jolloin ei pitänyt se tuli salaa, odottamatta Se oli törmäys jonka voimasta maa tärähdellen vavahtel
    Rakkausrunot
    8
    179
  12. ¤ Float on one`s back ¤

~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiertyi sana saleihin salaperäisiin Sain astua kanssasi hämyyn lujittua utuun kosketuksen käden puris
    Runot
    0
    178
  13. ~ Kaunein enkeli ~

~~~~~~`♥`~~~~~~ Masiit` Madiiach` Sinä villitsijä, viettelijä vailla vertaa Sinä sopusuhtaisuuden sinetti sinun ihanuu
    Kirjallisuus
    2
    178
  14. Onko juuri "sapatti" Jumalan merkki/sinetti ?!?!

Ilmestyskirja 7:3 "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Juma
    Adventismi
    0
    178
  15. # ORIKINELLI #

######################### ~ ORIKINELLI ~ Oudon tanssi villi ja vapaa kalkkeutuneet käsitteet jo ajat kohtuihinsa kuoll
    Runot
    0
    177
  16. ~ Skorpioni ~

~~ ♥ Sinä pistät sinä kidutat myrkkysi kiertää minuakin saartaa verenkiertoni Mielenkiintoista... Jos minä en olisi m
    Rakkausrunot
    0
    177
  17. ~ Arm* ~

¤¤~♥~♥~¤¤ Käsissäsi, sykkeessäsi minä tunnen, Aargh... Tule kohti ja kohtaa, minut... ¤¤~♥~♥~¤¤ http://www.
    Rakkausrunot
    8
    176
  18. ~ Läpi kyynelten ~

~~ ♥ Kyynelten, maallisten murheiden takaa etsin sinua rakkaani Etsin löytämääni etsin rakkauttani, sinua Kierrän vuo
    Rakkausrunot
    2
    176
  19. Jes 7:14

Profetia: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle
    Adventismi
    38
    176
  20. ..Epätie..

~~~ . Saatanallinen viisaus on kultadublee, piraattikopio jota lopulta kukaan ei arvosta menettää merkityksensä inhotus.
    Runot
    0
    176