Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. HAJATELMIÄ

~ Sivistynyt ~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistyn
    Runot
    1
    251
  2. Kevätkengät

*** Kengät ovat keljumia kun puristavat evankeliumia kun eivät purista kiva kävellä kun on nätti sää mutta kuka tietää
    Rakkausrunot
    0
    251
  3. # Muratti #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan
    Runot
    2
    250
  4. ~ Kuka Hän On ~

Ps/22:7,8/69:19-22/118:22/22:7,8/89:51,52/129:3/69:8,20/22:1,214,17/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Runot
    4
    249
  5. ~ Joulutarina ~

♥ Kuuletteko ? Hän itkee... " Mitä itket poikani ? ", kysyy Isä " Isä, minä rakastin heitä todella. Minä halusin heidä
    Rakkausrunot
    8
    249
  6. Menneisyys

~~~ . Tyhjän voi täyttää täyttä ei . vasta riisuutuessa vanhoista vaatteista näet alastomuutesi . ja voit taas pukeutua
    Rakkausrunot
    1
    249
  7. ~ Kaivonrengas ~

~~ ♥ Talvi seuraa kesää kesä seuraa talvea äsken oli syksy ja taas on tulossa kevät Sisälläni poika muistaa menneet ke
    Rakkausrunot
    7
    248
  8. Sinussa on paljon rakkautta

*** Oletko sinä valhekuva itsestäsi feikki, varjo verhoutunut näytelmän näyttelijä marionetti, teeskentelijä et sinä a
    Rakkausrunot
    1
    248
  9. Salassa outoa

*** Sinä olet, täysillä se mitä sinä olet ja sitähän sinä olet niin aito ja niin itse, että oikein ärsyttää En minä mi
    Rakkausrunot
    1
    247
  10. .Apohorizo.

. Muukalainen, omassa seurassaan ei paikkaa maassa ei majatalossa . Kävipä hyvin tai kävipä huonosti kuitenkin käy hyvin
    Runot
    0
    247
  11. Timpalle ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ ` Sä pelasit mun kaa kasii sä osasit aina aina siihen asti kun me puhutettiin ` ..." tuolla mustaa "..
    Runot
    2
    247
  12. # ITB-syndrooma #

################ Etenin, kuljin suunnitelmaa katkesi juoksu, kuin kanan lento kiihtyy vauhti kipu kasvaa Onneksi, apos
    Runot
    2
    247
  13. ~ Vääristynyt ~

~~~ ¤ Todellisuus vääristynyt harha Vaeltaa kaduilla näyttelee etsii Kulkee jonoissa kassoilla hymyilee Vääristynyt
    Rakkausrunot
    2
    247
  14. # Haavemaa #

♥####♥####♥####♥####♥ ... HAAVEMAA ... Ikuiset salvat Lukot ja kahleet Muistoissa katkeruus - Haavemaa - Luostarin
    Rakkausrunot
    2
    246
  15. .Putkessa.

Sinäkin joka siellä ylhäällä olet kävelit näitä samoja katuja haaveilit onnesta alatorin penkillä silloin kun vielä oli
    Runot
    2
    245
  16. # Loppusuora #

####################### ... LOPPUSUORA ... Istuin jälleen lähiöbaarissa krapuloissani. Kaikista suurimmista hölmöi
    Kirjallisuus
    0
    244
  17. ~ Surun sävel ~

~~(♥) Tunteet itkee lyö päätään kallioon kovaan kraniittiin iskeytyy ilo On naurun varjossa peite peite mikä odottaa p
    Rakkausrunot
    7
    244
  18. ~ Arkulla tanssija ~

* Kuolema saa odottaa sinun pistimesi ei osunut olit osua, mutta kaaduin ennen sinua minua taivuteltiin ja minä taivuin
    Runot
    2
    244
  19. ^/ Jääpuikkoja /^

~ Se maistui keväälle kiiltävä räystäältä riipaistu pojalla kädessään raikas hymy huulillaan Se hymy etsii vieläkin ko
    Rakkausrunot
    8
    244
  20. ~ Valkoinen lippu ~

~~ ♥ On tauonnut taistelujen kentät tyrehtyneet veriset haavat vuotavat vihdoin ovat kuivaneet nääntyneet silmäkulmat
    Rakkausrunot
    2
    244