Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Päivän lehti ~

¤ ~~~~~~ ♥♥~~~~~~ ¤ Nyt on vielä hämärää aamussa henkii jo syys mutta minä avaan silmäni Ryntään ulos kuin mieletön ja
    Rakkausrunot
    4
    154
  2. ~ Pompi Pompi ~

oO ♥♥ Oo Ihmisen onni on lemmessä leikkiä Kiristä ei kaulus kun naama on naurus Ilossa hyppii nyt koko elämänkaari my
    Rakkausrunot
    5
    153
  3. # Aidatta aidattu #

################# Ei tarvitse matkustaa kauas, etääntyäkseen itsestään Sulje vain mielesi mielekkyys turruta tunteesi,
    Runot
    0
    151
  4. Otakoppi: Tässä olen

. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan
    Runot
    1
    151
  5. .Apohorizo.

. Muukalainen, omassa seurassaan ei paikkaa maassa ei majatalossa . Kävipä hyvin tai kävipä huonosti kuitenkin käy hyvin
    Runot
    0
    151
  6. # Kuilun reunalla #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reunalla kuilun syvyyksien hoippuvin askelin yössä pimeimmässä Kohtasin sinut... Sokein silmin va
    Rakkausrunot
    6
    150
  7. ~ Maailmaan eksyneet ~

~~ ♥ Katu kulkee läpi kaupungin auton valoissa sama kutsu sama huuto Tanssii parketilla tyttö discon valoissa sama k
    Rakkausrunot
    17
    150
  8. # Juoksemassa #

####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k
    Runot
    0
    148
  9. ~ Sinä ~

~~ ♥ Olla riittävän rikki ollakseen pehmeä Olla riittävän hajalla nähdäkseen kaiken kauniin Elämänpyörä on paradoksi
    Rakkausrunot
    14
    148
  10. ~ Deittailua ~

~~ ♥ Naiset etsivät vain hyviä miehiä Etsiköön minun puolestani vaikka maailman tappiin asti Mutta älkööt tulla minul
    Rakkausrunot
    10
    148
  11. ¤ Kosketus ¤

~~¤¤¤¤¤¤¤~♥♥~¤¤¤¤¤¤¤~~ ~ KOSKETUS ~ Ajassa rakastaa Katseella koskettaa Kaunein salaisuus Kätkössä sydämen Ihana
    Rakkausrunot
    0
    147
  12. ~ Pidä kiinni ~

~~ ♥ Pidä kiinni Toiveistasi ... Uskostasi ...... Itsestäsi Pidä kiinni, minusta... ~~ ♥
    Kirjallisuus
    1
    147
  13. Palkka Paimen vaiko Hengen Paimen !?

Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl
    Adventismi
    20
    147
  14. ~ Kätkössä kulkuri ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KÄTKÖSSÄ KULKURI ~ ~ Mies kävelee tiellä kävelee kuin yksi meistä s
    Runot
    0
    146
  15. # Mirror #

OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos peileittä elämä, jää varjoon, muilta Kypsy ei vilja, ei valaise, oma valo iloksi yhteiseen T
    Runot
    1
    144
  16. ¤ Infinity ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bussit kadulla tarinaa kertoo, peli menetetty ! Rakkaus rajoitettu, mielentila, vapaa ajatu
    Runot
    1
    143
  17. ¤ Big plan is not big pam ¤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Autokin merkissään tehtaansa tietää Luojansa tuntee, osa osalta oivaltaa Ihmisen osan ken tietää, V
    Runot
    3
    143
  18. ~ Aika kelluu ~

~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa
    Rakkausrunot
    0
    143
  19. ~ Rakkaani ~

~♥~ Yhdyssana on vaikea tai että yhdy sanaan sekin on vaikeaa Tai vaikka rakasta minut ehjäksi yhdeksi yhdyssanaksi
    Rakkausrunot
    1
    143
  20. ~ Meidän rakkaus ~

~♥♥~ Meidän rakkauttamme ei halvenna kukaan sitä ei voi neuvoa sitä ei voi käsin kopeloida ei ole rautaa se ei met
    Rakkausrunot
    4
    143