Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ End ~

~~ ♥ Kun lyö arven päälle ei se paljoa satu se on jo ammoin kipunsa kärsinyt Rystysten yö huutaa tyhjyyttään pakenee,
    Rakkausrunot
    2
    224
  2. ~ Requiem ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Viimeinen päivä - sielunmessu se on kesken vieläkin sävel soinnuton etsii yhä tavoittaa Kylmyyden k
    Rakkausrunot
    8
    223
  3. ~ Tupa Kalle ~

~~ ♥ Sinun silmistäsi näin katseesi kertoi olit vain hetken päässä ja juuri kun olin koskettamassa sinua Silloin sinä
    Kirjallisuus
    4
    223
  4. ~ Loppiainainen ~

~~ ♥ Keski-ikäinen mies istuu baarin ikkunassa punoittavat silmät, rosoiset kasvot lasissa edessään mennyt elämä tämä a
    Rakkausrunot
    1
    223
  5. 4
    222
  6. Mitä adventistit eivät kerro sinulle ?

MITÄ MIELTÄ OLETTE TÄSTÄ ARTIKKELISTA ? "Mitä spa:t eivät kerro sinulle Ellen G. Whiten vääristä näyistä ja profetiois
    Adventismi
    16
    222
  7. Yöperhonen

~~~ Ojennettu käsi kulkee tummassa yössä, ohi kirkkaiden värivalojen. Ovien räystäiltä tippuu siihen kylmiä v
    Runot
    0
    221
  8. Kyyneleet kadulla

Kyyneleet kadulla Kyyneleet kadulla näen taas. Se Baabel on ollut myös minun... Kyyneleet kadulla, kaunis kohtalo ? Elä
    Runot
    1
    220
  9. ¤ Astronautteja ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kuumatkalla, maan päällä varjoissa, nyt me kaikki tääl Se jol ymmärrys viisain se parhaiten
    Kirjallisuus
    4
    219
  10. @ Marionetti @

@@@@@@@@@@@@ Neiti marionetti letti, liehuva setti leiki feikki, neitileikki niiaa, suloihisi suukotan Käännä, käännyt
    Rakkausrunot
    8
    219
  11. ~ Avain ~

~~ ♥ Tuuli käy pohjoisesta huurua takin kauluksessa repii lehtiä Takin sisällä mies kulkuri iän ikuinen Katsoo suoraa
    Kirjallisuus
    2
    219
  12. ~ PUHDISTUS ~~~

JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra S
    Jeesus
    2
    219
  13. ~ Hyvän matka ~

♥♥ ~~~~~~~~~~~~ Hyvän matka lähti kulki kujalta kaupunkiin ja löysi, Unen, toiveen... Se oli vaalea, kaunis kaartuva
    Rakkausrunot
    8
    218
  14. ~ Kuin kiittää ~

* Kuin kiittää mä täst päiväst osaisin kertoa et onnellinen saan olla saan nähdä ilot ja naurut, itkulla itkeä surun kyy
    Rakkausrunot
    7
    218
  15. TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE
    Adventismi
    7
    217
  16. Ajatuksen siivin

** Elämän kovat vastakkain, alfat yhdessä kulkevat rientävät yli vuorien Se on näky se on ihme Elämän kovat vastakkai
    Rakkausrunot
    2
    217
  17. ~ Tanssi ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ Joka päivä, joka aika, joka hetki Tanssi ! sillä sydämeni lyö, yhä kiivaammin sinulle takoo, yhä kuum
    Rakkausrunot
    7
    216
  18. ~Rakkaus ~

~ ♥♥ ~ Ei Rakkaus tavoittele korkeita ja ei niin alhaalla kenkään etteikö Rakkaus siellä olisi Rakkaus tulee rinnalle
    Rakkausrunot
    4
    216
  19. ~ Iloksi luotu ~

~ ♥♥ ~ Erotiikan ilot ja sen surut Tuomiot ja sen turut Yksinäisyys.. ja laulujen lunnaat varjot väärän oikean Kos
    Rakkausrunot
    4
    216
  20. ~ Välinpitämättömyys ~

♥~~♥ Välin pidän sinuun välinpitämättömyys En suutele varpaitasi en kiehnaa kyljessäsi sillä sinä luulet hallitsevasi
    Rakkausrunot
    1
    215