otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
Otakoppi: Tässä olen
. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan1188~ Työmiehen rakkaustarina ~
~~ ♥ Ensin tuli Jorma ja puristi ja sitten... Meille saapuikin juristi. Ja ennen kuin huomasinkaan... Minusta oli t6187Tarinako...
. Tässä kuoleman varjon maassa on tarinoita tarina sinusta, tarina minusta draamakomediaa kuinka elää se loppuun asti...0187S.O.S Save Our Souls
*** Seivaa elämäsi älä vain itseäsi seivaa majaasi, joka vain hetkisen kestää ja kun tuuli sen ylitse käy sitä ei enää2186. Evodia .
~ . Minä olen koiranpaska kenkäsi pohjassa kalman haju maksumuistuttaja tahtomattani . sinä pakenet mutta haju kulkee pe1186¤ Float on one`s back ¤
~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiertyi sana saleihin salaperäisiin Sain astua kanssasi hämyyn lujittua utuun kosketuksen käden puris0186~ Kaunein enkeli ~
~~~~~~`♥`~~~~~~ Masiit` Madiiach` Sinä villitsijä, viettelijä vailla vertaa Sinä sopusuhtaisuuden sinetti sinun ihanuu2186~ Skorpioni ~
~~ ♥ Sinä pistät sinä kidutat myrkkysi kiertää minuakin saartaa verenkiertoni Mielenkiintoista... Jos minä en olisi m0186# Räjähdysvaara #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ oIo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RÄJÄHDYSVAARA ... Aamulla heräsin Räjähdysvaara - Kui se nyt tuollain Minähän vain Vähä2185~ Läpi kyynelten ~
~~ ♥ Kyynelten, maallisten murheiden takaa etsin sinua rakkaani Etsin löytämääni etsin rakkauttani, sinua Kierrän vuo2185~ Voy age ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Wou ! Mikä se kynnys on, Ikäkö numerona painaa ? Elämähän on vain lainaa... Kerran saatu on lahja2184~ Arm* ~
¤¤~♥~♥~¤¤ Käsissäsi, sykkeessäsi minä tunnen, Aargh... Tule kohti ja kohtaa, minut... ¤¤~♥~♥~¤¤ http://www.8184# Sydänpuolet #
♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ # SYDÄNPUOLET # Sydänpuolet - Haavamme ikivuotavainen Iltojemme laulut Hennoimmat hetket Lunast0183Havukastapa päivvee...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kyl maar tää peri outtoo o, tää muailman männö nykkyisi meinnaa, ei järjen häivvää oo missäkä2183Arkilautanen
*** Ei silmäin pyyntö rikkauden rakkaus sitä rakennusta rakenna kenkään lopulta riisuttuna, kaiken keskellä edessään0183~ Sade piiskaa ~
~~~ ♥♥ Sadetta piiskaten kiveys huutaa illan varjoissa katu omaa kieltään Kauneus on kadottanut otteensa ja kulkee hi5182¤ Märkätanssi ¤
~ Lillulälly rakkaani mun ja tanssi kelluen kanssani vuoteen Huuda jo rinnoille rakkaani keväät naura läpi hanki4182TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥
KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE7182Kuinka Kuningas Saulille kävikään !
1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei14181~ Polte ~
~~ ♥ Tulen tapaa tavastakin mietin Polttaa kunnes yhtyy Samaksi hehkuen hiillokseen asti Haihtuen kirjoihin aikojen8181