otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Päivän lehti ~
¤ ~~~~~~ ♥♥~~~~~~ ¤ Nyt on vielä hämärää aamussa henkii jo syys mutta minä avaan silmäni Ryntään ulos kuin mieletön ja4154~ Pompi Pompi ~
oO ♥♥ Oo Ihmisen onni on lemmessä leikkiä Kiristä ei kaulus kun naama on naurus Ilossa hyppii nyt koko elämänkaari my5153# Aidatta aidattu #
################# Ei tarvitse matkustaa kauas, etääntyäkseen itsestään Sulje vain mielesi mielekkyys turruta tunteesi,0151Otakoppi: Tässä olen
. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan1151.Apohorizo.
. Muukalainen, omassa seurassaan ei paikkaa maassa ei majatalossa . Kävipä hyvin tai kävipä huonosti kuitenkin käy hyvin0151# Kuilun reunalla #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reunalla kuilun syvyyksien hoippuvin askelin yössä pimeimmässä Kohtasin sinut... Sokein silmin va6150~ Maailmaan eksyneet ~
~~ ♥ Katu kulkee läpi kaupungin auton valoissa sama kutsu sama huuto Tanssii parketilla tyttö discon valoissa sama k17150# Juoksemassa #
####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k0148~ Sinä ~
~~ ♥ Olla riittävän rikki ollakseen pehmeä Olla riittävän hajalla nähdäkseen kaiken kauniin Elämänpyörä on paradoksi14148~ Deittailua ~
~~ ♥ Naiset etsivät vain hyviä miehiä Etsiköön minun puolestani vaikka maailman tappiin asti Mutta älkööt tulla minul10148¤ Kosketus ¤
~~¤¤¤¤¤¤¤~♥♥~¤¤¤¤¤¤¤~~ ~ KOSKETUS ~ Ajassa rakastaa Katseella koskettaa Kaunein salaisuus Kätkössä sydämen Ihana0147~ Pidä kiinni ~
~~ ♥ Pidä kiinni Toiveistasi ... Uskostasi ...... Itsestäsi Pidä kiinni, minusta... ~~ ♥1147Palkka Paimen vaiko Hengen Paimen !?
Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl20147~ Kätkössä kulkuri ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KÄTKÖSSÄ KULKURI ~ ~ Mies kävelee tiellä kävelee kuin yksi meistä s0146# Mirror #
OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos peileittä elämä, jää varjoon, muilta Kypsy ei vilja, ei valaise, oma valo iloksi yhteiseen T1144¤ Infinity ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bussit kadulla tarinaa kertoo, peli menetetty ! Rakkaus rajoitettu, mielentila, vapaa ajatu1143¤ Big plan is not big pam ¤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Autokin merkissään tehtaansa tietää Luojansa tuntee, osa osalta oivaltaa Ihmisen osan ken tietää, V3143~ Aika kelluu ~
~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa0143~ Rakkaani ~
~♥~ Yhdyssana on vaikea tai että yhdy sanaan sekin on vaikeaa Tai vaikka rakasta minut ehjäksi yhdeksi yhdyssanaksi1143~ Meidän rakkaus ~
~♥♥~ Meidän rakkauttamme ei halvenna kukaan sitä ei voi neuvoa sitä ei voi käsin kopeloida ei ole rautaa se ei met4143