otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ End ~
~~ ♥ Kun lyö arven päälle ei se paljoa satu se on jo ammoin kipunsa kärsinyt Rystysten yö huutaa tyhjyyttään pakenee,2224~ Requiem ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Viimeinen päivä - sielunmessu se on kesken vieläkin sävel soinnuton etsii yhä tavoittaa Kylmyyden k8223~ Tupa Kalle ~
~~ ♥ Sinun silmistäsi näin katseesi kertoi olit vain hetken päässä ja juuri kun olin koskettamassa sinua Silloin sinä4223~ Loppiainainen ~
~~ ♥ Keski-ikäinen mies istuu baarin ikkunassa punoittavat silmät, rosoiset kasvot lasissa edessään mennyt elämä tämä a1223- 4222
Mitä adventistit eivät kerro sinulle ?
MITÄ MIELTÄ OLETTE TÄSTÄ ARTIKKELISTA ? "Mitä spa:t eivät kerro sinulle Ellen G. Whiten vääristä näyistä ja profetiois16222Yöperhonen
~~~ Ojennettu käsi kulkee tummassa yössä, ohi kirkkaiden värivalojen. Ovien räystäiltä tippuu siihen kylmiä v0221Kyyneleet kadulla
Kyyneleet kadulla Kyyneleet kadulla näen taas. Se Baabel on ollut myös minun... Kyyneleet kadulla, kaunis kohtalo ? Elä1220¤ Astronautteja ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kuumatkalla, maan päällä varjoissa, nyt me kaikki tääl Se jol ymmärrys viisain se parhaiten4219@ Marionetti @
@@@@@@@@@@@@ Neiti marionetti letti, liehuva setti leiki feikki, neitileikki niiaa, suloihisi suukotan Käännä, käännyt8219~ Avain ~
~~ ♥ Tuuli käy pohjoisesta huurua takin kauluksessa repii lehtiä Takin sisällä mies kulkuri iän ikuinen Katsoo suoraa2219~ PUHDISTUS ~~~
JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra S2219~ Hyvän matka ~
♥♥ ~~~~~~~~~~~~ Hyvän matka lähti kulki kujalta kaupunkiin ja löysi, Unen, toiveen... Se oli vaalea, kaunis kaartuva8218~ Kuin kiittää ~
* Kuin kiittää mä täst päiväst osaisin kertoa et onnellinen saan olla saan nähdä ilot ja naurut, itkulla itkeä surun kyy7218TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥
KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE7217Ajatuksen siivin
** Elämän kovat vastakkain, alfat yhdessä kulkevat rientävät yli vuorien Se on näky se on ihme Elämän kovat vastakkai2217~ Tanssi ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Joka päivä, joka aika, joka hetki Tanssi ! sillä sydämeni lyö, yhä kiivaammin sinulle takoo, yhä kuum7216~Rakkaus ~
~ ♥♥ ~ Ei Rakkaus tavoittele korkeita ja ei niin alhaalla kenkään etteikö Rakkaus siellä olisi Rakkaus tulee rinnalle4216~ Iloksi luotu ~
~ ♥♥ ~ Erotiikan ilot ja sen surut Tuomiot ja sen turut Yksinäisyys.. ja laulujen lunnaat varjot väärän oikean Kos4216~ Välinpitämättömyys ~
♥~~♥ Välin pidän sinuun välinpitämättömyys En suutele varpaitasi en kiehnaa kyljessäsi sillä sinä luulet hallitsevasi1215