Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. Otakoppi: Tässä olen

. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan
    Runot
    1
    188
  2. ~ Työmiehen rakkaustarina ~

~~ ♥ Ensin tuli Jorma ja puristi ja sitten... Meille saapuikin juristi. Ja ennen kuin huomasinkaan... Minusta oli t
    Rakkausrunot
    6
    187
  3. Tarinako...

. Tässä kuoleman varjon maassa on tarinoita tarina sinusta, tarina minusta draamakomediaa kuinka elää se loppuun asti...
    Runot
    0
    187
  4. S.O.S Save Our Souls

*** Seivaa elämäsi älä vain itseäsi seivaa majaasi, joka vain hetkisen kestää ja kun tuuli sen ylitse käy sitä ei enää
    Runot
    2
    186
  5. . Evodia .

~ . Minä olen koiranpaska kenkäsi pohjassa kalman haju maksumuistuttaja tahtomattani . sinä pakenet mutta haju kulkee pe
    Runot
    1
    186
  6. ¤ Float on one`s back ¤

~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiertyi sana saleihin salaperäisiin Sain astua kanssasi hämyyn lujittua utuun kosketuksen käden puris
    Runot
    0
    186
  7. ~ Kaunein enkeli ~

~~~~~~`♥`~~~~~~ Masiit` Madiiach` Sinä villitsijä, viettelijä vailla vertaa Sinä sopusuhtaisuuden sinetti sinun ihanuu
    Kirjallisuus
    2
    186
  8. ~ Skorpioni ~

~~ ♥ Sinä pistät sinä kidutat myrkkysi kiertää minuakin saartaa verenkiertoni Mielenkiintoista... Jos minä en olisi m
    Rakkausrunot
    0
    186
  9. # Räjähdysvaara #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ oIo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RÄJÄHDYSVAARA ... Aamulla heräsin Räjähdysvaara - Kui se nyt tuollain Minähän vain Vähä
    Rakkausrunot
    2
    185
  10. ~ Läpi kyynelten ~

~~ ♥ Kyynelten, maallisten murheiden takaa etsin sinua rakkaani Etsin löytämääni etsin rakkauttani, sinua Kierrän vuo
    Rakkausrunot
    2
    185
  11. ~ Voy age ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Wou ! Mikä se kynnys on, Ikäkö numerona painaa ? Elämähän on vain lainaa... Kerran saatu on lahja
    Rakkausrunot
    2
    184
  12. ~ Arm* ~

¤¤~♥~♥~¤¤ Käsissäsi, sykkeessäsi minä tunnen, Aargh... Tule kohti ja kohtaa, minut... ¤¤~♥~♥~¤¤ http://www.
    Rakkausrunot
    8
    184
  13. # Sydänpuolet #

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ # SYDÄNPUOLET # Sydänpuolet - Haavamme ikivuotavainen Iltojemme laulut Hennoimmat hetket Lunast
    Rakkausrunot
    0
    183
  14. Havukastapa päivvee...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kyl maar tää peri outtoo o, tää muailman männö nykkyisi meinnaa, ei järjen häivvää oo missäkä
    Runot
    2
    183
  15. Arkilautanen

*** Ei silmäin pyyntö rikkauden rakkaus sitä rakennusta rakenna kenkään lopulta riisuttuna, kaiken keskellä edessään
    Runot
    0
    183
  16. ~ Sade piiskaa ~

~~~ ♥♥ Sadetta piiskaten kiveys huutaa illan varjoissa katu omaa kieltään Kauneus on kadottanut otteensa ja kulkee hi
    Rakkausrunot
    5
    182
  17. ¤ Märkätanssi ¤

~ Lillulälly rakkaani mun ja tanssi kelluen kanssani vuoteen Huuda jo rinnoille rakkaani keväät naura läpi hanki
    Rakkausrunot
    4
    182
  18. TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE
    Adventismi
    7
    182
  19. Kuinka Kuningas Saulille kävikään !

1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei
    Adventismi
    14
    181
  20. ~ Polte ~

~~ ♥ Tulen tapaa tavastakin mietin Polttaa kunnes yhtyy Samaksi hehkuen hiillokseen asti Haihtuen kirjoihin aikojen
    Rakkausrunot
    8
    181