Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1100

1. On vielä riittänyt paperia (WC) ja pidesuihkukin on, ei ole tarvinnut kenenkään nuolla. Sinun tavoistasi en mene takuuseen.

Kuitenkin olet huomannut täällä olevan muitakin hieman viksumpia kuin sinä, ihmisiä jotka pystyvät ajattelemaan eivätkä vain jatka samaa loan heittoa jota sinä harrastat.

Toivon sinunkin vielä huomaavan, ettei moisella melskaamisella saada minkäänlaisia tuloksia aikaan. Ei taida edes omaa stressiäsi lieventää siitä päätellen, että tyyli säilyy yhtä epätoivoisena. Koetapa joskus miltä oikea uusi ajatus tuntuu, voin luvata ettei se kovasti satu.

Et sitten kiusallakaan lausunut mitään todellista varsinaisesta aiheesta?
  2. Tässä ketjussa ei ole otsikossa mainittua sanaa minun kirjoittamanani. Lue uudelleen älä kuvittele.

Kun et käytä oikeaa nimimerkkiä niin mistäpä minä tiedän kuka se minä kulloinkin on. Mene nyt ja rekisteröi itsellesi merkki niin tämä jaarittelukin tulee selvemmäksi.

Sinulla taitaa olla aikamoinen alemmuuskompleksi koska et voi normaalikieltä käyttäen kirjoittaa yhtään kommenttia, pyrit aina nimittelyllä väheksymään keskustelukumppaniasi. Jos olet edes vähän fiksu niin korjaat tapasi.

Nimimerkistä et esimerkiksi voi oikeasti tietää onko turpani karvainen vai ei. Jos käytät nimimerkkiä kutsumanimenä niin kirjoita se oikein (jos osaat), matkailuauto ja -vaunu eivät myöskään ole bajamaja tai vedettävä lasikuitukusiputka vaan niille on oikeat nimet. Nuo tilat joihin nimittelyssäsi viittaat ovat tärkeitä mutta niissä kuluva aika on varsin rajoitettu, eikä niiden pinta-alakaan kokonaisuuteen suhteutettuna oikeuta koko ajoneuvoa niiden mukaan nimittämään. Terveyskeskuksesta saa varmasti ajan terapiaan jossa nämä kompleksit sitten rauhoittuvat.
  3. Et siis osaa edes lukea etkä myöskään ole ymmärtänyt jonon liikennefilosofiaa.

Ensinnäkin kulkupelini ei muutu bajamajaksi vaikka miten yrität, veikkaan sen olevan parempi, käyttökelpoisempi ja siistimpi kuin omasi. Väheksymällä muita et saavuta mitään positiivista, luulisi sinun jo sen huomanneen.

Minähän en koskaan vedä jonoa vaan jono työntää minua. Jos takanani olevat autot haluavat pysähtyä ei se minuun vaikuta mutta jos vetäisin niitä tulisi minullekin stoppi. Jostain syystä ne vain haluavat seurata minua, ohitseni aina pääsee koska jätän vasemman kaistan vapaasti käytettäväksi. Suurin syy jonoon on takanani oleva auto, siinä oleva kuumakalle kun ajaa liian lähellä ja mahdollinen ohittaja ei pääse väliimme tarpeen vaatiessa. Hän joutuu ohittamaan 7m ajoneuvon asemasta 20 - 25m pitkän ajoneuvoryhmän. Sinunkin tulee pitää niin pitkä turvallisuusväli pulla-autoinesi että ohittaja mahtuu siihen.

Alun perinhän taisi olla niin, että sinä väitit olevasi kiireinen. Kiirettä ja aikaa piti sen vuoksi hieman analysoida mutta taisi mennä sinulta yli horisontin. Sinä et pääse eroon niistä muutamasta muilta oppimistasi väittämistä kuten bajamaja ja lasikuituvessa ym., vähintään nyt on selvinnyt hyvin rajoittunut käsityskykysi ja alhainen sivistys- ja oppimistasosi. Jään vain ihmettelemään kenen sanakirjasta se "argumentti" tuli.

Minä en ole lainkaan ajautunut kauas alkuperäisestä aiheesta, sehän koski aloittaneen rouvan arveluja matkailuajoneuvojen sopimisesta muun liikenteen joukkoon. Hän kun epäili noiden kiire-miesten ja -naisten sielunrauhan kestävyyttä hänen karavaaninsa takana, näköjään aiheesta. Jokin kumma hype on nähtävästi saanut sinunkin pulla-automiehen kuvittelemaan toimesi maailmanlistan ykköseksi.

Ehdotan seuraavaa ajatusleikkiä selvinpäin: mene rauhallisesti pitkällesi sohvalle ja mieti mikä tässä maailmassa menisi toisin tai pilalle jos joutuisit 3 kk kokovartalokipsiin törmäilyjesi tuloksena. Tulet huomaamaan, ei mikään. Maailma jatkaisi menojaan ja sinä miettisit miten saisit kutinasi rapsittua kun mikään paikka ei taivu. Niin se on, kiire on turhaa ja se on sielunvihollisen eli paholaisen keksintö josta meidän pitää mennä niin kauas kuin mahdollista, riippumatta siitä onko maailma mielestäsi luotu vai vahingossa tänne räjähtänyt. Kun lukee tekstejäsi niin tuo jälempi vaihtoehto tuntuu aina vaan todellisemmalta, ei kukaan järkevä suunnittelija ole voinut luoda moista kirjoittelijaa.

ps. nämä keskustelumme tulisivat selvästi mielekkäämmiksi jos alkaisit käyttää vakituista nimimerkkiä. Kommentit olisi paljon helpompaa suunnata, taitaa kuitenkin olla turha toivo se kun vaatii tiettyä rohkeutta olla sanojensa takana.