Onnistuin saamaan

ilmainen kausipaikka!

Ei tarvii muuta tehdä kun hoitaa lumityöt kesällä ja talvella leikkaa nurmikon.
Kävi hyvä flaxi. Muut maksaa jotta ne sais yöpyä minä taas nautin ilmaisesta kausipaikasta.
Veroakaan ei tarvii maksaa koska olen kirjoilla Eestissä. Hyvää kevättä kaikille SFC-jäsenille.

11

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä

vironmaalla vielä noin edullista kausipaikkaa löytyy. Mullahan kun on jo valmiina pyörällinen lumikola ja suksilla varustettu ruohonleikkuri, niin voitaisiin yhtyä, ja päästäis kumpikin vähemmillä töillä. Siis siellä alueellasi Eestissä.
      Panetko tänne puhelinnumerosi, niin neuvotellaan jos hoidettais yhdessä se homma.
      ps.
      Kun minulla ei ole vaunua, niin varmaan saataisiin, minä ja perhe, asua Sinun kanssasi. Tunnut niin mukavalta kaverilta, jotta varmaan meillä synkkais.

• ilmainen kausipaikka

Virossa ole, minä olen virosta.

• sattui
        ilmainen kausipaikka kirjoitti:

Virossa ole, minä olen virosta.

,toisitko sitten aina suomessa käydessäsi niitä sinisiä lääkkeitä sieltä virosta. Laajennettaisiin sitä pisnestä noihin viereisten kausipaikkalaisten rouviin, saataisiin vielä hyvässä lykyssä ilmaispaikan lisäksi ilmaiset ruuat ja konjakkikahvit.

• seimisan

Olen minäkin onnistunut saamaan Virossa. Useammankin kerran.

• Koko alueen

lumi ja nurmikko hommat, vai pelkästään oman tonttisi.

• ilosen

lesken, jolla sattui olemaan vähän enemmän perunamaata.

• ILMAINEN KAUSIPAIKKAT

tietää

• tottakai

alueet tuolla hulvattomalla ilmaisten kausipaikkojen jaolla! Jo yli 90% kaikkien alueiden kausipaikoista on kuulemani mukaan ilmaisia. Eihän noin toimien markkinataloudessa tule alueet pärjäämään, vaan tietää se jotta loppu häämöttää. Amen.

• tottakai kirjoitti:

alueet tuolla hulvattomalla ilmaisten kausipaikkojen jaolla! Jo yli 90% kaikkien alueiden kausipaikoista on kuulemani mukaan ilmaisia. Eihän noin toimien markkinataloudessa tule alueet pärjäämään, vaan tietää se jotta loppu häämöttää. Amen.

Sanotaanhan sitä, että ilmaiset lounaat ne vasta kalliiksi tulevat. Miksei sitten ilmaiset kausipaikat, mistä tiedät mitä velvollisuuksia kuuluu "ilmaiseen" kausipaikkaan kulloinkin. Ei pidä puhua osatotuuksia vaan on katsottava kokonaisuutta.

On nykyään outoa uskoa jonkun asian ilmaisuuteen, se osoittaa mielestäni arvostelukyvyn tai ainakin tiedon puutetta.

• vai kuinka

Kerrot, että hoidat lumityöt kesällä ja leikkaat nurmikon talvella???

• ja kaikkea

hyvää sinulle. Ihanaa kun jollakin onnistaa ja voi nauttia kaikella sydämellä karavaanimatkailusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2378
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76