Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mustang10
profiilit
mustang10
mustang10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viime+kerralla+kun+valtakunnallinen+Air+Show+järjestettiin+Turussa+niin:+muonitus+oli+persiistä;+muutaman+nakkitelttaa+joissa+liian+vähän+henkilökuntaa:+pitkät+jonot+-toinen+vain+rahasti+kun+toinen+yritti+laittaa+viittä+nakkia+pahvilaatikkoon.++Jos+halusit+vain+kupin+kahvia+sinun+piti+mennä+nakkijonoon+koska+kahville+ei+ollut+myyjää.++Minkäänlaista+palveluhalukkuutta+näillä+nuorilla+ei+ollut.++Lento-ohjelma+takkuili+surkeasti,+saattoi+olla+pitkiäkin+taukoja+että+kukaan+ei+noussut+eikä+laskeutunut+vaikka+pilotteja+istui+koneessaan+moottorit+tyhjäkäynnillä.++Minkälainen+lauma+puupäitä+näitä+organisoi,+tätäkin+on+useampikin+yrittänyt+selvitellä+mutta+vastuunkantajia,+vastauksen+antajia+ei+löydy.++Jos+menet+Jämin+isoon+ilmailushowhun+on+Taneli+Äikäs+junaillut+niin+että+homma+pyötii,+koneita+on+taivaalla+solkenaan,+muonitusta,+ohjelmaa+on:+kaikki+pelaa+kiitetävästi.++Ylempänä+joku+kehui+parkkipaikkoja+Turussa.++Viime+kerralla+kyllä+oli+opastajia+viittoilemaan+sisään+mutta+ei+ulos.++Siellä+ukot+istui+kun+kukaan+ei+ollut+pyytänyt+opastamaan+kotiin+palaavia.++Hyvin+nopeasti+muodostui+röykeimmän+lait;+torvet+soi+niin+kuin+etelänmaissa.++Kukaan+ei+välittänyt+hevon+helvettiäkään.
12.05.2019 18:23
Sattuipa+sopivasti+olen+vastaajana+ensi+viikon+16.11+pidettävässä+Varsinai-Suomen+käräjäoikeudessa+Turussa+jonne+kantaja+on+kutsunut++Matti+Rytön+todistajakseen.+Olen+kyllä+jo+tutustunut+hänen+tarkastusraporttiinsa+mutta+ensi+viikolla+olen+tietoisempi.
09.11.2017 21:00
Tossa+kopterihommassa+on+kolme+juttuu:++1.+Suomessa+ei+ole+laadukasta+kopterikoulutusta+saatavilla,+hälläväliä+koulutusta+saa+kyllä+malmilta,+lähin+hyviä+löytyy+ruotsista.++2.+R22+saa+kyllä+edullisesti+mutta+3.+Huollot+maksaa+maltaita.
10.09.2017 12:29
Kuulutko+niihin+tietäjiin+joiden+munat+maistuu+paskalle?
11.08.2017 03:28
Jaha,+tunnut+tietävän+asioista,+miksi+et+SINÄ+tehnyt+mitään?
11.08.2017 03:19
Tarkoitit+varmaan;+kyllä+kansa+luulee!
11.08.2017 03:14
Kuka+vittu+on+MetrokuskiMelliksestä?
05.08.2017 19:51
Mikä+helvetin+pösilö+tää+pikkupipi+on?
05.08.2017 19:49
Hienon projektin olet hankkinut, oikein hyväkuntoinen ja palkitseva projekti. Koitappa Guuglettaa: www.juvekim.fi. Se on aktikvariaattiliike joka myy vanhoja venemyyntiesitteitä. Niillä oli yksi esite Monark veneet (eril.) mm 440 oli mainittu.
Hinta 7€.
Jos tuolta ei löydy kuvaa katteesta joudut teetättämään, mikäli tuulilasin kanssa tulee ongelmia sen pystyy hiomaan uudenveroiseksi.
09.04.2012 17:58
Kuvaus lasikuitutapetista kertoo sen olevan ns. rovinkia eli ristiinkudottua lasikuitua. Kovetteena siinä on käytetty polyesteriä koska se on huomattavasti halvempaa kuin epoksi. Epoksi tekisi lasikuidusta lujemman mutta siinä missä polyesteriä menee 100kg epoksin kanssa pärjäät 10kg:a
25.03.2012 13:07
Helppo nakki, kyllä noita löytyy Ikaarus on suomen suosituin tuossa sarjassa. Muitakin kyllä on mutta tuosta vauhdista joudut tinkimään.
24.03.2012 06:46
Jep mutta mitäs teet kun lukitussa kerhohallissa johon vain tietyillä henkilöillä on avaimet, koneet & pääsy niin koneista alkaa haihtumaan sitä ja tätä??
23.03.2012 08:25
Tällaista toimintaa todellakin Utissa on. Utissa toimivan helikopteripataljoonan operaattorien pitäisi pystyä everstiluutnantin johdolla lentelemään operaatioitaan sekuntien tarkkuudella. Yhteistoiminnassa Utin lennonjohdon kanssa NH-90 kipparit eivät tähän pysty. Kerran vuodessa järjestettävään vanhempainpäivän ohjelmaan liittyen Utin varuskunta ei pysty komentajineen saamaan aikaan edes minuuttiohjelmaa millä hetkellä yksi (huom! vain yksi) NH-90 saapuu rynnäköimään. Tuntuu käsittämättömältä se että koko Utin ilmatila suljetaan NOTAM:illa kahdeksi tunniksi vain alta minuutin operaatiota varten. Tuollainen edustaa varsin ala-arvoista ammattitaitoa varuskunnan päälliköltä, helikopterimiehiltä ja tietääkseni hyväpalkkaisilta lennonjohtajilta.
23.03.2012 08:20
Itse lueskelin aikoinaan Apu-lehdestä kun eka Sarplaninac tuotiin suomeen. Meillä oli ollut aiemmin koiria mutta tuolloin päätin; jos joskus otan oman koiran rotu on tämä. Ollessani Serbiassa tutustuin paremmin näihin legendaarisiin hauvoihin. Yleensä valtioitten seteleissä, kolikoissa on prinssejä, kuninkaita mutta Makedonian kolikossa on Sarpin profiili. Kävin myös siellä mistä Sarppi on lähtöisin; Kosovon Albaanien vuoristosta, tutustumassa rotuun. Euroopan reissullani ajoin 10 000km, 16 valtiota ja 20 Sarppikenneliä tulivat tutuiksi. Toisesta Sarpistani luovuin juuri keväällä. Reissuillani olen saanut paljon hyviä ohjeita, neuvoja niiltä jotka rodun todella tuntevat. Ensinnäkin koirasta (mikä tahansa rotu onkaan)kasvaa isäntänsä sielun peili. Ensimmäiseksi koiraksi en suosittele Sarppia kenellekään, enkä vanhuksille kerrostalolellikiksi. Koirien kanssa aina pärjää kyllä se vika löytyy sieltä talutushihnan yläpäästä. Koiralle ei esimerkiksi tarvitse karjua, huutaa, kiljua, EI SE KUURO OLE. Pentuna kun opetat sille vähän, korvahuoltoa, kynsihoitoa ja hampaitten tarkastelua niin hyvin menee. Anna koirasi myös olla sosiaalinen niin ihmisten kuin muidenkin hauvojen suhteen. Älä ala kouluttamaan sen omia viettejä. Pieleen menee, kyllä ne sieltä itsekseen tulee. Minua ihmetytti miksi tälle palstalle tuotiin uskon asioita - nämä saatanan jumaluusopit ovat ihmiskunnan surkein onnettomuus. Uskonnot eivät siedä toisiaan, ei asioina eikä ihmisinä, siinä yksi syy miksi maailmassa tänäkin päivänä soditaan niin paljon.. Ihmisiä saat petkuttaa, huijata, käyttää seksuaalisesti hyväksi, mitä tahansa saat tehdä ja jos alkaa huipaamaan menet sunnuntaina kirkkoon, rukoilet, jumala antaa anteeksi, Sinulle tulee hyvä olo ja maanantaina voit aloittaa likaisen työsi - puhtaalta pöydältä. Uskonasiat joutaa helvettiin tältä palstalta toteaa kaikkien karvakorvien ystävä.
28.01.2012 12:34
Jepaa, olipa hyvät perustelut, vaikka ostinkin vanhan vaunun, olen kanssasi samaa mieltä; nuo pointit huomioon ottaen mulle sattui kohdalle sisältä siisti yksilö. Vaunun runko/kori/asuintila/koppa on etupäästä .(pitääpä tehdä parempi kuin uusi) alta laho, galvanoitu alusta, vanteet, akselisto, uudet renkaat kaikki ihan OK. Sehän näissä rempoissa on huonoa että kun hyvää yrittää niin priimaa tulee. Kafi Future 580 GA:n tyytyväinen omistaja.
16.01.2012 18:44
Kyllä noita 90-luvun vaunuja oikeasti ostetaan ja ne ovat kysyttyjä. Mielenkiintoinen toteamus että ne olisivat paskoja - MIKSI? Vaunumallit 2011 ja 2012 ovat mukavia, lämpimiä siistejä, pitävät sateen ja pakkasen ulkona, ovat varusteltujakin, samaa ovat myös vanhatkin vaunut. Viime kesänä oli Vehoniemessä kokoontuminenkin vanhemmille vaunuille kuin -90 lukulaiset. Eviät haisseet tupakalle, koirille tai muuten vaan paskalle, ihminen se on mikä haisee!!
15.01.2012 20:08
Kerroppa mitkä olivat kaameat kokemukset?? ja miksi??
11.01.2012 19:05
Itte ostin juuri -91 mallisen lahonneen vaunun. Vesi oli tehnyt vahinkoa runkorakenteeseen. Etupään huonekalut pihalle, rungon päälle uusi vesivaneri, sitten uretaanilevyä styroksin (imee vettä) tilalle, siihen päälle vanha lattiapinnoite. Uusin samalla seinään paremman eristyksen. Kosteusmittauksessa oli piirretty paperille vaurioituneet osat. Ei paha homma jos osaa itse korjailla. Vastaavasta vaunusta kunnossa olevana pyydetään 5900€. Korjaan itse vaununi joten ostohinta + remppakulut (tarvikkeet) kokonaishinta jää alle 3000€. Hyvää saa kun itte tekee.
11.01.2012 18:47
Minulla on käyttöautona ollut -94 Ponu jonka ostin moottorivikaisena. Öljypumppu oli hajonnut ja motti leikannut kiinni. Korjautin koko motin oikein liikkeessä, maksoi 2,500€. Olen ajanut suurella tyytyväisyydellällä hyvällä tila-autolla. Ostin juuri 300 €:n hinnalla toisen Ponun vm -96 ilmastointilaitteen takia. Moottori oli osina takakopassa (jakoketju hypännyt yli ja venttiilit poks). Pontiacin ja juuri tuon sarjan autoissa on se hyvä etu että net on helppo korjata ja satasella saat jo todella ison läjän varaosia romiksesta., Ylläolevia kiitettävän hyviä neuvoja kun ottaa huomioon niin kokonaiskustannuksiltaan todella edullinen. Ajan kitkarenkailla ympärivuotisesti. Hyvin pärjää kunhan on ABSit päässä, korvien välissä.
13.12.2011 20:15
Camel bootsit ovat miehille jotka kulkevat omia polkujaan; Camel kondomit ovat miehille jotka laukeavat omia aikojaan.
06.12.2011 12:15
1 / 2