Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pauru
profiilit
pauru
pauru
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
97
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pakonomainen juhlinta ja loppuillan kärhämöinti on se,mitä olen alkanut vieroksumaan. En vietä juhannusta sukulaisten kanssa,mutta avomiehen suku ja etekin kaverit on kyllä järjestäneet "kivaa" monena juhannuksena.
01.07.2010 14:31
mieltä!!! ;-) ;-) Jos seksin takia yöunet jää vähiin,väsyttää kyllä mutta hymyä riittää naamataulun täydeltä. Ja jos värkit ei kestä istua,sitten seisotaan!
14.06.2010 19:28
positiivinen ja hymyilevä elämänasenne siten,että saa seksiä? Omalta kohdalta olen tullut siihen päätelmään,kun en ole mitään missityyppiä. Kuitenkaan en ole koskaan joutunut (seksi)seuranpuutteessa kitumaan. Kyllä seksin puute vaikuttaa,päivällä työt ei suju ja helpommin ärsyyntyy,yöllä taas ei saa nukuttua/uni on katkonaista. Kaikilla ei tietysti vaikuta,mutta minulla kyllä. Ja kyllähän se seksin laatukin merkkaa,hyvä seksi rentouttaa,huono seksi jättää entistä "kireämmän" olon.
13.06.2010 13:14
vielä ole ylittänyt mitään "parasta ennen"-päiväystä,älä nyt "lelulaatikko"! Itsekin olen samassa ikäluokassa ja nyt vasta alkaa olla elämä kohdillaan... Sattumalta löysin itselleni sellaisen panokaverin,jota kaipasit. On kyllä varattu,mutta meille homma toimii hyvin. En turhaan odottele,mutta jos laitan veistin/soitan niin yleensä mies on valmiina... Ei tietoakaan parisuhteen kiemuroista,mutta kohtelee minua kauniisti eikä esiinny niin kuin piipahtaisi ilotalossa. Seksilelut on ihan ok,mutta ei oo AIDON voittanutta... Mutta olen kyllä ihmetellyt,miten seksi on meille suomalaisille niin mahdottoman vaikea asia! 99% sitä on vailla,mutta mitään asian eteen ei tehdä mitä nyt täälläkin palstoilla valitetaan. On se rajaton määrä kärsimystä,mikä seksin puutteesta parisuhteessa tai sinkkuna näillä sivuilla tulee vastaan. Onko syynä sukupolvien ajan jatkunut seksikielteinen kasvatus kun asiaa ei osata ottaa rohkeasti puheeksi. Apulantakin laulaa "parempi kertoo jos tahtoo" vai miten se nyt oli. Eli itse en ainakaan pahastu,jos mies reilusti kysyy saako seksiä. Eri asia sitten on,saako. Mutta avoimesti kysymällä eikä kierrellen kaarrellen loputtomiin haikaillen näistä asioista pitäisi puhua.
31.05.2010 19:29
mutta sulla on ihan "vääriä" kavereita...! Jos ja kun ajattelet ja tunnet noin,olet jollekin naiselle korvaamaton namupala! Tuolla asenteella voin taata sinulle kavereitasi paljon parempaa menestystä naisten kanssa. Älä vaan ikinä muuta asennettasi.
27.05.2010 09:37
vaikka kysyisit ihan suoraan "haluatko rakastella kanssani?". Jos ei kerran suutelu ja koskettelu ole miestä herättäny,alkaa kyllä ihmetyttää... Yleensä niehet on kyllä "toimintavalmiudessa" aina jos pientäkään toivoa seksistä! Oman kokemuksen mukaan pienetki vihjeet on riittäny joten tilanteesi on minulle enemmän kuin outo. Jos ois omalla kohdalla,olisin kai jo luovuttanu ja lähteny hakemaan miestä joka haluaa seksiä...
27.05.2010 09:10
jos ne exät oli noin mahtavia niin miksihän niistä erosit?? Vai jouduitko itse kierrätykseen... Elämä on sellasta,että kaikki ei tykkää kaikesta,näissä seksiasioissakaan! Jos ei kerran nykyinen miellytä,mikä estää eroamasta kun taitaa se olla edessä ennen pitkää kuitenki? Seksi on parisuhteessa kuitenki aika tärkeä asia,ja luulen että nykyinen puolisosi voi olla aika ahdistunut seksivaateidesi edessä kun ei ole selvästikään moiseen tottunut... Eroaminen saattaisi olla molemminpuolinen helpotus.
27.05.2010 09:01
arvelet,noin pitemmän päälle teidän suhteesta? Vaikuttaa sille,ettei miestä kiinnosta seksi kovinkaan paljon ja sinua taas kiinnostaisi. Ei kovin hyvä ennuste,vai mitä?... Sanotaan mitä sanotaan,mutta kyllä se seksi vaan on parisuhteessa aika tärkeä asia!
26.04.2010 19:46
ja katsele ympärillesi. Miehiähän on joka päivä joka puolella. Siitä vaan valikoimaan ja kun sopivan tuntuinen löytyy,ehdota tapaamista. Jos miehelle ei käy,osaavat YLEENSÄ sanoa sen loukkaamatta. Jos käy,saatat saada upeata seksiä ilman mitään säätöä. Olen itse käynyt seksitreffeillä erään miehen kanssa epäsäännöllisesti jo vuosia. Ei käydä syömässä,ei kaljoilla,vaan kun kummankin aikatauluun sopii:puhelinsoitto ja suoraan asiaan. Ja taivaallista seksiä! Ei sitoumuksia,ei selittelyjä. Olemme työni kautta tekemisissä toistemme kautta,eli niin tapasimme. Onnea etsintään!
26.04.2010 19:42
Etkö.Koskaan.Ole.Harrastanut.Seksiä...Kenenkään kanssa?? Oletpa todella "aatteen" mies! Kunnioitan kantaasi enkä usko,että "kaikki nai kun tilaisuus tulee". Puheet on monta kertaa isommat kun teot. Haluan uskoa sinullekin olevan jossain sen ihmisen,joka ajattelee samalla tavalla. En usko sen kyllä näiltä sivuilta löytyvän. Ehkäpä joku kristillisen vakaumuksen omaava nainen? Älä enää vain odota vaan ala etsiä sitä naista!
26.04.2010 19:35
MUistan tään saman jutun jo puolen vuoden takaa,vai olisiko ollut viime kesältä. Eikö vieläkään flaksi ole käynyt?
26.04.2010 19:16
kaikkien naisten puolesta. Itseni puolesta sanon,ettei minusta ole rivoa. Minusta se on elämän perusjuttuja ja jos mies ei minua kiinnosta,osaan sanoa sen suoraan. Näin ei tule haaskattua kummankaan aikaa turhaan..
26.04.2010 19:13
kysynyt vääriltä naisilta! Minulta on asiaa kysytty monestikin ja olen antanut suoran vastauksen. Tanssijuttuun en osaa vastata kun en itse ole näitä tanssi-ihmisiä. Kaipa jotkut naiset ottaa tanssipaikalla jonkun tietyn miehen "kiikariinsa" eivätkä sitten suostu muiden kanssa tanssimaan. Ja saattaa joskus olla näitä "vakitanssipareja" jotka hakee vaan toisiaan. Itse yritän ainakin selittää miksi en lähde tanssimaan.
21.04.2010 19:54
Sopivan lihaksikas yläkroppa,ei mikään bodarivartalo kuitenkaan. Vähän parransänkeä. Ei mikään "apinamies",karvoja saa olla mutta minua ei innosta mies joka on kuin karvalankamatto sekä etu- että takapuolelta! hiukset,joita saa haroa sormilla seksin aikana(ei siis kalju). Näppärä mies sormistaan...
Ja seksin yhteydessä tietysti sopivan kokoinen penis.
04.04.2010 11:59
ryhtyy...jne. Eli pakkohan se on. Ei mitään hyötyä itselle pähkätä,onko sillä nyt muitaki kierroksessa. Varsinki jos sattuu olemaan ns. vakituisessa parisuhteessa oleva seksikumppani. Sillon sillä on ainaki se yks.
Ja kyllä siinä kai menis hohto hommasta,jos miettis kenen sänkyyn toi seuraavaks suunnistaa ja mitähän se siellä touhuaa. Kun ottaa ja antaa seksin seksinä ja jättää nuo mietinnät siihen vakituiseen parisuhteeseen,niin kaikki menee hienosti.
29.03.2010 20:28
mutta en jaksanu lukea noita blaa-blaa-juttuja kaikkia. Mutta: olen yli 40-v. nainen joka nauttii.pitää,haluaa ja tarvitsee seksiä enemmän kuin sen normi 2xvko. Ja onneks olen saanut ja antanut. Siitä huolimatta en ole mikään huora(olet oikeassa,miksi mies jolla on paljon seksisuhteita on kova karju jne. ja nainen vastaavasti huora,EN YMMÄRRÄ!). En ota seksistä rahaa,enkä harrasta yhden illan juttuja. Onneksi on 2 miestä jotka tyydyttävät seksin tarpeeni. Eli et ole epänormaali. Ja kun vanhenet,opit käyttämän seksuaalisuuttasi tässä miehisessä maailmassa...
27.03.2010 22:04
vaikka tosiaan,ei kai sitä siinä vaiheessa enää vieraita olla... Heh... Vakituista tilapäisemmän (eli onko se nyt se vakipano sitte) ei oo käytetty kumia. Eika avomiehen kans. Avomiehen kans oli hyvät yritykset tyttären syntymän jälkeen,mutta mies oli niin kiimassa että laukes jo kumin laitettuaan ennen tositoimia...
Ja tilapäisen kans ei oo käytetty ku sanoin,että mä en harrasta yhen kerran juttuja eikä oo tauteja ja inhoan kondomia. Varmaan ois käyttäny jos oisin pyytäny,mutta mun mielestä hommasta katoaa herkkyys kumin myötä... Haluan tuntea miehen laukeavan,enkä vain arvailla että no nytkö se tuli!
27.03.2010 21:52
5 / 5