Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pauru
profiilit
pauru
pauru
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
97
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tyypillistä+mitsussa.+Itsellä+oli+carisma+jossa+jarrut+jäätyi+talvella+poikkeuksetta.+Pitää+muistaa+ettei+käsijarrua+vedä+koskaan+talvella+päälle,ja+muutenkin+ainoa+millä+jarrujen+jäätymisen+estää+on+autotalli...+Mutta+sitten+toisaalta,nyt+on+mazda+ajossa+ja+siinä+sama+ongelma,niin+että+ei+mitsu+ole+ainoa+jossa+tämä+ongelma...+Autoja+ei+ole+tehty+Suomen+talviolosuhteisiin+eikä+auraamattomille+teille.+Kokemuksesta+olen+huomannut+että+jo+pieni+pöllyävä+lumikerros+tiellä+aiheuttaa+lumen+kertymisen+jarruihin,sulamisen+ja+jäätymisen.
24.02.2019 13:54
Työkaveri+kertoi,että+hänellä+myös+ollut+suuria+vaikeuksia+dna:n+kanssa.+Sanoi+että+s.postiviestintä+dna:lle+varminta+kun+voi+jälkikäteen+todistaa+mistä+on+sovittu,puhelimitse+ei+kuulemma+mikään+pidä+paikkaansa.+Itse+olin+tele+finlandin+tyytyväinen+asiakas,nykyään+telian+vähemmän+tyytyväinen+(ja+kohta+entinen)+asiakas.+Telian+aikana+on+nyt+vuoden+sisällä+kolme+kertaa+nostettu+liittymän+hintaa.+Syy:telia+nostaa+vanhojen+tele+finlandin+asiakkaiden+liittymähinnat+omien+kalliiden+liittymien+tasalle.+Asiakaspalvelu+ei+toimi,jonottaa+saa+ikuisuuden.+Nyt+kun+vielä+tietäisi+mistä+saisi+suht+edullisen+liittymän...
13.02.2019 20:55
Asiakas+ei+ole+aina+oikeassa+vaikka+KUVITTELEE+aina+olevansa.+Siinä+kysytään+sitä+ammattitaitoa+että+osaa+selittää+asiakkaalle+miksi+asia+ei+ole+niin+kuin+hän+kuvittelee.+Jos+tuntee+asiakkaan+persoonan+niin+joskus+tietysti+on+helpompaa+antaa+olla.+Mutta+kellään+ei+ole+oikeutta+alkaa+haukkua+myyjää,siihen+pitäisi+aina+puuttua+myymäläpäällikön+tms.+Itse+olen+joskus+joutunut+tilanteeseen+jossa+asiakas+solvaa+työkaveria,olen+vienyt+asiakkaan+silloin+sivummalle+ja+selvitellyt+asiaa.
12.09.2016 17:18
Ei kai tuo tuosta enää parane vai mitä? Oisko aika pakata kamat ja poistua? Vai haluatko TODELLA olla nyrkkeilysäkkinä jatkossakin?? sillä ei ole väliä mistä pahoinpitely johtuu, vain sillä ettei syy ole sinussa. vai mitä? Isäni pahoinpiteli tasapuolisesti kaikkia perheenjäseniä,mutta itse päätin että ensimmäinen lyönti on se viimeinen eli KUKAAn ei ole niin rakas että lyömien olisi sallittua. joku lyönti voi olla se viimeinen sinulle=tappava. Poistu,ota ero ja joku päivä löydät paremman miehen.
19.12.2015 23:30
Huomasin saman jossain vaiheessa. Nytkään ei ole kysynyt mitään,vaikka olen sairauslomalla... Ei kai sitten kiinnosta? Lopetin työjuttujen kertomisen,kun tuntui vaan ärsyttävän. Omia työjuttujaan kyllä kertoo vaikka kuinka. Mutta sitten esim.tuttavien kuulumiset "unohtaa" kertoa,sitten kun kuulen jostain muualta toteaa vaan että joo kyllä mä tiesin.
Ilmeisesti valuvika?
03.05.2013 11:55
En nyt ihan varmaks muista onko itsellä mirena,mut kokemusta on että kovemman fyysisen rasituksen jälkeen alkaa "tiputtelu"vuoto,jota kestää päivästä kolmeen. Myös seksin jälkeen saattanut tulla pientä vuotoa. Ja muutenkin oli ekat puoli vuotta rumbaa: 2 viikkoa pientä vuotoa,2 viikkoa taukoa,taas 2 viikkoa vuotoa jne... Nyt sitten ei mitään vuotoa yli 2 kuukauteen!
Muutenkaan en ihan ymmärrä hormonikierukan "autuutta",muuten kuin vuotojen pienenemisessä... Itsellä ainakin ollut jonkinverran vuotoa edeltäviä voimakkaitakin kipuja,mitä ei normikierukan kanssa ollut. Ja seksihalut hormonikierukka vei mennessään. Aktiivisesta seksielämästä lähes täyteen seksihaluttomuuteen kuukaudessa...! Siis seksiä on yhä edelleenkin,mutta eipä siitä nauti. Joku saattaa sanoa,ettei johdu kierukasta. Mitään muuta muutosta ei ole elämässä ollut,ja ajankohta yhtäkkiseen seksihalujen katoamiseen ajoittuu juuri n. kuukauden päähän hormonikierukan asentamiseen. Onko jollain muulla ollut vastaavaa? Haluaisin nauttia vieläkin seksistä ja HALUTA sitä,enkä vain suostua seksiin siksi,että tiedän miehen sitä odottavan.
07.04.2013 10:54
3,5 kk ikäinen koiranpentu on vasta vauva-asteella. Siinä vaiheessa tärkein oppi on sisäsiisteys. Jääräpäisyydestä en osaa sanoa,itsestä tuntuu että joka pentu on ollut jossain määrin jääräpää,kerrata on saanut että oppi on mennyt perille. Nykyinen koira alkoi oppia käskyjä tottelemaan kunnolla vasta lähes 2 v iässä. 1v iässä poti todella pahan "uhmaiän" joka tosin ei kohdistunut minuun koska olen se,joka antaa ruoan(ei koira niin tyhmä ole,että riskeeraa ruokansa...). Pentukoira pureskelee mielellään kaikkea,hampaat kasvaa ja vaihtuu ja ikeniä jomottaa ja kutisee. Pennun ja vanhan koiran yhteiselo on vaikeaa ensi alkuun,ennen kuin pentu kasvaa n. 1 v ikään. Siinä vaiheessa arvojärjestys on jo selvillä.
Jokainen pentu on yksilö,jonka kasvusta ja kehityksestä ei näin netin välityksellä pysty neuvoja antamaan. Koirakoulua voi kokeilla,kun pentu on vähän vanhempi. Tai sitten joudut miettimään,riittääkö pinna ja rahkeet kouluttaa pennusta aikuinen koira vai annatko sen hyvään kotiin jossa edellytyksiä on. Jos vihaat pentua,et pysty sitä opettamaan. Huuto ei auta koiralle,aiheuttaa vain pahempia käytöshäiriöitä,agressiivisuutta tai pelkotiloja.
Eli kyse ei ole niinkään pennusta kuin sinusta. Kaikkien koiranpentujen kanssa ei pääse helpolla,eli antamalla ruokaa ja aktiviteettejä. Mutta yleensä jossain vaiheessa "ongelma"pennusta tulee kunnon koira,jos kasvattajalla pitkää pinnaa riittää. Geeni- yms. muusta johtuvaa käytöshäiriötä tietenkään ei poista edes kärsivällinen kasvatus,silloin täytyy harkita pystyykö koiran sijoittamaan paikkaan,jossa sen käytöshäiriöt ei aiheuta ongelmia vai pitääkö koira lopettaa. Noin pienestä pennusta ei voi vielä sanoa,johtuuko tavat häiriöstä vai siitä,että kyseessä on vain normaalia energisempi pentu.
22.03.2013 19:44
Olen nähnyt myös näitä puhdasrotuisia,jotka käyttäytyy ihan samalla lailla kuin aloittajan pentu. Ei se puhdasrotuisuus/sekarotuisuus takaa hyvä käytöstä,kyllä rotupuhtaissa on ihan yhtä paljon käytöshäiriöitä! Se on kehityshäiriö,ei rotuominaisuuksista johtuva,yleensä...
Itsellä ollut sekä puhdasrotuisia että seropeja,yhdellä puhdasrotuisella oli tosi pahoja käytöshäiriöitä liittyen mm. toisiin koiriin. Ei auttanut koulutus eikä mikään,
häiriö oli luonnevika,joka ei lähtenyt millään. Seropeilla ei ole ollut mitään ongelmia, ei sairauksia,mutta toki en sano ettei huonon tuurin sattuessa myös näissä olisi luonnevikoja. Ja jokaisesta koirastahan saa äkäisen,jos sitä kohtelee väärin.
22.03.2013 19:30
Viestiketjussa näyttää olevan "asiantuntijoita" joka lähtöön... Itse en ole asiantuntija,mutta muutaman ajatuksen kirjoituksesi herätti.
Jos mitään yhteistä ei ole,on sinun pohdittava haluatko jatkaa yksin yhdessä-elämää vai haluatko jatkaa elämääsi todella yksin? Eihän eron jälkeen tarvitse heti rynnätä uuteen parisuhteeseen,ja viisaat sanoo heti eron jälkeisiä suhteita laastarisuhteiksi,joilla paikataan ed.suhteen haavoja. Mieti,mitä haluat elämältäsi ja tee ratkaisu siltä pohjalta. Kyse on SINUN elämästäsi.
Tunneköyhyys kyllä paistoi kirjoituksesi läpi. Jos vakava sairastuminen ei puolisossa saa aikaan minkäänlaista reaktiota,niin eipä ole parisuhteessa jäljellä tunnepuolella enää mitään. Pitääkö puolisosi sinua ilmaisena kodinhoitajana? Pyydä nimi avioeropaperiin ja lupaa tv puolisollesi tavaroita jaettaessa,sehän näyttää olevan hänelle sinua tärkeämpi. Rakkaus näyttää loppuneen jo aikoja sitten,eron esteenä on ollut vain se ettei kumpikaan ole saanut aikaiseksi hakea eroa.
Joka tapauksessa,kissa on nostettava pöydälle. Tee puolisollesi selväksi,että nykyisellä tyylillä ero on todella se ainut vaihtoehto. Ellei miestä kiinnosta parisuhteenne pelastaminen,ero saattaa olla hänellekin helpotus.
20.01.2013 14:43
Itse en ole facebookissa enkä aio koskaan siihen mennä,enkä koe jääväni mistään paitsi. Tiedän kyllä ihmisiä,joilla fb on koko ajan auki koneella/kännykässä ja sitä pitää seurata töissäkin palavereissa jne. En ymmärrä... Mutta jokaisen oma asia. Minun kuulumiseni ystävät voi kysyä tekstiviestillä tai soittamalla. Parisuhteen perusta fb ei todellakaan ole,eikä saa olla!
20.01.2013 14:12
Kun se yksi ainoa siittiö riittää tekemään sinut raskaaksi.niin kyllä,voit olla raskaana.
18.08.2012 19:29
Olen harrastanut seksiä miesten kanssa,jotka ovat oleet hyviä tanssimaan mutta surkeita sängyssä ja päinvastoin,mitä siitä ajattelet? Surkea gradun aihe...
27.07.2012 19:53
40-v vasta huomasin eläväni,huomaisn nauttivani seksistä ja elämästä yleensä. Tässä iässä alkaa olla sinut itsensä kanssa eikä stressaa enää pienistä. En edes muista kun täytin 20- tai 30-v mutta ei se haittaa.muistan jokaisen 40v.jälkeisen päivän ja ne on olleet hyviä!
27.07.2012 19:45
Nuorelle varmaan ahdistava kokemus,40+ naiselle ei enää. Jos huomaan miehen katsovan rintojani,so what,tai jos kommentoi niin siitä vaan. Nuorelle kommentit/katseet ovat vaikeita kun omakuva on vielä hukassa.
27.07.2012 19:37
Olet lmeisesti itse käyttänyt "palvelua" kun noin varma tieto on asiasta??? Onko teistä kukaan puhunut näiden marjanpoimijoiden kanssa?? Yksikään?? Tässä ns. keskustelussa on nyt heitetty lapsi pesuveden mukana. Eiköhän teidän kaikkien negatiivien kannattaisi liittoutua yhteen ja käydä MARJAFIRMOJEN kimppuun,jotka nämä marjanpoimijat tuovat maahan. Poimijat toimivat ANNETTUJEN ohjeiden mukaan,eli...miettikääpä sitä.
Minä olen keskustellut näiden poimijoiden kanssa. Köyhiä ja vieläkin köyhempiä ihmisiä,jotka lähtevät tänne toiselle puolelle maapalloa siksi,että saisivat rahaa itsensä ja perheen elättämiseen. Poimijoilla ei ole kunnollisia kenkiä eikä vaatetusta,koska marjafirma ei ole velvollinen niitä kustantamaan. Heille maksetaan matka(jonka hinnan he joutuvat marjoina keräämään firmalle takaisin,sen jälkeen vasta hankkivat itselleen),hommataan asunto ja jonkinlainen kulkukelpoinen ajoneuvo ja siihen polttoaine. Ruokaa heille laittaa yleensä muutama nainen,jotka on palkattu siihen/hoitamaan marjojen punnitukset ja kirjanpito marjoista. Ruokaan rahaa ei anneta paljoa,mutta onneksi riisi/vihannekset eivät paljoa maksa... Poimijat tekevät pitkää päivää,neljältä ylös ja matkaan, illalla klo 20-22 takaisin. Sitten päivän ainoa ruokailu ja nukkumaan. Heille tämä muutaman kuukauden ansio vastaa kotimaan 1-2 vuoden palkkaa. Koska heille maksetaan marjankeräämisestä naurettavan vähän,he joutuvat tekemään pitkää päivää ja keräämään marjaa sieltä missä sitä näkevät. Ja kyllä,he keräävät marjaa pääteiden lähettyviltä ja teiden varsilta siksi,että heillä ei ole KARTTOJA,joiden avulla osata sinne "takametsiin". Miksi ette opasta heitä sinne,jos kerran tiedätte sellaisia paikkoja olevan??
Ennakkoluulot ja kaikki typerät uskomukset kumpuavat tietämättömyydestä. Tehkää itsellenne palvelus ja tutustukaa näihin(kin) ihmisiin. He ovat nöyriä,työteliäitä,ystävällisiä ihmisiä. Älkää tuomitko,ennen kuin tutkitte. Ystävällisellä opastuksella saatte poimijat kauemmaksi pihapiiristä,ja itsellenne hyvän mielen. Suomen metsissä mätänee marjaa ja sieniä vuosittain varmaankin miljoonia kiloja,oletteko tosiaan sitä mieltä että antaa olla siellä vaan...?
On helppo tosiaan istua tietokoneen ääressä natisemassa mamuista ja poimijoista ja kaikesta vieraasta,pikkasen vaikeampaa on nousta siitä ja tutustua niihin ihmisiin. Kauheeta,sitähän saattais huomata,että ne on ihan tavallisia ihmisiä jotka haluavat ansaita rahaa työllä!!
20.07.2012 12:31
Sinulla ei ole mitään velvollisuutta olla tekemisissä miehesi vanhempien kanssa,jos kanssakäyminen kerran on vaikeaa ja miehesi ymmärtää ja hyväksyy päätöksesi. Ei kannata tuhlata voimiaan toivottomaan taisteluun,jos appivanhempasi eivät hyväksy tai ymmärrä sinua. Heillä on oman sukupolvensa ja uskonsa arvot,etkä pysty niitä muuttamaan tai niihin vaikuttamaan. Miksi siis taistelisisit "tuulimyllyjä" vastaan? Tee appivanhemmillesi kerralla selväksi,että sinä olet sinä etkä aio muuttua heidän mielikseen,jos se ei heille riitä/sovi,se sitten siitä. Et voi elää elämääsi heidän toiveittensa mukaan(ilmeisesti sinun kuuluisi olla kotirouvana isohkoa lapsilaumaa hoivaillen ja miehesi elättäisi teidät ja olisi "perheen pää"?),joten tee se heille selväksi. En kannusta riitelemään,mutta ota asia rauhallisesti puheeksi. Kysyt mitä mieltä he ovat sinun työstäsi jne. Kuuntelet heidän mielipiteensä ja toteat sitten tyynesti,että "teillä on oikeus mielipiteisiinne,mutta tämä on kuitenkin minun työni ja elämäni". Elleivät tajua, anna olla ja elä omaa elämääsi. Jos he eivät osaa arvostaa sinua ihmisenä,miksi sinun pitäisi heitä mielistellä?
22.06.2012 13:03
Naisnäkökulmasta katsottuna kokemus on valttia... Eli ei se nuoruuden innokkuus ihan riitä kokemuksen rinnalla... Kyllä miehetkin on parhaimmillaan n. 40-vuotiaina.
21.06.2012 21:24
Tässähän pätee se ikivanha juttu: työnnäpä ensin heinänkorsi korvaan ja tunnustele mille se tuntuu. Työnnä sitten etusormi ja vertaa..." Nakkia" ja "HK:n sinistä" kokeiltua voin kertoa,että tuntuuhan se,ainakin isommalle. Mikä sitten kennellekin on hyvä sitä ei voi sanoa. Mutta kyllä se hyvälle tuntui,minusta.
21.06.2012 21:20
Panettaahan se. Onneksi miestä ei veri pelota,vaan on valmis auttamaan naista seksinnälässä... ;-)
09.05.2012 19:14
Miten se "vähemmän viehättävä" nyt sitten määritellään...? Oma kokemus on normi suomalaisesta miehestä,joka ei ole mikään mister finland-tyyppi,mutta aika peto sängyssä! Sielun elämän ymmärtämisestä en puhu mitään,se nyt ei ollut tämän miehen kohdalla tärkeää. Vakikumppani taas on varsin hyvän näköinen muidenkin mielestä,eikä sekään sängyssä käy vaan nukkumassa. Eli en voi sanoa,että ulkonäöstä vosi päätellä seksikykyä. Kokeile niin tiedät.
09.05.2012 19:04
1 / 5