tequila_sunset
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
47
Kyyneleet
kuumat kyyneleesi poskiemme välissä suolaisina huulillani sanot että lähelläni on hyvä olla en vastaa kyyneleet eivät24653Huomenta rakas
aamun ensimmäinen kahvi maitoa vain, ei sokeria sanomalehti levällään lukulasit nenänpään varassa tiimarista ostetut ed8599Miksi
ajatusten rinki pään täyttävä ahdistus sydän rintakehän vankilassa takoo kylkiluiden kaltereita kukaan ei voi tietää ei18527Kuvajainen
peilikuva ikkunassa taustana syksyinen pimeys tuulen valitus ja kylmät kyyneleet jotka ropisten lyövät vasten kasvoja ku13450Yksinäisyyden näyttämö
aamuöiset kadut ihmisvirran kuivuneet kanavat todistavat yksinäisyyden kertovat sen tuhannella ja välittävät eteenpäin a16449Rakkauden voima
minä ymmärsin rakkauden voiman elämää synnyttävän kun kohtasin sinut nousi elämäni aurinko neitseelliselle taivaalle jo15436Joutsenten matkassa II
pääni yllä syystaivasta vasten näen palaavat joutsenet kauniissa muodossaan pareittain toisiinsa sitoutuneina kuinka h18430Huojuva talo
huojuva talo rakkauden tyyssija kukkulan laella raudoitettu betonijalka murentunut pyöreiksi kiviksi laakerin kuuliksi13422Olenko kertonut
olenko koskaan sanonut mitä kasvosi ovat minulle miten katseeni hyväilee silmiesi muotoa amorin jousen kaarta suudeltavi10416Ikäväni
kirjoitan ikäväni kaipauksen sanoista huokauksista, kyynelistä punon kultaista nauhaa reittini merkiksi sitä nauhaa s8407Käytkö usein täällä
saanko luvan? huh, onpas hän kaunis näin läheltäkin katsottuna käsi tuonne taakse hakasten korkeudelle ja toisella sopi12398Joutsenten matkassa
joutsenten matkassa halki tuntureiden maan vain kerran sain kohdata sinut eikä maailmani palannut ennalleen kairojen r11367Sinä tulit
tuska ja ahdistus vain sinun vuoksesi en ikinä opi varautumaan enkä osaa valmistautua en tähän, en koskaan sinä vain v8364Rakkauden tuli
sinun rakkautesi polttaa minua tulena koska se ei ole sallittua rakkautta se liekki on lämmin ja niin kaunis etten voi9361Notta akaksi
soot vissihin taloosen tytär äitimuori käski sitä tierustelemahan eikä se muuta sanonukkaan notta siinä mieles asiat on8349Muistojen maisema
kesän aurinko toiveena tulevasta tämä hetki harmaata loskaa eilisen muistot rauhoittuneet valkoiseksi talveksi jäähelm11343Hunnutettu nainen
miksi tulet uniini nainen valkoisessa hunnussa kuka olet miksi palaat vierelleni lukemattomat kerrat olen herännyt toi8341Rakkauden matematiikkaa
rakkauden kuvaaja alkaa origosta nousee eksponentiaalisesti kulmakerroin ääretöntä hipoen kunnes vuosien myötä kasvu hid8341Katseet
meidän hetkemme kesti sekunnin korkeintaan kaksi kun katseet kohtasivat sinä hymyilit minä häkellyin vielä ovelta katso9332Tuuleen piirsin
tuuleen piirsin kauneimman sydämen kaipauksen kaaren kyynelten jäljet ne lähetän omalleni ilmojen kannettavaksi että6317