han-na-mai-ja

han-na-mai-ja profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 18v sitten
1 aloitusta · 17 kommenttia
Heip!!
Pääseekö mukaan??? Olen pitkän linjan pitäisi- laihduttaja.. Laihdutus alkanut aina maanantaina, tai kuun alussa, ja kestänyt muutamia päiviä.. Nyt olen kuitenkin päässyt laihdutuksessa hyvään vauhtiin, joten kaipailisin täältäkin ehkä tsemppiä ja tukea, ja on kiva lukea toisten onnistumisia..
Eli lyhyesti.. Olen kohta neljä viikkoa laskenut pv-pisteitä; mennyt tiukalla 18 pisteen linjalla, useina päivinä jopa vähemmänkin, ja liikuntapisteitäkin tullut todella mukavasti, kävelyn ja pyöräilyn merkeissä. Pituutta mulla on 160cm, ja ylin paino ollut 71.1.kg. Su 11.4. aloitin tämän ns. tehodieetin, ja silloin painoin 70.4.kg. Tämän aamun, 7.5. paino oli 66.3kg. Olen herkutellut ainoastaan viime sunnuntaina, tosi vähän, sekä tänään vähän enemmän. Muuten ollut todella tarkkana. Eikä ole tehnyt useimpina päivinä edes tiukkaa, kunhan on pistäny järjellä ajattelua peliin. Joskus ns. taistelua mielessä käynyt, mutta yllättävän helppoa ollut. Ja nopeesti mennyt 4 viikkoa.
Tavoitteena mulla oli päästä 5 alkavaan painoon. Joten matkaa vielä on. Olen 33-v. tyttönen. Hope mahdun mukaan.. :)