oikeesti mistä voi saada naisen ittelle jos pois suljetaan vaihtoehto "baarin tiskiltä" työpaikkakin on sellanen missä ei naiset pahemmin pyöri. pikkasen epäilyttää noi netti deitti jutut samat naamat pyörii niissäkin eikä noista tiedä mikä on feikki ja mikä ei. kavereitten siskotkin on jo varattu ainakin 5 kertaa.
pitäskö tässä lähtee lukemaan iltakoulussa jotain kieltä jos sieltä osuis joku matkaan TÄHhh onko ideoita
streittarille nainen
7
422
Vastaukset
- Siellä miehet kuolaa
Aloita joku itseäsi kiinnostava harrastus, jos vaikka sen kautta löytäisit jonkun.
Suomen treffikulttuuri on vähä sellanen et naisen saa yleensä vain baarista, tutun kautta, työpaikalt/opiskelemalla tai jonkun yhteisen mielenkiinnon kautta (harrastus, festarit yms)
Ei voi tehdä niin kuin ulkomailla sillein, että jossain ulkona tai kahvilassa pyydät treffeille, ku tääl suomes semmosia tyyppejä pidetään friikkeinä. :P
Sit on niitä kaiken maailman deitti/sinkku tapahtumia, tosin yleensä vain suurkaupungeissa. Itse en kyllä sellaisiin lähtis. Mulle ainakin sopisi streittarimies oikein hyvin.. Taidat olla vaan valitettavasti liian nuori.. :(
Mutta juu, samaa ongelmaa olen miettinyt itsekin.. Että mistä niitä miehiä voi oikeasti löytää.. Varsinkin, kun haaveissa olisi ns "vaihtoehtomies", niitä ei juuri missään näy..- Joe The Scrap
"Vaihtoehtomies", kysyn vaan?Next one on the line?
- mumusu
ollaan ystävä pojan kans mietitty samaa sille.
mutta tässä on sellanen _pikku_ ongelma kun selvänä pysyville tyypeille ei oo omia mestoja missä hengata ja tavata sitä oman henkistä porukkaa.
(hc) keikoilla ei kannata mennä iskee ketää, tyypit on tullut viihtyyn eikä pokattavaks.
tää on hyvä kysymys-paha ettei oo vastausta. - Marocker
Eihän siellä ole pakko alkoholia juoda, voi juoda vaikka limua.
- Mutta kun...
Baarissa on hankala löytää seuraa tositarkoituksella
- Streittari nainen
Mulla on sama ongelma kuin sulla etten tiedä mistä löytäisin miehen joka olis streittari. Olen kaunis, normaali, fiksu ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302876Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081847Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171830- 171434
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731370Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431268- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771189- 311038
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa981016