streittarille nainen

Straight Edge

oikeesti mistä voi saada naisen ittelle jos pois suljetaan vaihtoehto "baarin tiskiltä" työpaikkakin on sellanen missä ei naiset pahemmin pyöri. pikkasen epäilyttää noi netti deitti jutut samat naamat pyörii niissäkin eikä noista tiedä mikä on feikki ja mikä ei. kavereitten siskotkin on jo varattu ainakin 5 kertaa.
pitäskö tässä lähtee lukemaan iltakoulussa jotain kieltä jos sieltä osuis joku matkaan TÄHhh onko ideoita

7

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä miehet kuolaa

Aloita joku itseäsi kiinnostava harrastus, jos vaikka sen kautta löytäisit jonkun.
      Suomen treffikulttuuri on vähä sellanen et naisen saa yleensä vain baarista, tutun kautta, työpaikalt/opiskelemalla tai jonkun yhteisen mielenkiinnon kautta (harrastus, festarit yms)
      Ei voi tehdä niin kuin ulkomailla sillein, että jossain ulkona tai kahvilassa pyydät treffeille, ku tääl suomes semmosia tyyppejä pidetään friikkeinä. :P
      Sit on niitä kaiken maailman deitti/sinkku tapahtumia, tosin yleensä vain suurkaupungeissa. Itse en kyllä sellaisiin lähtis.

• Mulle ainakin sopisi streittarimies oikein hyvin.. Taidat olla vaan valitettavasti liian nuori.. :(

Mutta juu, samaa ongelmaa olen miettinyt itsekin.. Että mistä niitä miehiä voi oikeasti löytää.. Varsinkin, kun haaveissa olisi ns "vaihtoehtomies", niitä ei juuri missään näy..

• Joe The Scrap

"Vaihtoehtomies", kysyn vaan?Next one on the line?

• mumusu

ollaan ystävä pojan kans mietitty samaa sille.

mutta tässä on sellanen _pikku_ ongelma kun selvänä pysyville tyypeille ei oo omia mestoja missä hengata ja tavata sitä oman henkistä porukkaa.

(hc) keikoilla ei kannata mennä iskee ketää, tyypit on tullut viihtyyn eikä pokattavaks.

tää on hyvä kysymys-paha ettei oo vastausta.

• Marocker

Eihän siellä ole pakko alkoholia juoda, voi juoda vaikka limua.

• Mutta kun...

Baarissa on hankala löytää seuraa tositarkoituksella

• Streittari nainen

Mulla on sama ongelma kuin sulla etten tiedä mistä löytäisin miehen joka olis streittari. Olen kaunis, normaali, fiksu ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe