Heko heko

Alex-77

On se harmi juttu, miksi naiset eivät tee aloitteita nettitreffeissä saati vastaile viesteihin. En ymmärrä :D Rohkenen väittää ettei itsessäni ole suurempia vikoja.

Sen sijaan tulee tämänkaltaisia sekavia viestejä, että en tiedä että pitäisikö itkeä vai nauraa :D

HELLO

My name is miss lilian i saw your profile today and fund you worthy to be mine as some one whom i can lay on his arms as long as love is concern, caring and teassing you all the nightlong and ,l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address so l can give you my picture for you to know whom l am.
Here is my email address([email protected])
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address above.
miss lilian (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life

HEI

Nimeni on neiti Lilian i näki profiiliisi tänään ja rahasto sinun arvoinen on kaivoksen kuin noin jolle voin antaa hänen aseita niin kauan kuin rakkaus on huolissaan, välittävä ja teassing te kaikki yön ja l, myös tunne sinua sitä enemmän, ja l haluat voit lähettää sähköpostia osoitteeseen sähköpostiosoitteeni niin l voi antaa teille kuvan teidän tietävän, kenelle l am.
Tässä on minun sähköpostiosoite ([email protected])
Uskon, että voimme siirtyä tästä!
Olen odottanut your mail to my sähköpostiosoite.
miss Lilian (Muista etäisyys tai väri ei ole väliä, mutta rakkaus asioissa paljon elämä)

3

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miespuoliset kaverini ovat saaneet samanlaisia viestejä.. Ihan käsittämätöntä, kuka niitä keksii.. No, vaikka mullakaan ei ole elämää, niin niillä vielä vähemmän.. :D

Ja tohon nettideittailuun muuten, tuo suomi24 on tyly areena.. Siellä vastaillaan ja jätetään vastaamatta hyvinkin tylysti.. Ainakaan minä en edes jaksa vastata ihmisille, jotka ei kiinnosta.. Ilmoituksessani lukee mielestäni hyvinkin selkeästi, millaista miestä etsin.. Jos mies ei ole selkeästikään viitsinyt lukea profiiliani (joka on on piiiiiiiiiiitkä :), niin miksi sellaiselle ees vastaamaan.. Tai jollekin, joka postaa samaa viestiä monelle, tms.. Nyt en väitä, että sinä tekisit näin.. Mutta kerroinpa kuitenkin..

Millainen mies olet? Millaista naista etsit?? Täällä olisi yksi samanikäinen vapaana.. :) Hi hii.. :)

• massaposittijat

Joo, tuo on surkuhupaisaa.
      Maksullisissa palveluissa noita läjähtää ruutuun jollei joka päivä niin joka toinen päivä.

Mutta sitä vartenhan QWERTY-näppiksessä on DEL-painike :)

• hyvää suomea

No rahan kalastajat tehtailee noita joka puolella maailmaa. Käännösgeneraattori vääntää 'loistavaa suomeakin' :D

Älä siis itke vaan naura ja paina 'del' :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2876
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1847
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1830
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1434
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1370
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1268
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1189
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      98
      1016
    Aihe