Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23380
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja kauniita unia
26.07.2008 01:22
Vaikuttaa edelleen keinopersoonalta. Ei se mies ole.
Katsotaan nyt mitä tästä syntyy.
26.07.2008 01:16
*hyytävällä äänellä*
Että vaikka olisit vainoharhainen, ei se silti tarkoita sitä etteivätkö ne olisi kannoillasi.
26.07.2008 01:14
Mut sitten joku matkii sua niin et ei väitä olevansa sä.
26.07.2008 01:00
Mut jos matkii, niin silloin yleensä yrittää vaikuttaa matkitulta. Täällähän on juuri noita tarkoituksella matkittuja alempana näkyvillä.
26.07.2008 00:52
Itseasiassa tässä oli hiukan tarkoituksen löytää hauskoja juttuja itsestään. Ei sitä aina tiedä mikä kutakin ärsyttää.
Nyt minulla on puskien ja nikkien yhdistämisveikkaus meneillään. Aiheuttaa keskustelua ja se tietysti on tarkoituskin (eli pääasia ettei ole tylsää).
26.07.2008 00:51
Mutta jos eräällä nikatulla on samanlainen tyyli puskista, niin on vähän muita mahdollisuuksia.
26.07.2008 00:45
Epäilykset ovat selvät. Tyylisi on täysin sama.
26.07.2008 00:44
Jos et valitse, niin silloinhan se on automaattisesti kohta D (eli ei ole pakko valita).
Tässä on kuitenkin yksi ongelma, jota tietämättä ei voi päättää: siis illan tavoite on oltava selvillä. Jos kohta C ei ole realistinen, niin eräs tavoite ei ilmeisesti ole kuviossa mukana.
Mitkä ne muut mahdolliset tavoitteet ovat?
26.07.2008 00:42
Ja tuntuu samalta. Mahdollisuuksia ei ole monia, mutta asiassa on vielä eräs taustajuttu. Seuraan tilannetta ja raportoin myöhemmin.
26.07.2008 00:37
Ei mitenkään jaksa katsoa tuota sarjaa.
26.07.2008 00:16
Sehän on jo paljastettu.
26.07.2008 00:12
Mutta minulla toimii automaattisesti se että alan tunnistaa kirjoitustyylien takana olevan persoonallisuuden. Tekstiä voi muuttaa, mutta persoonallisuuden kätkeminen on vaikeampaa.
Ja täytyyhän minullakin jotain hupia olla.
26.07.2008 00:10
Asia on niin, että asiallisten kanssa olen aina asiallinen, mutta kun joku yrittää tahallaan ärsyttää ja erityisesti mikäli henkilö käyttäytyy sivistymättömästi, niin silloin teen jonkin jutun jonka tiedän tepsivän häneen.
Eräällä palstalla oli aiemmin pelkkiä törkeyksiä, jotka tappoivat kaiken asiallisen keskustelun. Harjoittelin siellä palstojen siivoamista ja tarkoitukseni on siis pelkästään tehdä asiattomien tyyppien olo ikäväksi. Kun sitä häirinnällä haettua juttua ei saa, niin ne alkavat karttaa palstaa. Systeemini toimii yleensä kohtalaisesti.
Täällä ei onneksi ole kovin villiä menoa, mutta nuo tietyt törkyaloituksia tekevät saavat sen aikaan, että haluan päästä niistä täälläkin eroon.
Oikeasti on tosiaan niin, ettei minussa juuri ole puolia joita ei olisi jo muinoin käyty läpi, eli uutta kritiikkiä on vaikea esittää ja sekin toimii heikosti koska tiedän täysin oman luonteeni viat.
26.07.2008 00:05
Tekstinsä perusteella se ei ole ahdistunut. Eräs täältä nyt poissa oleva on ja hänestä voisi olla oikeasti huolissaan (eikä hänkään ole onneksi kuin tavallisesti masentunut).
Yksi enemmän sekaisin on myös poissa, mutta hän vaikuttaa tyypiltä joka tappelee nakkikioskeilla (hänellä ei ilmeisesti ole nikkiä).
25.07.2008 23:56
Minulla on tietty epäilys, mutta en ole vielä aivan varma: tässä on vielä yksi muu juttu takana.
25.07.2008 23:48
Älä nyt yritä johtaa epäilyksiä muualle.
Itseasiassa minulla on eräs epäilys vielä tämän aiemman ilmoitukseni lisäksi (mutta se on vielä salaisuus).
25.07.2008 23:37
Ja vaalea.
25.07.2008 23:35
Tietysti aina hiukan ärsytän jos joku vaikuttaa idiootilta. Pari on jo raivostunut kunnolla, mutta koska minuun ei juuri mikään pysty, niin se on vain mielenkiintoista.
Itseasiassa tämän illan havainto on, että ne muutamat sekopäät taitavat olla hankkimassa itseään tajuttomiksi jossain baareissa.
25.07.2008 23:34
Vantaan hotellista liikkuu villejä huhuja (en ole käynyt, sillä suosin epäsuorempaa toimintaa).
Bileitä on minulla nykyisin harvassa (kaverit pitkin maailmaa). Purjehtimaan on pyydelty. Yhdet paremmat grillibileet tulossa mutta ne eivät ole kovin suuret (firman omat).
En tiedä valmiita juttuja, mutta Hangon suunnalla on siellä terästehtaan lähistöllä (näkyy juuri ja juuri) tosi hyvä ja iso hiekkaranta. Jos olisi tarvetta ja innostusta, niin pistäisin sinne bileet joksikin illaksi (ei ole asutusta vieressä ja se tehdas pamauttelee pitkin yötä, niin kukaan ei valita musiikista). Ravintoloita en suosi, sillä opin siihen että savusta tulee aina pää kipeäksi (tosin nykyisinhän ne ovat lähse savuttomia).
25.07.2008 23:30
1155 / 1169