ainakin buddy-love oli käynyt hänen sivullaan...
Kiusaako la.ra nuoria naisia?
12
417
Vastaukset
Käyty on, mutta kellonaika on väärä, eli en tarkoita häntä. Lara vaikuttaa kivalta.
Itseasiassa kai huomaat itsekin, että tämä hämäysyrityksesi vahvistaa sen mitä väitin.- la.ra
mutta en tajua tätä aloitusta.
buddyn signeerausta laran sivulla.
Puhelet taas omias.- sirpamaikkarilta
se taitaa itsekkin olla. Tämä arvoituksellinen henkilö. Ellen sitten väärässä ole henkilöstä.
- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Ja vaalea.
Pakkohan sillä on ressukalla oma elämä olla kallellaan pahemman kerran. Ei kai sitä muuten jaksa tätä yhtä ja samaa päivästä toiseen.
Hoivavietti jälleen heräilee... sirpamaikkarilta kirjoitti:
Pakkohan sillä on ressukalla oma elämä olla kallellaan pahemman kerran. Ei kai sitä muuten jaksa tätä yhtä ja samaa päivästä toiseen.
Hoivavietti jälleen heräilee...Minulla on tietty epäilys, mutta en ole vielä aivan varma: tässä on vielä yksi muu juttu takana.
- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Minulla on tietty epäilys, mutta en ole vielä aivan varma: tässä on vielä yksi muu juttu takana.
muutama muukin, joka kaipailis sitä hoivailua. Toisaalta, parempi tänne purkaa ne ahdistuksensa kuin toteuttaa Kerava-kaavaa.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
muutama muukin, joka kaipailis sitä hoivailua. Toisaalta, parempi tänne purkaa ne ahdistuksensa kuin toteuttaa Kerava-kaavaa.
Tekstinsä perusteella se ei ole ahdistunut. Eräs täältä nyt poissa oleva on ja hänestä voisi olla oikeasti huolissaan (eikä hänkään ole onneksi kuin tavallisesti masentunut).
Yksi enemmän sekaisin on myös poissa, mutta hän vaikuttaa tyypiltä joka tappelee nakkikioskeilla (hänellä ei ilmeisesti ole nikkiä).
- en kerro
..on oikeasti ihan pihalla näistä jutuista. Minä kun luulin, että täällä voi keskustella asioista tai edes lukea keskusteluja, mutta täällä onkin jatkuvasti vain näitä "sisäpiirijuttuja" :( Onko muita keskustelupalstoja kuin tämä 24? Oon aika aloittelija näissä...
Sitten olisi kyllä ihan kiva tietää täällä olevien vakkarikävijöiden (nikit/nikittömät) ikäjakauma. Välillä tuntuu kuin seuraisi teinien jutustelua, ei millään pahalla...Itse olen n.30v, vissiin ikäloppu tänne... - la.ra
nyt mäkin tajusin kupletin juonen.
Joissakin aloituksissa on vähän matkittu (ainakin) minua ja sen hokasivat useat. Sitten buddy-love esitti epäilyksen henkilöstä (joka en ollut minä) ja tämä aloitus tehtiin hämäykseksi, että epäilyt kohdistuisivatkin minuun.
Vai? Olenko ihan hakoteillä?
Johan on jänskää. Tästä asiasta saa isonkin sopan keitetyksi. Ja väliin voi postailla iltapäivälehden juttua siitä, että nuoret naiset ovat kiukkuisia.
Onneksi partsille alkaa kohta paistaa ja mulla on vielä yksi kirppislöytötaskari lukematta! :)Useampiakin hämäyksiä oli käytössä ja tiedän tilanteen, vaikka en sitä suoraan olekaan näkyville kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671