älä viitti puhuu selän takaa paskaa...
Kuules buddy-love,
12
1054
Vastaukset
Epäilykset ovat selvät. Tyylisi on täysin sama.
- että..
epäilykset ovat selvät.
No selvähän se. - eimikäänhienohelma
ja sä et tajuu sitä et joku matkii? =)
eimikäänhienohelma kirjoitti:
ja sä et tajuu sitä et joku matkii? =)
Mut jos matkii, niin silloin yleensä yrittää vaikuttaa matkitulta. Täällähän on juuri noita tarkoituksella matkittuja alempana näkyvillä.
- eimikäänhienohelma
buddy-love kirjoitti:
Mut jos matkii, niin silloin yleensä yrittää vaikuttaa matkitulta. Täällähän on juuri noita tarkoituksella matkittuja alempana näkyvillä.
kun mä en pelkää ottaa yhteen kenenkää kanssa, et se siitä.
eimikäänhienohelma kirjoitti:
kun mä en pelkää ottaa yhteen kenenkää kanssa, et se siitä.
Mut sitten joku matkii sua niin et ei väitä olevansa sä.
- sitten
buddy-love kirjoitti:
Mut sitten joku matkii sua niin et ei väitä olevansa sä.
sinä kärsit vaan vainoharhoista.
sitten kirjoitti:
sinä kärsit vaan vainoharhoista.
*hyytävällä äänellä*
Että vaikka olisit vainoharhainen, ei se silti tarkoita sitä etteivätkö ne olisi kannoillasi.- vaan
buddy-love kirjoitti:
*hyytävällä äänellä*
Että vaikka olisit vainoharhainen, ei se silti tarkoita sitä etteivätkö ne olisi kannoillasi.saat olosi tuntumaan tarpeelliselta.
Nyt täytyy mennä unten maille ja jättää hiekkalaatikko. Sori. Öitä. vaan kirjoitti:
saat olosi tuntumaan tarpeelliselta.
Nyt täytyy mennä unten maille ja jättää hiekkalaatikko. Sori. Öitä.Ja kauniita unia
- fak :????
is really interested???
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671