Niin, miksi vitussa vanhempien lehmien täytyy vittuilla nuorille?
Miksi nuoria naisia kiusataan täällä?
7
406
Vastaukset
- Return to caller.
Mielestäni pointti on siinä että nuoret naiset ovat asettaneet itsellensä kivan ansan. Se ei riittänyt että piti sahata omaa oksaansa. Piti vielä kiukutellakin vihaisesti ja syytellä miehiä kaikesta.
Noh, se on nyt loppu. No more mr nice guy. Tästä lähtien annan naisille takaisin sitä mitä pyysivätkin, eli huoletonta huomista vaan kaikille. - vänkyrä-nainen
huomannut moista. Musta täällä 'vanhemmat' naiset on fiksuja ainakin vakkarit.
Mutta irl huvittaa kun jotkut nelikymppiset humalaiset elähtäneen oloiset naiset lutkittelee ja lehmittelee parikymppisiä, ihan nättejä tyttöjä kateuksissaan ja mustasukkaisuuksissaan. Huomaa, ettei ole mitään todellisuudentajua heilläkään silloin. Älä nyt yritä johtaa epäilyksiä muualle.
Itseasiassa minulla on eräs epäilys vielä tämän aiemman ilmoitukseni lisäksi (mutta se on vielä salaisuus).- mikä :????
se epäilty on (Se on salaasuus!)
- sirpamaikkarilta
Me vitun vanhat lehmät emme enää tässä iässä jaksa vittuilla kenellekkään. Vie aivan liian paljon energiaa biologisen kellon tikitykseltä.
ei täällä ainakaan kiusata.
- jotkut vanhat
lehmät eivät ole seksuaalisesti enää yhtä haluttavia kuin nuoret naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671