Hän on luvannut paljastaa sala-vittuilijan nimen!!! :D
Epäilen vaan että hän ei oikeesti tiedä vitun vertaa mistään...
Terkuin,
Hossi, pappatunska ja hirttoköysi
buddy-love on salapoliisi!
10
421
Vastaukset
- hää :
mikä witun salavittuilija, missä
- Varsinainen..
keittiöpsykologi ja järjen jättiläinen.
Hohhoijaa, olis ees fiksumpi kaveri, niin tätä hiekkalaatikolla suoritettava äärimmäisen tärkeää salapoliisiprofilointia olis mukavampi seurata.
Viihdettä se on huonokin viihde. - sirpamaikkarilta
partaterä. Tule tänne beibi otetaan erä. Edesmennyttä Raptoria. Soi aina välistä junttiloissa, joissa junttina tykkään oikein kovastikkin käydä.
Säälittävää vanhan ja vittumaisen lehmän olla Pepsi Max humalassa, eikä edes kirkasta ollu joukossa. Onpaha ainaki saanu nestettä riittävästi. Ja täytyy illalla ottaa korkojen kera takasi kirkkaiden kanssa.
Nyt mä jätän teiät keskenänne yötä viettämään ja lähden lukemaan kirjaa. Öitä! Sehän on jo paljastettu.
- tuohon
veikkaukseen.
Kyseisellä tapauksella riittää naamaa ihan omalla nimimerkillään vittuilla muille. tuohon kirjoitti:
veikkaukseen.
Kyseisellä tapauksella riittää naamaa ihan omalla nimimerkillään vittuilla muille.Ja tuntuu samalta. Mahdollisuuksia ei ole monia, mutta asiassa on vielä eräs taustajuttu. Seuraan tilannetta ja raportoin myöhemmin.
- niin..
buddy-love kirjoitti:
Ja tuntuu samalta. Mahdollisuuksia ei ole monia, mutta asiassa on vielä eräs taustajuttu. Seuraan tilannetta ja raportoin myöhemmin.
mahdollisuuksia ei ole monia?
Luuletko että kaikki vittuilijat täällä omistaa myös rekisteröidyn nimimerkin? niin.. kirjoitti:
mahdollisuuksia ei ole monia?
Luuletko että kaikki vittuilijat täällä omistaa myös rekisteröidyn nimimerkin?Mutta jos eräällä nikatulla on samanlainen tyyli puskista, niin on vähän muita mahdollisuuksia.
- nythän
se tuli sieltä.
Kyllä kestää, mutta viimein tilaukseen vastataan. On siellä muinaisuudessa runsaasti muitakin minusta tehtyjä aloituksia, eli kiireesti penkomaan ja pitäkää minut jatkuvasti näkyvissä, sillä Galaktisena Sankarina se on minulle täysin ansaittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671