Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1438

Kommenttia

23375

1. Kissallisille ehdotus

Jos sattuu yllättäviä lisääntymisiä paikallisessa kissapopulaatiossa, niin minusta yhdelle voisi löytyä hyvä koti eräält
    Miehen logiikka
    1
    102
  2. Gallup/ÄÄNESTYS

Viitaten tämän ketjun epäilyihin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8182164 -no, kumpi olen (ja millä perusteilla)? ;
    Miehen logiikka
    7
    102
  3. Vaadin parempia

Provoja. Tylsää. Lisäksi palstanäkyvyysindeksini on laskussa.
    Miehen logiikka
    12
    102
  4. Valkotakkiset tulevat

Olen juuri lisävarustanut varustevarastoani neljän virallisen valkoisen takin muodossa. Suosittelen täysijärkisyyden te
    Miehen logiikka
    9
    102
  5. Kuolemattomuus

Valitkaa maailman ihmisistä yksi joka elää maailman loppuun asti. Myös ne jotka ovat jo poistuneet kelpaavat valinnaksi.
    Miehen logiikka
    9
    102
  6. Miksei

Minua taaskaan trollata. Kysynpä vaan, sillä kärsin selvästi palstanäkyvyysvajeesta.
    Miehen logiikka
    6
    102
  7. voisiko joku

tulla pistäytymään Tiny Townissa? Saisin helpommin taateleita ja kultaharkkoja joilla voin rakentaa tätä n. 12-vuotiaill
    Miehen logiikka
    14
    102
  8. Voi kauheaa !!!

Olen lihonut kilon. Nyt se viimeinen numero on jo nelonen.
    Miehen logiikka
    0
    102
  9. Ongelmat peleissä ym.

Tiedoksi kaikille joilla on viimeaikoina ollut ongelmia erilaisten nettijuttujen toimivuudessa: http://news.slashdot.or
    Miehen logiikka
    3
    102
  10. Ilmoitan olevani 2. asteen vegaani

Ja tähän filosofiaan kuuluu olennaisena osana se, että lehmä syö heinät puolestani.
    Miehen logiikka
    6
    102
  11. Aiheutini hiukan tuhoa

Pihan siivous jatkui ja erään pensaan vierellä oli vanha pressu estämässä vuohenputken leviämistä (levisis se silti, sil
    Sinkut
    10
    102
  12. Rasismia vai seksismiä

Siis se kun pidän tätä henkilöä yhteiskunnalle vaarallisena idioottina, joka pitäisi pistää jatkuvaan poliisivartioon (j
    Miehen logiikka
    8
    101
  13. Toinen kysymys

Tuntuuko siltä että sanojen keskelle on piilotettu toisia sanoja? Esimerkki: tuossa edellisessä on "Jonas" kahdesti ja
    Miehen logiikka
    2
    101
  14. Liikaa vampyyrejä

Miksi nykyään on lähes joka kanavalla joku vampyyrisarja. Miksi maailmalla pyörivistä sarjoista on pitänyt ostaa tänne n
    Miehen logiikka
    0
    101
  15. Aion

Sensuroida kohta tuota aiempaa aloitustani ja lähteä mäkkärille. Siis jos on jotain mielessä, niin vielä on vähän aikaa.
    Miehen logiikka
    9
    101
  16. Vili pääsi pois

Soittivat Korkeasaaresta että sille oli tullut tänään komplikaatoita ja olivat joutuneet lopettamaan. Se oli kiva pieni
    Miehen logiikka
    5
    101
  17. Flunssainen olo

Mutta minulla on alilämpöä (36,2). Taitaa siis olla menossa, eikä tulossa.
    Miehen logiikka
    35
    101
  18. Hellekypärä

Sopisi tyyliini oikeastaan aika hyvin. Mieluummin se korkeampi malli jota brittiarmeija käytti.
    Miehen logiikka
    3
    101
  19. Pi:n elämä

Yritin katsoa sitä kun löysin sen netistä. On näköjään aika hankala juttu, sillä olin viemässä Liskon katsomaan sitä, mu
    Miehen logiikka
    35
    100
  20. Oletteko muuten huomanneet,

ettei kopiollani ole nikissään enää kuvaa. ;)
    Miehen logiikka
    6
    100