buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23375
Kissallisille ehdotus
Jos sattuu yllättäviä lisääntymisiä paikallisessa kissapopulaatiossa, niin minusta yhdelle voisi löytyä hyvä koti eräält1102Gallup/ÄÄNESTYS
Viitaten tämän ketjun epäilyihin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8182164 -no, kumpi olen (ja millä perusteilla)? ;7102- 12102
Valkotakkiset tulevat
Olen juuri lisävarustanut varustevarastoani neljän virallisen valkoisen takin muodossa. Suosittelen täysijärkisyyden te9102Kuolemattomuus
Valitkaa maailman ihmisistä yksi joka elää maailman loppuun asti. Myös ne jotka ovat jo poistuneet kelpaavat valinnaksi.9102Miksei
Minua taaskaan trollata. Kysynpä vaan, sillä kärsin selvästi palstanäkyvyysvajeesta.6102voisiko joku
tulla pistäytymään Tiny Townissa? Saisin helpommin taateleita ja kultaharkkoja joilla voin rakentaa tätä n. 12-vuotiaill14102- 0102
Ongelmat peleissä ym.
Tiedoksi kaikille joilla on viimeaikoina ollut ongelmia erilaisten nettijuttujen toimivuudessa: http://news.slashdot.or3102Ilmoitan olevani 2. asteen vegaani
Ja tähän filosofiaan kuuluu olennaisena osana se, että lehmä syö heinät puolestani.6102Aiheutini hiukan tuhoa
Pihan siivous jatkui ja erään pensaan vierellä oli vanha pressu estämässä vuohenputken leviämistä (levisis se silti, sil10102Rasismia vai seksismiä
Siis se kun pidän tätä henkilöä yhteiskunnalle vaarallisena idioottina, joka pitäisi pistää jatkuvaan poliisivartioon (j8101Toinen kysymys
Tuntuuko siltä että sanojen keskelle on piilotettu toisia sanoja? Esimerkki: tuossa edellisessä on "Jonas" kahdesti ja2101Liikaa vampyyrejä
Miksi nykyään on lähes joka kanavalla joku vampyyrisarja. Miksi maailmalla pyörivistä sarjoista on pitänyt ostaa tänne n0101Aion
Sensuroida kohta tuota aiempaa aloitustani ja lähteä mäkkärille. Siis jos on jotain mielessä, niin vielä on vähän aikaa.9101Vili pääsi pois
Soittivat Korkeasaaresta että sille oli tullut tänään komplikaatoita ja olivat joutuneet lopettamaan. Se oli kiva pieni5101Flunssainen olo
Mutta minulla on alilämpöä (36,2). Taitaa siis olla menossa, eikä tulossa.35101Hellekypärä
Sopisi tyyliini oikeastaan aika hyvin. Mieluummin se korkeampi malli jota brittiarmeija käytti.3101Pi:n elämä
Yritin katsoa sitä kun löysin sen netistä. On näköjään aika hankala juttu, sillä olin viemässä Liskon katsomaan sitä, mu35100- 6100